Über BILL

Lass dich bis zu dreimal schneller bezahlen – mit einer automatisierten Debitorenbuchhaltungslösung. Sende wiederkehrende elektronische Rechnungen an Kund*innen, akzeptiere pauschale ACH-Zahlungen und verfolge den Rechnungszahlungsstatus. Automatische Zahlungserinnerungen und Mahnungen senden, um eine zeitnahe Zahlung sicherzustellen. Nahtlose Synchronisierung mit QuickBooks, Xero, Sage Intacct und NetSuite für eine einfachere Dateneingabe, verbesserte Genauigkeit und einen schnelleren Kontenabgleich. Verwalte alles über Geräte hinweg mit der App für iOS und Android.


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BILL

4,2 (505)
VS.

Startpreis

Keine Preise gefunden
129,00 €
Monat

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Funktionen

77
139

Integrationen

18
44

Bedienkomfort

4,2 (505)
4,6 (130)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (505)
4,6 (130)

Kundenservice

3,8 (505)
4,6 (130)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Tipalti

4,6
Nr. 1 Alternative zu BILL
Die einzige Automatisierungslösung für Ihren gesamten Kreditorenprozess. Sparen Sie sich 80 % des manuellen Aufwands...

PayPal

4,7
Nr. 2 Alternative zu BILL
PayPal ist eine globale E-Commerce-Plattform für Käufer und Verkäufer. Mit PayPal können Zahlungen sicher per E-Mail,...

AvidXchange

4,5
Nr. 3 Alternative zu BILL
AvidXchange ist ein Kreditorenbuchhaltungs- und Zahlungsautomatisierungssystem, das elektronische Rechnungserfassung,...

DocuWare

4,6
Nr. 4 Alternative zu BILL
DocuWare ist ein Dokumenten-Management-System vor Ort oder in der Cloud für die Digitalisierung von papierbasierten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(505)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
3,8/5

Hast du BILL bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 505 Bewertungen
Ekalavya
Ekalavya
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best account platform for small and medium businesses

Bewertet am 15.6.2022

Our experience has been great.

Our experience has been great.

Vorteile

Saves thousands of dollars in wire and credit card processing charges. Works better than any other payment processor for payments via ACH

Nachteile

Sometimes it takes longer than 3 working days to receive the payment in our accounts

Antwort von BILL

We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us,
Ekalavya. Thank you for your review!

Adam
Adam
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Bill , automate invoices

Bewertet am 16.8.2023

Something that could stand out and that helps its use a lot is its interface is simple without...

Something that could stand out and that helps its use a lot is its interface is simple without complicated menus and easy to use, this makes it productive and easy to adapt to new users, since it doesn’t require as much training to become familiar with the platform, in addition to has predefined templates that are ready to use

Vorteile

What I like about Bill is that it helps to automate finances. In my company we use it to process invoices and it does so in a matter of minutes. I like that it can be done in many ways to upload an invoice from your computer, emails or from your mobile phone with just a photo, Bill is a great help for the digital transformation of finance. He is scalable and can quickly generate invoices. Bill has a track status system that notifies if an invoice has been sent and thus have better control.

Nachteile

Something I don't like is that customer service is very slow to answer, when you need immediate attention this can be critical, since it delays the process due to long waiting times. A problem I've had is that I can't send many emails since they take it as duplicates, but this is due to the slow response they give in this way.

Antwort von BILL

Thank you for your excellent review, Adam! We're thrilled to hear that our service has been easy and helpful for you as a new user. We truly appreciate your kind words and we're going to share this with our product team, who always enjoy hearing positive feedback!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

New April 2019 Interface HORRIBLE!

Bewertet am 29.4.2019

My company and I have used Bill.com for several years and it was so easy to use and made our vendor...

My company and I have used Bill.com for several years and it was so easy to use and made our vendor payments a breeze, but now it’s just absolutely awful. My entire finance staff hates the new interface. Nothing is streamlined at all and the way it’s set up now goes against common sense because the flow is just terrible. The bills and the payments section are broken out into 2 different tabs which is so inefficient because you can no longer take a quick glance as to which bill matches what payment without making several clicks to get this info. Also, I can’t see if a vendor check or ePayment has cleared at a glance in the payment tab since I have to click open the actual payment for this info now. There’s so much wasted space where the vendor details used to be when you open a vendor profile. There are just 3 unhelpful lines of vendor info and 90% empty white space which takes up half my viewing screen. When I edit the vendor details, the country of residence is at a section on top instead of being grouped with the address section. When I try to set a vendor up for ePayment, I no longer have the option of finding them by their name+email, now it’s only by their Vendor display name. We work with a lot of vendors where the ‘pay to’ is an agency so we aren’t able to easily connect a vendor for ePayment. I’m going to have my company move to something else since ruined user experience. I don’t know who the developed this new interface, but it certainly wasn’t an accountant.

Vorteile

I used to think Bill.com was amazing and would have given it a 5 out of 5 just a month ago. However, with the new interface update that rolled out in April 2019 I’m downgrading my rating to 1 out of 5. See my review below.

Nachteile

The new interface is awful and not efficient AT ALL. See my review below.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

BILL for Web Developers

Bewertet am 22.11.2023

Vorteile

It creates very professional looking pdf invoices and you can adjust the templates to however you like. The best thing about it is that it supports multiple currencies.

Nachteile

If you are moving from another billing software, it can be difficult to transfer all data and very time consuming to transfer it smoothly.

Antwort von BILL

Thank your you review and we are glad to be able to provide you with professional looking invoices that you can edit to your business needs. BILL is glad to be able to offer the ability for multi-currency to our customers. We apologize for the frustrations you experienced when transferring from you old billing software to ours. Please continue to provide your feedback as we use it when planning for the future of BILL.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

My 2 years experience with Bill.com

Bewertet am 30.9.2023

Vorteile

- We use BILL(Bill.com) for processing and payment of invoices and to manage vendors. - We are able to use Bill.com provide timely payments and managing vendors. - AI recognitions of invoices is useful- Easy to enter bills, track bills and apply payment to bills which are already paid.- Availability of reports.- Availability of payment methods like Check and E-payment for US vendors and Wire for international vendors.

Nachteile

- Sometimes facing issues with connecting vendors to E-payment or Wire payment.- Tech support is only available by chat.- Sync errors should give more detail on what's causing the issue- There are no issues apart from above, if i encounter any issues in future i can edit this review.

Antwort von BILL

Thank you for your valuable feedback on your experience with our BILL software! We are thrilled that you are finding our IVA useful and that it is easy to enter bills, track them and apply payments to partially paid bills. Also that the availability of payment methods and reports is handy. We are sorry for any frustrations caused by lack of details on some sync errors and connecting vendors with E-payments or wire payments. You are able to request a call/email/chat with our customer support by going to our website: https://help.bill.com/hc/en-us

5 von 505 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

BILL Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BILL.

BILL bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

BILL hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

BILL unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

BILL unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

BILL kann in folgende Anwendungen integriert werden:

1CLICK Customer Engagement Software, Earth Class Mail, Emburse Tallie, Expensify, FreshBooks, Hubdoc, Microsoft Dynamics GP, NetSuite, NetSuite for Retail, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Quickbooks Pro, Sage Inatcct, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Tax1099.com, Xero

BILL bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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