Verifizierter Rezensent
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Loving Athena!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I find Athena to be a comprehensive software, staying abreast of the constant changes in Healthcare and is easy to customize. I can build rules to stop a claim from going through that are pertinent to my line of business. This helps to reduce time and costs associated with getting denials overturned.

Nachteile

One thing I wish Athena was a bit better at was letting the user go back vs having to make clicks to go back. Sometimes, it takes longer to look up a lab value and then go back and put that into the claim information.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Danielle E.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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Athena

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Good EHR with some minor functionality issues that I am told will be addressed.

Vorteile

Has great features for communicating with other staff and providers. Recently started using the chat feature and it is very helpful!

Nachteile

I don't like that you can't have the schedule visible while in a patient chart, makes it hard to be on top of patient arrivals while you are charting.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Britaini M.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Easy to learn

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 18.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Works with other software products, easy to learn and understand, could be better catered or changed to companies nerds or wants.

Vorteile

Easy to learn, break down of information for use, makes it easy to understand and explain to others.

Nachteile

Freezes on occassion, when constantly using it, which is fruwtrqting, and when you collect payment it will occassionally log you out on its own.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Luke W.
Branche: Bau
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Great Construction Management Software

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 26.10.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Keeps all work items organized and easy to schedule and issue lists to trades. Makes deficiency items simple for workers to locate with accurate photos and descriptions. Saves a lot of time explaining and walking though work to be done. Keeps track of dates and makes the PDI and QC lists quickly available to trades. Much better than trying to keep track with cumbersome paper lists.

Vorteile

Easy tracking of deficiencies, and sending out lists to trades

Nachteile

Scheduling through the software is difficult to operate

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ryan T.
Branche: Bau
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Great tool for Customer Service and deficiency management!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 27.10.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Having an efficient modern tool to manage homeowners and trades has made my team's life easier thanks to Athena. The interface is simple to understand and use and the features really helped tackle difficult projects and clients.

Vorteile

Great interface, easy to use, modern, lots of features for daily tasks, Tarion integration is key!

Nachteile

Would love to have this available on a mobile device as well as tablets!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jarred J.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Athena is great for clinics.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

For clinic use as far as triaging and inputting medical history Athena is extremely user friendly.

Nachteile

The rare times when the printing aspect "goes down".

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Denise M.
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Overall experience so far so good

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 19.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

What I like most about the software is easy access and ability to search for a patient. Makes billing so much easier and efficient.

Nachteile

What I like least about the software is not being able to open multiple patients at one time. Makes for a longer process time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Peter C.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Athenanet does some things very well; others not so much.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

It basically runs all data driven elements of the practice.

Vorteile

It is comprehensive; you don't have to cobble together several different programs to do everything. Their customer support is generally very good, except for off-hours when the B team is on duty. Sometimes they can't answer questions.

Nachteile

SLOW!!!!!!!!!!!!!! Their financial "best practices" are best for them, not our practice. They are keen to present outstanding statistics, despite some real problems on the collections side.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Georges c W.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Comprehensive

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 20.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Comprehensive, collate all medications from every pharmacy

Nachteile

Cannot edit old notes. difficulty with finding auth information.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Gladys C.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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software review

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 7.11.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

it works great, easy to access, easy access for customer service and enjoy working on the software and very simple

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Terri P.
Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
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Lab Requisitions are cluttered and confusing

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 23.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Not a big fan.

Vorteile

The way the patient demographic info is quite clear; however, if a lab req is generated, the order itself is hard to find.

Nachteile

The lab reqs should have the lab orderables clearly defined and separated from the patient demographic information. The name of the laboratory test, in addition to the CPT code should be included on the requisition.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Athena review

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 16.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to access. Fast. Clear layout. Good organization

Nachteile

sometimes it is hard to close certain documents

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Michael F.
Branche: Forschung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
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Athena

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 6.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Athena has helped our clinic maintain our patient records

Vorteile

Wide range of patient EHR input options; ability to be edited by multiple users at once, allowing for intra-system communication

Nachteile

Not user friendly (especially if not a seasoned user); poor layout leading to users getting confused as to where certain features are

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Brian G.
Mit Google übersetzen

Software Review

Bewertet am 17.11.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

General contractor who's used this program on all recent projects. Great tool to manage and schedule all sub-contractors and it's also very efficient way to keep track of all deficiencies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Marium L.
Branche: Rundfunkmedien
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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sasa

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

sas

Vorteile

it was a great product though the functionality can be better

Nachteile

i did not like their support. The rest was ok

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 1.0/10

Denis K.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 10.3.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort