Über FareHarbor

FareHarbor ist ein Reservierungssystem der Enterprise-Klasse für Veranstalter von Touren und Aktivitäten. So kannst du alle Aspekte deiner Geschäfte mit Leichtigkeit und Effizienz verwalten. In einem zentralen Dashboard findest du alle Tools, die du für die tägliche Verwaltung benötigst. Verfolge Buchungen am Telefon, im Laden oder über Partner in Echtzeit, erstelle unbegrenzte benutzerdefinierte Berichte und profitiere von einer nahtlosen Kommunikation mit Kunden.

Steigere deine Umsätze, indem du mit den mobilen Kassen der FareHarbor-App Buchungen von überall und jederzeit akzeptieren kannst. Verwende ein beliebiges Gerät, um Kundendaten zu sammeln, digitale Verzichtserklärungen zu unterschreiben oder Zahlungen mit dem branchenüblichen Kreditkartensatz von 1,9 % + 30 Cent pro Transaktion sicher anzunehmen. Dabei erhältst du Support rund um die Uhr von einem freundlichen Kundenerfolgsteam.

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Die 5 Top-Alternativen zu FareHarbor

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Mexiko, Niederlande, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch und 8 weitere , Irisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch

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Die 5 Top-Alternativen zu FareHarbor

Bilder

FareHarbor Software - 1
FareHarbor Software - 2
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Videos zu FareHarbor FareHarbor Software - 1 FareHarbor Software - 2 FareHarbor Software - 3 FareHarbor Software - 4

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von FareHarbor: 69

  • API
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Automatisierte Terminplanung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Drittpartei-Buchung
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gruppen-Terminplanung
  • Gruppenreservierungen
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Kundendatenverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Mehrtägige Buchungen
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Kartenverkauf
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Kartenverkauf
  • Online-Zahlungen
  • Paketerstellung
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierte Plätze
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcenmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sitzplan
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Ticket-Reservierungen
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Verzichtsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zentrales Reservierungssystem
  • Zimmerbuchung

Alternativen

Ventrata

5
Nr. 1 Alternative zu FareHarbor
Ventrata ist eine bewährte und vielseitige Buchungsplattform für Touren und Sehenswürdigkeiten mit hohem Volumen. Mit...

Checkfront

4,5
Nr. 2 Alternative zu FareHarbor
Checkfront ist ein Online-Buchungssystem, das es Unternehmen ermöglicht, ihre Bestände zu verwalten, Reservierungen zu...

aReservation

5,0
Nr. 3 Alternative zu FareHarbor
aReservation is a SaaS reservation management software that helps tour operators manage online ticket sales and rental...

The Flybook

4,7
Nr. 4 Alternative zu FareHarbor
The Flybook ist eine cloudbasierte Buchungs-, Reservierungs- und Marketinglösung für Aktivitäten- und Reiseveranstalter,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(1.008)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du FareHarbor bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 1.008 Bewertungen angezeigt
Emma P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Excellent service and product

Bewertet am 2.10.2019

Overall, I really like Fareharbor - I like the way it looks when people book.

Overall, I really like Fareharbor - I like the way it looks when people book.

Vorteile

The customer service is amazing and fast
On a day to day basis, it is easy to use and you can add all the information you need to for all your guides.

Nachteile

I sometimes struggle with set up and amending items. We usually have to get Fareharbor to do some or all of the set up as we get some things wrong. Saying that, all you need to do is reach out to their service team and they usually sort it out in minutes.

Antwort von FareHarbor Holdings

Hello Emma -

Thank you for posting this review! We are happy to hear that you've found our software easy to use and that you have had positive experiences working with our amazing Support Team. With that, we are always available and can help set up and amending your items or can schedule a team member to help train you on that specific function.

Thanks!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy To Use Booking System With Great Customer Support

Bewertet am 20.4.2021

Because it costs the company nothing and their customer service is top-notch I have nothing but...

Because it costs the company nothing and their customer service is top-notch I have nothing but great experiences with FareHarbor and the customers do not seem to mind the added fee for online booking as the booking numbers have gone up since implementing FareHarbor!

Vorteile

The team at FareHarbor made the transition to their product super easy. They listened to our requirements and configured the product to accommodate everything required. Both the frontend and backend of the product is easy to navigate and use for both customers and administrators. It integrated with the website with no problems.

Nachteile

Their fee is pretty steep in my opinion. It's charged to the customer booking, but I don't like the amount of the fee no matter who it is passed on to!

In Betracht gezogene Alternativen

Xola

Gründe für den Wechsel zu FareHarbor

No cost to the company since the fee is added to the customer booking total.

Antwort von FareHarbor Holdings

Hello -

Thank you for taking the time to share your review with us! We are thrilled to hear you had a great experience working with our Customer Support teams and you've found our Dashboard easy to use. We aim to make your life easier!

We understand your feedback regarding the fee, however our experience shows that this fee does not affect your conversions!

Once again, thank you for sharing this review with us. If you have any additional questions, please do not hesitate to reach out!

Oscar P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Your next step to book safe and easy

Bewertet am 9.9.2021

FareHarbor has been very helpful for me, it increases the productivity of your services because of...

FareHarbor has been very helpful for me, it increases the productivity of your services because of how much it helps with the booking system and payments, i’ve been using this summer for quite a while now and I can say that I’ll definitely recommend it.

Vorteile

What I like the most about this software is that is very easy to use, it has many features which will help you depending on the services that you are offering, this is the software that most of the people use for booking so that’s the main function about this software, it has everything you need, online booking, payment process, online payment, Group reservation, calendar sync and more, it’s very practical for those people who are looking for a software that allows them to offer their clients an easy and
complete way to book.

Nachteile

What I didn’t like about the software is that most of the features i’m not needed for the summer to function we could use some more other features like marketing which can make our services to grow and allow for people to know about us.

Antwort von FareHarbor Holdings

Thank you Oscar for your feedback! We always love to hear that FareHarbor is saving you time and helping smooth out your operations.

Rebecca C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Clunkier than we'd like but it gets the job done

Bewertet am 19.1.2021

We've grown exponentially since we started using FareHarbor. It's a great benefit to having three...

We've grown exponentially since we started using FareHarbor. It's a great benefit to having three different departments' events processed through one system. The biggest challenge we face with it now is wanting it to speak to other systems.

Vorteile

Integrating with our organization's website (wolfesneck.org) was easy enough, but the way it looks and operates within our site presents a lot of challenges. For example, a guest needs to click 3 times before they can access the specific event they want to attend, and then it takes the guest to a registration page for the event rather than an event description page, which would be our ideal. And the system seems to function differently depending on which page it links from, and we can't figure out why. (I've emailed to ask to talk to a rep for a tour or consultation two weeks ago and am awaiting a response.) Also, once an event has passed, it disappears from the calendar when it would help us to answer fewer questions if those events remained available for guests to see. What's more, our staff finds it, well, not difficult to use, but clunkier and more difficult than the other systems we use (e.g. CampLife, Asana, Square). For example, issuing refunds or moving a reservation to a different day or time is confusing--I feel like I have to click on several things and go back before I find where I'm trying to go. That said, our bookkeeper loves the report function. It's robust enough to account for our different needs but not so much that it's overwhelming.

Nachteile

We have a few concerns about how it works for us, which I went into detail about in the question above; but the biggest issue facing us now is integrating FareHarbor and Camplife--allowing them to share guest profiles and payment information. If Fareharbor integrated with Square POS, we could make that work too, but we least like the way FareHarbor doesn't interface with other CampLife systems or others more generally.

In Betracht gezogene Alternativen

Rezgo

Gründe für den Wechsel zu FareHarbor

We went with FareHarbor because one person, the former campground manager, insisted it was the best option. It wasn't other people's first choice, but since she was going to be in charge of the system, folks essentially let her be the deciding voice. Specifically, she liked the way it was geared to water-focused events, which account for about 50% of our events.

Antwort von FareHarbor Holdings

Hi Rebecca -

We understand that certain aspects of FareHarbor's features and functionalities can be robust.

We are happy to set up additional training if your staff is finding certain areas of the Dashboard difficult to use!

Eric S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

FareHarbor is a full-featured reservation system that has great customer support.

Bewertet am 6.7.2021

Vorteile

I chose FareHarbor largely because they had an API connection with LIVN, which represents a large reseller that I wanted to do business with. When I got to know the system better I found that it had lots of other helpful features. The system is quite complex, and I had trouble building things myself, but the support team is great and has understood and solved each one of my problems quickly and thoroughly.

Nachteile

I don't want to pass fees on to the customer and there doesn't seem to be an option to change it. This means that my tour products are actually more expensive to book direct after fees than to book through resellers.

Antwort von FareHarbor Holdings

Thanks for the great feedback. So happy to hear your enjoying the API connection with LIVN!

5 von 1.008 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

FareHarbor Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FareHarbor.

FareHarbor bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Kostenlose Version
  • Gratis Testen: Verfügbar

FareHarbor hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

FareHarbor unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch

FareHarbor unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

FareHarbor kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook for Business, Google Ads, Google Analytics, Google Calendar, Squarespace, Stripe, WordPress, Zapier

FareHarbor bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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