20 Bewertungen
Gesamtbewertung
3,8
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,1
75% haben diese Anwendung empfohlen
20 Bewertungen
Sathish K.
Branche: Internet
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

One app multiple solutions

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 16.12.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

This app is so raw and flexible so that we can customize around different verticals , instead of buying many apps for each different process, kiss flow has been a one stop solution for HR/Finance and administrator workflows , kudos to the team!
Excellent in terms of performance and cost

Nachteile

Some more clarity on API integration in the FAQ section would be much useful, non tech savvy's find it difficult to understand API integration, however the support team was extremely helpful
Also it would be great if you could include a communication channel between different users/admin , if kiss flow could send emails on its own instead of any other 3rd part integration,then it would be a complete business package

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Solid but unspectacular

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

KiSSFLOW is a net positive for my organization. It allows all parties to stay in the loop regarding how a task is progressing and ensures that a chain of command is followed.

Vorteile

KiSSFLOW is an efficient way to manage work processes involving multiple employees. Administrators can customize their own form fields, determine who each form is routed to and who gives final approval. Users can ask questions and provide feedback throughout the process.

Nachteile

KiSSFLOW can be a little bit pricey for larger organizations that have a lot of users. If you’re just looking for a simple task management system that requires little management or back-and-forth communication, there are cheaper (sometimes free) options out there.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Camila F.
Branche: Kunst & Handwerk
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Kissflow helps a lot

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Kissflow is one of the best software I have ever used, it optimizes time as it is possible to include documents, access projects and collect approvals remotely

Nachteile

Nothing. This software makes my job easier and the projects run faster.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

We were tricked by their Ads comparing themselves with WaveMaker and other platforms.

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 18.11.2019
Quelle der Bewertung: GetApp

The overall experience has not been great but because Kissflow offers a free trial we did not invest a lot and saved a lot of time.

Vorteile

The interface is clean.
The platform is easily navigable.
Easy to make simple workflows.

Nachteile

We were really tricked by coming across their ads comparing themselves with WaveMaker and other similar platforms.
Since we used only the trial of KissFlow we were saved because we did not invest a lot of time and resources.
The platform if only good for creating very simple work flows and apps. If the app/process goes little complex, KissFlow falls flat and has nothing to offer.
It is the limitation of the platform and they should stop comparing with other platforms which offer a lot more value in terms of functionality.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Internet
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Perfect Software for Workflow Management

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 6.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

My experience with Kissflow has been truly defining. I am able to collaborate with members of other departments without moving away from my desks. Requests to colleagues for actions to be taken have been less stressful with this software.

Vorteile

The ease with which one can use the software. The simplicity it also comes with.

Nachteile

The UI is not interesting and makes it boring being on the app sometimes.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Too simple for real-life processes and workflows

Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 26.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Bad. The product seems beautiful, but using it is painful.

Vorteile

The user interface is clear and easy to use.
The form builder is powerful and flexible enough for most of our needs.

Nachteile

When we tried to automate real processes (not just the "vacation request" workflow), the product was simply not powerful enough.

The process modeler has strong limitations, it doesn't use any standard modeling notation, it is difficult to set up advanced behaviors (no interrupting timers, parallel routing, and joining, etc.).

When we asked for the support it was very slow to answer, the operator didn't understand our needs... not a friendly relationship.

We had to shut it down and start with another product.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good software for process improvement

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Kissflow help us to digitalize the decision making and testing process in our company. The software have transformed our working way and as well as saved us lots of paperwork.

Vorteile

The software allows to notify and process the work in progress in a paperless way. The decision making process is transferred automatically among positions in the decision flow. This have saved a lot time on our daily work. The comments and problems are also storage on cloud, which can be extracted at any time and from any where to solve the issues in a quicker way.

Nachteile

The software flow is sometimes rigid to overpass decision steps, which requires involvement from system manager. This led to some delays in decision making progress.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

John S.
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Customer support is outstanding

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.3.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

We have some technical debt with our team’s application knowledge. KiSSFLOW managed our expectations and helped make the transition painless.

Nachteile

Would be nice if there were more in-depth administrator and end-user training so companies can better prepare themselves rather than utilizing the support lines.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Chi dung N.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good software for memo approval

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 24.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We use Kissflow to evaluate new sales plan. The process is now going fluently and in-time from the creator to the evaluating then the approvals. There is no need to have paperwork for new memo

Vorteile

The app allows to pass internal memorandum easily among departments and save a lot of time. The notification is automatically sent to email, helping to update the status of work process

Nachteile

It is hard to track for historical input. There is no in-app viewer for office files so it is obligatory to download files to view the information.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Anjana R.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 4.5.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Christopher A.
Branche: Internet
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Process flow

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Kissflow has become the major tool for management our service request and fulfillment process. This helps to know at a glance the status of any activity in process and the corresponding activity to be performed next.

Vorteile

Kissflow helps me to track the status of activity in our service fulfillment process.The Nudge option helps to prevent any delay in assigned activities in the process.

Nachteile

The software solely dependence on the internet without an offline option

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Vicky K.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Best Workflow Management software - Kissflow

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Kissflow really understands how the business functions and its really awesome that it can be used to work in the way we want. Never seen a tool that is so easy to use and full of rich functionality. Great product

Nachteile

i like everything about it. May be customer service can be better.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great Solution For Organizations

Monatlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 5.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

We use this software to make payment requests as well as to keep people financially accountable within the organization.

It works very well and ensures a great workflow between different departments that may be involved in the finance process

It has a mobile app which makes things even easier. The push notifications let you know in real time when payments have been processed. This is helpful especially in urgent situations.

Nachteile

I find it difficult to download all previously uploaded receipts (from one request ) at a go . I have had to download one at a time which is quite a tedious process

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Pascale H.
Branche: E-Learning
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Operational Happiness

Bewertet am 7.8.2014
Quelle der Bewertung: GetApp

Hi!

I did my research on multiple WMSs and KissFlow is definitely the cheapest, most scalable and generally the best one out there!

Especially considering:

* It is cloud-based
* Its seamless integration with Google products
* How easy it is to implement processes in a matter of minutes
* Its scalable pricing structure
* The amazing support - Generally, the KissFlow team gets back to me within a couple of minutes, and does not stop working on an issue until it's done!
* Its ability to empower businesses to reduce administrative work, so they can focus on what is really relevant...

Huge fan!

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Orangescape Inc

Thanks Pascal! Really appreciate your great feedback!

Rakesh R.
Branche: Konsumgüter
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 2.8.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Brenden F.
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Awful customer support

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 1.11.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

Cost seemed reasonable until you needed any support and then you realize how awful KissFlow is. All of the support staff we talked to didn't speak English that well and had Indian accents. They weren't that friendly and you could tell they were just pushing sales quotas.

Nachteile

The customer support was horrendous. Some features were limited. The exported form appearance didn't look that great.

Would highly recommend NOT using Kissflow.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Branche: Hochschulbildung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Anyone else think Kissflow is buggy??

Bewertet am 24.10.2014
Quelle der Bewertung: GetApp

I've tried the free trial, read the help and did a demo with the company. Does anyone else find this software buggy? I keep getting hung up, error messages, opening tickets with the helpdesk. They fix the problems but aren't giving any details and the processes now work but we didn't change anything on our end.

Vorteile

fairly easy to use

Nachteile

Program seems to have bugs.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Orangescape Inc

Sorry to hear this. This might be an isolated issue related to the browser you are using or some such thing. Nevertheless we are super committed in making sure every single user successful & happy with our software. If you are still interested, give it a try now and let us know.

Jeroni V.
Übersetzen auf: Deutsch

Kissflow understand...

Weitere für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.6.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Kissflow I think is the first workflow management that understand really how business function. It's really awasome that kissflow thinks on the head or mind of person who really manage business workflows.

Nachteile

To extract all this software potentiality after you have a deep study of software. Is not easy to use.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Lorcan C.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 7.5.2018
Quelle der Bewertung: GetApp
Jon-amerin V.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 11.7.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10