
Über Appointy
Appointy ist eine einfache, funktionale und leistungsstarke Planungssoftware, mit der du dein Unternehmen wachsen lassen und verwalten kannst. Mit Appointy kannst du Termine online annehmen, automatische E-Mail-/SMS-Erinnerungen senden, in soziale Medien und Google Kalender integrieren, Online-Vorauszahlungen akzeptieren, Angebote und Rabatte erstellen und vieles mehr.
Appointy unterstützt über 100 Sektoren. Unabhängig von der Größe deines Unternehmens hat Appointy einen speziell auf dich zugeschnittenen Plan. Finde selbst heraus, warum weltweit mehr als 75.000 Unternehmen auf Appointy setzen. Der Grundplan ist für dich immer kostenlos. Registriere dich jetzt!
Preisoptionen ab:
19,99 $/Monat
- Gratis Testen
- Kostenlose Version
- Abonnement
Vergleich mit beliebten Alternativen
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Unterstützte Sprachen
Preisoptionen ab:
19,99 $/Monat
- Gratis Testen
- Kostenlose Version
- Abonnement
Vergleich mit beliebten Alternativen
Bilder













Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Appointy: 64
- Abrechnung & Rechnungsstellung
- Alarmfunktion / Benachrichtigungen
- Anpassbare Formulare
- Anwendungsmanagement
- Anwesenheitsmanagement
- Aufgabenmanagement
- Automatisierte Terminplanung
- Belegmanagement
- Berichterstattung / Analyse
- Berichterstattung und Statistik
- Bestätigung / Erinnerungen
- Bewertungen
- Daten-Import / -Export
- Drittanbieter-Integration
- E-Mail Marketing
- Echtzeit-Benachrichtigungen
- Echtzeit-Planung
- Erinnerungen
- Feedback-Management
- Formularverwaltung
- Geschenkkarten-Management
- Gruppen-Terminplanung
- Historische Berichte
- Kalender-Synchronisierung
- Kalenderverwaltung
- Klassenterminplanung
- Kontakt-Datenbank
- Kontaktmanagement
- Konversion-Tracking
- Kreditkartenbearbeitung
- Kreditplanung
- Kundendatenbank
- Kundenhistorie
- Kundensegmentierung
- Kundenspezifisches Branding
- Leistungskennzahlen
- Mehrere Standorte
- Mehrsprachig
- Microsoft-Outlook-Integration
- Mitarbeitereinsatzplanung
- Online-Buchung
- Online-Zahlungen
- Rabattmanagement
- Rechnungsmanagement
- Reservierungs-Management
- Ressourcen-Planung
- SMS-Erinnerungen
- SMS-Nachrichtenversand
- Social-Media-Integration
- Teamkalender
- Teilzahlungen
- Terminplanung
- Terminverwaltung
- Umsatzentwicklung-Analyse
- Verfügbarkeit-Management
- Verfügbarkeitsanzeige
- Web-Formulare
- Webseitenintegration
- Website-Management
- Widgets
- Wiederkehrende Termine
- Zahlungsabwicklung
- Zimmerbuchung
- iCalendar-Support
Alternativen
Vagaro

10to8

SimplyBook.me

FlexBooker

Nutzerbewertungen
Hast du Appointy bereits?
Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great software to market your appointments on multiple platforms FOR FREE
Bewertet am 26.9.2020
Vorteile
- There’s a free version, no need to be pressured into upgrading.
- A team of software developers who helps customize the widgets on your website
- easy to use platforms and also there’s an app on the App Store to use.
- I love the interventions with multiple platforms like google analytics, add a book now on Instagram and especially a schedule directly on google business.
- I also love to automate my daily tasks and Appointy can connect to zapper, in helping me doing so.
I completely recommend Appointy
Nachteile
It would be nice if they added a little description when hovering on the infos Or options in the settings.
- Branche: Professionelles Training & Coaching
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Stop reading reviews and just get Appointy!
Bewertet am 6.9.2020
Appointy handles all of our scheduling for all of our staff. I wouldn't have it any other way!
Appointy handles all of our scheduling for all of our staff. I wouldn't have it any other way!
Vorteile
The best thing is the customer service. I have never in my life been more please with a live-chat service than I have with Appointy. Our questions are often convoluted, sometimes obscure, and even on occasion have the answers in plain sight. The people they have doing tech support for their product are THE reason I wouldn't consider anything else. There is no robo-answer, and the people are genuinely interested in helping me find my solution.
This sounds totally crazy, but I almost LIKE when something breaks because I get to interact with these guys! Shoutouts to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in-particular!
Nachteile
Some of the default views (admin side) don't make sense. Example: moving to the calendar and I only see the next 3 hours? Default should be a week. And honestly, I think I can probably change that. Wait!!! I get to go talk to the support guys again!
Other than that, the customization to make it look more like a whitebox product is a little lackluster.

- Branche: Marketing & Werbung
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Too Expensive for Businesses
Bewertet am 6.4.2021
Appointy powered our tech stack for a long time after we left TimeTrade. Eventually, we grew tired...
Appointy powered our tech stack for a long time after we left TimeTrade. Eventually, we grew tired of paying a programmer to tweak the API when business changed demanded it. We ultimately switched to SimplyBook.Me to save money and use Zapier.
Vorteile
Good integrations and API, lots of booking customization features were included that helped customers and staff alike. Google Calendar sync worked perfectly well and made it easy for staff to block time without logging in.
Nachteile
The 5 staff limit for $49.99 month was simply too expensive for our taste. We also had issues with the API also provide to be difficult to maintain with a developer. I see they've since added Zapier which might help with that extra cost.
- Branche: Einzelhandel
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Getting worse by the day
Bewertet am 8.8.2016
This is an update: I reviewed Appointy on this site on December 29, 2014, it's the second review at...
This is an update: I reviewed Appointy on this site on December 29, 2014, it's the second review at the bottom of this page.
We've been with Appointy since 2011 and what compelled me to write another review is degradation in reliability of this service. Let me explain;
Since November 2015 there have been outages on their server side, and when I would email Nemesh (owner of the company) either he or his staff would reply saying that you need to clear your browser cookies/cache, when the problem is obviously on their server side since I would test to see from multiple desktop and mobile devices with different internet access points. In January 2016 there were multiple of such outages. The weird, or should I say horrible thing is that Appointy doesn't even notify it's paying customers that there's an outage. A simple email would suffice. Instead they post these outages on their facebook page, probably assuming that their paying customers spend their business hours refreshing Appointy facebook page to see their outage updates. I just discovered that Appointy as a company has been around since 2008, but it boggles my mind that they still haven't figured out priorities that their business depends on. Instead of investing into redundancy servers and making their software more reliable they keep on adding little mediocre features that nobody needs, making the platform more complex to understand for beginners.
Here is the list of things that hasn't changed to this day (since 2011).
1. The phone customer support is non-existent, though email and facebook page communication is pretty swift. It's just if your business relies on a booking system and something goes wrong, waiting for an email instead of calling and talking to tech support is counterproductive, or worse money-loosing issue if the business is busy.
Nachteile
If new booking user hasn't confirmed his email address, Appointy still books this user into the schedule, and if that user misspelled his email address he doesn't receive appointment reminder, hence you get a no-show, causing you to loose money and your staff getting angry for lost time slot.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
First time user of Appointy
Bewertet am 6.2.2021
Publishing online classes with zoom during lockdown. The support for customising to our needs was...
Publishing online classes with zoom during lockdown. The support for customising to our needs was excellent. We may be able to use this going forward with paid classes.
Vorteile
The flexibility of configuration to suit business needs are very good. It has a good range of features but the most appealing is the Live help and the outstanding level of customer support even during the free trial as all questions are answered and you are sent direct links to the relevant support material.
Nachteile
One or two small areas could benefit from additional customization such as gift certificate emails need to be slightly better design. Code needs to be bigger than the price you paid.
Appointy Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Appointy.F. Welche Preispläne bietet Appointy an?
Appointy bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 19,99 $/Monat
- Preismodell: Kostenlos, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von Appointy?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Appointy
F. Wer sind die typischen Nutzer von Appointy?
Appointy hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
F: Welche Sprachen werden von Appointy unterstützt?
Appointy unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch
F. Unterstützt Appointy mobile Geräte?
Appointy unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Appointy?
Appointy kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Authorize.Net, Facebook, Google Calendar, PayPal, Squarespace, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Appointy an?
Appointy bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Appointy gefundenen Softwarekategorien an.