
Über Contactually
Was bekommst du mit Contactually? Wie wäre es mit -
* Kundenspezifischen Follow-up-Erinnerungen, um sicherzustellen, dass wichtige Beziehungen nie verlorengehen. Erinnerungen sind einfach einzurichten und über das Kontakt-Dashboard, deine E-Mail, dein Telefon oder sogar ein Google-Kalender-Konto noch einfacher zu erreichen.
* Kontextsensitiven E-Mail-Vorlagen, die automatisch Namen, Daten, frühere Jobs oder etwas anderes einfügen können. Contactually enthält eine große Bibliothek mit allgemeinen Vorlagen und es ist einfach, sie anzupassen oder von Grund auf neu zu erstellen.
* Automatisierten Programmen, die alle Arten von Aktionen ausführen können, vom Senden von Follow-ups und Erstellen von Aufgaben über das Klassifizieren von Kontakten bis hin zum Verfolgen von Personen in verschiedenen sozialen Netzwerken. Programme können automatisch eingreifen und Maßnahmen ergreifen oder auf einzelne Kontakte angewendet werden und erfordern eine Genehmigung, bevor du handelst – es liegt an dir. Mit Programmen kannst du ein viel größeres Netzwerk verwalten, ohne den Überblick über Personen zu verlieren oder den Kontakt zu verlieren.
* Pipeline-Management, um deine verschiedenen Kontakte an spezifische, mehrstufige Deals und Transaktionen zu binden und sie über den Verkaufsprozess zu verfolgen.
* Einer einfachen Integration in gängige Systeme wie Zapier, MailChimp, MadMimi und vieles mehr sowie eine offene API für kundenspezifische Verbindungen mit deinen eigenen Systemen
Native mobile Apps, sowie Plugins für Gmail und Outlook, die es dir ermöglichen, Kontakte beliebig zu verwenden.
* Einer leistungsstarken Teamfunktionalität für die Verwaltung kombinierter Netzwerke. Leads und Kunden an bestimmte Benutzer zuweisen, Kontakte und Gruppen teilen, während private Verbindungen und Korrespondenz beibehalten wird.
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Contactually
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Nutzerbewertungen
Hast du Contactually bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
Takes the leg work out of organizing contacts
Bewertet am 14.8.2014
After trying a bunch of other CRM products out there, I was frustrated. Salesforce was too heavy a...
After trying a bunch of other CRM products out there, I was frustrated. Salesforce was too heavy a solution for what I needed, and expensive. Products like SugarCRM and Zoho felt outdated and clunky. What I needed was something that would sync my contacts from multiple sources into one place and then keep them updated - and that's exactly what I found in Contactually. It's simple, lightweight and it works with a bunch of my contact sources (Google, Mailchimp, etc.), and now I don't need to worry about where any particular contact's info is.
I get the added bonus of getting reminders for contacts I've fallen out of touch with. That's not what I was looking for when I started, but it's been surprisingly helpful in identifying people I need to get back in touch with.
Vorteile
- Automatic import and update of contact info, no leg work required
- Reminders to keep in touch with contacts I haven't talked to
- Keeps a full history of my communication with the contact, across multiple platforms (email, twitter, Mailchimp...)
Nachteile
Needs more integrations with third party software!
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Contactually does everything right!
Bewertet am 20.12.2018
Overall, this CRM lives up to its reputation. It isn't cheap but I've seen more expensive systems...
Overall, this CRM lives up to its reputation. It isn't cheap but I've seen more expensive systems that actually suck. If you have it in the budget and also want a CRM that has vast capabilities and marketing -- this is your CRM.
Vorteile
This system is very user friendly. I picked it up within only a few days. Customization is vast but made so its not overwhelming. It is designed so well and is so amazingly intuitive it is super easy to use and makes you like using the system. The template library is huge but structured very well so it's not daunting. The templates also feel more personal and not a cookie-cutter mass email. The Bucked game is fantastic for getting those who drag their feet about categorizing need clients. Overall, this software is the bees-knees!
Nachteile
There are very few cons I found to the system. The largest one for my company is the reporting. It has basic reporting capabilities but we need a more robust reporting system to track all types of income from deals, especially the ability to see monthly revenue, total sale and the commission from this, lost $, etc... They are working on getting more reporting capabilities but doesn't help in the present.
Another con-ish thing is a pro and a con. It syncs SUPER well with systems, especially with Gmail--- almost too well. We get so many mass-emails about other agent's open houses and it pulls all these people into the CRM. While it's handy, it can be frustrating at times. I wish there was a plug-in for multiple email platforms where you could choose email you want to link (or unlink) to the system.
And finally, this one isn't really a big con for us but could be for those on a limited budget, the price isn't cheap; however, in my experience--- you get what you pay for. I'd say for us, Contactually is TOTALLY worth every penny.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Falling Behind
Bewertet am 19.7.2019
Originally it was great for staying in touch with customers, but now most CRMs will provide similar...
Originally it was great for staying in touch with customers, but now most CRMs will provide similar functionality. Their lack of focus on their general users is really starting to show in their product with bugs that aren't being fixed and a general lack of innovation.
Vorteile
Easy to use. Very user-friendly system for staying in touch with people. Good interface
Nachteile
They have almost completely stopped innovating and improving their product. Their customer service directly says they are no longer focused on general users and they are only focused on innovating for Compass. It's a real shame as the product was great, but it's really starting to fall behind the other CRMs for real estate agents.

- Branche: Risikokapital & privates Eigenkapital
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excellent CRM for Personal and Small Project Work
Bewertet am 21.7.2017
it helps me manage my personal strategic network and get ahead as a professional.
it helps me manage my personal strategic network and get ahead as a professional.
Vorteile
Contractually does all the basic things right - managing contacts, tagging them, emailing, tracking interactions, integrating with other apps effortlessly. For me as someone who uses a personal CRM system for my own strategic network, it is exactly what i need.
Nachteile
I use an iPhone, and the iOS app does not automatically sync my phone calls to contractually, so I need to add them manually. same for whatsapp. this is of course no fault of contactually but a limitation of ios and whatsapp being closed gardens and inaccessible. but that's the one thing that make my life harder as a user.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Really great for individuals, not bad for teams either.
Bewertet am 14.4.2017
I've used Contactually several times. I've used it personally and set up entrepreneurs and small...
I've used Contactually several times. I've used it personally and set up entrepreneurs and small sales staffs on it. This is the best CRM, in my opinion, for teams of three or less. Tons of automation options and scheduling options to help you "scale yourself."
Vorteile
Automation is great, really easy to use for individuals, dynamically monitors your inbox, so you don't need to "log" much.
Nachteile
Can be difficult to implement for larger sales teams.
Contactually Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Contactually.F. Welche Preispläne bietet Contactually an?
Contactually bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 69,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Contactually?
Contactually hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Contactually unterstützt?
Contactually unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Contactually mobile Geräte?
Contactually unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Contactually?
Contactually kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Bookafy, Constant Contact, Eventbrite, FullContact, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jotform, Keap, LinkedIn for Business, Mad Mimi, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Microsoft Outlook, OnceHub, Realvolve, Twitter, Typeform, Wufoo, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Contactually an?
Contactually bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
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- CRM-Systeme
- Kontaktmanagement Software
- Lead-Management-Software
- Predictive Lead Scoring Software
- Online CRM Systeme
- E-Mail Marketing Software
- Marketing Automation Tools
- Referral Software
- CRM Software für Immobilienagenturen
- Maklersoftware
- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- All-in-One-Marketingplattformen
- Sales Tracking Software
- CRM Software für Mac