FareHarbor

Für mobile Geräte geeignete Reservierungssoftware

4,8 /5 (981 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

FareHarbor Übersicht

Was ist FareHarbor?

FareHarbor ist ein Reservierungssystem der Enterprise-Klasse für Veranstalter von Touren und Aktivitäten. So kannst du alle Aspekte deiner Geschäfte mit Leichtigkeit und Effizienz verwalten. In einem zentralen Dashboard findest du alle Tools, die du für die tägliche Verwaltung benötigst. Verfolge Buchungen am Telefon, im Laden oder über Partner in Echtzeit, erstelle unbegrenzte benutzerdefinierte Berichte und profitiere von einer nahtlosen Kommunikation mit Kunden.

Steigere deine Umsätze, indem du mit den mobilen Kassen der FareHarbor-App Buchungen von überall und jederzeit akzeptieren kannst. Verwende ein beliebiges Gerät, um Kundendaten zu sammeln, digitale Verzichtserklärungen zu unterschreiben oder Zahlungen mit dem branchenüblichen Kreditkartensatz von 1,9 % + 30 Cent pro Transaktion sicher anzunehmen. Dabei erhältst du Support rund um die Uhr von einem freundlichen Kundenerfolgsteam.

FareHarbor Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis

FareHarbor Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, Deutschland, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch und 8 weitere , Irisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch

Medien

features-mobile
features-reports
home-hero-back
Screenshot 2014-09-11 12.17.00
FareHarbor Screenshot: features-mobile FareHarbor Screenshot: features-reports FareHarbor Screenshot: home-hero-back FareHarbor Screenshot: Screenshot 2014-09-11 12.17.00

FareHarbor Bewertungen

FareHarbor Bewertungen

Gesamtbewertung
4,8
/
5
Ausgezeichnet
841

Sehr gut
117

Durchschnitt
13

Gering
3

Schlecht
7

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,9
98% haben diese Anwendung empfohlen
Emma P.

Excellent service and product

Overall, I really like Fareharbor - I like the way it looks when people book.


Mit Google übersetzen
Christina S.

Our small business LOVES FareHarbor!

We are so happy we made the switch to FareHarbor two years ago. We have a cleaner website that is user friendly with increased sales. The support teams work hard to make changes and keep our website performing seamlessly as we add new products and grow and expand. They care deeply about our success as a business and we feel the love and support from their staff as we grow our business and partnership with their company.


Mit Google übersetzen
Jaime G.

Hard Times

I don’t know what to do. I have no other way of refunding my guests because of the booking fees Fare Harbor owes to my customers. How can they legally hold MY and my customers money indefinitely? Don’t trust this company with your business and don’t trust this company with your money.


Mit Google übersetzen
Antoinette L.

FareHarbor Daily User

I am very happy with FareHarbor! I like that there is no monthly fee that I have to pay and the fees that my customers have to pay are small.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Works for basic needs, but has gaps

Overall we are booking field trips, tours, and other events. There are multiple users and multiple locations that we are all trying to book within. In the event we are all paying very close attention to what is going on everywhere, we can manage with no problems, however, if we are very busy or someone is very stressed to get something on Fareharbor in a hurry, it is possible to double book something without Fareharbor having any warning.


Mit Google übersetzen
Emma P.
Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent service and product

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I really like Fareharbor - I like the way it looks when people book.

Vorteile

The customer service is amazing and fast
On a day to day basis, it is easy to use and you can add all the information you need to for all your guides.

Nachteile

I sometimes struggle with set up and amending items. We usually have to get Fareharbor to do some or all of the set up as we get some things wrong. Saying that, all you need to do is reach out to their service team and they usually sort it out in minutes.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von FareHarbor Holdings

Hello Emma -

Thank you for posting this review! We are happy to hear that you've found our software easy to use and that you have had positive experiences working with our amazing Support Team. With that, we are always available and can help set up and amending your items or can schedule a team member to help train you on that specific function.

Thanks!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Christina S.
Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Our small business LOVES FareHarbor!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We are so happy we made the switch to FareHarbor two years ago. We have a cleaner website that is user friendly with increased sales. The support teams work hard to make changes and keep our website performing seamlessly as we add new products and grow and expand. They care deeply about our success as a business and we feel the love and support from their staff as we grow our business and partnership with their company.

Vorteile

Easy to use, team friendly, quick and efficient. The change over from our previous company was seamless and the support is incredible!

Nachteile

Only that the fees are among the highest in the industry.

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Antwort von FareHarbor Holdings

Hi Christina!

Thanks so much for taking the time to write this review and your partnership over the past few years! It has been our pleasure working with you it is great to see how our software has helped the Sawgrass Recreational Park team.

I'll be sure to pass along your great feedback to the rest of the FareHarbor team and we look forward to continue growing this partnership, together!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jaime G.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
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Hard Times

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 1.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I don’t know what to do. I have no other way of refunding my guests because of the booking fees Fare Harbor owes to my customers. How can they legally hold MY and my customers money indefinitely? Don’t trust this company with your business and don’t trust this company with your money.

Vorteile

I have used Fare Harbor for years and have always been happy with the services provided, ease of use and customer service. Times are hard now. We are in the middle of a world Pandemic and the tourist industry is being crushed. Honestly, I didn’t expect Fare Harbor to help me through this crisis. But I also didn’t expect Fare Harbor to hurt my company and my customers, but that is exactly what they did. I have hundreds of customers to refund because of cancelled trips due to Covid-19. I am risking my company, but it is the right thing to do. So I deposited money into my Fare Harbor account to refund my guests and Fare Harbor will not release the money. It is money from my bank account straight into my refund reserve so I can credit my customers credit cards, and Fare Harbor is holding it. It has been 8 days. I have promised my customers their refunds and Fare Harbor is blocking me from processing them by holding my money. It’s tens of thousands of dollars. I have bank verification the money has been in their account for days. Now my company is at risk because I told my customers they would get their refunds.

Nachteile

My husband and I own this business. We are family owned and operated. We are successful and have a great reputation. We have worked hard for a decade to make our company what it is. We care about our customers. Now Fare Harbor is single handedly destroying what we worked so hard for. I have spoken with several representatives of the company. At first they said 5 days. Definitely 5 days. After 5 days passed, they said any day. Now that it has been 8 days they are saying it will get there when it gets there. They will not say why they are holding my money to give my customers. They have not apologized, and I have no clear answers when I can expect it.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von FareHarbor Holdings

Hi Jamie - we understand the pressure and frustration to refund customers during this stressful time and want to work with you toward the best possible outcome. Our Payment Operations team has discussed some alternative solutions with you, but the ACH debits can take 5 to 10 business days, depending on the bank. It seems as of Friday (5/1) has landed in your account and is available to use. We are happy to clarify any additional questions you have regarding this process.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Antoinette L.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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FareHarbor Daily User

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 5.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I am very happy with FareHarbor! I like that there is no monthly fee that I have to pay and the fees that my customers have to pay are small.

Vorteile

I like the ease of the software and how quickly I am able to get a response from the support team when needed.

Nachteile

I wish the colors were more vibrant on the booking calendar. I have 3 separate escape rooms and the current color scheme is hard to distinct the difference between each room in the booking calendar.

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Antwort von FareHarbor Holdings

Hi Antoinette -

Thank you for taking the time to write this review! We are happy to hear you have had a great experience working with our team, from our Sales team to our Support!

We appreciate your feedback about the colors on the booking calendar! Be on the lookout for our Product & Feature release emails as our team is always looking for ways to enhance the customer experience in our Dashboard.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Anwaltskanzlei
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Works for basic needs, but has gaps

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall we are booking field trips, tours, and other events. There are multiple users and multiple locations that we are all trying to book within. In the event we are all paying very close attention to what is going on everywhere, we can manage with no problems, however, if we are very busy or someone is very stressed to get something on Fareharbor in a hurry, it is possible to double book something without Fareharbor having any warning.

Vorteile

Features that I like most include that a hold can be placed on dates and times by utilizing Private Headlines. New bookings for contacts are very convenient as well as rebooking and cancellations. Plenty of places for notes and the ability to run reports for those various reports. Love all the freedom to program what you want when creating an event, especially when it comes to what information you want to collect from the registrant.

Nachteile

The load times are extremely slow. In addition, the program will allow overlapping event reservations utilizing the same resources without telling the user. This can allow double booking of the same location, despite what resources are marked when setting up the event. This is a major problem. There is also the inability to delete several bookings for the contact during the same Order. This is annoying and time consuming when the order has 10+ bookings.

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Antwort von FareHarbor Holdings

Hello - thank you for taking the time to write this honest review of your experience with FareHarbor.

It is great to know you've been able to take advantage of our features and customization.

Regarding your resources and overlapping event reservations, please reach out to our 24/7 Support team! We can review your current set up and provide any recommendations for optimizing your existing resources.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 981 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

FareHarbor Preis

FareHarbor Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Kostenlos
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 981 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

FareHarbor Funktionen

FareHarbor Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 981 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

FareHarbor Häufig gestellte Fragen

FareHarbor Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FareHarbor.

F. Welche Preispläne bietet FareHarbor an?

FareHarbor bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Kostenlos

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von FareHarbor?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FareHarbor

F. Wer sind die typischen Nutzer von FareHarbor?

FareHarbor hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von FareHarbor unterstützt?

FareHarbor unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch

F. Welche Preispläne bietet FareHarbor an?

FareHarbor hat folgende Preismodelle:

Kostenlos

F. Unterstützt FareHarbor mobile Geräte?

FareHarbor unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert FareHarbor?

FareHarbor kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, Facebook, Google Analytics, Google Calendar, Hero, Smartwaiver, Squarespace, Stripe, Wherewolf, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet FareHarbor an?

FareHarbor bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen