ForceManager

ForceManager

The leading mobile CRM for field sales management

4.7/5 (27 Bewertungen)

ForceManager Übersicht

The world is mobile and ForceManager has emerged as the leading mobile CRM for field sales teams. Thanks to the app sales teams can now:

● Enjoy a simple and intuitive interface that has been 100% designed with mobile devices in mind.
● Benefit from client and route geolocation services.
● Receive traffic status reports and establish estimated periods between visits.
● Prepare meetings directly from their mobiles.
● Report meeting outcomes within seconds thanks to voice recognition.
● Gain increased control of their pipeline without relying on endless spreadsheets.
● Efficiently follow up sales meetings and achieve greater results.
● Create and assign goals for individuals and sales teams.

Preis

Beginnt ab
35,00 €/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Brasilien, Kanada, Europa, Deutschland, Lateinamerika und 4 weitere , Mexiko, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Niederländisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

ForceManager Bewertungen

Gesamtbewertung
4.7/5
89% Positive Bewertungen
14
Ausgezeichnet
10
Sehr gut
2
Durchschnitt
0
Gering
1
Schlecht
Brett P.
Mit Google übersetzen

This is my main business app which looks after all eliments of my business day

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

To remind myself to sort out my commision payments.

Vorteile

The calender intergration with the accounts and business opportunities. This is very helpful also the fact that the fields are not restrictive so you can create your own search features in titles eg Q1 2018 this enables quick checks of what you have generated and due to the opportunities form you can monitor how close you are to success. The contact and the address details are a great help.

Nachteile

The biggest con is the address fields not having country style settings. In Spain the number of a property comes after the street, in the uk its the other way round. The search for property info is helpful but difficult as it requires postcode info for it to be accurate and then it can sometimes type up the wrong address by a road.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

7.0/10
Peter K.
Mit Google übersetzen

ForceManager is a perfect tool for Sales

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very fond of it!👍😊

Vorteile

It focus on what is important to a sales rep, especially external. It gives a transparency between external and Infernal sales that is very important. Everybody in the org has the total overview of sales activities.

We have throughout the proces had a very good support from the FM team, both in Spain and UK.

Nachteile

I am messing a two way sync with Outlook, today it only syncs from FM to Outlook. If I could send meeting invitations from FM it would be ok, but this is not possible today.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
David H.
Mit Google übersetzen

Fast and efficient CRM interface.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Fast effective sales strategy. All accounts are visible.

Vorteile

It meets our company needs almost exactly. Our focus with clients has never been better. We know where they are and who they are and when to contact them. Our whole sales strategy has changed after implementing Force Manager.

Nachteile

It is a closed system, so changes have to go through the support team, this is ok bu there are a few elements that I would like to be in charge such as user rights. Would be nice to integrate into other online platforms such as mailchimp etc.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Al P.
Mit Google übersetzen

Overall I'm Happy

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 4.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The ability to check in at the location was great.

Nachteile

Still pretty glitchy. Duplicate scheduled visits, disappearing tasks.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Javier V.
Mit Google übersetzen

easy, neccesary and a big tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Very easy and clear. It´s very necessary for our daily job. For the CEO and for our agents. The map is incredible.

Nachteile

Nothing. I think the post seller service is very fast for think in our possible necessary things for the future. iOS and Force Manager are matching perfectly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

ForceManager Preis

Beginnt ab
35,00 €/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Q15-day free trial, no credit card required.
Small sales teams: €35/user per month
Business sales teams of 10 users or more: €59/user per month
Customer enterprise quotes are available on request.

ForceManager Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Integration von Dritten
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Verkaufsanalyse
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkäufe nachverfolgen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Echtzeit-Daten
  • Suchfunktion
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Überwachung

Zusätzliche Informationen für ForceManager

Schlüssel-Features von ForceManager

  • Account management
  • Activity timeline and recording
  • Automatic measurement of sales impacts
  • Brochures, catalogs and presentations
  • Built-in calendar
  • CRM
  • Daily activity management
  • Document repository
  • Document storage
  • ERP/CRM integration
  • Email/phone call integration
  • Evaluation report
  • Geographical distribution of sales activity
  • History of previous interactions
  • Manage accounts and contacts
  • Manage geo-located opportunities
  • Market segmentation
  • Mobile CRM
  • Mobile app
  • Multi-platform
  • Opportunity management
  • Order taking
  • Overview of sales performance
  • Pipeline management
  • Product catalog
  • Quote management
  • Sales analytics
  • Sales dashboard
  • Sales efficiency
  • Sales report
  • Tasks
  • Team management
  • Time management

Vorteile

The ForceManager CRM solution has been designed by and for field sales reps. Built taking their needs and priorities into account, ForceManager’s goal is to simplify the work of sales reps so that they can focus on what really matters: sales and building relationships with clients.

Why sales teams like ForceManager:

● Its simple design: 100% mobile first and user-friendly interface.
● Its geolocation system.
● Its speedy reporting system and pipeline overview.
● Its ability to work offline.

ForceManager Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ForceManager.

F. Welche Preispläne bietet ForceManager an?

ForceManager bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 35,00 €/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Verfügbar

Q15-day free trial, no credit card required.
Small sales teams: €35/user per month
Business sales teams of 10 users or more: €59/user per month
Customer enterprise quotes are available on request.

F. Was sind die Hauptfunktionen von ForceManager?

ForceManager bietet die folgenden Funktionen:

  • Account management
  • Activity timeline and recording
  • Automatic measurement of sales impacts
  • Brochures, catalogs and presentations
  • Built-in calendar
  • CRM
  • Daily activity management
  • Document repository
  • Document storage
  • ERP/CRM integration
  • Email/phone call integration
  • Evaluation report
  • Geographical distribution of sales activity
  • History of previous interactions
  • Manage accounts and contacts
  • Manage geo-located opportunities
  • Market segmentation
  • Mobile CRM
  • Mobile app
  • Multi-platform
  • Opportunity management
  • Order taking
  • Overview of sales performance
  • Pipeline management
  • Product catalog
  • Quote management
  • Sales analytics
  • Sales dashboard
  • Sales efficiency
  • Sales report
  • Tasks
  • Team management
  • Time management

F. Wer sind die typischen Nutzer von ForceManager?

ForceManager hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ForceManager unterstützt?

ForceManager unterstützt die folgenden Sprachen:

Niederländisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet ForceManager an?

ForceManager hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt ForceManager mobile Geräte?

ForceManager unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ForceManager?

ForceManager kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, DocuSign, LiveChat, Mailchimp, Mavenlink, Shopify, SugarCRM, UserVoice, Wordpress, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ForceManager an?

ForceManager bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen