Jumpseller

Über Jumpseller
Jumpseller ist eine E-Commerce-Software, die Unternehmen bei der Erstellung von Online-Shops für den Verkauf von Produkten in mehreren Vertriebskanälen oder auf Social-Media-Plattformen wie Facebook, Google Shopping und Instagram unterstützt. Manager können Rechnungen automatisch erstellen, Live-Chat-Unterstützung zu Online-Shops hinzufügen und sensible Daten mithilfe von SSL-Funktionen schützen.
Mit Jumpseller können Unternehmen Zahlungen über Kredit- oder Debitkarten, eWallets und mehrere Zahlungsgateways wie PayPal, Paytm, OnePay, Stripe, PayU und weitere akzeptieren. Manager können Rabattcoupons für Produkte erstellen und anbieten, Themen aus der Galerie auswählen und Unternehmenslogos, Farben oder Beschreibungen zur Oberfläche hinzufügen. Kunden können Produkte basierend auf verschiedenen Filtern sortieren oder durchsuchen, unter anderem nach Größe, Farbe, Marke, Preis, Kategorie und Geschlecht. Mit der Software können Vorgesetzte die Produktleistung im Jumpseller Google Shopping Store unter Verwendung von Berichten verfolgen und das Zielgruppenengagement auf Instagram über Video-, Karussell- und Story-Werbung verbessern.
Jumpseller lässt sich in verschiedene Zahlungsgateway-, Versandanbieter- und andere Systeme von Dritten wie Skrill, Khipu, HiPay Wallet, Shiptimize, UPS und weitere integrieren. Vorgesetzte können Mitarbeitenden auch Berechtigungen erteilen, um auf das Adminpanel des Shops zuzugreifen und E-Mails zur Warenkorbwiederherstellung an bestimmte Kunden zu senden.
Bilder




Du bist nicht sicher, ob Jumpseller das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Odoo

Wix

Shopify

WooCommerce

Nutzerbewertungen
Hast du Jumpseller bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent Customer Support
Bewertet am 19.2.2019
The people of customer support has been very responsive and collaborates when I`ve had problems....
The people of customer support has been very responsive and collaborates when I`ve had problems. Even weekends and ciberdays you can have a solution in 1/2 or 1 hour.
This is much more important for me than having a tool with thousands of features and low time response because the objective of an e-commerce page is to be up 24x365
Vorteile
It is really easy to create a new web page for a beginner, with the step guide that comes by default with each template. They are always creating new features. And above all, the help they have for the client is excellent.
Nachteile
Something I do intuitively but I do not really know what is true procedure: What is done first and then, is that when creating a new page or tab should be associated with a category and that lacks a better explanation. I do it with trial and error. There are very basic videos of that with low resolution.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Necessary if you want to sell online
Bewertet am 23.12.2022
Vorteile
I love this tool, it's very easy to start using, in addition to customizing, I can upload new products every day in a few minutes, make promotions, configure payment and delivery methods. Have my clients segmented and personalize their sale. I can give ticket or invoice options, all forms of payment. We started as a small store and now have thousands of products online. Another very good thing is the customer service, they help you immediately and if they don't study your case and respond to you within a few hours. We also have integrated Meta Ads and Google Ads-Merchant Center and Mercado Libre. I recommend it 100%.
Nachteile
does not have all the integrations of shipping in Spain.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Just stick with WordPress
Bewertet am 20.6.2023
Didn't enjoy my experience. I would never use it again or recommend it to another client. It's not...
Didn't enjoy my experience. I would never use it again or recommend it to another client. It's not a bad option per-se, but for the cost, ease of use, features, and maintenance, there are very few benefits and lots of limitations compared to using a WordPress website with e-commerce. It was interesting to try, but not something I will repeat.
Vorteile
Easy set up for Chilean payment system.
Nachteile
Almost everything. It's very limiting. You are stuck with a couple of templates. And editing basic things is way too complicated (And I know how to code full WordPress websites from scratch). There is very little documentation when you try to figure out how to update the code on your own. I managed to edit a lot of its code, but it was unnecessarily time-consuming. And on the other side, is not user-friendly enough for people that are not tech-savvy. My team has experience updating Wordpress sites and were stuck while working with Jumpseller all the time. Customer service is fast to answer, but their answer is usually: this is not included and you'll need to pay a Jumpseller developer to get this done. And I'm talking about very basic stuff. 2 hours of a Jumpseller developer is more expensive than the top WooCommerce themes you can buy.

- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
E-commerce Platform Without Admin Fee
Bewertet am 29.5.2021
determining an e-commerce platform that is right for a business is not, there are many factors in...
determining an e-commerce platform that is right for a business is not, there are many factors in consideration in terms of cost, maintenance, or support for marketing tools. Jumpseller comes with a relatively cheap cost and support for plug n play which is capable enough to support your brand awareness, although for e-commerce development it is a bit more difficult for users who are not in the world.
website design.
Vorteile
If you have a physical store and want to expand into the digital world, you should consider Jumpseller as an e-commerce platform because it has a complete plug-in feature and is integrated with the Facebook shop, Instagram shop and Google Shopping. Everything you can manage with one platform only. Jumpseller has a complete plug-in feature that supports the existence of your store or business in the digital world at a relatively cheap price, in addition, Jumpseller provides the integration of all the tools you need to start your marketing, from email marketing, social media promote, delivery, payment processor, you just need to integrate easily.
Nachteile
In terms of cost, this platform is very cheap without any admin fees, but there are some plugins that you have to install and some are paid. For plug-in installation, previous experience in website creation may be required.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Cheaper than others platforms and easy to manage use and customize
Bewertet am 7.3.2019
I live in Chile and is perfectly adapted to the local market in terms of payment and shipping...
I live in Chile and is perfectly adapted to the local market in terms of payment and shipping methods. They have applications dedicated to solving those problems and discounts associated with external services.
The follow-up of orders for my clients is very kind.
Vorteile
The administration of products, orders, themes, promotions, clients and multi-language is very complete.
They do not charge commissions for sale, only a monthly charge that has discounts for annual or biennial payments. They also make discounts for having more than one store or for recommending the platform to other people. Very loyal to its customers.
They have extraordinary customer support, they always help in all doubts and take the time to resolve them.
If you have little knowledge in HTML / CSS you can do really powerful things. The code editor is kind to understand and manage.
Nachteile
The customization of some of the issues is deficient because they are old.
Jumpseller Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Jumpseller.F. Welche Preispläne bietet Jumpseller an?
Jumpseller bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 21,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Jumpseller?
Jumpseller hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Jumpseller unterstützt?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen Jumpseller unterstützt
F. Unterstützt Jumpseller mobile Geräte?
Jumpseller unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Jumpseller?
Jumpseller kann in folgende Anwendungen integriert werden:
2Checkout, Google Analytics 360, Instagram, Meta for Business, PayPal, PayU, Stripe, iDEAL
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Jumpseller an?
Jumpseller bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Jumpseller gefundenen Softwarekategorien an.