Smartsupp Live Chat Übersicht

Was ist Smartsupp Live Chat?

Mit Smartsupp kannst du ein persönliches Gespräch mit deinen Besuchern beginnen und daraus zufriedene Kunden machen.

Dies ist mit 54.000 aktiven Kunden einer der weltweit beliebtesten E-Commerce-Chat. Nutze erweiterten Funktionen wie automatische Nachrichten, Besuchererfassung oder detaillierte Statistiken.

Deine Kunden sind gerade auf deiner Website unterwegs. Erstelle ein KOSTENLOSES Konto für immer und beginne noch heute mit ihnen zu chatten.

Smartsupp Live Chat Übersicht

Kosten

Beginnt ab
0,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Smartsupp Live Chat Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Französisch und 6 weitere , Deutsch, Ungarisch, Italienisch, Polnisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp dashboard conversation
Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp dashboard conversation Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp visitor list Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp chat widget Smartsupp Live Chat Screenshot: Smartsupp mobile apps

Smartsupp Live Chat Bewertungen

Smartsupp Live Chat Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
158

Sehr gut
50

Durchschnitt
7

Gering
0

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,6
96% haben diese Anwendung empfohlen
Luca N.

GREAT WEB CHAT

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.


Mit Google übersetzen
Krystian P.

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??


Mit Google übersetzen
Gianni O.

the customer does not know if I am responding

while a customer writes I understand it from the three dots that flash. But when I write, the client is not warned and often abandons the conversation


Mit Google übersetzen
Rodrick H.

Change the world with Live Chat!

Love it daily from the recording features to the best way to talk to customers that visit websites!


Mit Google übersetzen
German T.

My Review

It makes easy to capture visitor's interest and make buy or come to the store. With the auto-messages its even easier. Its very good and best than the other softwares.


Mit Google übersetzen
Luca N.
Branche: Möbel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

GREAT WEB CHAT

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 4.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Vorteile

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Nachteile

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Krystian P.
Branche: Eisenbahnbau
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Vorteile

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Nachteile

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Gianni O.
Branche: Kosmetik
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

the customer does not know if I am responding

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 9.10.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

while a customer writes I understand it from the three dots that flash. But when I write, the client is not warned and often abandons the conversation

Vorteile

simplicity, price, application on smartphone

Nachteile

customers leave quickly.
if I can't answer and the customer leaves, he doesn't leave the email or phone to be contacted

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Smartsupp

Thank you very much for your review!
You can solve the problem with missing customer contact info by setting a pre-chat form here https://www.smartsupp.com/app/settings/chatbox/options (screenshot: http://prntscr.com/pjxvcz ).

Also, the customers are able to see you are writing, but the do not see any activity if you are deleting text or making a pause to think for a bit. That is why we recomend writing shorter and quick answers, so that the customer knows you are there.

If you have any other unclarities or problems, let us know at support@smartsupp.com. We're always happy to help :)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Rodrick H.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Change the world with Live Chat!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 22.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Love it daily from the recording features to the best way to talk to customers that visit websites!

Vorteile

Easy to install and features work perfect for what I need it for!

Nachteile

I don't have anything bad or least I like cause after doing research this chat was the best fit for my company!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

German T.
Branche: Computer-Hardware
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

My Review

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 5.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It makes easy to capture visitor's interest and make buy or come to the store. With the auto-messages its even easier. Its very good and best than the other softwares.

Vorteile

Small but very striking chat box, wich allows users to properly navegate the web. Others have a bigger chat box wich makes dificult using buttons.
Easy to use web dashboard, with sounds and alerts wich help, even in the free option.
Very good in every way.

Nachteile

Dont have (yet) facebook integration.
Pricing makes a dificult pro election, not because it is expensive, its just because its a lot of money in my country.
Not further cons, its a very complete software, very easy to use.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 216 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Smartsupp Live Chat Preis

Smartsupp Live Chat Preis

Beginnt ab
0,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 216 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Smartsupp Live Chat Funktionen

Smartsupp Live Chat Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 216 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Smartsupp Live Chat Häufig gestellte Fragen

Smartsupp Live Chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Smartsupp Live Chat.

F. Welche Preispläne bietet Smartsupp Live Chat an?

Smartsupp Live Chat bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 0,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Smartsupp Live Chat?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Smartsupp Live Chat

F. Wer sind die typischen Nutzer von Smartsupp Live Chat?

Smartsupp Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Smartsupp Live Chat unterstützt?

Smartsupp Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Ungarisch, Italienisch, Polnisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Smartsupp Live Chat an?

Smartsupp Live Chat hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Smartsupp Live Chat mobile Geräte?

Smartsupp Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Smartsupp Live Chat?

Smartsupp Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, Joomla, Logicbox, SITE123, Shopify, Unbounce, Weebly, Wix, Wordpress, iPresso

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Smartsupp Live Chat an?

Smartsupp Live Chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank