KOOKOO CloudAgent

KOOKOO CloudAgent

Inbound, outbound & blended cloud contact center

4/5 (25 Bewertungen)

KOOKOO CloudAgent Übersicht

Cloudagent offers a cloud contact center for inbound, outbound and blended communications. Key features of the application include multi-channel ACD that covers voice, email, SMS, and social media, as well as IVR, an outbound dialer and quality monitoring tools for supervisors. The ACD comes with skill based routing and intelligent universal queue.

Cloudagent also offers a CTI (computer telephony integration) system with screen pops for complete contact information including context of the call and caller history. This can be integrated with your CRM and other 3rd party applications. Real-time call recording and an interaction analysis of historical calls, along with integrated scoring, reports and graphs, give supervisors greater insight into the performance of their agents.

Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Australien, Kanada, Europa, Indien, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

KOOKOO CloudAgent Bewertungen

Gesamtbewertung
4/5
100% Positive Bewertungen
12
Ausgezeichnet
13
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Divya S.
Mit Google übersetzen

Advanced and an intensive solution that meets all requirements

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall the software has helped in remotely monitoring and understanding the agent performance and the call center performance providing the much required insight

Vorteile

The exhaustive list of features that are available
The ease in which the software was integrated with the CRM App
Total control of all features at the admin end enabling choice of critical decisions and executions without having to wait for support or assistance
Good Support team willing to assist exclusively and with utmost priority

Nachteile

Unable to change the layout / page colors for admin & users to be able to distinguish
Basic help document that does not relay much info

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verifizierter Rezensent
Mit Google übersetzen

CloudAgent review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have set up our call center team using this software. We are not using any CRM as it covers most aspects compare to CRM based on our requirement.

Vorteile

It is user-friendly, The reports are very apt & user-friendly. The user interface is good.

Nachteile

It lacks proactiveness to inform the end user if there is a technical issue.
Disclaimer should be provided for eg; A particular report is available for XX days only. Also, if XX days are passed, reports can be retrieved or not.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Ashutosh A.
Mit Google übersetzen

Good product but can be the best!!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

- Kookoo helps my back end operation team in their everyday work by providing a professional way to increase the caller experience.
- Gives the manager the real-time performance of the agents.
- A good software setup helps the organization to grow.

Vorteile

- Easy to understand
- Quality of back up support is very good
- Ownership of the account manager is fabulous
- Support for initial training is also very good

Nachteile

- Lacks direct crm integration
- Inbuild CRM will change the feature and increase usability without spending at multiple places for an organization.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Doug B.
Mit Google übersetzen

KooKoo CloudAgent EF Implementation

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 1.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It has been a good experience and the team has been very responsive and able to solve any issues right away. They helped to design the right system for our needs and have supported it as changes or recommendations were voiced.

Vorteile

The support and customization during the setup. The support after it was initially setup has been excellent as well. The Auto Call back feature to avoid waiting on hold is one of the best features for our Call Center Customer Service Center. I has integrated well with our CRM and has been easy to use and change as needed.

Nachteile

We have experienced a couple technical issues with the lines and outbound calls but they were addressed quickly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Santhosh V.
Mit Google übersetzen

A simple product with great support.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Been using CloudAgent for almost 4years. Treebo loves the simplicity it has to offer. Reports are detailed and has numerous options which allow a lot of deep dive for a contact center set up. AI effort is quite mature and Ozonetel's ability in AI has resulted in quite a cost difference.

Nachteile

Teclo facing connectivity issue are visible sometimes. However, not sure if Ozonetel can change this.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10

KOOKOO CloudAgent Preis

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KOOKOO CloudAgent Funktionen

  • Überwachung

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Chat
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeitüberwachung
  • Integration von Dritten
  • Kontakt-Historie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Priorisierung
  • Social-Media-Integration
  • Sofortnachrichten
  • Support Ticket Management
  • Umfragen & Feedback
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management

Zusätzliche Informationen für KOOKOO CloudAgent

Schlüssel-Features von KOOKOO CloudAgent

  • 3rd party integrations
  • ACD (Automatic call distributor)
  • Agent scripts
  • Agent skill routing
  • CTI (Computer telephony integration)
  • Contextual caller info
  • IVR (Interactive voice response)
  • Interacation analyisis
  • Multichannel (voice, email social media, SMS)
  • Multiple dialer types
  • Open API
  • Quality monitoring
  • Real-time dashboards

Vorteile

  • A unified desktop gives access to all the contact center features such as the dialers, screen pop, skill routing, agent scripts, and multichannel interactions.

  • The Interaction Analyst offers more than 300 reports to analyze all areas of the business such as agent efficiency and call handling times.

  • Cloud IVR integrates with your back-end to answer callers questions before they are put through to a live agent, giving the agent contextual caller information.

  • Different outbound dialer types are offered including preview, progressive, and IVR, as well as predictive dialer (due for release).

  • Quality monitoring includes an integrated voice logger and a context-based analysis of agent performance based on skills, campaigns and processes.

  • KOOKOO CloudAgent Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über KOOKOO CloudAgent.

    F. Welche Preispläne bietet KOOKOO CloudAgent an?

    KOOKOO CloudAgent bietet folgende Kostenpläne an:

    Preismodell: Abonnement

    Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

    Please contact Cloudagent for a custom quote based on your needs.

    F. Was sind die Hauptfunktionen von KOOKOO CloudAgent?

    KOOKOO CloudAgent bietet die folgenden Funktionen:

    • 3rd party integrations
    • ACD (Automatic call distributor)
    • Agent scripts
    • Agent skill routing
    • CTI (Computer telephony integration)
    • Contextual caller info
    • IVR (Interactive voice response)
    • Interacation analyisis
    • Multichannel (voice, email social media, SMS)
    • Multiple dialer types
    • Open API
    • Quality monitoring
    • Real-time dashboards

    F. Wer sind die typischen Nutzer von KOOKOO CloudAgent?

    KOOKOO CloudAgent hat die folgenden typischen Kunden:

    Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

    F: Welche Sprachen werden von KOOKOO CloudAgent unterstützt?

    KOOKOO CloudAgent unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    F. Welche Preispläne bietet KOOKOO CloudAgent an?

    KOOKOO CloudAgent hat folgende Preismodelle:

    Abonnement

    F. Unterstützt KOOKOO CloudAgent mobile Geräte?

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte KOOKOO CloudAgent unterstützt

    F. Mit welchen anderen Applikationen integriert KOOKOO CloudAgent?

    KOOKOO CloudAgent kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    Freshdesk, Google Analytics, Microsoft Dynamics CRM, Mixpanel, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM

    F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet KOOKOO CloudAgent an?

    KOOKOO CloudAgent bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    Telefon-Support

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