Smartsupp Live Chat
Über Smartsupp Live Chat
Mit Smartsupp kannst du ein persönliches Gespräch mit deinen Besuchern beginnen und daraus zufriedene Kunden machen.
Dies ist mit 54.000 aktiven Kunden einer der weltweit beliebtesten E-Commerce-Chat. Nutze erweiterten Funktionen wie automatische Nachrichten, Besuchererfassung oder detaillierte Statistiken.
Deine Kunden sind gerade auf deiner Website unterwegs. Erstelle ein KOSTENLOSES Konto für immer und beginne noch heute mit ihnen zu chatten.
Vergleich mit beliebten Alternativen
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Unterstützte Sprachen
Vergleich mit beliebten Alternativen
Bilder
Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Smartsupp Live Chat: 21
- API
- Aktivitäts-Dashboard
- Anwendungsintegration
- Authentifizierung
- Berichterstattung und Statistik
- Besucher-Nachverfolgung
- Bewertungen
- Chat
- Design-Management
- E-Commerce-Integration
- Echtzeit-Analytik
- Echtzeitüberwachung
- Ereignisgesteuerte Aktionen
- Fragenkatalog
- Integration von Dritten
- Kundenhistorie
- Kundenspezifisches Branding
- Sofortnachrichten
- Visuelle Analytik
- Webseitenintegration
- Wissensbasis-Management
Alternativen
Zendesk
Zoho Desk
Deskero

Comm100 Live Chat
Nutzerbewertungen
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- Branche: Möbel
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
GREAT WEB CHAT
Bewertet am 4.10.2019
We have been with them for 2 years and the service satisfies us.
We have been with them for 2 years and the service satisfies us.
Vorteile
Low prices, good customer support, video recording on the site.
Nachteile
Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)
Antwort von Smartsupp
Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations
All the best, Michaela
- Branche: Eisenbahnbau
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
3 in 1 program - it's great if it's possible with you
Bewertet am 8.9.2019
The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever...
The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??
Vorteile
I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.
Nachteile
Everything is fine and I have no objections to the program and its work.
Antwort von Smartsupp
Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!
Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.
Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
All the best, Michaela
- Branche: Bekleidung & Mode
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Glad I found Smartsupp. I love it
Bewertet am 18.1.2021
I have been able to answer customer questions and concerns successfully. So far Smartsupp has been...
I have been able to answer customer questions and concerns successfully. So far Smartsupp has been proven to be a great addition to my business. Thank you.
Vorteile
Smartsupp has offers several features even for the free plan that makes it one of the best out there. I love the feature where you get notified once someone lands on your website. Since I started using it I have not faced any problems. Integration was pretty simple. I highly recommend Smartsupp to small and medium businesses. Thanks.
Nachteile
I am yet to find anything dislike about the software. For suggestions, I would like to suggest that an update provide the ability to pull up products right inside the chat. For example shopify products can be recommended to customers right inside the chat section.
- Branche: Maritime Wirtschaft
- Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Unreliable
Bewertet am 28.10.2020
Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works
Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works
Vorteile
Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.
The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).
If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.
Nachteile
Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior
- Branche: Architektur & Planung
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Has potential
Bewertet am 27.1.2021
It seems easy for the users to use, with some more features would bee greath.
It seems easy for the users to use, with some more features would bee greath.
Vorteile
Been able to email if user abandones the chat session helps to give a better service.
Nachteile
It could help to have time and date of each page visited by the user. Bot response based on the text of the question or message received, we have many frequent questions. Send by email a follow up message to ask if we helped them. Been able to ask for authorization to see what the visitor screen to help them better, we have to ask many times for a screenshot and many users don't know how to take one. Been able to help an agent in chat with hidden messages to the visitor or a medium to communicate with other agents to help them or correct them. In some pages and systems the load of the chat is too slow, we lost many opportunities.
Smartsupp Live Chat Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Smartsupp Live Chat.F. Welche Preispläne bietet Smartsupp Live Chat an?
Smartsupp Live Chat bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 0,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlos, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von Smartsupp Live Chat?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Smartsupp Live Chat
F. Wer sind die typischen Nutzer von Smartsupp Live Chat?
Smartsupp Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:
Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen
F: Welche Sprachen werden von Smartsupp Live Chat unterstützt?
Smartsupp Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch
F. Unterstützt Smartsupp Live Chat mobile Geräte?
Smartsupp Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:
Android, iPhone, iPad
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Smartsupp Live Chat?
Smartsupp Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:
BigCommerce, Joomla, Logicbox, SITE123, Shopify, Unbounce, Weebly, Wix, Wordpress, iPresso
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Smartsupp Live Chat an?
Smartsupp Live Chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:
Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank
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