Bitrix24 Erfahrungen
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923 Bewertungen
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Sehr flexible Software
Bewertet am 15.11.2024
Vorteile
Bitrix24 ist sehr flexibel anpassbar an alle Erfordernisse.
Nachteile
Die Rechteeinstellungen der Benutzer ist sehr umständlich.
In Betracht gezogene Alternativen
SAP Business OneWarum Bitrix24 gewählt wurde
schlechte Anpassbarkeit, Eher Beta Status der Software. Schlecht programmiert.Zuvor genutzte Software
Xentral SoftwareGründe für den Wechsel zu Bitrix24
PreisunterschiedAntwort von Bitrix
Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Gutes CRM Tool
Bewertet am 1.10.2024
Vorteile
Die Flexibilität und die Automatisierung
Nachteile
Das eine vorbereitete Mail nicht gespeichert wird, wenn versehentlich das Eingabefeld verlassen wird.
Antwort von Bitrix
Hi Oliver! Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
super CRM-Tool mit vielen Funktionen
Bewertet am 23.5.2023
sehr gut
sehr gut
Vorteile
Flexibilität und Anpassbarkeit, viele Funktionen und Updates. Der schnelle Support über Chat.
Nachteile
Die Auswertungen/Geschäftsanalytik ist nicht durchschaubar, Bitrix verfolgt hier eigene Sichtweisen, die nicht mit den Sichtweisen eines Unternehmens einhergehen müssen. Leider können diese nicht angepasst werden und führen zu "Falschaussagen".Unsere Kollegen findend das Tool teilweise überfrachtet, da in der Cloud wenig vom Administrator "vorgegeben" werden kann.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Tolle Software zur Teamführung
Bewertet am 17.2.2023
Vorteile
Übersichtliche Darstellung und einfache Handhabung mit veilen Möglichkeiten zur Team Steuerung.
Nachteile
Im Feed einige kleine Bugs bei der Erstellung von Feeds per Copy and Paste.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Hilfreiche Software
Bewertet am 25.12.2022
Insgesamt ist Bitrix24 super für Mitarbeiter, aber auch um Leads für den Vertriebschannel aufzubauen...
Insgesamt ist Bitrix24 super für Mitarbeiter, aber auch um Leads für den Vertriebschannel aufzubauen. Man kann mit dieser Software bis ins kleinste Detail alles dokumentieren, planen und verfolgen.
Vorteile
Am besten fand ich die direkte und schnelle Möglichkeit, mit dem Team in Kontakt zu kommen. Über die Chatfunktion und einen Überblick auf der rechten Seite kann man seine Kollegen schnell finden und anschreiben, telefonieren oder mit ihnen einen Videocall durchführen. So sind dringende Sachen schnell geklärt. Fast wie im Büro vor Ort. Als virtuelle Variante definitiv zu empfehlen. Was mir noch gut gefallen hat, war die Erstellung der Aufgaben. Es ging nichts mehr unter. Die Aufgaben kann man sogar in Teilaufgaben einteilen. Das ist ein großer Vorteil bei der Zielerreichung.
Nachteile
Per App kann man sich auch Sprachnachrichten schicken. Leider nicht über die PC-Version. Das fehlt definitiv, wenn man weder telefonieren noch tippen möchte. Ich wünsche mir zudem eine Möglichkeit, für Kollegen einen Abwesenheitstext sichtbar unter meinem Bild anzuzeigen oder eine Pushnachricht. Es kam häufig vor, dass ich als beschäftigt oder abwesend angezeigt wurde, es aber niemand wahrgenommen hat. Diese Funktion würde ich mir etwas präsenter wünschen.
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Helferlein.
Bewertet am 6.1.2023
Vorteile
Das einfache Zeiterfassen und Task Management.
Nachteile
Nach Zeitumstellung die verschobenen Zeiteinträge.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
Unübersichtliche Handhabung der einzelnen Tools.
Bewertet am 20.1.2023
Fand die Nutzung eher kompliziert.
Fand die Nutzung eher kompliziert.
Vorteile
Zugriff für mehrere Nutzer ist relativ einfach und gut zu handeln.
Nachteile
Zeitliche Anordnung verschiedener Aufgaben ist relativ unübersichtlich und schwer zu überblicken.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
My favorite CRM
Bewertet am 20.12.2023
I tried and worked with many CRM's before I stuck with Bitrix24
I tried and worked with many CRM's before I stuck with Bitrix24
Vorteile
So simple and collect all the tools for managing your leads together
Nachteile
When the connection goes wrong, we can lose so many unsaved updates
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Bitrix24 is the best thing happened to me at work
Bewertet am 18.10.2023
I open my Bitrix24 account in the morning knowing that I have everything I need to make a remarkable...
I open my Bitrix24 account in the morning knowing that I have everything I need to make a remarkable progress at work.
Vorteile
Everything about Bitrix24 is awesome. It just makes doing work easier and more productive
Nachteile
Nothinh I dislike about Bitrix24. It's a must have for any busienss .. that's how I see it
Warum Bitrix24 gewählt wurde
Bitrix24 gave me everything I ever dreamed to have in my workGründe für den Wechsel zu Bitrix24
Price, scalablity, and complete functionality- Branche: Alternative Medizin
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Does the job
Bewertet am 1.9.2024
Used for couple of years it has good functionality but not for a beginner
Used for couple of years it has good functionality but not for a beginner
Vorteile
It had good features and did what it needed to do
Nachteile
Not the most user friendly interface found it complex at times
Antwort von Bitrix
Thank you for your feedback, Cheryl! We understand that the interface can be complex at times, especially for beginners, and we appreciate your input as we work to improve the user experience.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Why Bitrix24 is the Best for BIM
Bewertet am 10.9.2024
Vorteile
Bitrix24 has a wide array of features which allows me to save time since I do not need to keep integrating with external apps.
Instant messaging and live chat are the key features which I like using.
Nachteile
Bitrix24 has nothing that I dislike since it facilitates all the capabilities that I need.
Antwort von Bitrix
Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback about Bitrix24. We're thrilled to hear that you've found our platform to be a powerful ally in fostering collaboration and boosting productivity within your company.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Solution for Effective Project Management
Bewertet am 8.8.2023
Our marketing team uses Bitrix24 to streamline communication and improve their approach to customer...
Our marketing team uses Bitrix24 to streamline communication and improve their approach to customer service. The setup is simple, and the program is easily integrated with others to streamline our processes. It's a really adaptable device. Therefore, this instrument should be effective for the client group.
Vorteile
Work process management is something I take pleasure in since it allows me to have a clear schedule, complete the most important tasks in a timely manner, and obtain prompt assistance when I need it. Furthermore, I am able to classify people according to their industry. Thus, you may establish how long a task will take and how the meeting's participants will divide and conquer in order to get the job done. The convenience of having everything in a one app is really appreciated. It offers a video conferencing feature in addition to helping with project management and team communication.
Nachteile
CRM, color scheme Landing page has to be more appealing than it is now by adding some lovely and attractive color and, if required, fixing the color presentation.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Simple and intuitive CRM without many complications
Bewertet am 17.4.2023
Bitrix24 allows us to monitor agency projects from start to finish, as well as sales processes and...
Bitrix24 allows us to monitor agency projects from start to finish, as well as sales processes and metrics. So we don't need a plethora of specialized platforms or pieces of software for each task; instead, we may use a unified system. It's also really convenient to keep all of your files in one place on Google Drive.
Vorteile
It's a user-friendly CRM with straightforward features. There are a lot of predefined options in the projects section that may help any company with limited expertise manage day-to-day operations beginning at any point in the sales funnel.
Nachteile
For our purposes, the projects section has a great deal of information, therefore we'd like it if there were a way to export, say, a task's individual subtasks in order to compile a report. When you have to hand over all the gory details of a project to a client, your efficiency takes a nosedive.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A review from an implementation specialist
Bewertet am 21.8.2024
The overall experience is going well with us and with our clients.
Some minor changes might give us...
The overall experience is going well with us and with our clients.
Some minor changes might give us more flexibility with the clients.
Like TikTok integration , ability to connect more than 1 Meta ad account with Bitrix24.
Also in the automation part , if we can add some more tools to deal with the product section it will be better.
And thanks for your efforts!
Vorteile
The on premise version and the customization of it.
Nachteile
It doesn't support connecting more than 1 ad account on Meta and UTM parameters are not being sent from Meta to Bitrix24
Antwort von Bitrix
Thank you for your detailed review and for sharing your experience, Amer! Your insights are valuable, and we'll consider them for future improvements. Thank you for your support and for being a part of the Bitrix24 community!
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Streamlined options that make it effortless to create and manage tasks.
Bewertet am 21.8.2024
Team members can define, assign and track tasks based on milestones while keeping task files and...
Team members can define, assign and track tasks based on milestones while keeping task files and feedback all in one place. Overall, I would say Britix24 is robust enough to manage development sprints while remaining flexible to a variety of workflows.
Vorteile
Some of the features I like most about Britix24 are; helpful and responsive customer support team, highly customizable to suit various business contexts, user friendly and quick to learn and automated invoicing. Has a rich white boarding and brainstorming capabilities for generating ideas especially for the advanced version.
Nachteile
The advanced features require hirer tier plans and also I have experienced occasional performance issues with complex boards.
Antwort von Bitrix
Thank you for your review and for being a part of the Bitrix24 community, Petras! Your insights are valuable as we strive to enhance our platform.
- Branche: Großhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Complex but worth it!
Bewertet am 30.9.2024
I had both good and bad experience with Bitrix24 so I could lean both ways. But even with it's...
I had both good and bad experience with Bitrix24 so I could lean both ways. But even with it's complex ways Bitrix24 will help get you organized and transform your growing business in a thriving one.
Vorteile
The chat features. Being able to communicate with employees easily and effectively and all together at once. Also, being able to track and watch the progress of my employees able me to help motivate and give the employees that needed a little extra attention got the attention they needed.
Nachteile
Performance issues sometimes and issues when trying to use the mobile app.
Antwort von Bitrix
Thank you for sharing your valuable feedback on your daily use of Bitrix24, Deanna. We look forward to continuing to support your business's growth and success.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Bitrix24 CRM and Business Management System
Bewertet am 19.8.2024
We have structured our company and all its departments specifically for our company and we are...
We have structured our company and all its departments specifically for our company and we are using them.
Vorteile
I can effectively manage and control the entire company and its departments with a single screen and multiple jobs.
Nachteile
Everything is in its place, even thanks to Bitrix24 we are informed about technological developments, such as integrating artificial intelligence into the CRM system.
Antwort von Bitrix
Thank you for your insightful review and for choosing Bitrix24 as your CRM and business management system! Your feedback is invaluable as we continue to enhance our platform.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
All-in-one Management Tool
Bewertet am 4.6.2024
Overall, Bitrix24 did everything that our team needed, communication tool, time management, task...
Overall, Bitrix24 did everything that our team needed, communication tool, time management, task management, leaves, etc.
Vorteile
I like how it has a lot of functions and can be integrated with other tools, so it's a one-stop shop for everything we do for work.
Nachteile
Since it has too many functions, some don't work as well as we want. It is also laggy and has many bugs (but maybe we have too many users).
Antwort von Bitrix
Thank you for your review and for choosing Bitrix24 as your all-in-one management tool! It's great to know that Bitrix24 has met your team’s needs in various areas. We are continuously working on improving the platform to ensure a smoother experience for all users.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Provides comprehensive features for telemarketing
Bewertet am 28.1.2024
Overall, It's a great telemarketing service provider, I like it because it's not only limited to...
Overall, It's a great telemarketing service provider, I like it because it's not only limited to telemarketing but offers a variety of other services -It could be even more amazing if some improvements are made in sectors with poor performance and I might probably consider using it again in the future.
Vorteile
Bitrix24 is one of the best telemarketing tools that I've used so far, despite a few drawbacks, I still recommend its services for the following reasons:
-It's an integrated platform that provides a comprehensive set of telemarketing features like CRM, project management, and collaboration which are ideal for streamlining workflows and enhancing productivity all in one place.
-It endorses team collaboration and improves teamwork.
-It's cost-effective and I find it to be far way more affordable than some competitors
- It provides a great customer support. Bitix24 has dedicated support teams spread out across various countries including my country- a great way to serve customers.
Nachteile
Negative remarks with Bitrix24 are :
-Call volume is limited. There are limitations in the number of concurrent calls that can be handled which tremendously affects operations that require high-volume calls. For instance, we are used to making at least 700 phone calls daily.
-There is limited customization
-Call quality and reliability are highly affected by unstable internet connection, an issue we face in our country. Sometimes you're on the phone with a client and suddenly, you'll lose them due to network instability -It's mainly because of this factor that we had to switch to a different service provider.
Antwort von Bitrix
Thank you for your detailed review and for recommending Bitrix24 despite the challenges you've faced, Delly. We're thrilled to hear that our platform has been beneficial for your telemarketing needs, enhancing productivity and teamwork while being cost-effective. Your positive remarks about our customer support are greatly appreciated. We hope to have the opportunity to serve you again in the future with an even more robust solution.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The good Bitrix 24
Bewertet am 19.6.2024
Over all It was a very good software That all of us needs it. It’s also very interesting in most of...
Over all It was a very good software That all of us needs it. It’s also very interesting in most of the users of this app. You should try And see how amazing this Product is.
Vorteile
What I Liked most about bitrix 24 is the price of the software it was worth spending for for some users. It would be cheap. I can see it is really not budget friendly, but it is very user-friendly. It has free trial that you can try on and believe it or not. I swear you would love it. It has also some more features that every business needs.
Nachteile
I think what I liked least about it That sometimes it is very slow and has a bug, but it was resolved very quickly. The customer service is also responding very timely. I am asking for a better mobile features so that I can really enjoy using this software.
Antwort von Bitrix
Thank you for your review! We’re glad to hear that you find Bitrix24 user-friendly and valuable for your business needs. We are currently upgrading our mobile app to be fully featured, so stay tuned for improvements! Thank you for recommending Bitrix24!
- Branche: Computer-Hardware
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
monitoring of the employees with Bitrix24
Bewertet am 4.12.2023
It is ideal for large organizations, where Bitrix24 is adaptable for the company and for the...
It is ideal for large organizations, where Bitrix24 is adaptable for the company and for the different areas of the company.
Vorteile
we like Tracking projects, tasks and time spent. storage must be allowed by permission, its interface is similar to that of Facebook
Nachteile
The disadvantage of this tool is that it is not so well known in the market, and therefore it is not widely used. So they don't know its many benefits.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Bitrix24 Review
Bewertet am 26.8.2024
Overall, I would recommend Bitrix24 to individuals and companies for the ease of use and functionali...
Overall, I would recommend Bitrix24 to individuals and companies for the ease of use and functionality of what the software offers.
Vorteile
Bitrix24 is an easy to use organizational software that allows companies to keep track of a number of items, including time recording for their employees. It is user friendly and very easy to submit time sheets.
Nachteile
Bitrix24 can be a little confusing to work for the first time but once you get the hang of it, there is no trouble.
Antwort von Bitrix
Thank you for your review and for recommending Bitrix24, Kathryn! We're glad to hear that you find our software user-friendly and effective for organizational tasks, including time recording. We understand that there can be a learning curve initially, and we appreciate your patience as you got accustomed to it. Thank you again for your valuable feedback and for being a part of the Bitrix24 community.
- Branche: Vorstandsbüro
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great for Teams who collaborate
Bewertet am 16.6.2024
Vorteile
I work with another administrator on alternate days, the Kannan boards allow us to track what each of us have done and the progress of particular projects. It's very visual and I really like the way that each separate project has a brief overview along with a number showing on the main kanban screen, so I can quickly see if activity has occurred on a particular project if the number has changed.
Really useful for teams who are all interacting together.
Nachteile
It took a little practice to get it working the way we wanted to, however, support we good, plenty of advice and we've got it working for us now.
Antwort von Bitrix
Thank you for your positive review, Natalie! We appreciate your feedback regarding the initial setup. We're glad our support team could assist you in getting everything up and running smoothly. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
My Experience With Bitrix24
Bewertet am 26.3.2024
Vorteile
We have used Bitrix24 for project management and as a CRM and it has been amazing
Nachteile
No bad experiences with Bitrix24. It never disappoints
Antwort von Bitrix
Thank you for your review, Mariapia! It's great to know that our platform has been a reliable tool for your business without any disappointments. hank you for choosing Bitrix24, and we look forward to supporting your business's success in the future.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Tried it, moved on...
Bewertet am 10.9.2023
Beginning was great, but that's it - after using it for a while I realized it is not a good fit for...
Beginning was great, but that's it - after using it for a while I realized it is not a good fit for my organization
Vorteile
At first glance- Bitrix24 looks fresh, smart, and inviting. The pricing was reasonable.
Nachteile
After starting using it I realized it was not as smooth as I thought. Many back-office issues, settings are sometimes a mess and pricing went up after a year. I also had privacy concerns.