
Zoho Desk
Über Zoho Desk
Mit Zoho Desk werden Agenten produktiver, Manager wirkungsvoller und Kunden erhalten mehr Entscheidungsbefugnis. Es ist kundengerecht, bequem zu bedienen, und kostet kein Vermögen. Ein Teil der Zohos 30-köpfigen Suite von Business-Software, bietet dr Zoho Desk die Macht, den Kundendienst ins Herz deines Unternehmens zu setzen.
Rette die Welt vor schlechtem Kundenservice!
Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens.
Zoho Desk ist die erste kontextbezogene Helpdesk-Software der Branche, die Unternehmen hilft, sich auf den Kunden zu konzentrieren.
Schließe die Tickets. Offene Fröhlichkeit.
Zoho Desk gibt deinem Team die besten Werkzeuge an die Hand, um Kunden zu unterstützen und gleichzeitig häufige Aufgaben zu automatisieren, die sonst wertvolle Zeit in Anspruch nehmen.
Nicht improvisieren. Verbessern.
Mit Zoho Desk kannst du die richtigen Trends und Muster in den Bemühungen deines Teams erkennen, Verbesserungen vornehmen und eine bessere Leistung erzielen.
Eine Firma. Eine Team.
Zoho Desk hilft, Mitarbeiter aus allen Abteilungen zusammenzubringen, um Kunden ein wirklich einheitliches Kundenservice-Erlebnis zu bieten.
Bequemlichkeit ist der Schlüssel.
Wenn deine Kunden Kontakt aufnehmen möchten, stehen sie ihnen über eine Vielzahl von Kanälen zur Verfügung – E-Mail, Telefon, Live-Chat, Social Media und mehr.
Selbsthilfe ist die beste Hilfe.
Rüste deine Kunden so aus, dass sie selbst Antworten auf Fragen finden und ihren Kollegen im Geiste einer Gemeinschaft helfen können.
Dein Helpdesk, wirklich deiner.
Zoho Desk versteht die Einzigartigkeit deines Unternehmens und ermöglicht es dir, es umfassend anzupassen und mit anderen Anwendungen zu integrieren.
Synchronisiere Kontakte und Benutzer.
Füge deine Geschäftskontakte von Google Contacts zu Zoho Desk hinzu. Bleibe mit jedem Kontakt in Verbindung, indem du sie mit Google synchronisierst.
Preisoptionen ab:
14,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Vereinigte Arabische Emirate, Argentinien, Australien, Belgien, Brasilien, Kanada, Schweiz, Chile, China, Kolumbien, Deutschland, Dominikanische Republik, Ecuador, Spanien, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Irland, Indien, Italien, Mexiko, Niederlande, Neuseeland, Peru, Philippinen, Polen, Portugal, Saudi-Arabien, Singapur, Türkei, Vereinigte Staaten und 25 weitere
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Hindi, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch, Vietnamesisch und 14 weitere
Preisoptionen ab:
14,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder










Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Zoho Desk: 144
Alternativen
Zendesk

Freshdesk

HubSpot Service Hub

Zoho CRM

Nutzerbewertungen
Hast du Zoho Desk bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review for Zoho Desk
Bewertet am 31.3.2022
Business problems which I am solving with Zoho Desk are as such:-
1) Solving customer quries.
2)...
Business problems which I am solving with Zoho Desk are as such:-
1) Solving customer quries.
2) Solving internal teams queries.
3) Tracking pendign tickets.
4) Collecting tickets from multiple channels.
Benefits:-
1) Saving time.
2) Making our customers happy by timely solution of their queries.
Vorteile
Things which I like most about ZohonDesk are as such:-
1) Inexpensive
2) Easy to customize, manage and use.
3) User firendly UI.
4) one of the best in the industry.
5) Variety of Functions and customizations available.
6) Easily integrate with multi-channel for collecting tickets.
Even more..
Nachteile
Things which I like least about Zoho Desk are:-
1) Speed at which it works
and apart from point 1, there is nothing else which I like least about zoho desk.

- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Very friendly user interface and easy to integrate
Bewertet am 8.9.2021
Overall Zoho desk is pretty much helpful if you are established your paws into a niche market and...
Overall Zoho desk is pretty much helpful if you are established your paws into a niche market and want to help your customers by providing proper services. Free version might lack some crucial features but you still can be able to handle much more without paying much for start. Learning curve is for non technical people hence one should understand the semantics of each tab.
Vorteile
We have used this software for customer support and services and its first time we were using such software to analyze customer behaviors based on specific metrics. Zoho desk made it easy for us to deploy a top notch customer support system. We have went through many applications but the thing we liked most about zoho desk was that this looks like standalone app.
Startups who are trying to manage a team of customer support can go for free version and get a hand on it.
Nachteile
Scaling is little bit complicated when you upgrade from free version to the other pricing plan also some modules would have room for improvements and can be able to increase efficiency.
Gründe für den Wechsel zu Zoho Desk
Pricing is the foremost option. We have chosen zoho desk because its free plan is much feature filled compared to others.- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
An ideal tool to achieve the best tracking and interaction with customer requests
Bewertet am 19.4.2022
Zoho Desk has enabled us to interact in an innovative way with customers and increased the...
Zoho Desk has enabled us to interact in an innovative way with customers and increased the cooperation of team members to ensure that all open tickets are closed and all inquiries are answered in the specified times and without delay, which raised the level of satisfaction of our customers with the rapid response to them.
Vorteile
I appreciate the ease of use and ease of setting up operations in Zoho Desk, as it makes everything go smoothly and the staff can also be in harmony with each other when performing jobs. I love the design of the customer portal, where you find all the information, as well as requests and pending tasks, as well as the dates required to be completed with it. I also love the communication channels that Zoho Desk provides, which keeps the work team connected at all times and under all circumstances. I also like the capabilities that Zoho Desk provides, which also enables customers to easily know the status of their orders, which enhances customer confidence in the organization in general.
Nachteile
It is not a lot of negative or complicated matters, as it is easy to enable all members of the work team to use it optimally. I really appreciate the very helpful support provided by the Zoho Desk team as well as their regular email guides, which have been instrumental in simplifying things and making the best use of the system.
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...
Bewertet am 24.8.2018
I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able...
I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.
Vorteile
It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out.
HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.
Nachteile
I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.
After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.
The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.
So far, everything does not work as advertised.
The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.
BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.
I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.
I am further contacting my bank and the Attorney General for California.
I don’t pay for BETA software.
Is there another company that actually fulfills their sales pitches?
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Very user-friendly support desk
Bewertet am 22.3.2022
Overall its a very good software in terms of usability. Happy with this.
Overall its a very good software in terms of usability. Happy with this.
Vorteile
User friendly
Easy to setup
Handles almost all requirements
Knowledge base functionality is also good
Good Automation
Nachteile
- Searchability of tickets is an issue. Search with ticket number and many other parameters does not work properly
- Zoho changes it pricing/ features in certain tier to make us shift in pricing tiers. The features once subscribed should not be changed for old users.
- Once started, switching this software is not possible because of so many support articles added in knowledge base
Zoho Desk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Desk.F. Welche Preispläne bietet Zoho Desk an?
Zoho Desk bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 14,00 $/Monat Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Desk?
Zoho Desk hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
F: Welche Sprachen werden von Zoho Desk unterstützt?
Zoho Desk unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Hindi, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Türkisch, Vietnamesisch
F. Unterstützt Zoho Desk mobile Geräte?
Zoho Desk unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Desk?
Zoho Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Kookoo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Subscriptions, Zoho Survey, babelforce
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Desk an?
Zoho Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Zoho Desk gefundenen Softwarekategorien an.
- Software für Qualitätssicherung für Kontaktcenter
- Wissensdatenbank Software
- Kundenservice Software
- Help-Desk-Software
- Kundensupport Software
- CEM Software (Customer Experience Management)
- Kundenengagement Software
- Issue Tracking Software
- Customer Success Tools
- CCM-Software
- Live-Chat Software
- Call-Center Software
- Kontaktcenter-Software
- Wissensmanagement Tools
- Beschwerdemanagement Software
- Telefon Software