
Über Skedulo
Skedulo wird in drei skalierbaren Paketen geliefert, die unterschiedliche Berichterstattungs- und Supportberechtigungen enthalten. Das Skedulo-Dashboard fungiert als Kontrollzentrum, in dem du deine Außendienstmitarbeiter über die Kommunikation mit der mobilen Anwendung verwalten und bestimmte Aufgaben den fachlich und örtlich am besten geeigneten Mitarbeitern zuordnen kannst.
Skedulo bietet ein Tool zur Zusammenarbeit, mit dem du Notizen und Informationen zu bestimmten Aufgaben hinzufügen kannst. Zudem gibt es ein Live-Feed-Tool, mit dem alle darüber informiert werden, was wann passiert. Skedulo erteilt deinen Mitarbeitern die Berechtigung zum Senden von Nachrichten, zum Ändern von Agenden und Aufgaben sowie zum Anzeigen bestimmter Berichte, die heruntergeladen und exportiert werden können.
Abhängig von deinem Skedulo-Plan erhältst du unterschiedliche technische Unterstützung – von E-Mail bis Telefon. Eine kostenlose Demoversion von Skedulo ist auf Anfrage erhältlich und Video-Tutorials sowie Referenzen sind vorhanden, um dir weitere Unterstützung zu bieten.
Bilder




Du bist nicht sicher, ob Skedulo das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
SimplyBook.me

Calendly

Setmore

Teach n Go

Nutzerbewertungen
Hast du Skedulo bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Complex scheduling, made simple.
Bewertet am 10.8.2021
Overall, Skedulo has been a pleasure to use and has greatly enhanced me and my team's responsiveness...
Overall, Skedulo has been a pleasure to use and has greatly enhanced me and my team's responsiveness to scheduling changes, being able to pivot with any changes needed in real-time, and allowed for better planning and insights to trends with scheduling. Highly recommended for managing teams semi-remotely in a multi-unit retail channel.
Vorteile
I semi-remotely manage team of retail sales representatives distributed across a broad territory, and the ease of use, real-time updates, and recurring shift functions are critical to piecing together a complex schedule with ease and a relatively light use of my time. I've been using Skedulo for over two years, and before this we used a spreadsheet / google form to manage scheduling & check-ins, which comparatively feels quite primitive now.
Nachteile
The aspects of Skedulo that could be improved the most in my eyes would be reducing processing times to make inputting schedules even faster and more customizability for end users on display/layout for different schedule visualization. Being able to run reports internally through Skedulo on shift attendance, check-in/check-out compliance, trends, etc. would be quite helpful.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Shedulo is your business partner in Scheduling.
Bewertet am 9.3.2023
Its an office located in your pocket as they say and it helps your business grow more.
Its an office located in your pocket as they say and it helps your business grow more.
Vorteile
One of the best applications to use from a mobile prospective as they have made it real simple, fast, reliable and no breakage during work on the mobile application. Their customer support is great.
Nachteile
They need to make few updates from time to time on the maps therefore it is an issue.
Warum Skedulo gewählt wurde
We believed Skedulo has more features, it does not require a lot of training to use. Customer reviews are much better.Zuvor genutzte Software
Teach n GoGründe für den Wechsel zu Skedulo
We read about reviews from many buyers and they are really great. Added to that; customer support is great and if you face an issue then they will resolve in no time.- Branche: Versorgungsunternehmen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
For use in British Columbia,CAN read PIPA first.
Bewertet am 6.8.2022
If my employer had actually read local privacy laws prior to roll out and implementation of this...
If my employer had actually read local privacy laws prior to roll out and implementation of this app, I certainly hope they would have chosen to provide company managed devices. Devices that they could log, monitor and secure my personal and employment information against improper disclosure and access or use. I'm not sure why but I was ignored by my employer when I submitted a formal complaint about privacy. The Privacy Commissioner of B.C has now been engaged as a result of compliance issues with local laws.
Vorteile
As the employee being managed by this software, the central location of job details and relevant document attachment is handy. The mapping/location feature I'm sure would be helpful in many situations. Appears to be fairly customizable as all forms and links are in house.
Nachteile
My employer chose to roll this app out for use on employee personal devices. They have %0 controll or access logging. My personal contact info (email and phone) are posted for all other users to see. My daily timesheets completed thru the app are accessible to other field level employees and include hours & locations worked, rate of pay and any pay premiums applicable. Images of my signature are also accessible to my peer coworkers. All in one location and visible as far back as Feb 2022 for every day. My employer has not educated any users on how to safely or securely install app on personal smartphones to keep app data separate and secure from malicious apps installed for personal use. Once installed and logged in to app I can hard reset phone by holding power button to shut down and restart phone, once restarted I can open app without a password. The location and tracking features of the app interfere with manufacturer gps Protocols and overrides location permissions to run 24/7 in background.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
What awesome system.
Bewertet am 7.10.2022
Skedulo has been a really easy system to use for a remote worker like me and the support is...
Skedulo has been a really easy system to use for a remote worker like me and the support is outstanding.
Vorteile
The support network is very good. I love being able to see the week ahead on Friday when my Scheduling Manager inputs my hours, patients and team members available to assist. It is easy to tick off who I've seen.
Nachteile
I didn't like being position tracked and my phone ran hot when this feature was on with data rather than WiFi. My manager advised me to turn it off. It uses very little memory or data now.
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best decision we have made
Bewertet am 16.8.2021
Vorteile
Skedulo has enabled us to scale, control and communicate with our team in an efficient and professional manner.
Its ease of use continues to impress us even after 4 years and their mission for continuous improvement means the app is always being enhanced
Nachteile
Nothing, the software fulfils all we need from it.
Skedulo Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Skedulo.F. Welche Preispläne bietet Skedulo an?
Skedulo bietet folgende Kostenpläne an:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Skedulo?
Skedulo hat die folgenden typischen Kunden:
201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Skedulo unterstützt?
Skedulo unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Skedulo mobile Geräte?
Skedulo unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Skedulo?
Skedulo kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ADP Comprehensive Services, Dynamics 365, Employment Hero, Epic, KeyPay, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, UKG HR Service Delivery, Workday HCM, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Skedulo an?
Skedulo bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Skedulo gefundenen Softwarekategorien an.