Stripe Erfahrungen
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3112 Bewertungen
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Einfach und effektiv: Warum Unternehmen auf Stripe setzen sollten
Bewertet am 28.11.2023
Für mich ist Stripe nach wie vor der online Zahlungsanbieter, wenn es um die Bezahlung mit...
Für mich ist Stripe nach wie vor der online Zahlungsanbieter, wenn es um die Bezahlung mit Kreditkarten auf Websites und Online Shops geht.
Vorteile
Am besten gefällt mir die benutzerfreundliche Oberfläche, die eine nahtlose Zahlungsabwicklung ermöglicht. Dann überzeugt Stripe auch mit seinen transparenten Gebührenstrukturen, die für mich keine versteckten Kosten beinhalteten. Für mich war es ganz besonders wichtig, dass Stripe eine schnelle Integration in Websites und Apps ermöglicht.
Nachteile
Da ich Stripe bereits seit Jahren nutze und auch weiterhin nutzen werde, gibt es kaum Nachteile aus meiner Sicht. Es kann gut möglich sein, dass Nutzer die als relativ hoch empfundenen Gebühren kritisieren, insbesondere im Vergleich zu anderen Zahlungsanbietern.
Gründe für den Wechsel zu Stripe
Durch die einfache und unkomplizierte Möglichkeit Stripe in Websites, Online-Shops und Funnel zu integrieren.- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Zeitdieb statt digitaler Helfer
Bewertet am 28.10.2022
Ein digitales Zahlungsanbieter sollte aus meiner Ansicht als Nutzer (Unternehmerin) einfach in der...
Ein digitales Zahlungsanbieter sollte aus meiner Ansicht als Nutzer (Unternehmerin) einfach in der Anwendung sein mit geringen Aufwänden für möglichst durchgängige Prozesse. Doch es gibt durchgängigen Prozesse, die Bank Anbindung funktioniert nicht, wie vieles.Die Rechnungserstellung wird versprochen, aber der Prozess wird weder im System gezeigt, noch im Tutorial. Wie soll das ohne Anleitung klappen? Gar nicht, bin frustriert.Das Tool nervt, weil es riesige Aufwände in der Administration verlangt und viele Blockaden durch Fehlermeldungen produziert, die den Prozess nicht zum Abschluss bringen.Der Mail Support kann angeblich nicht helfen, weil er nicht in die Anwendung schauen kann. So einen Quatsch habe ich nicht noch nie gehört - von einem angeblich digitalen Vorreiter.Der telefonische Support ist in den USA und kann auch nicht helfen.Kundenzentrierung und Kundenservice geht anders.Bei Hubspot wird im Chat zumeist direkt im Echtzeit-Chat die Frage beantwortet.Sonst per Mail mit einer Video-Aufnahme.Warum hat Stripe einen altmodischen nicht digitalen und nicht funktionieren Support?Das Unternehmen macht jede Menge Gewinn, investiert aber nicht gute Kundenerlebnisse.Unbedingt meiden und weitersagen.
Vorteile
Zahlungen digital abwickelnPreis-Leistungsverhältnis
Nachteile
Zu großer Aufwand in der Administration. Keine Hilfe durch SupportZu viele Blockaden im Ablauf
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Kreditkartenzahlungen einfach und unkompliziert durchführen
Bewertet am 18.2.2024
Stripe ist für unseren Alltag wichtig, um Buchungen über unsere Website oder Upsells schnell und...
Stripe ist für unseren Alltag wichtig, um Buchungen über unsere Website oder Upsells schnell und einfach per Kreditkarte zahlen zu können. Dies funktioniert einfach und zuverlässig.
Vorteile
Gute Integration in unsere Tools in denen der Verkauf der Leistungen stattfindet, einfache Erstellung von Zahlungslinks
Nachteile
Backend extrem undurchsichtig, kompliziert, weitere Zahlungsmethoden einzubinden
In Betracht gezogene Alternativen
CopeCartGründe für den Wechsel zu Stripe
Weil das Alternativprodukt keine Integration zu unseren Tools hatte- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Unglaublich schlechter Service
Bewertet am 28.1.2022
Vorteile
Die einfache Einrichtung und die transparente Preisgestaltung.
Nachteile
Der Service ist leider ungenügend. Wenn man keinen Ansprechpartner braucht, ist alles gut. Wenn jedoch ein Problem da ist, muss alles für Wochen stillgelegt werden. Solche Verluste kann man sich sparen. Ich war mit Stripe technisch sehr zufrieden. Leider hat der Service jegliches Vertrauen zerstört. Unsere Kunden müssen gerade über einem Monat auf Ihre Rückzahlung warten, da übe Stripe keine ansprechpartner da sind. Nachdem alles telefonisch dann besprochen wurde, wurde die Auszahlung weiterhin nicht geleistet. Ich werde die Angelegenheit nun an einen Anwalt weitergeben.
- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Modernes Toolset für alles rund um Abrechnung und Payment
Bewertet am 4.9.2023
Top Paymentlösung die einfach aufzusetzen und zu Integrieren ist. Schnittstellen funktionieren...
Top Paymentlösung die einfach aufzusetzen und zu Integrieren ist. Schnittstellen funktionieren zuverlääsig.
Vorteile
Kundenorientierte moderne zuverlässige Lösung, die einfach zu implementieren ist. Es kommen immer wieder Verbesserungen.
Nachteile
Der Preis ist eher im oberen Segment. Könnte manchmal mehr deutsche Besonderheiten berücksichtigen.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Gutes Programm aber nicht immer geeignet
Bewertet am 22.2.2024
Vorteile
Schöne Benutzeroberfläche zum Verwalten der Zahlungen, Rechnungen und Abonnements. In jede Anwendung integrierbar.
Nachteile
Oftmals Probleme bei Einbindung der Schnittstelle in den Shop, Recht hohe Gebühren.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Umgang mit Kunden ist wirklich Mist.
Bewertet am 25.1.2024
Nach über einem Jahr Nutzung hat Stripe eine Prüfung durchgeführt. Bis dato gab es keine einzige...
Nach über einem Jahr Nutzung hat Stripe eine Prüfung durchgeführt. Bis dato gab es keine einzige Zahlungsanfechtung meiner Kunden. Stripe sagte nun, die Gefahr von Zahlungsanfechtungen sei bei uns sehr hoch. Sofort wurden Zahlungen gestoppt. Als Kunde hätte ich zumindest eine vorwarnung erwartet.
Vorteile
Viele Zahlungsmöglichkeiten. Zahlungen tokenisiert. Wiederkehrende Zahlungen möglich.
Nachteile
Buchhaltung ist schwierig, da Auszahlungen Rechnungen nicht einfach zuzuordnen sind.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Enttäuschung pur..... danke für verlorene Zeit
Bewertet am 17.11.2023
nur für junge, des englischen mächtigen, Personen geeignet. Das ist schade...
nur für junge, des englischen mächtigen, Personen geeignet. Das ist schade...
Vorteile
gar nix mehr, es ist einfach nur nervend, etwas flasch eingegebenes zu korrigieren, eine Löschung praktisch unmöglich
Nachteile
Support nicht in heimatlicher Sprache (hier deutsch), Löschung nicht machbar ohne Hilfe.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Keine Auszahlungen mehr beim Stripe Payments /Sides Pay/SimplyDelivery
Bewertet am 23.5.2023
Verbrecher. Horror. Das Ende für Unternehmer und Start Ups.
Verbrecher. Horror. Das Ende für Unternehmer und Start Ups.
Vorteile
Das Zahlungsgerät sieht modern aus wie ein Handy
Nachteile
Dass die Auszahlung nach 4 Wochen noch immer nicht erfolgt ist durch Stripe Payments. Mehr als 11.000,-Euro werden nicht ausgezahlt, sogar nach endlosen Mails, Telefonate und Support Kontakten.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Top Empfehlungen
Bewertet am 12.7.2023
Vorteile
Super einfache Integration in easy2. Meine absolute Empfehlung
Nachteile
Gibt nichts was mir nicht gefällt. Zumindest noch nichts entdeckt.
- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Zahlungsabwicklung für Webshops
Bewertet am 1.3.2023
Vorteile
Bisher hat eigentlich alles ganz gut gepasst. Ein paar Übersichten sind dabei nicht ganz optimal, aber ansonsten macht die Zahlungsabwicklung damit Spaß!
Nachteile
Hatte dazwischen ein Problem mit der Verbindung zu meiner Website, funktionierte aber wieder nach einem Update.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Daily business necessity that makes my business run smoother
Bewertet am 8.3.2021
Not only is their system intuitive, but the customer service agents ACTUALLY like to help you! No...
Not only is their system intuitive, but the customer service agents ACTUALLY like to help you! No fake smiles over the phone or loud exhaling and strained voices. You know which ones I mean ---- the kind you get from employees that don't like their job and it feels like it is a burden to help you. Yeah ---- NEVER have I experienced this with Stripe. They have a beautiful online system, they have happy employees ---- that can only mean Stripe really knows how to stay in business. And THAT is very important for my business because I use them on a daily basis. I love the way I can integrate Stripe onto many online applications for my business --- and continue to have 1 account to manage it all. I love that I can be added as a contributor to other Stripe accounts and access them via 1 single dashboard without needing to login again. Not only does this help me run my business but I am also able to offer custom coding services to others who have Stripe accounts that are trying to implement custom payments on their Wix sites via coding. I love the product and subscriptions payments --- I am able to easily integrate with programs that use my custom Stripe product page for payments so my branding stays consistent. I love that I can have instant pay out or 1 day pay out. I just love Stripe all around and I recommend it to anyone.
Vorteile
I love how easy the onboarding process was. The dashboard is so intuitive, modern and sleek. When you forget to do something, the notifications remind you of any missing steps you need to complete. I have been using Stripe for over 5 years and when I needed to update my legal documents due to a marriage, the customer service agents were amazing to work with. It went a lot faster than working with the bank! It was very convenient to receive document upload links via text and email. I was blown away that the customer service agent that I was speaking to over the phone was instantly seeing all the documentation I was uploading ---- so he was able to expedite the auditing & approval right away!
Nachteile
It would be amazing if they would update their mobile app so I can do more on the go. Now with longer wait times at doctors offices --- or traffic jams or on the road ---- it would be great if I could do more from my phone instead of having to log into a laptop. I want to be able to create a client via the Stripe mobile app. I would like to check on my Capital loan. I would like to cancel an invoice via the app or basically manage the basics from my cell phone. Currently the main purpose of the phone is to view transactions, and that's it.
In Betracht gezogene Alternativen
Square PaymentsWarum Stripe gewählt wurde
Because Wells Fargo had high fee rates and they did not integrate easily with other online apps. Not to mention, their customer support is horrendous.Gründe für den Wechsel zu Stripe
I didn't like the Square dashboard. I don't have physical products so I had not use for their POS system. They do not integrate easily with other online applications. They don't have an easy API to integrate. It does not integrate with Wix for subscription products. And their customer service was less than helpful when trying to engage with them before onboarding.- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I really like Stripe
Bewertet am 23.2.2024
Stripe has been very useful in my business to receive payment from customers all over the world. I...
Stripe has been very useful in my business to receive payment from customers all over the world. I also like that they have implemented faster payouts
Vorteile
I like that you can use Stripe to take debit and credit card payments and the charges are not as high as some other payment platforms. It is also easy to set up.
Nachteile
Some of the functionality seems clunky, especially for recurring payments. You have to manually set the end date.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Stripe os a payment collection system
Bewertet am 23.7.2024
Vorteile
Ease of use, simple dashboard and great value for money
Nachteile
I can't fault Stripe - for what we need it for it is perfecr
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
NEVER USE STRIPE !!
Bewertet am 1.8.2024
if you try to contact support and think you can solve something, FORGET IT! they just connect you...
if you try to contact support and think you can solve something, FORGET IT! they just connect you every 30 minutes to another agent who has no competence for basic things, I don't understand how a payment gateway that manages money can have such an approach! they are maximally impossible and not helpful at all! this is my worst experience! I believe that this payment gateway will end soon! they only rob sellers of money! if you own an e-shop, don't even think about this payment gateway, and if you have one, end the cooperation as soon as possible, it will be your best decision. You'll thank me later.
Vorteile
NEVER USE STRIPE !!! check out their reviews! terrible !!!
THEY CANNOT SOLVE THE REQUEST.
IT'S JUST A WASTE OF TIME AND YOUR MONEY
AND CHAT SUPPORT SHUTS OFF COMMUNICATION AS THEY SEEM WITHOUT RESPONSE. MAXIMUM UNPROFESSIONAL. IT'S A BUNCH OF AMATEURS WHO BLOCK YOUR MONEY!
They are simply stealing your money
Nachteile
They stealing your money. we used stripe, the support is impossible at most not helpful, they refund the money to the customer without the customer returning the goods, I DO NOT RECOMMEND TO USE. use verified methods such as PAYPAL, GOPAY and other payment gateways because Stripe and Klarna are maximally incompetent.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The unrivaled best payment processor
Bewertet am 6.5.2024
Vorteile
It was easy to set up, and it works with any business i set up.
Nachteile
When making a new account, if you get unlucky with a fraudulent order. It can affect your payments
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Third world country scripted robotic responses like Telstra but with your finances
Bewertet am 27.7.2023
My account has been hacked, but I have no idea when I will be called back. If you do a google...
My account has been hacked, but I have no idea when I will be called back. If you do a google search for stripe reviews you will see the amount of bad reviews by people saying how bad it is and their experience with customer service.
Vorteile
Imagine something bad happens and your account gets hacked or something happens. You notify stripe but have no idea for over a week of what is happening. Every time you contact the support on the website they ignore your email or when you request a phone call (which they can't ignore) they provided scripted, robotic, phillipino responses, time after time. You are not speaking to a human being with a beating heart, you are speaking to CHAT GPT like people that cannont deviate from their script. You are completely at their mercy for what they want to do - there is NO ONE in your home country you will ever be able to call or speak. Mean while the bank account that the money is being deposited into could be getting drained but guess
Nachteile
customer support is one of the worst I've ever experienced for financial products. these people should not be able to be contact someone in their home country for emergency help, but they are ALL located in the phillipines
In Betracht gezogene Alternativen
Square PaymentsWarum Stripe gewählt wurde
realising how bad their customer service is. Phillipino, robotic, scripted, Everyone says the same thing over and over again, no ability to think for themselvesZuvor genutzte Software
Square PaymentsGründe für den Wechsel zu Stripe
better reviews than stripe- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Stripe is great!
Bewertet am 25.7.2024
Overall it has been very good. Convient and easy to use.
Overall it has been very good. Convient and easy to use.
Vorteile
Ease of use. That it would integrate with my website. Transfer is easy to my bank account.
Nachteile
I had a chargeback and they weren’t too helpful with that.
- Branche: Medizinische Praxis
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Effective Online Payment System
Bewertet am 5.8.2024
Vorteile
Seems to have been easily integrated into our site by the web developer, and had no customer complaints. Easy to filter out transactions, and view trends monthly and yearly. Very simple refund system that does the hard work for you.
Nachteile
When navigating, some elements are buried in quite a few menus. Would be nice to have a bit more customisation so you didn't have to dig too far.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Would recommend
Bewertet am 24.7.2024
I have never had a single issue with Stripe
I have never had a single issue with Stripe
Vorteile
Stripe has a great ease of use for beginners
Nachteile
There is nothing i dont like about it Stripe.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Stripe for a business
Bewertet am 30.7.2024
A positive one , the links you can send clients make it easy to use
A positive one , the links you can send clients make it easy to use
Vorteile
That it was the option to add affirm which gives my clients free payment plans
Nachteile
The 3% processing fee can be steep for small business
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Client Payment Option
Bewertet am 30.7.2019
I’ve used Stripe from the beginning and have had no issues with it.
I’ve used Stripe from the beginning and have had no issues with it.
Vorteile
What I like most about Stripe is the level of encryption and security associated with the product.
I also like the ease in which Stripe can be implemented / integrated on websites and e-commerce platforms.
Nachteile
The lack of other apps that can be used with Stripe but that’s an industry wide issue, regardless of payment platform, due to privacy and security.
Warum Stripe gewählt wurde
Stripe was more flexible to use and provided a better dashboard to measure analytics.Zuvor genutzte Software
PayPalGründe für den Wechsel zu Stripe
Square required a “dongle” instead of a secure website. PayPal does have a secure website to make payments but I felt Stripe was faster and less cumbersome.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Customers Are Food, Not Friends
Bewertet am 25.3.2020
Awful. If I could count on one hand the number of times I have screamed at my monitor seeing a...
Awful. If I could count on one hand the number of times I have screamed at my monitor seeing a response from my account manager, support; practically anyone at this organization. We were told we would pay 1x PCR fee per transaction by pricing analysts; and when it turned out that the architecture they recommended produces over 2 PCR requests per transactions? That even failed transactions are billable? No responsibility. The solution doesn't work the way it was advertised? "Check the contract".
The worst part is being treated like a child by flippant 20 something account managers who have been reassured that their product is perfect, their customers have no leverage, and that customers enjoy being treated like garbage. After doubling my volume in less than 6 months with the company and asking for a discount, they tried to dupe me in to paying the exact same rate I had been, but "itemized" in to new fees. I was about to sign myself up for another two years of drudgery until my questions were clarified. Outside of the technical organization, which is fantastic, this is an unorganized company headed by overly-empowered tech bro's who's mandate is to take advantage of you when possible, or, at the least, hold the status quo.
If you are anything above a small business, run, don't walk away from this company. The technical effort of integration will bind you to them, and once you're there, they've got you. It's time to eat.
Vorteile
Excellent platform. My developers are very happy, my clients are happy.
Nachteile
Nothing. The software itself is excellent.
In Betracht gezogene Alternativen
AdyenGründe für den Wechsel zu Stripe
Technical product and API. If only I'd known.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excelent E-Commerce Payment Processor - Outstanding Security!
Bewertet am 21.4.2020
Very happy with the Stripe platform and will continue to use it for the foreseeable future.
Very happy with the Stripe platform and will continue to use it for the foreseeable future.
Vorteile
Stripe has an excellent product, that integrates with our WooCommerce store seamlessly. The features are robust, which includes outstanding security to detect and block fraudulent transaction attempts. Since switching to Stripe and adjusting our security settings, we have not had 1 chargeback or fraudulent charge!
Nachteile
2.9% + 30¢ per successful card charge ads up. The pricing is well aligned with the industry, but it could always be cheaper, as volume heavy transactions add up quickly!
Warum Stripe gewählt wurde
Authorize.Net was integrated into our Magento ecommerce store. After switching to WooCommerce we tried the recommended Stripe integration and have been very pleased!Zuvor genutzte Software
authorize.netGründe für den Wechsel zu Stripe
Seamless integration with WooCommerce, and seemed to be the most popular payment gateway integration on the platform.- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A developer first payment gateway that will leave your sales team smiling
Bewertet am 30.9.2020
We have multiple payment solutions, some still in use and some now deprecated. Stripe allowed us to...
We have multiple payment solutions, some still in use and some now deprecated. Stripe allowed us to very quickly replace multiple other gateways and dramatically increase the code quality, staff experience and end-user workflow through its many benefits.
Adding Apple Pay, Google Pay and other payment types was a cinch and the SDKs and implementations of all these are industry standard and strong, but remove hours of development time for my team because of the neat and clever ways Stripe integrates them.
We have been using Stripe for several years now and I recommend it to business associates and indeed use it on new projects, because the overall footprint Stripe requires for the huge amount of features has really revolutionised our payment gateway experience both from a developer and staff point of view.
And the changes and improvements constantly evolve, too. In fact, Stripe is a brilliant place to stay ahead of the curve when it comes to regulation and data privacy because they're always on the ball with such matters.
Vorteile
I have to first commend the supoprt team from Stripe. Whether this is a technical issue, such as the developer support or technical issue, or the support for sales or management staff, Stripe put a huge emphasis on making their support second to none.
Developers can choose between tickets and email, but there is also an IRC channel to talk real time to actual Stripe developers. They're knowledgeable and extremely helpful. When you use the on-site live chat feature, you will also get a follow up email with any extra information and a log of the chat, with an invitation to get in touch if the issue still isn't solved.
The fact that it's developer first means you have an excellent set of powerful, reliable and well tested APIs. The sandbox is fantastic and the logging to help debug your software (in both sandbox and live) are truly unmatched in the payment gateway world. Every request, full request and response, and everything is deeply integrated, so you can quickly click between related data in a sensical way. The API documentation is beautiful and easy to follow and feedback and suggestions are taken on board and literally implemented more often than not if a problem ever arises or a good suggestion is made.
The dashboard for sales staff is easy to use. The interface is clean but the features are tremendously powerful. The fraud integration with Radar is a blessing to small and medium businesses that want a quick way to help keep themselves protected.
Nachteile
Having to setup multiple accounts, albeit sub accounts that appear in the same dashboard, to utilise multiple currencies.