ConnectWise Manage

Ein PSA-Tool zur Führung deines As-a-Service-Geschäfts

4,1 /5 (171 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

ConnectWise Manage Übersicht

Was ist ConnectWise Manage?

ConnectWise Manage ist eine Business-Management-Plattform, die entwickelt wurde, um dein Technologielösungsunternehmen zu betreiben und alles mit einer laut Hersteller hervorragenden Servicebereitstellung zu verbinden, dein Geschäft besser zu kennen, eine Abrechnung mit vollständiger Transparenz durchzuführen und reibungslose Übergaben zu ermöglichen. Die in ConnectWise Manage definierten Workflow-Regeln decken alle Bereiche des Geschäfts ab, von der Übermittlung gezielter Marketingkampagnen über die Verfolgung der Servicebereitstellung über Service-Level-Vereinbarungen bis hin zur Rechnungserstellung und Finanzverwaltung. Die App kann für Helpdesk- und Ticketmanagement, Projektmanagement, Zeiterfassung, Customer Relationship Management, Cloud-Anwendungsmanagement, Überwachung und Abrechnung, Versand und Abrechnung von Technikern, Ressourcennachverfolgung, Rechnungsstellung und Fakturierung, Beschaffung, Bestandsverwaltung und mehr verwendet werden.

ConnectWise Manage bietet eine Lösung zur Optimierung der IT mit Automatisierungsoptionen für Vorfallsmanagement, Verfügbarkeitsmanagement, Anforderungsmanagement, Service-Level-Management, Service-Berichterstattung, Service-Asset- und Konfigurationsmanagement sowie Wissensmanagement. Die anpassbaren Dashboards und Berichterstattungstools geben detaillierte Einblicke in alle deine wichtigsten KPIs. ConnectWise Manage wird auch als mobile App für den Umgang mit Serviceanfragen und den Datenzugriff von unterwegs aus bereitgestellt.

ConnectWise Manage Übersicht

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Preis-Leistungs-Verhältnis

ConnectWise Manage Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, Deutschland
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Stay on top of ticket aging, time-to-resolution history, and total billable hours
Create project plans from scratch or with project templates
Gain full visibility into team resources for efficient daily schedule management and prioritization of emergencies
Create pre-defined project checklists, move around tasks, and hold documents
Customize ticket views and arrange information in a way that suits you
Get full visibility on every client or company interaction
Manage multiple service portfolios from one sreen
Videos zu ConnectWise Manage Videos zu ConnectWise Manage ConnectWise Manage Screenshot: Stay on top of ticket aging, time-to-resolution history, and total billable hours ConnectWise Manage Screenshot: Create project plans from scratch or with project templates ConnectWise Manage Screenshot: Gain full visibility into team resources for efficient daily schedule management and prioritization of emergencies ConnectWise Manage Screenshot: Create pre-defined project checklists, move around tasks, and hold documents ConnectWise Manage Screenshot: Customize ticket views and arrange information in a way that suits you ConnectWise Manage Screenshot: Get full visibility on every client or company interaction ConnectWise Manage Screenshot: Manage multiple service portfolios from one sreen

ConnectWise Manage Bewertungen

ConnectWise Manage Bewertungen

Gesamtbewertung
4,1
/
5
Ausgezeichnet
70

Sehr gut
64

Durchschnitt
28

Gering
4

Schlecht
5

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
3,6
Kundenbetreuung
3,9
78% haben diese Anwendung empfohlen
Jared M.

CRM for the Best in the Biz!

With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local market. Taking on client for year over year growth. And not enough thanks can be given to the tools that helped us get there. With a friendly (now giant) team behind it, ConnectWise Manage integrates with, and has truly become a standard in the industry.

You've been with the rest, now get with the best.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Good Ticketing System for MSP and IT companies

I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

MSPs need to know about Connectwise Manage

We have saved a lot of time and have increased logged tickets and time for clients.


Mit Google übersetzen
James V.

OVeral shocking experience

We have literally had zero benefits working with Connectwise. Its cost us £000's and we have wasted so much time since using Connectwise..... its the single worst decisions we have ever made as a business.
We spent and invested a lot of time ensuring we would get the most out of it, but it just hasnt happened... the issues are too frequent, support to slow and overal a very bad experience. Reaching out to Connectwise with a long list of issues has resulted in 4 people calling to say how sorry they are, any they WILL definaltey help but then the next update is the ticket closing - thanks.


Mit Google übersetzen
François B.

Very complete product

It has a wide range of features and is configurable, but sometimes slow and never really user-friendly.


Mit Google übersetzen
Jared M.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
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CRM for the Best in the Biz!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 29.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local market. Taking on client for year over year growth. And not enough thanks can be given to the tools that helped us get there. With a friendly (now giant) team behind it, ConnectWise Manage integrates with, and has truly become a standard in the industry.

You've been with the rest, now get with the best.

Vorteile

ConnectWise Manage has enough features to essentially run your entire business out of! When it comes to tracking issues, maintaining inventory and documented details across many partners/clients/sites - this is THEE tool.

Abundant resources to learn the tool exist including certification learning courses. (You're going to want to take them).

Nachteile

Interface has been ignored for a long time - its universally uglier than ALL of its competitors. This has been massively improved over the last year and continues to get better as it is finally a focus for them after the many recent developmental hurdles they need to address from the various M&A from the last 4 years.

Some more advanced features really require some 'higher' learning to understand and best implement. Thankfully they have many MANY resources for this.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
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Good Ticketing System for MSP and IT companies

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.

Vorteile

There are a lot of features on this platform that would be of interest to MSP's. The time entry, calendar ease, global search. Asset and configuration and contact addition is great.

Nachteile

One thing i strongly dislike about Manage is that you can't add rich text to the ticket entries not drop images which make things easier for tech just picking up on tickets.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

MSPs need to know about Connectwise Manage

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 12.10.2020
Quelle der Bewertung: GetApp

We have saved a lot of time and have increased logged tickets and time for clients.

Vorteile

Ikke the ability of Connectwise Manage to log tickets and that it allows my team to add pictures and documents for better tracking. I also like the mobile app so my team can add and update tickets on-site

Nachteile

Leaning the new ticketing system as well as integrating with Automate was a bit of a challenge. ConnetWise support was able to assist us and get it setup.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

James V.
Branche: Computer-Vernetzung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

OVeral shocking experience

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have literally had zero benefits working with Connectwise. Its cost us £000's and we have wasted so much time since using Connectwise..... its the single worst decisions we have ever made as a business.
We spent and invested a lot of time ensuring we would get the most out of it, but it just hasnt happened... the issues are too frequent, support to slow and overal a very bad experience. Reaching out to Connectwise with a long list of issues has resulted in 4 people calling to say how sorry they are, any they WILL definaltey help but then the next update is the ticket closing - thanks.

Vorteile

The end of the ady when i can log out of Connectwise.
The Contract part and some automation is good.

Nachteile

Practically everything else:
Slow - keeps hanging when doing tasks such as save a ticket, send and invoice, close tickets - you know really important tasks which should be almost instant. absolute zero support from CW. Been told its a programming issue with bulk tasking and it will be fixed - still waiting, much like when using ConnectWise manage - always waiting.
Then there is the general support - lacking to say the least.
Then the onboarding - they say we get you completely up and running. What they should have said is You'll want to be running away by the time you come to use the product. Unless you learn it all in the onboarding process your on your own or you have to pay a huge amount more for help. They literally just churn you out and get the next lot of sheep in.
Sales team lied about how it would interact and sync with Xero. Told me the same way as Quickbooks does and then showed me how QuickBooks Desktop syncs, saying just like this.... IT DOESNT you have to pay someone else to move your data from your PSA to your accounts package REALLY @ $245 extra per month. Didnt tell me that before i signed up.
Cloud console which was supposed to save time by synchronising Office 365 licenses to contracts was often wrong, very clunky and then stopped working - another paid feature of Connectwise that didnt work.
I could go on, but you get the picture. Its not all smooth sailing and is causing lots of issues in our business. We tried to reach out to CW but they're not helping

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

François B.
Branche: Bau
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Very complete product

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 6.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It has a wide range of features and is configurable, but sometimes slow and never really user-friendly.

Vorteile

A lot of features, from ticketing to timesheet entries with project and activities management, user-secured access to features.

Nachteile

The visual interface is in need of an overhaul, it is cluttered and not particularly user-friendly. There has to be a way to simplify timesheet entry to clicking in a box at the intersection of a day and activity and just punch in a number of hours, instead of having a whole window open where you specify start and end time, which is way too cumbersome!

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Nutzerempfehlung
8/10
Basierend auf 171 Benutzerbewertungen
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ConnectWise Manage Preis

ConnectWise Manage Preis

Beginnt ab
N/A
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 171 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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ConnectWise Manage Funktionen

ConnectWise Manage Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 171 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
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Kategorien

ConnectWise Manage Häufig gestellte Fragen

ConnectWise Manage Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ConnectWise Manage.

F. Welche Preispläne bietet ConnectWise Manage an?

ConnectWise Manage bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von ConnectWise Manage?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ConnectWise Manage

F. Wer sind die typischen Nutzer von ConnectWise Manage?

ConnectWise Manage hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ConnectWise Manage unterstützt?

ConnectWise Manage unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet ConnectWise Manage an?

ConnectWise Manage hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt ConnectWise Manage mobile Geräte?

ConnectWise Manage unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ConnectWise Manage?

ConnectWise Manage kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Auvik, BLUIQ, Bedrock Data, Cloud Elements, ConnectWise Automate, Evercontact, Jira, Kaseya VSA, LogicMonitor, Net-Results

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ConnectWise Manage an?

ConnectWise Manage bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen, Forum, Video-Anleitungen