FareHarbor

Über FareHarbor
FareHarbor ist ein Reservierungssystem der Enterprise-Klasse für Veranstalter von Touren und Aktivitäten. So kannst du alle Aspekte deiner Geschäfte mit Leichtigkeit und Effizienz verwalten. In einem zentralen Dashboard findest du alle Tools, die du für die tägliche Verwaltung benötigst. Verfolge Buchungen am Telefon, im Laden oder über Partner in Echtzeit, erstelle unbegrenzte benutzerdefinierte Berichte und profitiere von einer nahtlosen Kommunikation mit Kunden.
Steigere deine Umsätze, indem du mit den mobilen Kassen der FareHarbor-App Buchungen von überall und jederzeit akzeptieren kannst. Verwende ein beliebiges Gerät, um Kundendaten zu sammeln, digitale Verzichtserklärungen zu unterschreiben oder Zahlungen mit dem branchenüblichen Kreditkartensatz von 1,9 % + 30 Cent pro Transaktion sicher anzunehmen. Dabei erhältst du Support rund um die Uhr von einem freundlichen Kundenerfolgsteam.
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- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
My Only Regret Is Not Starting Sooner
Bewertet am 3.10.2019
Reliable, professional, honest. Every question is answered. Every promise fulfilled. What more...
Reliable, professional, honest. Every question is answered. Every promise fulfilled. What more is there?
Vorteile
The Fareharbor software has freed me to get back to doing what makes my company great and puts the entire back office functions at my finger tips: booking, assigning roles, servicing my clients, and ensuring my reporting is clear and easy to follow has gone from consuming most of my time to becoming a second thought.
I have an entire staff in my pocket and the support and training from FareHarbor are always there when I have a question.
Nachteile
I would like to be able to send more automatic mails than currently possible. That's it.
Antwort von FareHarbor Holdings
Hi Dave -
Thank you for taking the time to write this review! FareHarbor was designed to help tour operators, such as yourself, grow their businesses - we are happy to hear that you have been able to leverage the software to handle the operational day to day of your business. We look forward to growing this partnership!
Thank you!
- Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy To Use Booking System With Great Customer Support
Bewertet am 20.4.2021
Because it costs the company nothing and their customer service is top-notch I have nothing but...
Because it costs the company nothing and their customer service is top-notch I have nothing but great experiences with FareHarbor and the customers do not seem to mind the added fee for online booking as the booking numbers have gone up since implementing FareHarbor!
Vorteile
The team at FareHarbor made the transition to their product super easy. They listened to our requirements and configured the product to accommodate everything required. Both the frontend and backend of the product is easy to navigate and use for both customers and administrators. It integrated with the website with no problems.
Nachteile
Their fee is pretty steep in my opinion. It's charged to the customer booking, but I don't like the amount of the fee no matter who it is passed on to!
In Betracht gezogene Alternativen
XolaGründe für den Wechsel zu FareHarbor
No cost to the company since the fee is added to the customer booking total.Antwort von FareHarbor Holdings
Hello -
Thank you for taking the time to share your review with us! We are thrilled to hear you had a great experience working with our Customer Support teams and you've found our Dashboard easy to use. We aim to make your life easier!
We understand your feedback regarding the fee, however our experience shows that this fee does not affect your conversions!
Once again, thank you for sharing this review with us. If you have any additional questions, please do not hesitate to reach out!
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Does not preserve ticket purchases during the check-out (cart) phase
Bewertet am 7.10.2023
Vorteile
Easy to use, quick response time, can handle large user volume.
Nachteile
Tried to book Niles Canyon Train of Lights. The cart accepted my purchase of 10 tickets. Entered my credit card information to complete the purchase (maybe 1 minute to do that step). Fareharbor "said" purchase could not be done. It would not longer accept my ticket purchase, and then the train was sold out. FareHarbor failed to hold onto my ticket purchase, during the purchase phase. Very poor!
Antwort von FareHarbor Holdings
Hello Jerry, we are sorry for the inconvenience with your ticket purchase. We will take your feedback into consideration.

- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Powerful and friendly
Bewertet am 8.10.2019
So far so good, happy to use it and great team behind, helping us to improve our business online.
So far so good, happy to use it and great team behind, helping us to improve our business online.
Vorteile
its connectivity, various options helps feedbacks, friendly user
Nachteile
Not a master Jedi yet! but it might be hard to configurate it at your image, since many options are offered.
Antwort von FareHarbor Holdings
Hi Matthieu - thank you for taking the time to give FareHarbor such a great review! We'll get you to master Jedi status in no time. We are always here to help, and never hesitate to reach out! Thanks again.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Thank You FareHarbor!
Bewertet am 19.11.2023
Customer service is awesome and they are always trying to improve your business.
Customer service is awesome and they are always trying to improve your business.
Vorteile
Easy and pays for itself many times over!
Nachteile
I do not think there is anything I do not like about Fareharbor - I wish I did it sooner!
Antwort von FareHarbor Holdings
Hello Andy, thank you so much for this stellar review. We appreciate having you as part of the FareHarbor family!
FareHarbor Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FareHarbor.F. Welche Preispläne bietet FareHarbor an?
FareHarbor bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $/einmalig
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von FareHarbor?
FareHarbor hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von FareHarbor unterstützt?
FareHarbor unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Irisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch
F. Unterstützt FareHarbor mobile Geräte?
FareHarbor unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert FareHarbor?
FareHarbor kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Meta for Business, Squarespace, Stripe, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet FareHarbor an?
FareHarbor bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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