ForceManager

ForceManager

The leading mobile CRM for field sales management

4.4/5 (34 Bewertungen)

ForceManager Übersicht

Was ist ForceManager?

The world is mobile and ForceManager has emerged as the leading mobile CRM for field sales teams. Thanks to the app sales teams can now: ● Enjoy a simple and intuitive interface that has been 100% designed with mobile devices in mind. ● Benefit from client and route geolocation services. ● Receive traffic status reports and establish estimated periods between visits. ● Prepare meetings directly from their mobiles. ● Report meeting outcomes within seconds thanks to voice recognition. ● Gain increased control of their pipeline without relying on endless spreadsheets. ● Efficiently follow up sales meetings and achieve greater results. ● Create and assign goals for individuals and sales teams.

ForceManager Übersicht

Preis

Beginnt ab
35,00 €/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Q15-day free trial, no credit card required.
Small sales teams: €35/user per month
Business sales teams of 10 users or more: €59/user per month
Customer enterprise quotes are available on request.


ForceManager Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Brasilien, Kanada, Europa, Deutschland, Lateinamerika und 4 weitere , Mexiko, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Niederländisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

Screenshots

ForceManager Screenshot:
ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot: ForceManager Screenshot:

ForceManager Bewertungen

ForceManager Bewertungen

Gesamtbewertung
4.4
/
5 34 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
20

Sehr gut
10

Durchschnitt
2

Gering
1

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2
Funktionen
4.1
Bedienkomfort
4.4
Kundenbetreuung
4.4
88% haben diese Anwendung empfohlen
Suhayl del carmen B.

One of the best CRM softwares =)


Mit Google übersetzen
Peter K.

ForceManager is a perfect tool for Sales

Very fond of it!👍😊


Mit Google übersetzen
David H.

Fast and efficient CRM interface.

Fast effective sales strategy. All accounts are visible.


Mit Google übersetzen
Sharon G.

stated in December,

when teh mapping was working, it was helpful to plan a route for a sales rep. Though it is cumbersome because you can't select a group and assign an event ( so each of 15 accounts gets assigned a "Delivery" on Tuesday, for instance.


Mit Google übersetzen
Al P.

Overall I'm Happy


Mit Google übersetzen
Suhayl del carmen B.
Branche: Internet
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

One of the best CRM softwares =)

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 28.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Forcemanager has been the best CRM software we have had in recent years, it has allowed us to provide the best sales facility with our customers and they have been 100% grateful for our process with them, we recommend it.

Nachteile

No complaint in this regard, has given me all the tools I have needed so far, the best CRM software in the market.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Peter K.
Branche: Kunststoffe
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

ForceManager is a perfect tool for Sales

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very fond of it!👍😊

Vorteile

It focus on what is important to a sales rep, especially external. It gives a transparency between external and Infernal sales that is very important. Everybody in the org has the total overview of sales activities.

We have throughout the proces had a very good support from the FM team, both in Spain and UK.

Nachteile

I am messing a two way sync with Outlook, today it only syncs from FM to Outlook. If I could send meeting invitations from FM it would be ok, but this is not possible today.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

David H.
Branche: Architektur & Planung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Fast and efficient CRM interface.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 3.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Fast effective sales strategy. All accounts are visible.

Vorteile

It meets our company needs almost exactly. Our focus with clients has never been better. We know where they are and who they are and when to contact them. Our whole sales strategy has changed after implementing Force Manager.

Nachteile

It is a closed system, so changes have to go through the support team, this is ok bu there are a few elements that I would like to be in charge such as user rights. Would be nice to integrate into other online platforms such as mailchimp etc.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sharon G.
Branche: Wein und Spirituosen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

stated in December,

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 9.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

when teh mapping was working, it was helpful to plan a route for a sales rep. Though it is cumbersome because you can't select a group and assign an event ( so each of 15 accounts gets assigned a "Delivery" on Tuesday, for instance.

Vorteile

I like the geo location feature-but it's not working.
The user interface is intuitive and it's relatively easy to learn how to use it.
It's ease of use, ease of learning., user interface on mobile

Nachteile

Geolocation stopped working. There is a glitch that affected the geolocation on accounts that were already geolocated. Support tried to fix by geo-locating every account but now it's worse on both mobile and desktop. This is critically important feature.

Syncing issues: We have also had issues with syncing. We have done all the suggestions-and still have not gotten the sync to work. This has resulted in critical data lost.

Routing: has a limit of 8 stops per day. We must have this lifted needs to be turned off. We do not need it to

Importing: We need to be able to import new lists for new areas that we are expanding into, or new chain store locations that we are newly approved.

Imported lists need to be geolocated in bulk.

Bulk List adjustments: We need to be able to select a group of accounts, or contacts, and upgrade a field in bulk.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Al P.
Branche: Medizinische Geräte
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Overall I'm Happy

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 4.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The ability to check in at the location was great.

Nachteile

Still pretty glitchy. Duplicate scheduled visits, disappearing tasks.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8.3/10
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ForceManager Preis

ForceManager Preis

Beginnt ab
35,00 €/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Q15-day free trial, no credit card required.
Small sales teams: €35/user per month
Business sales teams of 10 users or more: €59/user per month
Customer enterprise quotes are available on request.

Q15-day free trial, no credit card required.
Small sales teams: €35/user per month
Business sales teams of 10 users or more: €59/user per month
Customer enterprise quotes are available on request.

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ForceManager Funktionen

ForceManager Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Suchfunktion
Verkaufsanalyse
Verkaufsberichterstattung
Verkäufe nachverfolgen
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4.1/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für ForceManager

Zusätzliche Informationen für ForceManager

Schlüssel-Features von ForceManager

  • Account management
  • Activity timeline and recording
  • Automatic measurement of sales impacts
  • Brochures, catalogs and presentations
  • Built-in calendar
  • CRM
  • Daily activity management
  • Document repository
  • Document storage
  • ERP/CRM integration
  • Email/phone call integration
  • Evaluation report
  • Geographical distribution of sales activity
  • History of previous interactions
  • Manage accounts and contacts
  • Manage geo-located opportunities
  • Market segmentation
  • Mobile CRM
  • Mobile app
  • Multi-platform
  • Opportunity management
  • Order taking
  • Overview of sales performance
  • Pipeline management
  • Product catalog
  • Quote management
  • Sales analytics
  • Sales dashboard
  • Sales efficiency
  • Sales report
  • Tasks
  • Team management
  • Time management

Vorteile

The ForceManager CRM solution has been designed by and for field sales reps. Built taking their needs and priorities into account, ForceManager’s goal is to simplify the work of sales reps so that they can focus on what really matters: sales and building relationships with clients.

Why sales teams like ForceManager:

● Its simple design: 100% mobile first and user-friendly interface.
● Its geolocation system.
● Its speedy reporting system and pipeline overview.
● Its ability to work offline.

ForceManager Häufig gestellte Fragen

ForceManager Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ForceManager.

F. Welche Preispläne bietet ForceManager an?

ForceManager bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 35,00 €/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

Q15-day free trial, no credit card required. Small sales teams: €35/user per month Business sales teams of 10 users or more: €59/user per month Customer enterprise quotes are available on request.

F. Was sind die Hauptfunktionen von ForceManager?

ForceManager bietet die folgenden Funktionen:

  • Account management
  • Activity timeline and recording
  • Automatic measurement of sales impacts
  • Brochures, catalogs and presentations
  • Built-in calendar
  • CRM
  • Daily activity management
  • Document repository
  • Document storage
  • ERP/CRM integration
  • Email/phone call integration
  • Evaluation report
  • Geographical distribution of sales activity
  • History of previous interactions
  • Manage accounts and contacts
  • Manage geo-located opportunities
  • Market segmentation
  • Mobile CRM
  • Mobile app
  • Multi-platform
  • Opportunity management
  • Order taking
  • Overview of sales performance
  • Pipeline management
  • Product catalog
  • Quote management
  • Sales analytics
  • Sales dashboard
  • Sales efficiency
  • Sales report
  • Tasks
  • Team management
  • Time management

F. Wer sind die typischen Nutzer von ForceManager?

ForceManager hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ForceManager unterstützt?

ForceManager unterstützt die folgenden Sprachen:

Niederländisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet ForceManager an?

ForceManager hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt ForceManager mobile Geräte?

ForceManager unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ForceManager?

ForceManager kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, DocuSign, LiveChat, Mailchimp, Mavenlink, Shopify, SugarCRM, UserVoice, Wordpress, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ForceManager an?

ForceManager bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen