Über Smartsupp live chat

Mit Smartsupp kannst du ein persönliches Gespräch mit deinen Besuchern beginnen und daraus zufriedene Kunden machen.

Dies ist mit 54.000 aktiven Kunden einer der weltweit beliebtesten E-Commerce-Chat. Nutze erweiterten Funktionen wie automatische Nachrichten, Besuchererfassung oder detaillierte Statistiken.

Deine Kunden sind gerade auf deiner Website unterwegs. Erstelle ein KOSTENLOSES Konto für immer und beginne noch heute mit ihnen zu chatten.

Preisoptionen ab:

10,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement
Siehe Kostenpläne

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch und 6 weitere , Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

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Bilder

Smartsupp dashboard conversation
Smartsupp visitor list
Smartsupp chat widget
Smartsupp mobile apps
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Smartsupp live chat Screenshot: Smartsupp dashboard conversation Smartsupp live chat Screenshot: Smartsupp visitor list Smartsupp live chat Screenshot: Smartsupp chat widget Smartsupp live chat Screenshot: Smartsupp mobile apps

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Smartsupp live chat: 36

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anwendungsmanagement
  • Authentifizierung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Bewertungen
  • Chat / Messaging
  • Design-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeitüberwachung
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Fragenkatalog
  • Geotargeting
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Visuelle Analytik
  • Vorformulierte Antworten
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Webseitenintegration
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Wissensbasis-Management

Alternativen

LiveChat

4,6
Nr. 1 Alternative zu Smartsupp live chat
LiveChat: Die Kunden geben positives Feedback. Bei mehr als 27.000 Unternehmen im Einsatz. Bereitstellung von Antworten...

User.com

4,6
Nr. 2 Alternative zu Smartsupp live chat
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

JivoChat

4,5
Nr. 3 Alternative zu Smartsupp live chat
JivoChat ist eine Live-Chat-Software, die anpassbare Web- und mobile Chat-Widgets mit 20 Sprachoptionen sowie Web-,...

Zendesk

4,3
Nr. 4 Alternative zu Smartsupp live chat
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(253)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Smartsupp live chat bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 253 Bewertungen angezeigt
Luca N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

GREAT WEB CHAT

Bewertet am 4.10.2019

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Vorteile

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Nachteile

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Antwort von Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Krystian P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Eisenbahnbau
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Bewertet am 8.9.2019

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever...

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Vorteile

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Nachteile

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Antwort von Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Ondrej Š.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very useful for reporting and analytics, overall great experience when compared to competition

Bewertet am 15.3.2021

I am using it for 3 years on different web sites and I am very satisfied with the features. It does...

I am using it for 3 years on different web sites and I am very satisfied with the features. It does everything I need and even more.

Vorteile

Definitely the most useful feature is the reporting and analytics possibilities of video recordings. The product is very easy to use both in the web app and smartphone app. Also, the chatbot feature and text shortcuts are very useful. Deployment of the service is super easy. There is even a wordpress plugin available.

Nachteile

I would appreciate having the possibility to customize the chat widget more, so we can stand out of the competition who uses the same service.

Maros P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Maritime Wirtschaft
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Unreliable

Bewertet am 28.10.2020

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Vorteile

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.

The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).

If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Nachteile

Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior

Beauty D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Glad I found Smartsupp. I love it

Bewertet am 18.1.2021

I have been able to answer customer questions and concerns successfully. So far Smartsupp has been...

I have been able to answer customer questions and concerns successfully. So far Smartsupp has been proven to be a great addition to my business. Thank you.

Vorteile

Smartsupp has offers several features even for the free plan that makes it one of the best out there. I love the feature where you get notified once someone lands on your website. Since I started using it I have not faced any problems. Integration was pretty simple. I highly recommend Smartsupp to small and medium businesses. Thanks.

Nachteile

I am yet to find anything dislike about the software. For suggestions, I would like to suggest that an update provide the ability to pull up products right inside the chat. For example shopify products can be recommended to customers right inside the chat section.

5 von 253 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Smartsupp live chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Smartsupp live chat.

Smartsupp live chat bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 10,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Smartsupp live chat

Smartsupp live chat hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Smartsupp live chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Niederländisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch, Ungarisch

Smartsupp live chat unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Smartsupp live chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bigcommerce, CS-Cart, Drupal, Google Analytics, Instapage, Jimdo, Joomla, LightCMS, Lightspeed Retail, Magento Commerce, OpenCart, PrestaShop, QuickSilk, Shopify, Shoplo, Squarespace, Unbounce, Weebly, Wix, WiziShop, WooCommerce, WordPress

Smartsupp live chat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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