FiveStars

FiveStars

Bereitstellung von Treue- und Marketingaktionen an 15.000 lokale Unternehmen

4.6/5 (1178 Bewertungen)

FiveStars Übersicht

Was ist FiveStars?

Benötigst du eine bessere Methode, um deine Kunden zu erreichen? Fivestars ist eine nutzerdefinierte Plattform zur Automatisierung der Kundenbindung, die Kunden doppelt so oft mithilfe von Text-, E-Mail- und mobilen App-Marketing-Tools zurückbringt. Das Unternehmen stellt dir einen kostenlosen Kunden-Touchscreen zur Verfügung, um Kunden einfach zu registrieren. Mit AutoPilot und Unlimited Promotions behältst du den Überblick, indem du deine Kunden automatisch mit dem richtigen Angebot zur richtigen Zeit erreichst. Auch detaillierte Berichte über das Besuchs- und Ausgabeverhalten deiner Kund*innen werden bereitgestellt.
Sobald Kund*innen sich für dein Treueprogramm angemeldet haben, wird ihnen eine automatische Textnachricht gesendet, der sie um ihre E-Mail-Adressen und Geburtstage bittet. Von hier aus kann AutoPilot fünf automatisierte Marketingkampagnen mit Messaging, Angeboten und Zeitplänen starten, die mit Ereignisauslösern verknüpft sind. Angebote und Werbeaktionen werden per Textnachricht oder E-Mail an deine Kund*innen gesendet, und Kund*innen können ihre Angebote direkt von diesen Textnachrichten und E-Mails aus wahrnehmen. Wenn eine Promotion oder ein Angebot wahrgenommen wird, erfolgt eine Weiterleitung an dein Kassensystem, sodass der Kunde zum Geschäft gehen, seine Karte scannen und seine Promotion einlösen kann.

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K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

FiveStars Bewertungen

FiveStars Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6
/
5
Ausgezeichnet
847

Sehr gut
233

Durchschnitt
68

Gering
16

Schlecht
14

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionen
4.5
Bedienkomfort
4.6
Kundenbetreuung
4.5
92% haben diese Anwendung empfohlen
Marcus K.

We have increased our customer satisfaction greatly, and easu/

customer frequency has increased greatly. Quarterly customers become monthly, and monthly customers become weekly. It adds up quickly. Customers enjoy the rewards programs, because it requires no membership card, and it is easy to redeem rewards.


Mit Google übersetzen
Nipuna R.

Customer loyalty with STARS

Fivestar is an user friendly program which helps to keep update with customers. Help to build loyal customers by sending them messages to inform about new promotion and keep updated them with the deals.


Mit Google übersetzen
Adam R.

Good app, but sometimes difficult to find deals

Overall it's a good app, but it would be better to have some way to remember and know when to use your five stars account at a place. Lots of the time I've only noticed places take five stars after I've already paid.


Mit Google übersetzen
Stephanie F.

Five stars system review

My overall experience with Fivestar has been amazing. At Christmas I found myself going to stores I knew had Fivestar, so I could earn check-ins and points for my purchases. I now have a text from one of my favorite stores on their upcoming big sale, AND a $5 off that I can use on my next visit - just for shopping at a place I was going to most likely go to no matter what, but with this system they can have the reassurance I will be back :) It’s a win win in my book. Great idea, and all businesses should have a Fivestar machine at checkout.


Mit Google übersetzen
Tara N.

Lies and then more lies

Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues


Mit Google übersetzen
Marcus K.
Übersetzen nach: Deutsch

We have increased our customer satisfaction greatly, and easu/

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

customer frequency has increased greatly. Quarterly customers become monthly, and monthly customers become weekly. It adds up quickly. Customers enjoy the rewards programs, because it requires no membership card, and it is easy to redeem rewards.

Vorteile

Ease of use. My staff required nearly zero training on this product, and the down time for the hardware is less than 1% of our operational time.

Nachteile

It is a little pricey. That is why I rated it 4 stars for value at cost. But, it is very worth the expense. The question about how often do we use the software does not allow for our actual frequency of use which is closer to "every 5 minutes" than Daily, which was the most frequent response allowed.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nipuna R.
Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Customer loyalty with STARS

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 27.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Fivestar is an user friendly program which helps to keep update with customers. Help to build loyal customers by sending them messages to inform about new promotion and keep updated them with the deals.

Vorteile

This is simple and user-friendly as well as it is customizable. Super customer service. It helps to get critical customer data.

Nachteile

Its SOMETIMES hard to reach customer support quickly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Adam R.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Good app, but sometimes difficult to find deals

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall it's a good app, but it would be better to have some way to remember and know when to use your five stars account at a place. Lots of the time I've only noticed places take five stars after I've already paid.

Vorteile

I love these rewards programs and it's really fast and easy to accumulate points quite fast to get a free or discounted item.

Nachteile

It's hard to remember which places use five stars and in the app it's annoying to have to press the bubble again to get out of the business rather than just pressing out (it won't let you).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Stephanie F.
Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Five stars system review

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My overall experience with Fivestar has been amazing. At Christmas I found myself going to stores I knew had Fivestar, so I could earn check-ins and points for my purchases. I now have a text from one of my favorite stores on their upcoming big sale, AND a $5 off that I can use on my next visit - just for shopping at a place I was going to most likely go to no matter what, but with this system they can have the reassurance I will be back :) It’s a win win in my book. Great idea, and all businesses should have a Fivestar machine at checkout.

Vorteile

I love that I can go into one of my favorite stores, be able to type my phone number in, and earn points for shopping at a place I was going to anyways. Earning points and check-ins that reward me in time with money will make anyone smile.

Nachteile

I honestly can’t say I have found anything wrong so far with this software itself. I do wish sometimes I would be reminded to make sure I put my phone number in by the store clerk themselves, but that is in no way the fault of the Fivestar service system.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tara N.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Lies and then more lies

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues

Vorteile

It is super easy to use, anyone can figure out how to use it from the front or back end

Nachteile

The representative who signed us up told us it was a year contract. At the end of that year we could cancel, he promised there would be no new charges after the prepaid year. He no longer works for them. Shortly before payroll was due Fivestars pulled $2400 from our account. We had no warning. I called them, they set up a phone appointment. They never showed for two of those phone appointments. I finally spoke with Silvana who told me they would refund the $2400 if and only if I signed a new contract promising to pay them monthly for the next year We did not want to continue the service, but if i didn't sign that, they would not give me the $2400 back. Even after I signed it, it took them over a week to give the money back. It has been 10 months and we received an email stating that we needed to let the know if we don't want to renew next year. We never received that email the first year, but all the same I clicked on the link to let them know there was no way we were renewing. Guess what? They set up a phone interview, you can't cancel on their website. I got the call from them today and I was able to terminate the contract for two months from now, when the 12 month contract i signed under duress expires. But then, she told me we have to mail back the two tablets. I was quite sure we paid for those becuase that's what their rep who signed us up told me. So now we were told we paid for those up front, but we have to send them back, we even have to pay for t

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Nutzerempfehlung
8.8/10
Basierend auf 1.178 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
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FiveStars Preis

FiveStars Preis

Beginnt ab
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Basierend auf 1.178 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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FiveStars Funktionen

FiveStars Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4.5/5
Basierend auf 1.178 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

FiveStars Häufig gestellte Fragen

FiveStars Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über FiveStars.

F. Welche Preispläne bietet FiveStars an?

FiveStars bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von FiveStars?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von FiveStars

F. Wer sind die typischen Nutzer von FiveStars?

FiveStars hat die folgenden typischen Kunden:

Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von FiveStars unterstützt?

FiveStars unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet FiveStars an?

FiveStars hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt FiveStars mobile Geräte?

FiveStars unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert FiveStars?

FiveStars kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, Enplug DisplayOS

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet FiveStars an?

FiveStars bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support