Zoho Subscriptions

Intelligentere Abrechnung für dein Abonnementgeschäft.

4,5 /5 (73 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Zoho Subscriptions Übersicht

Was ist Zoho Subscriptions?

Zoho Subscriptions ist für Unternehmen mit wiederkehrenden Abrechnungen gedacht, die den gesamten Abonnementverwaltungsprozess ohne Probleme automatisieren möchten.

Denn in dem Moment, in dem deine Kunden deine Dienstleistungen/Produkte abonnieren, werden automatisch Rechnungen verschickt, deinen Kunden Abonnement-Verlängerungen berechnet, Dankes-Nachrichten gesendet, du und deine Kunden informiert, wenn die Zahlung fehlgeschlagen ist, wird versucht, sie zu wiederholen und wiederholen alles immer und immer wieder, bis das Abonnement abläuft.

Erfahrungsstufe: Anfänger bis Fortgeschrittene.
Unternehmensgröße: Kleine bis mittlere Unternehmen.
Preis: Startet bei 29 $ für jedes Unternehmen. (Keine Einrichtungsgebühr. Keine Kreditkarte erforderlich).
Zufriedene Kunden: FilterSnap, EuroBox, Phillip's Flags, Mobile Loyalty.

Zoho Subscriptions Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Zoho Subscriptions Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, Indien und 3 weitere , Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch und 5 weitere , Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch, Schwedisch

Medien

Videos zu Zoho Subscriptions Zoho Subscriptions Screenshot: Zoho Subscriptions Screenshot: Zoho Subscriptions Screenshot: Zoho Subscriptions Screenshot: Zoho Subscriptions Screenshot:

Zoho Subscriptions Bewertungen

Zoho Subscriptions Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
39

Sehr gut
32

Durchschnitt
2

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,2
97% haben diese Anwendung empfohlen
Matthew V.

Great for automating payments from clients

Great for start ups and small businesses who are trying to keep a low overhead. Their customer service is nice to work with, I usually would just chat with them or send them an email because I am familiar with using online software. For someone who isn't tech savvy they do have a call in option.


Mit Google übersetzen
Lucas P.

Gets the job done. Great customer and subscription admin panel.

My client needed to quickly deploy a simple subscription-based membership system and ZoHo Subscriptions totally fit the bill. It provided a test environment identical to the launch environment so there was little in the way of post-launch bug cleanup. The system was super easy to set up an MVP and was flexible enough so that we could build on this MVP as our real-world usage brought to light other features we wanted to deploy.


Mit Google übersetzen
Doug F.


Mit Google übersetzen
Alex B.

Recommended to All my SAAS Friends

We use this everyday, and are continuing to build upon it. It integrates directly into Zoho Books which makes our bookkeeping super easy. This was one of the main reasons we chose to use it.


Mit Google übersetzen
Ari G.

Top Notch Subscription Service

Very solid subscription service, honest, reliable, doesn't demand a percentage of your sales, but simply functions as a reliable subscription management service.


Mit Google übersetzen
Matthew V.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great for automating payments from clients

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Great for start ups and small businesses who are trying to keep a low overhead. Their customer service is nice to work with, I usually would just chat with them or send them an email because I am familiar with using online software. For someone who isn't tech savvy they do have a call in option.

Vorteile

Really easy to set up, and integrated with the merchant processing of my choice. When we first switched over Zoho subscriptions were the only tool that could email multiple reminders to the clients prior to the billing renewal which I feel is great for subscription services.

The customer portal on the backend allows for customers to change their credit card information without me or one of my team members to have to do it manually. Super time saver.

It also notifies my team when a payment doesn't go through for whatever reason and can automatically retry the card again.

When we first started, it gave up to $50k worth of transactions as a free trial. Meaning you don't have to pay for a subscription until you reach 50k worth of transactions or a certain number of clients. Really cool.

Nachteile

The only thing I didn't like was that I couldn't do a one time payment easily. Sometimes we have one time jobs such as web development or consulting, and it makes it kind of hard to use just this one system. We had to also get Zoho invoice to complement what we were doing. So unless you are doing just recurring subscriptions you'll need to get an invoicing tool as well.
Als ran into problems with the customer portal, but most of my clients didn't wnat to log in so it wasn't that big of a deal.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Zoho

Hi Matthew,

Good to hear from you!

Thank you so much for such a detailed review on both Zoho Invoice and Subscriptions. It means so much to us.

Regarding the benefits of the client portal and payment retry settings, we couldn't agree more! Glad to know we are a part of your subscription business journey.

Cheers,
Harikrishna

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Lucas P.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Gets the job done. Great customer and subscription admin panel.

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My client needed to quickly deploy a simple subscription-based membership system and ZoHo Subscriptions totally fit the bill. It provided a test environment identical to the launch environment so there was little in the way of post-launch bug cleanup. The system was super easy to set up an MVP and was flexible enough so that we could build on this MVP as our real-world usage brought to light other features we wanted to deploy.

Vorteile

Pricing structure
API integrations
Webhook announcements
Clean and intuitive admin panel
Robust reporting
Subscriber export
Subscription pricing flexibility with coupons and addons

Nachteile

The non-API deployment is a bit limited in terms of collecting any customer information that's not part of the default data. We didn't have the budget to do a full API deployment, but we were able to come up with some workarounds to collect info in fields not specifically designed for that information. When we did go with the full API deployment, it was pretty easy to transition our hacked-together data collection into the new custom fields.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Zoho

Hi Lucas,

Thanks for taking the time to review Zoho Subscriptions!

We are happy to know your feedback on the Sandbox environment, the API and webhook capabilities and the flexibility aspect of the app. We believe your subscription billing is streamlined as per your needs. If you have any questions, feel free to reach out to us anytime.

Happy to have you with us Lucas.

Cheers,
Harikrishna

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Doug F.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 23.2.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Alex B.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Recommended to All my SAAS Friends

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We use this everyday, and are continuing to build upon it. It integrates directly into Zoho Books which makes our bookkeeping super easy. This was one of the main reasons we chose to use it.

Vorteile

This software makes automatic billing an unbelievably easy thing to do. I absolutely love how you can create products, and within the product create different pricing plans. You can set how each customer should be billed and how often. It provides an online billing account for your customers to see their subscriptions, paid invoices and even update their credit card details.

Nachteile

We love it, but our main gripe about Zoho Subscriptions is that you only get one Hosted payment page for ALL of your products and plans. This is truly odd to me, and many people in the forums are also confused why there has not been any ability to create different payment pages for different products. This means that if you have two different branded subscriptions...you must somehow make a single check out page that fits both of them. Also, it's the same page as when a user updates their cc info... everything else is amazing with this product, but for us, it was a face-palm.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Ari G.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Top Notch Subscription Service

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 29.4.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very solid subscription service, honest, reliable, doesn't demand a percentage of your sales, but simply functions as a reliable subscription management service.

Vorteile

This is a highly competent subscription service, more features than we could possibly use, and we get to use our own billing. Many subscription services also want to do your billing, or getting a percentage of our sales, charging more than our bank, and then they "own" our customers, which is a deal-breaker for us. Zoho Subscriptions is what a subscription service should be, a highly competent web service that does all the heavy lifting, and plugs into our website and payment processors. We've been with Zoho for two years without an outage. We couldn't be happier.

Nachteile

The lack of an easily integrated customer portal results in us having to write a lot of user-facing pages on our site simply to do what is already available in the admin interface. But every time we've had a genuinely poorly designed thing on Zoho's end, they listened and rolled out changes within a few months. They obviously care about making this the best service.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 73 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Zoho Subscriptions Preis

Zoho Subscriptions Preis

Beginnt ab
0,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 73 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Zoho Subscriptions Funktionen

Zoho Subscriptions Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Finanzanalyse
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Kostenverfolgung
Mehrere Währungen
Rechnungsführung
Rechnungsmanagement
Rechnungsverarbeitung
Workflow-Management
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 73 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zoho Subscriptions Häufig gestellte Fragen

Zoho Subscriptions Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zoho Subscriptions.

F. Welche Preispläne bietet Zoho Subscriptions an?

Zoho Subscriptions bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Zoho Subscriptions?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Zoho Subscriptions

F. Wer sind die typischen Nutzer von Zoho Subscriptions?

Zoho Subscriptions hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Zoho Subscriptions unterstützt?

Zoho Subscriptions unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Spanisch, Schwedisch

F. Welche Preispläne bietet Zoho Subscriptions an?

Zoho Subscriptions hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Zoho Subscriptions mobile Geräte?

Zoho Subscriptions unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Zoho Subscriptions?

Zoho Subscriptions kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Kissflow Digital Workplace, LeadMaster, Slack, Stripe, Workato, Zendesk, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Creator, Zoho Flow

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Zoho Subscriptions an?

Zoho Subscriptions bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Forum, Online-Support, Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank