
Über Velocify
Velocify ist eine Cloud-CRM-Anwendung, die die Nutzung von Telekommunikation, E-Mail-Marketing, Vertriebsmanagement, Kunden-/Personalmanagement und Kalenderplanung auf einer Plattform vereint. Vom Nutzer-Dashboard aus kannst du navigieren, um Live-Berichte über aktuelle und vergangene Vertriebsaktivitäten und Erfolgsquoten der Mitarbeiter anzuzeigen. Du kannst nutzerdefinierte Berichte anzeigen, da Velocify automatisch deine bevorzugten Berichts- und Analysekriterien generiert.
Der in der Anwendung integrierte Vertriebsalgorithmus ordnet automatisch bestimmte Leads bestimmten Mitarbeitern zu und benachrichtigt die Mitarbeiter per E-Mail oder SMS. Diese Leads werden auf der Grundlage der Priorität des Kunden und des Dienstalters des Mitarbeiters bestimmt. Die Software erkennt auch die Telefonnummern der Kunden und überwacht und zeichnet Telefongespräche zu Schulungs- und Verkaufszwecken auf.
In die Software ist eine Terminplanungs- und Kalenderanwendung für alle Nutzer eingebettet, um Verkaufssitzungen, Schulungstage, Termine und Vertragsjubiläen zu überwachen und zu planen. Manager können mit diesem Tool auch den Erfolg und die Verfolgung von Mitarbeitern überprüfen sowie Kundengeburtstage und besondere Verkaufsanlässe einsehen.
Velocify ist vollständig in die Software integriert und kann kostenlos als mobile Anwendung heruntergeladen werden. Nach dem Herunterladen können sich die Nutzer mit ihren Zugangsdaten einloggen und das gesamte Backend der Software und der Datenbank mit vollständiger Transparenz einsehen. Nutzer können auch Leads hinzufügen, bearbeiten, Leads schließen, Meetings planen, Veranstaltungen bearbeiten und Kunden/Leads per SMS, E-Mail oder Telefon kontaktieren.
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Startpreis
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Alternativen
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Trackforce Valiant

Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The easiest software to navigate for a high volume mortgage lead fed environment
Bewertet am 6.7.2017
I would highly recommend this to anyone who runs a high volume lead fed company. There is nothing...
I would highly recommend this to anyone who runs a high volume lead fed company. There is nothing better!
Vorteile
Navigation, reporting, scheduling is second to none. Great! Allows reviewing of recorded calls, monitoring who is on the line at any given moment and total hours spent on phone.
Nachteile
Not too many as I can tell. Seems as if there is a slight delay in conversation when speaking through the software to a client
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
I enjoy using Velocify and have commended many changes they have made over the years. They...
Bewertet am 6.7.2017
See Cons for comments. Thanks for listening.
See Cons for comments. Thanks for listening.
Vorteile
Reliable. Quick. The interface is easy to operate and navigate. There are many great features that make lead management a breeze.
Nachteile
I would like some improvements personally. Where I would like to see changes is on the dashboard. When I go to the Dashboard it auto sends you to todays day, which is good, but if I go to any other day, say to manage the leads and or push them to another date, when I go back after having changed the calendar date it doesnt leave me on that day to continue my changes... instead it takes me to that days date. Another thing I would like to see you add would be the ability to take one day or even better multiple days and have the ability to move all of the calendar events on that day to another day. The key to our business is time. With all the apps that we do and the little time we have to organize the leads those little things would be tremendously helpful. Again, the ability to take old dates and roll all of those callbacks to a date of choosing would be awesome and even better if we could select several days. Contact me with any other questions at todd@hskinsurance.com
- Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Customizable but Complicated
Bewertet am 11.7.2017
This may be good for a smaller company, but can be a real headache with a growing company/organizati...
This may be good for a smaller company, but can be a real headache with a growing company/organization. It could really use some updated functionality features.
Vorteile
I like that I can build out the forms myself and format everything we see on our screen for each lead. Building and customizing reports is also a great feature.
Nachteile
When moving data fields around, you have to click Up or Down for each single field you want adjusted. A drag-and-drop feature would be great here when things need to be moved more than one or two spaces. We also have significant issues when doing API imports, as leads are not always automatically updated and have to then be manually adjusted.
- Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Efficient program for outreach and contact tracking
Bewertet am 6.7.2017
Overall, the product is good as long as it's drawbacks don't inherently interfere with your needs....
Overall, the product is good as long as it's drawbacks don't inherently interfere with your needs. I also appreciate the improvement efforts they've made in the last 1.5 years that we've been with them and look forward to even more added benefit.
Vorteile
I like how easily customized it is to your individual needs everything from reporting to statuses, to action options, to prioritization. I like how it ties into outside phone systems and allows for detailed prioritization when figuring out how to do your day. It has increased the teams outreach efficiency by about 80% compared to last and other system options, went from 13 clicks to 3. Customer service is mostly responsive.
Nachteile
How many layers have to be factored in when customizing, but once you know them all it's not that bad, just can't be overlooked. I don't care for the standard reports, or how the system prefers to look at user activity in the same date ranges as the date that a lead is added to the system - disregards work on older leads. While they're making strides on some reporting I've had mostly limited benefit from the Report Hub, and have had many that don't work, where a ticket has to be submitted.
- Branche: Hochschulbildung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Velocify: Automating Communication Efforts
Bewertet am 29.11.2018
Overall, working with Velocify has been great thus far. We have support when we need it and the...
Overall, working with Velocify has been great thus far. We have support when we need it and the application automates things I didn't know were previously possible. It allows our Admissions Officers to focus on the important things instead of meeting daily call volume goals.
Vorteile
I liked the canned voicemail options Velocify provided. I formerly worked as an Admissions Officer, and I cannot tell you how many times a day I would leave the same voicemail verbatim. Velocify allows me to make a call and designate a prerecorded message to leave on a voicemail, so I'm not wasting my time or breath. The shotgun connect feature as it makes connecting with customers easy, basically doing a round robin of all available reps when there's a live customer on the phone.
Nachteile
The effort it takes to configure the software to pass along information to our Student Information System. It's a costly and time-consuming effort.
Velocify Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Velocify.F. Welche Preispläne bietet Velocify an?
Velocify bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 60,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Velocify?
Velocify hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Velocify unterstützt?
Velocify unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Velocify mobile Geräte?
Velocify unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Velocify?
Velocify kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Commerce, Constant Contact, Eventbrite, GoTo Webinar, HubSpot Marketing Hub, Keap, Mailchimp, Marketo Engage, Recurly, SlideShare, iContact
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Velocify an?
Velocify bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat
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