Über Appointy

Appointy ist eine einfache, funktionale und leistungsstarke Planungssoftware, mit der du dein Unternehmen wachsen lassen und verwalten kannst. Mit Appointy kannst du Termine online annehmen, automatische E-Mail-/SMS-Erinnerungen senden, in soziale Medien und Google Kalender integrieren, Online-Vorauszahlungen akzeptieren, Angebote und Rabatte erstellen und vieles mehr.

Appointy unterstützt über 100 Sektoren. Unabhängig von der Größe deines Unternehmens hat Appointy einen speziell auf dich zugeschnittenen Plan. Finde selbst heraus, warum weltweit mehr als 75.000 Unternehmen auf Appointy setzen. Der Grundplan ist für dich immer kostenlos. Registriere dich jetzt!


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Appointy

4,6 (280)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

29,99 $
Monat
20,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

44
123

Integrationen

11
49

Bedienkomfort

4,4 (280)
4,6 (5.618)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (280)
4,7 (5.618)

Kundenservice

4,8 (280)
4,7 (5.618)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Acuity Scheduling

4,8
Nr. 1 Alternative zu Appointy
Ermögliche deinen Kunden, Termine, Sitzungen oder Pakete zu buchen, Registrierungsformulare auszufüllen, Termine zu...

TimeTap

4,5
Nr. 2 Alternative zu Appointy
TimeTap ist eine automatisierte Terminplanungslösung für terminbasierte Unternehmen, mit der Kunden ihre eigenen...

Mindbody

4,0
Nr. 3 Alternative zu Appointy
Mindbody bietet deinen Kunden die Möglichkeit, ihren nächsten Termin selbst zu buchen. Kunden können verfügbare Termine...

Square Point of Sale

4,6
Nr. 4 Alternative zu Appointy
Square Point of Sale ist eine POS-Lösung für Android- und iOS-Geräte, die Tools zur Verwaltung von Zahlungen, digitalen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(280)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Appointy bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 280 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Free and Easy to Use

Bewertet am 24.4.2019

We've used it to book consulting appointments and have not faced any issues as of yet!

We've used it to book consulting appointments and have not faced any issues as of yet!

Vorteile

It's free and works just as well as other paid scheduling programs. I like that I can send the appointment directly to a client and they can confirm via email. It's also really easy to customize to individual needs.

Nachteile

I have not run into any issues with the software as of yet.

Anneli
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great - as always

Bewertet am 16.9.2016

Have used this system for my online language business for years now, it's really great - can't do...

Have used this system for my online language business for years now, it's really great - can't do without it now.

Vorteile

The automated reminders that go out to clients, helps reduce no shows. All my clients are also really happy to use it and think it looks professional. It has reduced so much admin, as it allows clients to book, re-schedule and cancel their appointments themselves, without having to contact me.

Nachteile

Would love it to be able to track received payments, and stop clients booking when they haven't prepaid, but that is the only thing I miss. Everything else is fab.

Antwort von Appointy

Thank you Anneli for appreciating our services. This surely helps us serve you and other customers better. We constantly aim at ensuring that Appointy exceeds all expectations in terms of product and customer experience. Just want you to know, we do support compulsory pre payments at the time of booking. We also offer the functionality of Sales reporting wherein you can track received payments. You would have received an email from our team elaborating the details of the functionalities. Once again, thank you for your kind words. We look forward to improving our services to serve you better. Always at your service- Customer Happiness Team @ Appointy.

Rachael
Gesamtbewertung
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Incomplete Features and Misleading Information

Bewertet am 1.8.2019

After going through the fourteen day trial, duplicating all of our appointments from our existing...

After going through the fourteen day trial, duplicating all of our appointments from our existing program, and making the purchase (yearly plan), I discovered that even though I could add additional staff, I couldn't provide them with their own login (with separate priveledges from admin) without upgrading plans to more than 2x original cost. I had literally used the software for 5 days before it became useless for us. I feel they misrepresented this feature on their website, and also refuse to refund. There are better programs out there for the price.

Vorteile

I liked the mobile app and the ability to track attendance in our group classes.

Nachteile

Group classes would only show up on the calendar if there were people booked in them. It would have been much easier to use if classes showed up on the calendar to hold that space even if they were empty. I didn't like that the emails and text message templates couldn't be customized, and I wish I could have edited my default client profile.

Paul
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Robust Free Product - but I will probably upgrade to get more customization features.

Bewertet am 5.10.2017

Vorteile

I have been using Appointy for 2 years now. Many great features for a free product. My clients seem to be able to use it, as most of my bookings now come through Appointy. No one has ever told me "I am calling because I can't figure out how to book online." Really like the Google Calendar integration.
Now that my business is taking off I plan to upgrade to the paid version. I would like to further customize the client contact points, which is limited in the free version.

Nachteile

I am not automatically logged in when I go to the website, and before I can log in I get a customer service pop-up chat window asking me why I have come to Appointy. Its just a little annoying to be asked the same question every day. That said, they've let me use this software for free for 2 years, so trying to engage me once a day is not too high a price to pay. :)

Alessandro
Alessandro
Gesamtbewertung
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

create appointments, reservations and perform a custom workflow.

Bewertet am 7.6.2022

It is one of the best software to manage and create a better administration of our company, it...

It is one of the best software to manage and create a better administration of our company, it allows us to manage all our appointments and create online reservations in an easy and simple way, through it we can create a better organization and management of our social networks, we provides the best tools for our business to be constantly growing.

Vorteile

it increases productivity and helps us create growth in our company.
It allows us to schedule appointments for our meetings and create reminders through messages and emails.
It offers us a calendar so that people can see the availability of each date.
It provides us with functions to make online payments.

Nachteile

There are no features that need improvement, it really hasn't provided a great ability to manage all our online appointments and payments.
we can improve productivity by eliminating absences and creating a better workflow.

5 von 280 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Appointy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Appointy.

Appointy bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 29,99 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Appointy hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Appointy unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

Appointy unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Appointy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, Squarespace, Twitter/X, WordPress, Zapier, authorize.net

Appointy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support

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