Sprinklr
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Über Sprinklr
Die Social-CRM- und Social-Governance-Module von Sprinklr können verwendet werden, um alle deine sozialen Profile von einer einzigen Plattform aus zu verwalten. Mit dem Social-Engagement-Produkt von Sprinklr kannst du das hohe Volumen an Konversationen über mehrere Social-Media-Kanäle hinweg überwachen und darauf reagieren. Trenne den Nachrichtenverkehr in Warteschlangen und lege Workflows fest, um Konversationen an die richtigen Teams weiterzuleiten. Markiere Nachrichten mit nutzerdefinierten Makros und Regeln und sieh die Konversations-Threads an.
Nutze die Social-Listening-Einblicke von Sprinklr, um die Konkurrenz zu überwachen, das Engagement der Zielgruppe zu verfolgen und das Sentiment, Stimmungen und Markttrends zu messen. Social Publishing kann verwendet werden, um Inhalte zu erstellen, zu teilen und gezielt einzusetzen. Der Redaktionskalender und die Compliance- und Genehmigungsregeln des Unternehmens können verwendet werden, um für konsistente Inhalte und Markenbotschaften zu sorgen. Alle von dir beschafften und produzierten Inhalte können mit dem Social-Asset-Management-Modul geschützt werden. Teile und verwende erfolgreiche Inhalte weiderholt und identifiziere die leistungsstärksten Inhalte und Content-Produzenten.
Sprinklr kann für die Kollaboration bei sozialen Kampagnen vom Design bis zur Einführung genutzt werden. Verwende Berichterstattungskennzahlen aus mehreren Kanälen, um die Effektivität deiner Inhalte in Bezug auf den ROI zu zeigen. Du kannst Sprinklr auch zum Erstellen von sozialen Apps und zur Überwachung sozialer Aktivitäten von jedem mobilen Gerät aus überall und jederzeit verwenden.
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- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Streamlining Your Marketing Plan
Bewertet am 21.2.2022
As a result, the program's original concerns about rigorous reporting requirements and multi-channel...
As a result, the program's original concerns about rigorous reporting requirements and multi-channel marketing campaign analytics have been alleviated by the experience. Campaign attribution and return on investment analysis have been made much easier thanks to the tool's ease of use for myself and my colleagues.
Vorteile
Social media and marketing management are the primary functions of Sprinklr in our communications department. However, we do use it to communicate relevant information with other divisions of our organization. It includes a wide range of reporting options. Planning and rearranging our daily, weekly, and monthly routines have become automatic for us. Customer service is quick to answer our questions and aid us in solving any problems that may arise.
Nachteile
Platform APIs do not support some features, such as Instagram story videos. You may have to give up Sprinklr and use native apps in some cases because of this lack of support. It's not cheap to use Sprinklr if you're a big brand that needs to run a lot of listening queries.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Awesome social automation platform. Insane amount of features, and plenty of customizable...
Bewertet am 13.6.2017
Vorteile
Management team and customer service is outstanding. As they build their product, you can genuinely tell they want to succeed. The product is extremely flexible, and able to meet the needs of a wide array of users on a social team - from designers, who can directly upload assets into a repository, to copywriters, who can upload copy into the posts for approval, etc. Reporting is outstanding, and covers off all major needs of an enterprise social team.
Nachteile
The occasional bug, but nothing a quick refresh can't solve. Biggest issue is some of the less intuitive features or questions are not able to be answered by their reps since they are still learning the product. However, their response time is always exceptional and they continue to work on the issue or education until there is a solve. Finally, we were fortunate enough to shell out for the enterprise solution, but it is on the expensive side. More cost effective credentialing significantly impact the features, which is a bummer for teams who can't afford the top level tiers.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Sprinklr is trying to be too many things at the same time.
Bewertet am 9.11.2017
Vorteile
It's very extensive as a publishing and monitoring platform, but one runs the risk of getting lost in the proverbial forest. Custom dashboards for monitoring, custom dashboards for reporting, it has a steep learning curve. But once you're in, it's one of the most in-depth monitoring platforms available.
Nachteile
Steep learning curve, tries to be too many things at the same time without ever really focusing on one element. Customer support is mediocre at best.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Fantastic Social Media Management Software
Bewertet am 17.9.2020
I really liked Sprinklr and it's a software that I always tell people to check out. It's on the...
I really liked Sprinklr and it's a software that I always tell people to check out. It's on the upper end of price for social media software so be aware of that. If you're just starting out in social or have a small business, this may not be the software for you. But if youre a mid size company and above, Sprinklr is awesome.
Vorteile
The part of Sprinklr that I loved the most was their reporting. Not only was it easier to run reports but it was super easy to pass these reports on to senior managment. Sprinklr also has a depth of reporting that you don't see in other social media tools. I never had to have anything extra to help track our social media engagements.
Nachteile
The social listening feature on Sprinklr is ok. Their listening software does as pretty good job or tracking mentions on social but if you want to track the whole internet, you're going to need some extra help.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Soup-to-nuts social CMS tool
Bewertet am 24.5.2019
We have been very happy with our Sprinklr partnership - if your company has the budget to support...
We have been very happy with our Sprinklr partnership - if your company has the budget to support the (expensive) tool, then I think it is definitely worth it.
Vorteile
Sprinklr has every feature a social media marketer could need - in the publishing, listening and reporting categories. Its robust system allows us to publish to 120+ social assets simultaneously - a HUGE time saver for the company.
Nachteile
Sprinklr's system is so thorough that it can feel intimidating or overwhelming to use. There are so many options to accomplish a goal it can be difficult to know where to start.
Sprinklr Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Sprinklr.F. Welche Preispläne bietet Sprinklr an?
Sprinklr bietet folgende Kostenpläne an:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Sprinklr?
Sprinklr hat die folgenden typischen Kunden:
201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Sprinklr unterstützt?
Sprinklr unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch
F. Unterstützt Sprinklr mobile Geräte?
Sprinklr unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Sprinklr?
Sprinklr kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adjust, Adobe Analytics, Adobe Commerce, Adobe Experience Manager, AppsFlyer, BL.INK, Bazaarvoice, Beckon, Bitly, Bronto Marketing Platform, Canary, Chargify, Domo, FormAssembly, Google Analytics 360, Google Data Studio, Haptik, HubSpot Marketing Hub, Jive, Kochava, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Marketo Engage, Marketo Sales Connect, MediaValet, Meta for Business, Microsoft Power BI, Microsoft Power BI - BI - JourneyTEAM (Reseller), Oracle Eloqua Marketing Automation, Oracle Responsys, PowerReviews, SAP Service Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Snapchat, Stripe, Tableau, Trustpilot, Twitter/X, WordPress, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Sprinklr an?
Sprinklr bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support
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- Verlagssoftware
- Content-Marketing-Tools
- Social Media Management Tools
- Social Networking Software
- Social Media Monitoring Tools
- Software zur Personaleinsatzplanung für Callcenter
- Call-Center Software
- Help-Desk-Software
- Kundenservice Software
- Kundensupport Software
- CEM Software (Customer Experience Management)
- All-in-One-Marketingplattformen
- Kundenengagement Software
- Advocacy Software
- Social Selling Tools