
Zoho Billing
Über Zoho Billing
Zoho Subscriptions ist für Unternehmen mit wiederkehrenden Abrechnungen gedacht, die den gesamten Abonnementverwaltungsprozess ohne Probleme automatisieren möchten.
Denn in dem Moment, in dem deine Kunden deine Dienstleistungen/Produkte abonnieren, werden automatisch Rechnungen verschickt, deinen Kunden Abonnement-Verlängerungen berechnet, Dankes-Nachrichten gesendet, du und deine Kunden informiert, wenn die Zahlung fehlgeschlagen ist, wird versucht, sie zu wiederholen und wiederholen alles immer und immer wieder, bis das Abonnement abläuft.
Erfahrungsstufe: Anfänger bis Fortgeschrittene.
Unternehmensgröße: Kleine bis mittlere Unternehmen.
Preis: Startet bei 29 $ für jedes Unternehmen. (Keine Einrichtungsgebühr. Keine Kreditkarte erforderlich).
Zufriedene Kunden: FilterSnap, EuroBox, Phillip's Flags, Mobile Loyalty.
Preisoptionen ab:
59,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla, Antigua und Barbuda und 135 weitere
Preisoptionen ab:
59,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder





Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Zoho Billing: 76
Alternativen
Chargebee

Stripe

MoonClerk

Keap

Nutzerbewertungen
Hast du Zoho Billing bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Top Notch Subscription Service
Bewertet am 29.4.2019
Very solid subscription service, honest, reliable, doesn't demand a percentage of your sales, but...
Very solid subscription service, honest, reliable, doesn't demand a percentage of your sales, but simply functions as a reliable subscription management service.
Vorteile
This is a highly competent subscription service, more features than we could possibly use, and we get to use our own billing. Many subscription services also want to do your billing, or getting a percentage of our sales, charging more than our bank, and then they "own" our customers, which is a deal-breaker for us. Zoho Subscriptions is what a subscription service should be, a highly competent web service that does all the heavy lifting, and plugs into our website and payment processors. We've been with Zoho for two years without an outage. We couldn't be happier.
Nachteile
The lack of an easily integrated customer portal results in us having to write a lot of user-facing pages on our site simply to do what is already available in the admin interface. But every time we've had a genuinely poorly designed thing on Zoho's end, they listened and rolled out changes within a few months. They obviously care about making this the best service.
- Branche: Unterhaltungselektronik
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A good Subscriptions solution
Bewertet am 10.12.2020
When it comes to subscriptions software, there are not many good choices out there, and the monthly...
When it comes to subscriptions software, there are not many good choices out there, and the monthly cost is high and this is the case for Zoho subscriptions and it lacks many features available in other software for the same cost. The interface needs to be polished as many features are hidden and hard to find and needs more integrations
Vorteile
It does what it supposed to do, handle subscriptions and payments for recurring billing, the interface is ok but can be better
Nachteile
Some features are not available and no API , the cost is kind of high if you have a high number of clients
Antwort von Zoho
Hi Joe,
Thanks for taking the time to review Zoho Subscriptions!
Zoho Subscriptions does have an extensive REST API library that has almost all functionalities as the app. You can check out our API doc here:
https://www.zoho.com/subscriptions/api/v1/
If you have any other questions, feel free to get back to us at support@zohosubscriptions.com
Regards,
Harikrishna
The Zoho Subscriptions Team
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Bewertet am 15.11.2015
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy and efficient
Bewertet am 31.5.2019
We have been using Zoho subscriptions for about a year now and so far so good. We have had some...
We have been using Zoho subscriptions for about a year now and so far so good. We have had some road blocks in the bringing trying to figure out where all the functions we needed where and now to handle special circumstances, but we have figured out most of its workings and its been pretty much smooth sailing since then.
Vorteile
I like that you can postpone payment if someone wishes to suspend their membership without have to cancel the whole subscription. I also like that emails are so easy to send the customers right through the website.
Nachteile
My only complainant is that the initial set up when adding a new customer could be a little more simplified and straight forward. Some of our sales team says it takes a few times to get used to where all the information is that is required and is doesn't point you in the right direction (i.e. high lighting a tab you missed) it just tells you you missed for example the address. Also I would like to see a reminder for when someone's postponed payment will be due again.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Great Potential but a Few Key Failures
Bewertet am 30.5.2019
We offer subscriptions to our services to make it easier for customers to access agency services...
We offer subscriptions to our services to make it easier for customers to access agency services and manage their payments instead of getting a $100 bill one month and a $1200 bill the next. It also helps us structure client relationships with responsibilities and on going work.
Vorteile
You can build plans for whatever you want with products and that is pretty simple in and of itself. It is tightly integrated to other Zoho Apps so that get's an A+, the testing environment is not too hard to configure. Add-on products can be created but not listed on the hosted page so an Add On essentially has to be added down the road as an invoiced item which means clients cannot configure their solution.
Nachteile
Spent about 3 hours configuring Test and when I created the Live environment - had to to it all over again. Nothing you create in Test is in Live. I have checked it twice - it asks you to copy an environment and when I did - poof - had to recreate the products and addons all over again. That seems like a glaring error and opens the solution to errors in subscriptions, wording, pricing, everything. Very odd way to build the solution.
Zoho Billing Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Billing.F. Welche Preispläne bietet Zoho Billing an?
Zoho Billing bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 59,00 $/Monat Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Billing?
Zoho Billing hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Zoho Billing unterstützt?
Zoho Billing unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt Zoho Billing mobile Geräte?
Zoho Billing unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Billing?
Zoho Billing kann in folgende Anwendungen integriert werden:
2Checkout, Avalara, Box, CSG Forte, Dropbox Business, Evernote Teams, Gmail, Google Analytics 360, Google Drive, Google Workspace, Joomla, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, PayPal, Pi., Razorpay, Slack, Strikingly, Stripe, Twilio, Unbounce, WePay, Weebly, Wix, WordPress, Worldpay, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Docs, Zoho Flow, Zoho Inventory, Zoho Mail, Zoho Sites, Zoho WorkDrive, authorize.net
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Billing an?
Zoho Billing bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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