Skilljar Customer Education
Skilljar Customer Education
Über Skilljar Customer Education
Skilljar ist ein einfacher Weg für Unternehmen, ihre Kundschaft und Partnerunternehmen zu schulen.
Das cloudbasierte Learning Management System (LMS) von Skilljar ist für die Schulung deines erweiterten Unternehmens konzipiert. Lade einfach Inhalte hoch, passe das Branding an und veröffentliche Online-Kurse im Web – dazu sind keine Entwicklungs- oder technischen Kenntnisse erforderlich. Hauptunterscheidungsmerkmale dieser Lösung:
- Nutzerfreundliche Oberfläche für Lernende und Administratoren.
- Leistungsstarke integrierte E-Commerce-Engine mit mehreren Zahlungsoptionen, Lizenzen für mehrere Sitzplätze und Promotion-Code-Funktionen.
- Mobile Reaktionsfähigkeit auf Smartphones, Tablets und Computern.
- Echtzeitanalyse und Datenverbindungen mit Hunderten von Geschäftsanwendungen, einschließlich Salesforce.
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Startpreis
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Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Teachable
Allbound
Docebo
Litmos
Nutzerbewertungen
Hast du Skilljar Customer Education bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
More than an LMS: Skilljar builds a partnership with their customers
Bewertet am 15.11.2022
Vorteile
By and far their customer success and support teams. Skilljar was with us from day 1 - from migrating from a very poor LMS experience, to creating the organization's first certification program - Skilljar has been there every step of the way. They listen and very quickly implement customer feedback and the company's low turnover rates attest to the caliber of the organization.
Nachteile
Reporting features sometimes are swapped to focus on their connection with other data platforms. A few features are no longer available that were once very useful to have on-demand (without going through our BI team).
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Skilljar LMS review
Bewertet am 25.4.2023
It's a very good product, the customer service us greater. They are aware of their areas of...
It's a very good product, the customer service us greater. They are aware of their areas of opportunity but the roadmap is focused on customer needs.
Vorteile
It's very user friendly, the learning curve is not as long as with other LMS. It offers a wide variety of capabilities for customer and employee training.
Nachteile
No automated reports. Analytics are a bit basic, especially if you don't have integrations with other tools. Some processes are too manual, especially the course and user management. There are some limitations around email customization.
Warum Skilljar Customer Education gewählt wurde
The previous LMS was too limited and had poor user experienceZuvor genutzte Software
LearnUponGründe für den Wechsel zu Skilljar Customer Education
It had the best user experience and good price, plus covered all our needs.- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Features meet expectations with quirks but Disappointed in Support
Bewertet am 17.7.2023
It’s been a mixed bag. Some aspects are useful and expected for any LMS while others have been...
It’s been a mixed bag. Some aspects are useful and expected for any LMS while others have been thoroughly disappointing or confusing.
Vorteile
Some of the most useful features have been the ability to setup a fairly detailed learning site and experience for users. It’s nice having the ability to run live events in the same environment as the LMS
Nachteile
The support for Skilljar is very nice from a. Resources point of view but their support team has been lacking. It feels often like you’re getting slow replies (more than 24 hours to respond) and they’re more likely to point you towards a knowledge base article you’ve already read than provide a solution or ask clarifying questions. Oftentimes we find ourselves doing our own troubleshooting and investigations with little assistance or direction from their support team.Additionally we’ve experienced situations where the first instinct is to cast the blame on alternative source rather than considering or sharing what could be tested to eliminate the possibility of it being a 3rd party integration.
Antwort von Skilljar
Thank you so much for your feedback. I am so sorry to hear that you aren't happy with our support. We do our best to meet and exceed the expectations of our customers and we apologize if we fell short for you. Could you please reach out to me ASAP? I would like to ensure that we address the challenges you are having and get you the support you need. I will make sure that you have a speedy response. We care about our customers and want to make sure you are taken care of! Once again, our apologies for not getting you the support you needed. We will ensure we do better by you in the future. Thanks for being the best part of Skilljar.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Awesome Learning Management Tool
Bewertet am 10.9.2019
Overall the system is great and accomplishes what we need. It allows us to post training material...
Overall the system is great and accomplishes what we need. It allows us to post training material for our clients and partners to use. Its easy to post items on the back end and to make changes and you can find support on any topics you need help with.
Vorteile
The customer service and support is amazing and they also have a huge portal of learning videos and reading material to quickly learning things yourself.
Nachteile
Giving someone access is daunting, it would be easier if you could allow a specific domain and anyone that signs up with that domain can have access or something that isn't so manual.
- Branche: Sicherheit & Untersuchungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Candid Customer Support Appoach
Bewertet am 25.4.2024
Vorteile
Skilljar Customer provides an impressive way of customer communication and proper responses are always shared.
Nachteile
Skilljar Customer has exceeded the performance bar, and this makes the tool super dynamic.
Skilljar Customer Education Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Skilljar Customer Education.F. Welche Preispläne bietet Skilljar Customer Education an?
Skilljar Customer Education bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 30.000,00 $/Jahr
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Skilljar Customer Education?
Skilljar Customer Education hat die folgenden typischen Kunden:
201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Skilljar Customer Education unterstützt?
Skilljar Customer Education unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch
F. Unterstützt Skilljar Customer Education mobile Geräte?
Skilljar Customer Education unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Skilljar Customer Education?
Skilljar Customer Education kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dropbox Business, Gainsight CS, Gainsight PX, GoTo Training, Higher Logic Thrive, HubSpot Marketing Hub, Influitive, Intercom, Kaltura Video Platform, Marketo Engage, Nintex Process Platform, Oracle Eloqua Marketing Automation, PayPal, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Platform, Stripe, SurveyMonkey, Vidyard, Vimeo, Webex Suite, Wistia, XM for Strategy & Research, Zapier, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Skilljar Customer Education an?
Skilljar Customer Education bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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