Oracle RightNow Contact Center Experience

Mehrkanal-Kontaktcenter.

4,3 /5 (20 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Oracle RightNow Contact Center Experience Übersicht

Was ist Oracle RightNow Contact Center Experience?

Die Oracle RightNow Contact Center Experience besteht aus zwei Produkten: Oracle RightNow dynamischer Agent Desktop-Service und Oracle RightNow Cobrowse Cloud Service. Das erstgenannte Produkt hilft Agenten bei der Verwaltung von Interaktionen, die aus mehreren Kanälen über einen einheitlichen Agenten-Desktop stammen. Die Plattform umfasst integrierte Interaktionen mit Telefon, Web, Live-Chat, E-Mail, Online-Communitys und sozialen Medien. Sie sammelt auch Daten aus anderen Unternehmenssystemen wie Rechnungsinformationen und Versandstatus, um einen vollständigen Überblick über den Kunden auf einem einzigen Bildschirm darzustellen.

Oracle RightNowDynamic Agent Desktop Cloud Service bietet außerdem eine Reihe von geführten Unterstützungsfunktionen, mit denen bestimmte Arbeitsbereiche, Workflows, Vorlagen und Skripts erstellt werden können. Die SmartAssistant-Funktion bietet Agenten Lösungsvorschläge auf der Grundlage der Sitzungshistorie des Kunden und der Schlüsselwörter im Diskussions-Thread. Ein interaktiver Leitfaden führt Agenten zu den geeigneten Antworten und Lösungen.

Mit Oracle RightNow Cobrowse Cloud Service können Agenten den Bildschirm mit ihren Kunden teilen und während der Telefon- oder Chat-Interaktion Co-Browsing nutzen. Das Tool funktioniert mit allen Browsern wie Explorer, Safari, Chrome und Firefox sowie allen Betriebssystemen. Das Tool ist sicher, mit einer Reihe von Steuerungsoptionen wie View Only, View und Point, Full Mouse und Keyboard Control. Es kann auch in den Agenten-Desktop integriert werden, um alle Supportaktivitäten zu verfolgen.

Oracle RightNow Contact Center Experience Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Oracle RightNow Contact Center Experience Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Oracle RightNow Contact Center Experience Screenshot: Oracle RightNow Contact Center Experience unified desktop
Oracle RightNow Contact Center Experience Screenshot: Oracle RightNow Contact Center Experience unified desktop Oracle RightNow Contact Center Experience Screenshot: Oracle RightNow Dynamic Agent Desktop Cloud Service

Oracle RightNow Contact Center Experience Bewertungen

Oracle RightNow Contact Center Experience Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
10

Sehr gut
8

Durchschnitt
1

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4,2
90% haben diese Anwendung empfohlen
Ritu S.

Oracle right now

The overall experience is very great.i really like the contact management and staff account.as per the consideration of navigation and setup ,as well as dealing with multiple user is very easy.


Mit Google übersetzen
Kristi K.

Higher Ed and malleable solution

Our support center has used Oracle Service Cloud for 12 years. We have incorporated service, outreach, and sales across the student life-cycle - as well as using it as an intake and tracking tool for events, professional development and even book orders from faculty!

The features of Oracle Service cloud are malleable and allow us to do creative projects - including a robust e-communication outreach, analytics of our extended hour and weekend support team, as well as some flexible technical integration with the student database.

We could do even more if we had a stronger technical team - as I've seen programmers get in and it's like a kid in a candy store! If it can be defined, it can be done.


Mit Google übersetzen
Cristy L.

RIghtNow Review

Overall, it's organized, up-to-date and easy to navigate within the platform.


Mit Google übersetzen
April M.

Good customer service record keeping tool

Right Now is truly a good customizable tool that interacts with many other types of software.
It is a very useful and multifunctional software for customer service, order management and call management.


Mit Google übersetzen
Josh P.

Excellent platform! Wish Oracle didn't take over...

RightNow was a fantastic service cloud solution for customer support. The CRM system provided much flexibility for setting up custom business processes, workflows, and creating a fully custom backend and frontend display. Unfortunately, when Oracle took over and bought the platform in 2011, service started to decline and many formal processes that were not previously implemented were put into place. This created unnecessary roadblocks in advancing development of the product. As a product itself, however, RN is fantastic, and I hope the advantages of the product continue to outshine the negatives mentioned!


Mit Google übersetzen
Ritu S.
Branche: Hochschulbildung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Oracle right now

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The overall experience is very great.i really like the contact management and staff account.as per the consideration of navigation and setup ,as well as dealing with multiple user is very easy.

Vorteile

This is very fantastic and easy to use software.it has customization ability as well as in built reporting functionality.servise cloud solution for customer support is very good feature.

Nachteile

The cons that I think is mobile version.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Kristi K.
Branche: Hochschulbildung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Higher Ed and malleable solution

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.10.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Our support center has used Oracle Service Cloud for 12 years. We have incorporated service, outreach, and sales across the student life-cycle - as well as using it as an intake and tracking tool for events, professional development and even book orders from faculty!

The features of Oracle Service cloud are malleable and allow us to do creative projects - including a robust e-communication outreach, analytics of our extended hour and weekend support team, as well as some flexible technical integration with the student database.

We could do even more if we had a stronger technical team - as I've seen programmers get in and it's like a kid in a candy store! If it can be defined, it can be done.

Vorteile

Flexible/malleable tool: If you can dream it, you can do it! The ease for basic users is important as people can hit the ground running. Service is simple with the basic tools in the knowledge base and the intake channels; chat and ask a question. The features are common across the consoles; so there is little learning curve when navigating from one tool to another.
The training documentation available is fabulous and well-organized and there are forums of helpful people available for asking questions of a skilled community of users.

Nachteile

The sky is the limit - so it is difficult to know where to begin. Without a skilled programming team, the amazing API sits unused, even though we know we can do wondrous things with the tools available.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Cristy L.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

RIghtNow Review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 18.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, it's organized, up-to-date and easy to navigate within the platform.

Vorteile

I enjoyed the chat feature that allows our team to easily view when a chat is coming through. I also enjoyed the filtering options for each specific queue to where you can view the oldest to newest and have each queue on a different tab. This helps in organization within the different working queues.

Nachteile

I do not like that RightNow cannot seem to handle large volume of transactions. I have to restart the application after a few tickets worked.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

April M.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good customer service record keeping tool

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 31.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Right Now is truly a good customizable tool that interacts with many other types of software.
It is a very useful and multifunctional software for customer service, order management and call management.

Vorteile

I use this software at work as a work-from-home customer support agent. I works perfectly in sync with our voice phone software and with our online store.
It is so convenient to have Right Now to automatically pull up a customer's information and just a click to review all of their call history.
Once you enter the order number, it's only one click to open the order in the online shopping cart software.
We have a searchable knowledge base in Right Now that we use all the time and it is very good at pulling up the most relevant results.
We can create call tags and plus send emails to managers, our service providers and customers.

Nachteile

It's a little slow sometimes. There seems to be a delay sometimes, but it could also be that it is working with many programs and keeping them all in sync. It's not too bad of a delay, but could be a little faster.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Josh P.
Branche: Unterhaltungselektronik
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent platform! Wish Oracle didn't take over...

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.10.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

RightNow was a fantastic service cloud solution for customer support. The CRM system provided much flexibility for setting up custom business processes, workflows, and creating a fully custom backend and frontend display. Unfortunately, when Oracle took over and bought the platform in 2011, service started to decline and many formal processes that were not previously implemented were put into place. This created unnecessary roadblocks in advancing development of the product. As a product itself, however, RN is fantastic, and I hope the advantages of the product continue to outshine the negatives mentioned!

Vorteile

Ease of use, customization ability, built-in reporting, workflows.

Nachteile

Working with Oracle (processes).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
7,9/10
Basierend auf 20 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Oracle RightNow Contact Center Experience Preis

Oracle RightNow Contact Center Experience Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 20 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Oracle RightNow Contact Center Experience Funktionen

Oracle RightNow Contact Center Experience Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 20 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Oracle RightNow Contact Center Experience Häufig gestellte Fragen

Oracle RightNow Contact Center Experience Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Oracle RightNow Contact Center Experience.

F. Welche Preispläne bietet Oracle RightNow Contact Center Experience an?

Oracle RightNow Contact Center Experience bietet folgende Kostenpläne an:

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Oracle RightNow Contact Center Experience?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Oracle RightNow Contact Center Experience

F. Wer sind die typischen Nutzer von Oracle RightNow Contact Center Experience?

Oracle RightNow Contact Center Experience hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Oracle RightNow Contact Center Experience unterstützt?

Oracle RightNow Contact Center Experience unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Oracle RightNow Contact Center Experience an?

Wir haben keine Informationen über die Preispläne von Oracle RightNow Contact Center Experience

F. Unterstützt Oracle RightNow Contact Center Experience mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Oracle RightNow Contact Center Experience unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Oracle RightNow Contact Center Experience?

Oracle RightNow Contact Center Experience kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Agent.ai, Boomi, Bright Pattern, Conversocial, Dimelo, Help Desk Migration, Yonyx

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Oracle RightNow Contact Center Experience an?

Oracle RightNow Contact Center Experience bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support