
Über Time Doctor
Time Doctor liefert detaillierte Analysen darüber, wo die Zeit im Arbeitstag verbracht wird. Siehe während der Arbeit besuchte Websites und Anwendungen und alle paar Minuten Screenshots vom Computerbildschirm.
Time Doctor ist eine genaue Methode, um die Zeit, die du in den Pausen verbringen, zu erfassen. Deine Teammitglieder erhalten jeden Tag viel mehr Arbeit, was die Produktivität in deinem Unternehmen erhöht und die Zeitverschwendung drastisch reduziert.
Die Zeiterfassungsdaten sind sekundengenau, so dass du genau sehen kannst, wo die Zeit verbracht wird, und du auch überprüfen kannst, wo die Zeit verbracht wird. Du kannst diese Daten verwenden, um Kunden zu fakturieren oder um einen genauen Nachweis für zahlende Mitarbeiter zu führen.
Preisoptionen ab:
7,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Time Doctor
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Preisoptionen ab:
7,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Time Doctor
Bilder








Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Time Doctor: 82
Alternativen
HubSpot Marketing Hub

Insightful

Hubstaff Tasks

HiveDesk

Nutzerbewertungen
Hast du Time Doctor bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
TimeDoctor is a very important tool for me as a freelancer, consultant and start-up entrepreneu...
Bewertet am 5.10.2017
I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my...
I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my hours and provide documented proof of work and give my clients a better view of how I complete my work/tasks.
It also helps me in managing my time better.
Vorteile
TimeDoctor is straightforward and easy to use.
I like that the desktop tool offers two versions: Pro and Lite, which helps you to choose the right application based on your usage and computer's resources.
TimeDoctor also has a lot of integrations - particularly to different Project Management tools. This is especially helpful with managing different clients who each have a different preference on the project management tool that they are using.
TimeDoctor is also very cost-efficient for me as a freelancer/consultant.
Nachteile
The price of additional users is a bit expensive for entrepreneurs who are just starting their own team, but overall, it is a worthwhile expense.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great little tool to keep track of worktime
Bewertet am 1.9.2022
Keeping track of customers, projects and tasks I've worked on is my basis for the invoices I send...
Keeping track of customers, projects and tasks I've worked on is my basis for the invoices I send to my customers... and that works great! The new Time Doctor 2 was a huge step forward.
Vorteile
The ease of assigning current worktime to given projects or specific project tasks. That helps me keep an overview how much time I've spent on each project and task
Nachteile
Reporting sometimes needs a few extra clicks to give me the information I need - especially when I step from day to day it always needs a few extra clicks to get the same screen for the next day (Timesheet). But overall it's great - nothing serious.
- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Highly Efficient Time Tracking with Time Doctor
Bewertet am 4.2.2023
Overall, I am really pleased with my experience using Time Doctor. It's been a great tool for...
Overall, I am really pleased with my experience using Time Doctor. It's been a great tool for tracking time, and I'm sure it will continue to help me stay organized and keep my team productive.
Vorteile
Time Doctor is an incredibly efficient tool for tracking and managing employee time. I love that it allows me to easily monitor how much time my team is spending on tasks and projects, and that it has a lot of features that help me stay organized.
Nachteile
The reports generated by Time Doctor can be a bit overwhelming and difficult to interpret. I also wish that the dashboard was more customizable to better suit my needs.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Not a way to improve productivity.
Bewertet am 8.10.2020
Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day...
Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day and constantly typing or moving the coursor. The webcam shot feature is beyond a invation of privacy, mostly for people who work from home. It is a micromanagement app that is completly unnecessary.
Vorteile
The app is pretty easy to use.. You load tasks and start them by clicking on PLAY. It has lots of features including webcam shots, screenshots, time tracker and pop up that asks whether you've been working when there's no activity on the user's side. They have a computer and mobile app.
Really good feature is that as a company you can set it up to blur screenshots taken so no information is leaked.
Nachteile
It does not help employees to be productive. The sign that pops up when there's no mouse or keyboard activity shows even when you're watching a video, on a webinar or even making a presentation in which is mostly talking and it is not only super unprofessional but also, if you fail to click on the "Yes (I am working)" the time worked will turn orange and labeled as "Manually added time".
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great software, only too expensive for a stand alone tool
Bewertet am 12.12.2022
Time tracking at its finest.
Time tracking at its finest.
Vorteile
It's probably the best time-tracking tool out there. As if that weren't enough, it supports Linux, which is quite rare, and offers a bunch of integrations with project management and other tools as well.
Nachteile
It's price and the confusing names and sets of functionalities of Time Doctor Classic and Time Doctor 2. The latter not only lacks a fair amount of features the former version has, many integrations previously supported aren't there in the TD2 edition. Maybe everything would be much clearer if they just chose another name for both.
Time Doctor Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Time Doctor.F. Welche Preispläne bietet Time Doctor an?
Time Doctor bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 7,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Time Doctor?
Time Doctor hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Time Doctor unterstützt?
Time Doctor unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Deutsch, Englisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Türkisch
F. Unterstützt Time Doctor mobile Geräte?
Time Doctor unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Time Doctor?
Time Doctor kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Asana, Avaza, Azure DevOps Server, Basecamp, Bitbucket, Bitrix24, Breeze, BugHerd, Citrix Workspace, ClickUp, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, GitHub, GitLab, Google Calendar, Google Docs, Gusto, Help Scout, HubSpot CMS Hub, HubSpot CRM, Intercom, Intervals, Jira, Jira Work Management, Kantata, LiquidPlanner, MeisterTask, Microsoft To Do, Microsoft To-Do, Microsoft Visual Studio, Notion, Odoo, PayPal, Payoneer, Phabricator, Pipedrive, Pivotal Tracker, Plutio, Podio, Redbooth, Redmine, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Sentry, Slack, Spiceworks, Taiga, TeamWave, Teamwork, Todoist, Trainual, Trello, Unfuddle STACK, WisePay, WordPress, WorkflowMax, Worksection, Wrike, Zapier, Zendesk Suite, Zenkit, Zoho CRM, Zoho Desk, Zoho Projects, Zoho Sprints, monday.com
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Time Doctor an?
Time Doctor bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Time Doctor gefundenen Softwarekategorien an.