Über Smartsupp Live Chat

Mit Smartsupp kannst du ein persönliches Gespräch mit deinen Besuchern beginnen und daraus zufriedene Kunden machen.

Dies ist mit 54.000 aktiven Kunden einer der weltweit beliebtesten E-Commerce-Chat. Nutze erweiterten Funktionen wie automatische Nachrichten, Besuchererfassung oder detaillierte Statistiken.

Deine Kunden sind gerade auf deiner Website unterwegs. Erstelle ein KOSTENLOSES Konto für immer und beginne noch heute mit ihnen zu chatten.

Preisoptionen ab:

0,00 $/Monat

  • Gratis Testen
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Siehe Kostenpläne

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch und 6 weitere , Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

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Bilder

Smartsupp dashboard conversation
Smartsupp visitor list
Smartsupp chat widget
Smartsupp mobile apps
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Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp dashboard conversation Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp visitor list Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp chat widget Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp mobile apps

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Smartsupp Live Chat: 21

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anwendungsintegration
  • Authentifizierung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Bewertungen
  • Chat
  • Design-Management
  • E-Commerce-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeitüberwachung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Fragenkatalog
  • Integration von Dritten
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Sofortnachrichten
  • Visuelle Analytik
  • Webseitenintegration
  • Wissensbasis-Management

Alternativen

Zendesk

4,3
Alternative Nr. 1 zu Smartsupp Live Chat
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Zoho Desk

4,5
Alternative Nr. 2 zu Smartsupp Live Chat
Zoho Desk ist eine webbasierte Kundendienst-Anwendung, dank welcher dein Unternehmen stärkere Beziehungen mit Kunden...

Deskero

4,7
Alternative Nr. 3 zu Smartsupp Live Chat
Deskero ist ein Helpdesk-Software- und Support-Ticketsystem, mit dem Nutzer Supportanfragen für mehrere Kanäle...

Comm100 Live Chat

4,7
Alternative Nr. 4 zu Smartsupp Live Chat
Comm100 Live Chat ermöglicht Echtzeit-Interaktionen über das Web, Mobilgeräte und Messaging.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(244)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Smartsupp Live Chat bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 244 Bewertungen angezeigt
Luca N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

GREAT WEB CHAT

Bewertet am 4.10.2019

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Vorteile

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Nachteile

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Antwort von Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Krystian P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Eisenbahnbau
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Bewertet am 8.9.2019

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever...

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Vorteile

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Nachteile

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Antwort von Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Beauty D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Glad I found Smartsupp. I love it

Bewertet am 18.1.2021

I have been able to answer customer questions and concerns successfully. So far Smartsupp has been...

I have been able to answer customer questions and concerns successfully. So far Smartsupp has been proven to be a great addition to my business. Thank you.

Vorteile

Smartsupp has offers several features even for the free plan that makes it one of the best out there. I love the feature where you get notified once someone lands on your website. Since I started using it I have not faced any problems. Integration was pretty simple. I highly recommend Smartsupp to small and medium businesses. Thanks.

Nachteile

I am yet to find anything dislike about the software. For suggestions, I would like to suggest that an update provide the ability to pull up products right inside the chat. For example shopify products can be recommended to customers right inside the chat section.

Maros P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Maritime Wirtschaft
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Unreliable

Bewertet am 28.10.2020

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Vorteile

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.

The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).

If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Nachteile

Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior

Luis G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Has potential

Bewertet am 27.1.2021

It seems easy for the users to use, with some more features would bee greath.

It seems easy for the users to use, with some more features would bee greath.

Vorteile

Been able to email if user abandones the chat session helps to give a better service.

Nachteile

It could help to have time and date of each page visited by the user. Bot response based on the text of the question or message received, we have many frequent questions. Send by email a follow up message to ask if we helped them. Been able to ask for authorization to see what the visitor screen to help them better, we have to ask many times for a screenshot and many users don't know how to take one. Been able to help an agent in chat with hidden messages to the visitor or a medium to communicate with other agents to help them or correct them. In some pages and systems the load of the chat is too slow, we lost many opportunities.

5 von 244 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Smartsupp Live Chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Smartsupp Live Chat.

Smartsupp Live Chat bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 0,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Smartsupp Live Chat

Smartsupp Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

Smartsupp Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

Smartsupp Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Smartsupp Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, Joomla, Logicbox, SITE123, Shopify, Unbounce, Weebly, Wix, Wordpress, iPresso

Smartsupp Live Chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank

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