Über Indeni

Indeni uses SSH and APIs to access complex data within network devices and analyze it using knowledge crowd-sourced from the world. The knowledge is collected from online vendor knowledge bases, forums, user requests/recommendations and more. That knowledge is converted into signatures that are used by the software to identify misconfigurations before they happen.

Think of your most recent outage, the root-cause analysis that followed and the recommendations. Wouldn't you want a system to implement those recommendations for you so that you're never caught off guard again? That's essentially what Indeni does for you.

Hauptvorteile von Indeni

  • True insight into configuration issues that can result in downtime in the future, together with clear, actionable instructions on how to fix them.
  • Preemptive maintenance of network devices.
  • Taking a proactive approach to network operations.
  • Complete visibility into assets - their models, add-on cards, software in use, etc.
  • Stay on top of support cycles, licensing and contracts - know when you need to take action long before you actually do.

  • Geräte

    Unternehmensgröße

    K M G

    Märkte

    Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

    Unterstützte Sprachen

    Englisch

    Bilder

    6 weitere anzeigen
    Videos zu Indeni
    Indeni Screenshot: Indeni Screenshot: Indeni Screenshot: Indeni Screenshot: Indeni Screenshot:

    Funktionen

    Gesamtzahl der Funktionen von Indeni: 16

    • API
    • Aktivitäts-Dashboard
    • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
    • Berichterstattung / Analyse
    • Compliance Management
    • Dashboard
    • Inventarverwaltung
    • Korrektur-Management
    • Lizenzmanagement
    • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
    • Problem-Nachverfolgung
    • Uptime-Berichterstattung
    • Warnungen / Eskalation
    • Web-Traffic-Berichterstattung
    • Wissensmanagement
    • Überprüfung von Vorfällen

    Alternativen

    Pulseway

    4,7
    Alternative Nr. 1 zu Indeni
    Pulseway wurde direkt für MSPs und interne IT-Teams entwickelt und bietet ein leistungsstarkes Überwachungs- und...

    Freshservice

    4,5
    Alternative Nr. 2 zu Indeni
    Freshservice ist ein Online-ITIL-Service-Desk mit Funktionen für Ticketing und Asset-Management sowie Tools für...

    Kaseya VSA

    4
    Alternative Nr. 3 zu Indeni
    Kaseya VSA ist deine umfassende Lösung für die Bereitstellung von IT-Services, egal ob du eine interne IT-Abteilung...

    NinjaRMM

    4,9
    Alternative Nr. 4 zu Indeni
    NinjaRMM ist eine sicherheitsorientierte Plattform für Fernüberwachung und -management, die die Automatisierung des...

    Nutzerbewertungen

    Gesamtbewertung

    4,5 /5
    (12)
    Preis-Leistungs-Verhältnis
    4,3/5
    Funktionen
    4,4/5
    Bedienkomfort
    4,6/5
    Kundenbetreuung
    4,8/5

    Hast du Indeni bereits?

    Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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    5 von 12 Bewertungen angezeigt
    Arun david J.
    Gesamtbewertung
    • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
    • Täglich für 1-5 Monate genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung

    It is a nice product. We could get the whole device info on a click. Management of devices is...

    Bewertet am 22.3.2018

    Vorteile

    Alert generation mechanism and the way to manage by setting our own rules for device management. Setting up the environment and the functionalities are user friendly.

    Nachteile

    The time to do the interrogation of devices. But I guess the mechanism behind it and the process it is doing at the background to hit the device, process the info and to bring it up on a click is so good and quicker than the time it should take on other systems.

    Jayathi R.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Informationstechnologie & -dienste
    • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
    • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

    Identify and solve problems with monitoring capabilities.

    Bewertet am 14.9.2018

    Great device problem solving application.

    Great device problem solving application.

    Vorteile

    'Indeni' comes with great customer support and simple user-interface. very easy to setup because it doesn't require higher system requirements. It consist valuable features such as Dashboards, Ticketing systems, Performance benchmarks, Email & Phone notification facilities, Analysis Reports, Device summary reports.
    Currently i'm working with windows platform. But it works with Mac also. Price packaging are Quote based and affordable and compatible for any business type(large or medium).
    Also training materials are very good and they provide live support for users if they need any help.

    Nachteile

    I didn't catch any issues so far. Actually it helps to fix problems very fast. Love it.!

    Verifizierter Rezensent
    Gesamtbewertung
    • Branche: Bau
    • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
    • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

    Easy to use

    Bewertet am 29.6.2018

    Vorteile

    The app is easy to use and pretty intuitive. Custom support is good too, so that's another plus for the app.

    Nachteile

    I do not like the pricing. Perpetual licensing would be more appealing to us. Other than that no complaints.

    Peter L.
    Gesamtbewertung
    • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung

    A fantastic tool for reducing workload and increasing uptime

    Bewertet am 22.3.2018

    Vorteile

    Simple Graphical interface
    Customisable alerts
    Great support staff
    Easy to set up and use
    Customisation potential
    Great graphing utility of stored data - useful for analysis

    Nachteile

    False positives alerts need further work
    Device backups removed from product - will be re-introduced at some point

    Verifizierter Rezensent
    Gesamtbewertung
    • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
    • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung

    This product will save yourself from unexpected outages for sure!

    Bewertet am 28.3.2018

    Vorteile

    This product is quite amazing in the information it can discover and alert on. It finds issues typical SNMP based solutions don't find. The best part is it doesn't over alert like some products. If you feel like it does, you can very easily eliminate that alert based on your preferences.

    Nachteile

    I would say what I least like about it is that it doesn't support LDAP based accounts and can be a little lacking in the breadth of products supported. To their credit it is a specialty product not a bunch of standard MIBS.

    5 von 12 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

    Indeni Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Indeni.

    Indeni bietet folgende Kostenpläne an:

    • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
    • Gratis Testen: Verfügbar

    Indeni offer an annual or multi-year subscription based pricing model. The annual cost is based on the number devices covered (both physical and virtual assets are counted as devices). Contact Indeni directly for pricing information.

    Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Indeni

    Indeni hat die folgenden typischen Kunden:

    201-500, 501-1.000, 1.001+

    Indeni unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    Indeni unterstützt die folgenden Geräte:

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Indeni hat

    Indeni bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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