BILL Accounts Payable & Receivable

BILL Accounts Payable & Receivable

4,2 (510)
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Bill.com macht Geschäftszahlungen einfach, schnell und sicher.

Über BILL Accounts Payable & Receivable

Lass dich bis zu dreimal schneller bezahlen – mit einer automatisierten Debitorenbuchhaltungslösung. Sende wiederkehrende elektronische Rechnungen an Kund*innen, akzeptiere pauschale ACH-Zahlungen und verfolge den Rechnungszahlungsstatus. Automatische Zahlungserinnerungen und Mahnungen senden, um eine zeitnahe Zahlung sicherzustellen. Nahtlose Synchronisierung mit QuickBooks, Xero, Sage Intacct und NetSuite für eine einfachere Dateneingabe, verbesserte Genauigkeit und einen schnelleren Kontenabgleich. Verwalte alles über Geräte hinweg mit der App für iOS und Android.


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Du bist nicht sicher, ob BILL Accounts Payable & Receivable das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BILL Accounts Payable & Receivable

4,2 (510)
VS.

Startpreis

45,00 $
Monat
129,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

77
199

Integrationen

18
44

Bedienkomfort

4,2 (510)
4,6 (132)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (510)
4,6 (132)

Kundenservice

3,8 (510)
4,6 (132)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Tipalti

4,6
Nr. 1 Alternative zu BILL Accounts Payable & Receivable
Schnelle, automatisierte weltweite Zahlungen mit über 6 Zahlungsmethoden und in 120 Währungen – ganz ohne manuellen...

Yooz

4,4
Nr. 2 Alternative zu BILL Accounts Payable & Receivable
Yooz ist eine cloudbasierte Automatisierungslösung für die Kreditorenbuchhaltung (AP), mit der Unternehmen ihren...

PayPal

4,7
Nr. 3 Alternative zu BILL Accounts Payable & Receivable
PayPal ist eine globale E-Commerce-Plattform für Käufer und Verkäufer. Mit PayPal können Zahlungen sicher per E-Mail,...

AvidXchange

4,5
Nr. 4 Alternative zu BILL Accounts Payable & Receivable
AvidXchange ist ein Kreditorenbuchhaltungs- und Zahlungsautomatisierungssystem, das elektronische Rechnungserfassung,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(510)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
3,8/5

Hast du BILL Accounts Payable & Receivable bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 510 Bewertungen
Ekalavya
Ekalavya
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best account platform for small and medium businesses

Bewertet am 15.6.2022

Our experience has been great.

Our experience has been great.

Vorteile

Saves thousands of dollars in wire and credit card processing charges. Works better than any other payment processor for payments via ACH

Nachteile

Sometimes it takes longer than 3 working days to receive the payment in our accounts

Antwort von BILL

We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us,
Ekalavya. Thank you for your review!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

My 2 years experience with Bill.com

Bewertet am 30.9.2023

Vorteile

- We use BILL(Bill.com) for processing and payment of invoices and to manage vendors. - We are able to use Bill.com provide timely payments and managing vendors. - AI recognitions of invoices is useful- Easy to enter bills, track bills and apply payment to bills which are already paid.- Availability of reports.- Availability of payment methods like Check and E-payment for US vendors and Wire for international vendors.

Nachteile

- Sometimes facing issues with connecting vendors to E-payment or Wire payment.- Tech support is only available by chat.- Sync errors should give more detail on what's causing the issue- There are no issues apart from above, if i encounter any issues in future i can edit this review.

Antwort von BILL

Thank you for your valuable feedback on your experience with our BILL software! We are thrilled that you are finding our IVA useful and that it is easy to enter bills, track them and apply payments to partially paid bills. Also that the availability of payment methods and reports is handy. We are sorry for any frustrations caused by lack of details on some sync errors and connecting vendors with E-payments or wire payments. You are able to request a call/email/chat with our customer support by going to our website: https://help.bill.com/hc/en-us

Patrice
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

New system makes it unworkable

Bewertet am 29.4.2020

I used to love Bill.com, but now I am going to push my client to look for something else. It is...

I used to love Bill.com, but now I am going to push my client to look for something else. It is awful and has not improved since they started this last year

Vorteile

The best part of the new system (vs the Classic Bill.com) is the bill payment grouping. You can filter for the name of the vendor, select the invoices to pay and mark the date on the next page. Very easy

Nachteile

The new system is so tech heavy that it takes twice as long to enter an invoice. The recognition software only works on half the invoices that are uploaded. At times it picks the wrong vendor completely. I have to choose the vendor, wait for it to "find" a match in my system, select it and then move to the invoice number, date and then look for the box that houses the amount. It is so spread out that it takes too long for the eye to move down the page. I have stopped putting my invoice number in the description because it means I have to scroll down the entry page. I loved the old version where everything existed in about 4 inches of space. If you have to skip an entry, and go to the next page in the document, it will associate that skipped page to your next entry, even after it is marked not to associate. I have found multiple invoices matched to the wrong vendors and how to find these is a nightmare. If I have a duplicate invoice in my uploaded documents, i have to close the window and go back to the Inbox screen. I then have to guess which document contains my duplicate because it is not clear which one I was working on. I cannot see the duplicate invoice, but only a thumbnail of the 1st document in my stacks. I have contacted customer service after they cut off the Classic version, I received an email asking me to explain what was happening. I did, and then nothing happened.

Ashlyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best choice for your business!

Bewertet am 29.2.2024

Vorteile

The simplicity of BILL makes it worth it all! All of the features allow for many things to be done through one source. The customer service has been very helpful every time that I have needed assistance!

Nachteile

I personally have not had any issues while using BILL so far and I do not see that changing!

Antwort von BILL

Thank you, Ashlyn, for your five star review of our software! We are thrilled that you enjoy the simplicity of BILL with our features being beneficial and that customer service has been helpful every time you needed them. Please continue to provide us with your feedback as we're always working hard to improve the software for our users.

Jennifer
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

AP made easier

Bewertet am 21.12.2023

Over all I love using BILL daily for AP processing.

Over all I love using BILL daily for AP processing.

Vorteile

The interface of BILL is easy to navigate and user-friendly compared to QB.

Nachteile

I occasionally get frustrated with the AI auto-populating feature while processing invoices.

Antwort von BILL

Thank you Jennifer for your five star review of our software! We love that you find our interface easy to navigate and user-friendly. We are sorry for any frustrations caused by our IVA system when processing invoices. We appreciate all feedback as we are always trying to improve our customer's experience with our software.

5 von 510 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

BILL Accounts Payable & Receivable Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BILL Accounts Payable & Receivable.

BILL Accounts Payable & Receivable bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 45,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

BILL Accounts Payable & Receivable hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

BILL Accounts Payable & Receivable unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

BILL Accounts Payable & Receivable unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

BILL Accounts Payable & Receivable kann in folgende Anwendungen integriert werden:

1CLICK Customer Engagement Software, Earth Class Mail, Emburse Tallie, Expensify, FreshBooks, Hubdoc, Microsoft Dynamics GP, NetSuite, NetSuite for Retail, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Pro, Sage Inatcct, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Tax1099.com, Xero

BILL Accounts Payable & Receivable bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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