Time Tracker

Time Tracker

Zeiterfassungssoftware für mehrere Geräte

4.3/5 (2185 Bewertungen)

Time Tracker Übersicht

Time Tracker ist eine voll funktionsfähige App zur Zeiterfassung und Rechnungsstellung, die auf jedem Gerät sowohl offline als auch online funktioniert. Die App kann von Mitarbeitern verwendet werden, um abrechenbare und nicht abrechenbare Stunden aufzuzeichnen, und Manager können Zeiteinträge von ihren Smartphones, Laptops, Tablets und sogar über MS Outlook genehmigen und verfolgen. Mitarbeiter können ihre Stunden mit einem integrierten Timer erfassen und diese Stunden dann zur Genehmigung einreichen.

Time Tracker bietet dir einen Überblick über alle Zeiteinträge von einem zentralen Dashboard aus, sodass du alle erforderlichen Änderungen vornehmen kannst, bevor du Einträge in Rechnungen umwandelst oder für die Gehaltsabrechnung exportierst. Du kannst auch eine Übersicht über alle ausstehenden, eingereichten und genehmigten Zeiteinträge erhalten. Time Tracker bietet die Tools zur Zusammenarbeit mit deinem Team und zu dessen Verwaltung mit Erinnerungen an Zeiteinträge, Aufgabenzuweisungen und internen Nachrichten. Du kannst auch verschiedene Teammitglieder unterschiedlichen Kunden zuordnen, sodass du verfolgen und darüber berichten kannst, wie viel Zeit die Mitarbeiter für unterschiedliche Kunden ausgeben. Mit der Auftragskostenkalkulation kannst du die Rentabilität nach Kunde und Projekt anzeigen.

Die von Time Tracker angebotene automatische Zwei-Wege-Synchronisierung mit QuickBooks, Xero, ZenPayroll und Concur macht die Abrechnung und Gehaltsabrechnung reibungsloser und genauer. Die App bietet auch ein zusätzliches Rechnungsmodul, mit dem du professionell erstellte Rechnungen automatisch aus abrechenbaren Stunden und Ausgaben erstellen kannst. Du kannst die Integration mit Stripe verwenden, um Kreditkarten-Zahlungslinks zu deinen Rechnungen hinzuzufügen. Darüber hinaus bietet Time Tracker eine Reihe gesetzlicher Abrechnungs-Tools wie ABA-Codes, LEDES-Fakturierung und einen Konflikt-Checker, der Anwälten hilft, ihre abrechenbare Zeit zu verwalten.

Preis

Beginnt ab
15,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika

Unterstützte Sprachen

Englisch, Deutsch, Spanisch

Time Tracker Bewertungen

Gesamtbewertung
4.3/5
88% Positive Bewertungen
1030
Ausgezeichnet
893
Sehr gut
230
Durchschnitt
23
Gering
9
Schlecht
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

Time Tracker

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I don't have to come up with my own method of tracking employee and contractor hours. Integration with Quickbooks now with the web client is seemless. Things pretty much work well now.

Vorteile

Multi-platform with ease of use. Flexibility to allow you to record multiple days and hours in a single line-item or (like me) track each individual day separately so that I can report to my customers exactly what was done when I was there billing hourly. No save button the stuff is automatically saved when you tab past and entry in the web client. Mobile clients for Android and iPhone are very functional.

Nachteile

Screen handling is sometimes buggy. Every once in a while you end up with two lines per entry which typically happens on a larger screen. I have a 4K display and sometimes when I make the screen size large enough to fit the entire width of the screen the second line pops in which makes no sense. I would also like more flexibility in enlarging sections of the screen, and the ability to eliminate fields that I don't use, but that's just cosmetic things. The program works great. Andriod and iPhone clients don't capitalize the first word in a sentence for some reason even though it does that in other applications. This causes editing issues later for me when I bill the customer. I get statements from my workers like "i moved sue's computer" and typically if I dictate in other applications it comes out like "I moved Sue's computer" -- I'm not sure why they don't use the typical text processors on the platform

Antwort von eBillity

Thank you very much for your business and your time with Time Tracker by Ebillity. We greatly appreciate the feedback, and the review you have taken the time to write here on Capterra.

I would appear you encountered some technical difficulties when using Time Tracker.
If you ever have any comments, questions, or concerns, please call us at 800-851-0992. Thank you again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Arthur K.
Mit Google übersetzen

Good Product and concept WHEN it works but POOR Customer service when it doesnt!

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 16.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

If I cant create invoices then it is useless to me. Fix your software and get appropriate support.

Vorteile

The software is good for time tracking and then it syncs with Xero so that I do not have to do any double entries. I am a single freelance user and it saves me time WHEN it works. When there are issues, and there will be, trying to fix them is time consuming. Customer service is practically non existent.

Nachteile

Poor customer support - When there are issues, and there will be, trying to fix them is time-consuming. I am currently on hold to the telephone support and have been for 23 minutes now. I have been called one (yes 1) in the queue for all that time. Seems they have no one on the support desk to actually take the phone call. Also waiting for the online support person to answer my question for the last 20 minutes as well.
Trying to create an invoice for a client. Have over $1,500 in work to bill out but the create invoice function seems to only be picking up the last two entries and wants to create an invoice for only $39. Can't figure out why. All the entries are approved and fall within the selected date range. Last time I tried to an create invoice I had the same issue and support couldn't figure out why and just created the invoice for me but never fixed the issue. Guess what, the very next invoice I tried to create I have the same issue. Now its been 30 minutes and still on hold. Also, the online chat function disconnected "because it was idle for too long" while I waited patiently for a representative to respond. The representatives are probably overworked and handling too many issues at once I suspect.

Antwort von eBillity

Hello Arthur.

Thank you for leaving your feedback here on Capterra. I apologize for the lack of proper customer support. We are better than that and there is no excuse. We are available Monday through Friday, beginning at 10am. Feel free to contact me directly at 800-851-0992 Ext 108 .

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

3.0/10
Fritz W.
Mit Google übersetzen

I never needed any customer support and I don't know how much the software costs.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Paid.

Vorteile

It's the only computer software I have never needed help with. It keeps it simple.

Nachteile

That I have to fill out my timesheet on a computer -- period. I'm just pure old-school. I have no complaints, and want no gift or future surveys.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Brett V.
Mit Google übersetzen

TimeTracker by eBility review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, we have been very happy with TimeTracker in our business, and would recommend to other companies seeking a time tracking solution.

Vorteile

We use Timetracker in our business to record employee work time. I like that we can create different jobs and allocations within the software to specify where employees record time and to what project or job. I also like the rich reporting features and the ability to access employee "time cards" from anywhere that has an internet connection.

Nachteile

The one thing I like the LEAST about this software is the web interface's tendency to become mixed up and VERY difficult to use after resizing on the screen. There are sizing "handles" top bottom and left right of the actual time entry form. This form can be dynamically stretched and adjusted to fit the screen of the monitor an end user is using. Unfortunately, on smaller monitors, the form itself gets mixed up and entry blanks shift all over the screen when adjusting form size. Fortunately, this issue can be fixed by a simple "reset" of the form back to standard. It's more of an inconvenience than issue.

Antwort von eBillity

Greetings. Thank you for the glowing review you left for using Time Tracker by Ebillity. We are always striving to make our product better and we are available to assist you in the future. If you have any comments, questions, or concerns you'd like to leave us, please feel free to give us a call at 800-851-0992. Thank you for your time and business.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Samantha O.
Mit Google übersetzen

We have had great success using this software. Easy to use, provides great, basic features.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 10.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Ability to work remotely

Vorteile

This software, while not as fast as working in QB, we have a lot of information at our disposal when not working from the office (where we use QB desktop). This has really been key in being able to have one person enter time, run reports, etc. when someone else is using the company file or if we are working remotely. The customer support team is FANTASTIC. We have an issue when we first set up our account and they were amazingly helpful. Informative, but not requiring us to do all the work to fix the problem. It took probably a couple of days, but really was a smooth experience. They are also responsive when we have quick, short questions. They make the overall experience nearly painless when dealing with technical issues.

Nachteile

The software is slightly slower than QB, which makes sense. One of the bigger frustrations is the inability to change items after they have been approved. We can change them in QB, but they'll never update in ebility. We have to do this a fair amount due to how we handle some of our prospective clients before they become a job. It makes the reporting feature less accurate. Other than that, there are a few features in QB that are not offered here, but that is not a major deal. Showing what items have been billed vs. not billed. The report window/feature could also be streamlined a bit more. It's a little clunky, but overall not bad. This is all of course based on our use.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10

Time Tracker Preis

Beginnt ab
15,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Time Tracker Funktionen

  • API

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aufgaben-Nachverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Drag-and-Drop-Oberfläche
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gantt-Diagramme
  • Integration von Dritten
  • Mehrere Projekte
  • Priorisierung
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektzeiterfassung
  • Stundenzettel
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Time Tracker Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Time Tracker.

F. Welche Preispläne bietet Time Tracker an?

Time Tracker bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 15,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Time Tracker?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Time Tracker

F. Wer sind die typischen Nutzer von Time Tracker?

Time Tracker hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Time Tracker unterstützt?

Time Tracker unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Deutsch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Time Tracker an?

Time Tracker hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Time Tracker mobile Geräte?

Time Tracker unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Time Tracker?

Time Tracker kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Beekeeper, Clio, Gusto, QuickBooks, QuickBooks Online, SAP Concur, Sage 50cloud, Sage Intacct, Xero, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Time Tracker an?

Time Tracker bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen