Braintree

3,9 (74)
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Gateway für Online- und mobile Zahlungen

Gesamtbewertung

3,9 /5
(74)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,5/5

76%
haben diese Anwendung empfohlen
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74 Bewertungen

Karl
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Für Deutschland nicht zu gebrauchen

Bewertet am 22.6.2022

Kein Support erreichbar. Die deutsche Nummer funktioniert oft nicht und dient wohl auch nur als...

Kein Support erreichbar. Die deutsche Nummer funktioniert oft nicht und dient wohl auch nur als Weiterleitung ins Ausland. Trotz meines langjährigen Business Accounts bei Paypal und meines Kaffeehandels wurde die Accounteröffnung für Paypal Braintree für WooCommerce abgelehnt.
Womöglich weil der Shop eine nacht und einen Tag wegen Wechsels von Shopify zu WordPress/WooCommerce nicht aufrufbar war. Die Mail kam auch aus den USA nicht aus Deutschland. Lächerlich und unseriös.

Vorteile

Gar nichts, konnte diese nur einrichten aber nicht aktivieren.

Nachteile

nein

Mark
Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great payment gateway across multiple platforms

Bewertet am 3.9.2024

Operationally Braintree has worked really well, and has integrated into 5 different platforms /...

Operationally Braintree has worked really well, and has integrated into 5 different platforms / user experiences.
A very good Sandbox service really helps get things right.

Vorteile

Braintree works really well as our payment gateway across a number of platforms.
Reports are easy to access and payment is reliable.

Nachteile

To use multiple receiving bank accounts we have had to set-up different accounts for each one.

In Betracht gezogene Alternativen

Worldpay for Enterprise und Stripe

Warum Braintree gewählt wurde

New platform integrated with Braintree out of the box, found it so easy we migrated all other platforms

Zuvor genutzte Software

Worldpay for Enterprise

Gründe für den Wechsel zu Braintree

Ease of use, good customer service during setup, gateway of choice for tech platform
Olivia
Olivia
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Our favourite payment processor

Bewertet am 31.5.2024

Overall, Braintree is the superior payment processor in terms of value.

Overall, Braintree is the superior payment processor in terms of value.

Vorteile

What I like the most about Braintree is its low fees and secure platform.

Nachteile

What I like the least is that it’s sometimes difficult to speak to a human to solve an issue. I also find the PayPal relationship confusing.

In Betracht gezogene Alternativen

Square Payments und Stripe

Gründe für den Wechsel zu Braintree

Price was best with Braintree in comparison to others.
Rebecca
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Shocking After Care Support

Bewertet am 9.9.2024

Good until the recent 3DS upgrade - now they have just stopped replying back to our queries/complain...

Good until the recent 3DS upgrade - now they have just stopped replying back to our queries/complaint.

Vorteile

Lots on support when On Boarding and for the first 12 months after integration

Nachteile

Being able to actually speak to a person rather than going through their automated processes. Our issue is technical and we understand that mistakes can happen but not being able to discuss them in a reasonable manner has been frustrating and we still don't have a resolution. Braintree have simply stopped responding.

In Betracht gezogene Alternativen

Worldpay for Enterprise und Mollie

Gründe für den Wechsel zu Braintree

We already had Paypal and linking Braintree made sense as we could negotiate a better transaction fee.
Joseph
Gesamtbewertung
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Nearly every payment option... All In One!

Bewertet am 29.5.2024

I have had a great experience overall. They fill the gap between the business owner and paypal,...

I have had a great experience overall. They fill the gap between the business owner and paypal, plus they offer integration with SO MANY other payment options. Being able to accept digital wallets is a very future focused offerring.

Vorteile

I really like the ability to accept so many payment options... Paypal, Venmo, Apple Pay, Google Pay, Credit/Debit... All from one platform!

Nachteile

The fees for gateways are a little higher than just a credit/debit card. But, the credit/debit fees are lower than pretty much everyone else.

In Betracht gezogene Alternativen

Adyen, PayPal, Clover, Stripe und Venmo

Warum Braintree gewählt wurde

Customer service and attention to the business owner is much improved with braintree over standalone paypal.

Zuvor genutzte Software

PayPal

Gründe für den Wechsel zu Braintree

Instead of dealing with all of them individually, I get to deal with just one vendor who handles all of the fine print for a reasonable fee.
Lorenzo
Gesamtbewertung
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Proficient Payment processing Program

Bewertet am 27.3.2024

Braintree has increased the value for every payment made, and this ensure there is quality...

Braintree has increased the value for every payment made, and this ensure there is quality operational support.

Vorteile

Braintree helps us manage all the payments, and this gives more revenue to the firm.

Nachteile

The focus from Braintree is authentic and flawless.

Dave
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Braintree keeps us online & safe in a risky world

Bewertet am 29.7.2024

Overall, we have been very happy with Braintree. We process a lot of different payment types across...

Overall, we have been very happy with Braintree. We process a lot of different payment types across different platforms, and they can all run through this single system to keep us safe from fraud & data breaches.

Vorteile

The ease of implementation within our internal user UI & our self service UI was really nice. We also know that we can rely on Braintree to keep us on the safe side of payment processing - which of course is the most critical need.

Nachteile

We've had a few minor SEV outages with Braintree, but overall they are fairly minor.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Processor and works with WooCommerce

Bewertet am 16.12.2023

Vorteile

I could accept multiple different payment methods. Customers could pay with PayPal, credit or debit, Zelle, and I could connect Stripe. It was just versatile and extremely easy to use.

Nachteile

I couldn't really figure out how to set up ACH, but I also couldn't figure out how to find support for it. Maybe there was options but that was hard for me to find so I spent a lot of time googling to figure stuff out for myself.

Janet
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Braintree Is an Exceptional Solution for Online Payments

Bewertet am 22.4.2024

Vorteile

For exceptional online payments, we always choose Braintree.
Braintree has been so reliable.

Nachteile

I like the amazing features of Braintree.
Braintree is flawless.

Lukasz
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Reliable, but too expensive after a while

Bewertet am 12.6.2023

Vorteile

Reliable system, clean and easy to understand dashboard.

Nachteile

pricing - after a couple of years the price increased dramatically for us

Goma
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Simplifying Online Payments for My Business

Bewertet am 6.6.2023

Vorteile

Braintree's versatility and ease of use have impressed me right from the start. The ability to accept a wide range of payment methods, including credit cards, debit cards, and popular digital wallets like PayPal, Apple Pay, and Google Pay, has significantly expanded my customer reach. One of the standout features of Braintree is its integration and developer tools. As someone without extensive technical knowledge, I was pleasantly surprised by how straightforward it was to integrate Braintree into my website. The availability of software development kits (SDKs), APIs, and client libraries made the process smooth and streamlined. The developer-friendly resources provided by Braintree have been immensely helpful in customizing and fine-tuning the payment solution to suit my business needs.

Nachteile

While Braintree offers robust features and capabilities, there is one aspect that I would like to see improved—the availability of more localized payment options. As my business expands globally, I would appreciate additional support for region-specific payment methods. Having the ability to offer localized payment solutions would further enhance the customer experience and help me cater to a wider international audience.

Jon
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Braintree is powerful

Bewertet am 29.11.2024

Overall, we had integrated braintree with one of our client's ecommerce sites for payment processing...

Overall, we had integrated braintree with one of our client's ecommerce sites for payment processing. Documentation is good, support is good and highly recommend.

Vorteile

Easy to implement, good technical support, fast processing

Nachteile

Not too many bad things here. Occasionally ran into support needs, but handled quickly

Maurice
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Braintree un bon logiciel de traitement des paiements

Bewertet am 31.10.2023

Vorteile

Braintree est un logiciel simple au cours de la prise et de l'utilisation , ce qui facilite plus de tâches pour les entreprises dans le domaine de traitement des paiements.

Nachteile

Pas assez d'inconvénients au cours de l'utilisation de ce logiciel , c'est pourquoi je recommande aux autres entreprises l'utilisation de ce logiciel.

Fifi
Gesamtbewertung
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

C'est exceptionnel

Bewertet am 24.8.2023

Vorteile

J'aime beaucoup ce logiciel depuis que ça m'a aidé à détecter un faux paiement car le monsieur a utilisé un bot et ce logiciel l'a détecté, depuis là je suis accro

Nachteile

j'avais du mal à pouvoir maitriser le logiciel le premier jour mais je m'y suis fait grâce à un très bon service client

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Popular Processor - Makes Merchants Happy

Bewertet am 5.6.2023

Vorteile

Lots of integrations. I've set this up for clients on Shopify, BigCommerce, WooCommerce, and Turbify.

Nachteile

Marketing materials really confuse merchants when it comes to Braintree / PayPal. Very similar wording makes it hard for merchants to understand which gateway they need to use sometimes.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great for payment processing and fraud protection

Bewertet am 3.6.2023

It is a great tool overall and nice to use.

It is a great tool overall and nice to use.

Vorteile

Great tools for fraud protection and also payments and accounting needs

Nachteile

Not much. It's a great tool so far and really easy to use.

Elis
Gesamtbewertung
  • Branche: Welthandel & internationale Entwicklung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Logiciel de crédit

Bewertet am 29.10.2023

Vorteile

Bonne présentation des informations à l'écran

Nachteile

Il est difficile de trouver les entreprises recherche car les filtres ne travail pas

Magdalena
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good old Braintree... we prefer Stripe

Bewertet am 21.3.2023

Vorteile

It was there when we needed it, but when Stripe came we dumped it!

Nachteile

It was more rigid and less flexible than stripe.. and also more expensive

Cedric Toussaint
Cedric Toussaint
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Bon logiciel

Bewertet am 30.10.2023

Vorteile

Bon logiciel de traitement de paiement. Facile à utiliser

Nachteile

Je ne lui trouve aucun inconvénient je l'apprécie beaucoup

Gray
Gray
Gesamtbewertung
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

miserable product - they create unbelievable accounting headaches

Bewertet am 18.2.2023

Really don't like this service. Furious right now still trying to close our books a month late,...

Really don't like this service. Furious right now still trying to close our books a month late, working to fire them as soon as possible.

Vorteile

not a complete fraud, they do actually send our money

Nachteile

they've sent our money to the wrong bank account for over a year, despite spending months trying to get them to correct it. Refused to fix the problem, so we have to transfer money from an old company and create all new accounting entries. And reporting is terrible so it's a nightmare trying to find and match transactions. We lose dozens of hours every time we try to close our books. Braintree was absolutely useless in correcting the issue.

Elizabeth
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

ZERO STARS Horrible company, I lost $1,000s. Avoid like the plague

Bewertet am 21.2.2023

Horrible, terrible awful experience!!

Horrible, terrible awful experience!!

Vorteile

NOTHING, absolutely awful. Zero support, avoid avoid!!

Nachteile

ZERO SUPPORT, horrible company. Cannot contact them by phone and ZERO email support. I lost $1,000s. Awful company

Matyas
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

It's alright if you don't have a better available option

Bewertet am 14.5.2022

Quite frustrating.
We didn't have any other viable option available in our region for years so we...

Quite frustrating.
We didn't have any other viable option available in our region for years so we had to work with Braintree, but from early on we were awaiting the day we could break free. This finally happened a few weeks ago. Thank you for helping our business accept online card payments in the last few years, but there are simply better options out there at this point.

Vorteile

When we started using Braintree in early 2019, it was the only available payment solution in our region that was integrated with the online reservation system we are using. So what we liked most was its availability to us, and we weren't too picky about the other aspects as long as it was usable, which it was. We recently discontinued the use of Braintree since another, better option became available in our region.

Nachteile

The software itself works okay but the security / anti-fraud settings that we had to apply were determined by Braintree based on the account activity. A year or two ago, we had one instance when someone was trying to use multiple cards during 1-2 days (possibly with crooked intentions) and as a result, we were obligated to change our security settings which are still in force today, and which resulted in that a number of honest customers weren't able to finish their booking since then: if they make 3 of any tpye of mistakes during the payment process, the card and/or email address are blocked for the transaction. Meanwhile, no suspicios activity has been seen on our account ever since the one incident.

Our billing address changed in 2020 (!) and support was still not able to update it on the statements, it had something to do with a different intermediary partner that we had to use through Braintree because of our region (Hungary). We just gave up writing emails about it at some point.

Being able to accept Amex cards through the software was also a painful process that took several weeks at the very least.

Customer support is friendly but really slow in dealing with issues. We had numerous issues that took months (!) of emails to resolve, but I should also note that was during COVID times.

In Betracht gezogene Alternativen

PayPal und Stripe

Gründe für den Wechsel zu Braintree

Paypal's outrageous fees is like straight up larceny and this was the only available option (also a PayPal company).
Stuart
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Run away from Braintree as fast as you can

Bewertet am 29.7.2022

One day our settlements from Braintree just stopped. Our money just stopped! And Braintree simply...

One day our settlements from Braintree just stopped. Our money just stopped! And Braintree simply could not care less.

When we eventually got hold of someone (they do not have telephone customer support, only telephone sales), they told us they would look into it, but they could make any guarantees of when it would be resolved. They failed to grasp this was our money, and we were their customer. They said they were trying to help, like they were doing us a favour. In reality they were doing nothing to resolve the matter.

It is a serious business handling money on behalf of other people. It requires trust, diligence and professionalism. Braintree demonstrated that they have none of the above, and if you value your sanity as a business owner , then do not use them.

This was the worst experience I have ever had with any company, anywhere. There is no SLA, and all the time they were in breach of their own contract, and yet they just did not care. They said it was out of their hands, as they use a banking partner for settlements in the EU.

Vorteile

The fact that the payment fields integrate directly into our checkout. This is pretty standard now, but back when we first started using them 7 years ago, Braintree was the only one that enabled this.

Nachteile

The software is fine, however the customer service is completely non-existent. That is a huge issue for a payments company. They provide the oxygen for your business, the cash flow. If there is an issue, they could not care less about it.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good solution, but not the best

Bewertet am 10.9.2022

Overall, my experience was good, but I I*did* end up switching over to Stripe in the end which I...

Overall, my experience was good, but I I*did* end up switching over to Stripe in the end which I found to be an simpler solution and easier to use overall.

Vorteile

I felt that Braintree was very trustworthy. As I have an online shop, I wanted to make sure my customer's data and transactions were being processed safely and in line with top industry standards - I definitely trusted Braintree to handle payments made through my Woocommerce setup.

Nachteile

I sometimes had a hard time navigating the Braintree control panel and enabling certain functions and add-ons. I found it impossible to setup Apply Pay for instance (which was just a couple of simple steps with Stripe). I also experienced a couple of infrequent issues with Braintree's Woocommerce plugin - honestly not sure if that's on Braintree or Woocommerce. But when I switched to Stripe, their plugin worked smoothly without any of the same small hiccups.

Maegan
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Pretty Good Software With Some Minor Quirks

Bewertet am 26.10.2021

Vorteile

Finding certain transactions is pretty easy, so it taking credit card payments. It does what it needs to.

Nachteile

This is a very minor issue in the grand scheme of it all, but you wouldn't believe how annoying and inconvenient it is. When taking a credit card payment, if you put a comma in the amount of the transaction (ie: $1,000 rather than $1000), it will not accept the transaction, and brings you back to the same page without the credit card number. It is the most infuriating thing I have ever encountered, and when you have a customer on the phone, asking them to repeat the CC number it is quite frustrating. We also can't connect BT to Netsuite so we have to manually enter credit card transactions.