Hatchbuck

Hatchbuck

CRM und Marketing für kleine Unternehmen und Marketingagenturen.

4.4/5 (150 Bewertungen)

Hatchbuck Übersicht

Was ist Hatchbuck?

Hatchbuck ist eine integrierte Marketing-Automation- und CRM-Plattform, die Nutzer*innen hilft, potenzielle und bestehende Kund*innen effektiver zu verfolgen und zu pflegen. Mit den Tools für CRM, E-Mail-Marketing und Marketing-Automation in einer App können Nutzer*innen mehr Geschäfte tätigen, Kontakte organisieren, Reaktionsraten steigern und ihren Fortschritt auf einen Blick sehen. Hatchbuck hat zum Ziel, sicherzustellen, dass dir keine dieser hart umkämpften Möglichkeiten entgeht.

Im Gegensatz zu anderen CRM- und Marketing-Automation-Lösungen, die an kleine Unternehmen verkauft werden, ist Hatchbuck einfach zu erlernen und zu bedienen, selbst für vielbeschäftigte Kleinunternehmer*innen. Die Software ist innerhalb von wenigen Stunden einsatzbereit. Und sie ist auch für kleine Unternehmen erschwinglich.

Dein Geschäft unterliegt straffen Abläufen, sodass du bei Problemen sofort Hilfe benötigst. Das Support-Team ist immer für dich da. Sprich mit einer echten Person und vermeide, dass du in der Warteschlange stecken bleibst.

Hatchbuck Übersicht

Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat

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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Hatchbuck Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Hatchbuck Screenshot: Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard.
Hatchbuck Screenshot: Watch cold leads become engaged prospects and new sales opportunities on the marketing dashboard. Hatchbuck Screenshot: The sales dashboard gives salespeople and managers insight into progress and activity. Hatchbuck Screenshot: See a detailed history of every relationship and take action in contact profiles. Hatchbuck Screenshot: The email library is stocked with predesigned templates. You're just a few clicks away from sending your next newsletter or promotion. Hatchbuck Screenshot: Nurture new and existing leads with the campaign builder. Use emails, tasks, notifications and more to intelligently automate follow-up. Hatchbuck Screenshot: Reports provide insight into valuable metrics. Hatchbuck Screenshot: Track user activity in real time. Hatchbuck Screenshot: Manage contacts in the simple to use CRM database. Hatchbuck Screenshot: Track opportunities through the deal pipeline. Hatchbuck Screenshot: Drag and drop email editor makes it easy to build emails from scratch, or to modify existing templates.

Hatchbuck Bewertungen

Hatchbuck Bewertungen

Gesamtbewertung
4.4
/
5
Ausgezeichnet
87

Sehr gut
52

Durchschnitt
8

Gering
1

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4
Funktionen
4.2
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
4.6
93% haben diese Anwendung empfohlen
George G.

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.


Mit Google übersetzen
Pat K.

Haven't had a bad experience with it yet, awesome CRM

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question they respond quickly and politely. They make me feel like one of their top clients, even though I'm nowhere near that.


Mit Google übersetzen
Peter P.

Hatchbuck hits a sweet spot

Sales engagement and qualification


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Excellent CRM for small company

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing


Mit Google übersetzen
Christoph K.

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features...

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.


Mit Google übersetzen
George G.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

The happy lil' secret in the automated marketing world!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Allows a small marketing outfit to punch above its weight and focus follow-on efforts on the more high-valued prospects.

Vorteile

Hatchbuck is great. What? I need to write more? ok. It allows you to create or upload documents, you can include them as well as links into emails, and then combine emails into campaigns where they are delivered at preset times. But that's far from all! Hatchbuck monitors the customer's interactions with your email and awards score points (defined by you) for various activities like visting your website, reading an email, downloading a document or clicking on a link. So when you open Hb you can review the current scores and follow up with the prospects who are raising their hands the furthest. But, there's more! Where Hb 'really' excels is in the logic of these campaigns. For example... if you have a campaign for general interest which you are sending to a generic group and a customer evinces particular interest in your offering (clicks or downloads a lot) Hb logic can detect this and move him to a more aggressive sales campaign. Hb can notify you for any specific buying signal. Hb can send the customer (again, automatically) additional materials based on actions ("oh, you like case studies, eh, take a look at this one") . If you do the campaigns correctly Hb is really a 'fire and forget' homing missile. It has a tremendous number of features (searching and segmentation are awesome) and because of its price structure, it really allows a small company to punch waaaay above its weight class. I'm happy!

Nachteile

A few things. I'm not crazy about the HTML design tool. (Or, perhaps, I'm a lousy designer?) It seems too old-fashioned. You can get false positives from the lead score system -- especially if you email to high security places like financial institutions whose bots click on everything to test your email for spy/malware. Its awkward to try to call a super high scoring customer who 'appears' fascinated with your content only to learn that he left 6 months ago and the bots are still screening his email. :-(

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Pat K.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Haven't had a bad experience with it yet, awesome CRM

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazing experience, software is easy to use. The support team is awesome, anytime I have a question they respond quickly and politely. They make me feel like one of their top clients, even though I'm nowhere near that.

Vorteile

Email Drop Campaigns
Email Templates Provided
Easy to Use

Nachteile

The only gripe (it's small) that I have is that you can't have a more broad view of your customer database. It only allows 100 per page and wish it could zoom out more, so I could see more customers in front of me at once.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Peter P.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Hatchbuck hits a sweet spot

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Sales engagement and qualification

Vorteile

Very good value for the money. The scoring is very helpful in qualifying prospects and interest.

Nachteile

Not much. It hits the highlights and is affordable.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Pharmazeutika
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Excellent CRM for small company

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.12.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Vorteile

I really love Hatchbuck. It has transformed my company in terms of lead tracking and management. It's so easy to set up and use, and is extremely well-priced.

Nachteile

The interface to send emails to clients is a bit clunky, and I'd value greater options. There are a few bugs with creating new emails, and formatting. It's hard to see what clients you've communicated with that day.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Christoph K.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Product Update 2017: untested, too many bugs, makes customers lose credibility as features simply do not work

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.5.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Also, the relaunch did not bring the features which were somewhat announces, e.g. imap integration only possible for gmail as of now.

Vorteile

Very nice people in service, easy to use. Pricing is all right, looks nice, has some nice dashboard eye candy

Nachteile

Simply not reliable anymore, after the relaunch earlier this year, there are too many incidents where you are not in control of what hatchbuck is doing: e.g. unsubscribe doesn´t work: no confirmation that a user unsubscribed and campaigns do not stop, so unsubscribing users might get more emails from you. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Also, automations set for users who subscribe sometimes do not properly work. Conditions are unclear. e.g. Opt-in process: an online form might be set on option in - but that doesn't mean that it actually triggers the necessary steps. Embarrassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

Search (contacts) doesn't find contacts.

And - this made me really re-evaluate other options: there was this bug which made other customers´ dashboard appear in my log-in. So I saw all activities going on from another company which also is a hatchbuck user. this made me ask myself if other hatchbuck users at the same time see my stuff/ activities/ personal data of my customers....Again: Embarassing? Yes. Potentially causing credibility and even legal problem? yeah.

I do understand that there might be some issues after releasing a relaunch - however when it comes to processes which involve my leads/ customers and make us as a company look unprofessional (no opt-in, no unsubscribe, potential abuse of personal data of leads....) this is beyond any acceptable level and an absolute no-go. We are located in Germany and people are very sensitive about data protection and laws are very strict - we could get sued for each of the three points mentioned above.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Nutzerempfehlung
8.6/10
Basierend auf 150 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Hatchbuck Preis

Hatchbuck Preis

Beginnt ab
99,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5
Basierend auf 150 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Hatchbuck Funktionen

Hatchbuck Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4.2/5
Basierend auf 150 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Hatchbuck Häufig gestellte Fragen

Hatchbuck Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Hatchbuck.

F. Welche Preispläne bietet Hatchbuck an?

Hatchbuck bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 99,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Hatchbuck?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Hatchbuck

F. Wer sind die typischen Nutzer von Hatchbuck?

Hatchbuck hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Hatchbuck unterstützt?

Hatchbuck unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Hatchbuck an?

Hatchbuck hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Hatchbuck mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Hatchbuck unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Hatchbuck?

Hatchbuck kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, CallTrackingMetrics, DevHub, HoneyBook, Retently, SurveyMonkey, Twitter, Wordpress, Xero, appointlet

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Hatchbuck an?

Hatchbuck bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen