Salesforce Platform Erfahrungen
Salesforce Platform
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
344 Bewertungen
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
One of the best CRM software
Bewertet am 19.8.2023
Vorteile
There are many things that I like about this platform:1)It helps us to automate our business process like, so we have to least bother about how to manage things manually.2)It can also schedule our business processes with the help of various automation rules.3)It has point-and-click functionality so that a non-coder can also implement the use case into this platform.
Nachteile
Personally, I like everything about this platform.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
CRM management for your daily business needs
Bewertet am 16.7.2024
We are satisfied and are not planning on change it any soon.
We are satisfied and are not planning on change it any soon.
Vorteile
You can track down your sales and services together. You can report, and collect data to track down results, forcast and more.
Nachteile
It has been really efficient for us so far. There is nothing wrong with it.
- Branche: Medizinische Geräte
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Salesforce Platform Review
Bewertet am 5.11.2023
Vorteile
Aspect is the emphasis on data management and analytics.
Nachteile
Salesforce's extensive capabilities mean that it can have a steep learning curve, particularly for new users. It may take some time and training for employees to become proficient in using the platform to its full potential.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Salesforce
Bewertet am 2.11.2024
Vorteile
The variety and customization available for a complete CRM experience.
Nachteile
The integration with other apps can get boggy.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Salesforce Review
Bewertet am 14.8.2024
Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it...
Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it solves for business.
Vorteile
How it has helped us with organising the delivery portion of the business.
Nachteile
Backend set up an sometimes be somewhat clunky to use. There are some reporting limitations, nothing that is a deal breaker however.
- Branche: Computer-Vernetzung
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Positive feedback
Bewertet am 15.9.2024
Vorteile
In my project we used Salesforce for customer service, the most I like was the easy use and user friendly interface
Nachteile
The least I like about SalesForce Platform is that sometimes there is a bug and can’t log in from the first time
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Salesforce Platform Is an Incredible CRM Solution
Bewertet am 22.4.2024
Vorteile
I am impressed by the features of Salesforce Platform.
Salesforce Platform has our marketing and makes our work easier.
Nachteile
Salesforce Platform has been so exceptional.
No dislikes for Salesforce Platform.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Salesforce Platform Gives Us Value For Money
Bewertet am 17.4.2024
Vorteile
I love the efficiency of Salesforce Platform.
Salesforce Platform works so well for us because it has been so effective.
Nachteile
I do not dislike Salesforce Platform.
Salesforce Platform is efficient.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Ultimate CRM and Business Solution
Bewertet am 24.7.2024
Vorteile
I like most about Salesforce is its powerful CRM capabilities. I can effortlessly track and manage customer interactions in one place.
Nachteile
It can be overwhelming with its numerous features. Navigating through all the options can be confusing for a new user.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Salesforce Platform's Capabilities are Excellent
Bewertet am 30.4.2024
Vorteile
I am impressed by the ease of deployment of Salesforce Platform.
Salesforce Platform works so well for us.
Nachteile
I like the effectiveness of Salesforce Platform.
Salesforce Platform is amazing.
- Branche: Großhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Excellent Enterprise Platform for nearly all industries with a Enterprise-sized Price Tag
Bewertet am 20.9.2023
Vorteile
I love how they have turned a database program into an interactive place where companies can create a singular source of truth surrounding every aspect of business operations.
Nachteile
Some limitations are common sense additions that have been neglected in favor of flashy, new features. Reporting is limited and has many issues, one of which is they barely support it currently with little/no improvements while pushing users towards their Analytics Add-On - which has many improvements that were requested on Reports.
- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Salesforce review
Bewertet am 17.10.2023
I've tried some other platforms and I think this is the most friendly, easy to use and complete...
I've tried some other platforms and I think this is the most friendly, easy to use and complete platform.
Vorteile
What I like the most about Salesforce is that i can load all my shipment info, invoice, create disbusements, activate tracking, validate guides and send my info to a platfoarm visible for my client. basically all in one.
Nachteile
I don't like that some carriers don't appear on tracking and the dates can't be changed automatically.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Salesforce Review
Bewertet am 13.5.2024
Worth the money and the time investment once you have it set up.
Worth the money and the time investment once you have it set up.
Vorteile
It can do anything you need it do and it can be customized to multiple business units.
Nachteile
The cost of getting things set up the way you want them is large from both a time and monetary perspective
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review Salesforce Platform
Bewertet am 24.11.2023
Salesforce Platform is priceless to customer service type departments. It keeps everything in...
Salesforce Platform is priceless to customer service type departments. It keeps everything in order and easy to collect a variety of data.
Vorteile
Customization is priceless. It can be done at all level and be done for what a person or what a department requires which makes it versatile.
Nachteile
With much customization, sometimes it is hard to get something fixed or changed.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
mostly good
Bewertet am 29.7.2024
Vorteile
We can easily organize tasks, set deadlines, and prioritize activities with just a few taps. The app's streamlined design makes it a joy to use, whether you're managing personal errands or professional projects.
Nachteile
Better competition with Chrome using ...
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Salesforce overview
Bewertet am 23.7.2023
Vorteile
What I really like about Salesforce Platform is that it is very easy to customize. you can personalize it to suit your needs, add more modules, and customize the software to fit the business's needs. For example, our sales team can send out personalized emails to customers, which are more effective.
Nachteile
what I don't like about Salesforce is the lack of adoption and the synchronization problem with the system
In Betracht gezogene Alternativen
SalesLoft- Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great CRM Tool
Bewertet am 27.9.2023
Great experience as a user of the platform
Great experience as a user of the platform
Vorteile
The Vendors response to our customized request.
Nachteile
How things are prioritized when changes are requested.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
#1 for a reason
Bewertet am 12.6.2023
I've used sfdc in many roles from enterprise orgs to start ups. If set up properly the sky is the...
I've used sfdc in many roles from enterprise orgs to start ups. If set up properly the sky is the limit
Vorteile
I love the reporting helps to realign resources rapidly to really grow.
Nachteile
I don't like the set up it's difficult to if you never set one up before
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Salesforce Platform
Bewertet am 12.10.2024
it is a great platform that allows you to enter and track sale related information.
it is a great platform that allows you to enter and track sale related information.
Vorteile
I like that there are different features that help track what is sold and targets
Nachteile
I dislike the layout of the software and think it should be more accessibile or have the option for these features
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Slow but gets the job done
Bewertet am 17.8.2023
Vorteile
the workflow and the customization available
Nachteile
the platform is slow and clunky but once you get past that its a good platform
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Glitchy, difficult to use
Bewertet am 2.8.2023
Vorteile
Reporting features are a big deal to us and Salesforce is good at this
Nachteile
High cost, low user friendliness. Difficult to use and customize.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Salesforce is great for integrating into a dialer!
Bewertet am 28.6.2023
So far it has been a nutral experience
So far it has been a nutral experience
Vorteile
Salesforce makes it easy to manage customers and their accounts.
Nachteile
The price and the complexity of the platform.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Sending leads into SalesForce
Bewertet am 12.6.2023
Vorteile
It clearly services the needs of the sales team and I am able to adapt our marketing campaigns to fit into our complex system.
Nachteile
We have multiple products and use our salesforce in a complex way so the downside is there really isn't a great way to integrate leads generated from marketing campaigns into our complex salesforce ecosystem.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
A great Platform to Integrate
Bewertet am 29.1.2024
It is a highly recommended tool to stay competitive.
It is a highly recommended tool to stay competitive.
Vorteile
It is based in the cloud and allows the team to use a lot of different tools and features that enable us to be more efficient.
Nachteile
There are times when it doesn't perform as fast as other times of the da.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Salesforce Does What It Is Intended For
Bewertet am 29.6.2023
Vorteile
Very robust system that is highly configurable.
Nachteile
While highly configurable, the system complexity is very high and it can take more than a year to configure as needed.