Peek Pro
Über Peek Pro
Peek Pro ist ein Reservierungssystem, das mit und für Reiseveranstalter gebaut wurde. Jeder Schritt des kundenorientierten Buchungsprozesses wird optimiert, um Konvertierungen und Online-Umsätze zu steuern, und die Widgets sind anpassbar und werden direkt in die Website eines Unternehmens integriert. Live-Buchungen können auch direkt über eine geschäftliche Facebook-Seite aktiviert werden. Die Back-End-Funktionen umfassen leistungsstarke Berichterstattung, schnellen Zugriff auf Kundenmanifeste, abgestuften Zugriff für Leitfäden und Agenten, automatisierte E-Mails und vieles mehr. Das Back-End von Peek Pro umfasst die Integration mit marktführenden mobilen Apps, um Reservierungen zu verwalten, Verzichtserklärungen zu unterzeichnen und Zahlungen unterwegs zu tätigen.
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- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A wonderful Tour operator software
Bewertet am 7.1.2023
Peek is simple to use. They provide excellent customer support, which was very helpful when I was...
Peek is simple to use. They provide excellent customer support, which was very helpful when I was switching from my previous online booking provider.
Vorteile
I'm from India , and we searched for a tour operator software that would accommodate our trips and allow for quick and simple payment. As you are aware, it can be challenging to create a dependable system for our clients in our area. It was difficult for us here. No customers are expressing a desire to go, particularly to Wayanad. We chose Peek Pro because it is dependable, allows us to change the details of our tours in real time, pays us once the tours are completed, is actively developing new features that we can use in our company, and—most importantly—is run by people.. Having a decent tool to advertise our firm is a relief as we are now moving toward having a greater ROI.
Nachteile
Taxes are already included in the cost of our trips and rentals. But only put their fees in the "Taxes and Fees" section after that. I'm just being nitpicky when I say that I believe the checkout should be improved. The complexity of some of the screens varies, although not significantly.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple Bicycle rental platform
Bewertet am 30.1.2024
Peek Pro basically set it up behind sense. Not much for me to till the onboarding and learning...
Peek Pro basically set it up behind sense. Not much for me to till the onboarding and learning part. Everything was expanded and understandable. Our onboarding person kept on us during the two week process to double check and triple check that we were comfortable this it all.
Vorteile
Simplicity, designed with our exact needs.
Nachteile
There is not much to not like. Maybe not have a direct account manager, but it hasn't been a big issue.
- Branche: Fischerei
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
NO Customer Service/ Always down!
Bewertet am 18.3.2024
Dissapointed and it will take alot to get us to remain a customer. I just hope others get to read...
Dissapointed and it will take alot to get us to remain a customer. I just hope others get to read this. But i doubt it because they redirect all negative reviews to make themselves look good.
Vorteile
Peek pro used to be amazing. Those days are gone. Customer service is non existent.
Nachteile
Customer service is absolutely unacceptable. And the lack.of reports and layout of calendar is so far behind other tecnology.
Antwort von Peek Travel
Hi Wendy, we appreciate you bringing these issues to our attention. We're sorry to hear that Peek Pro hasn't met your expectations. Your feedback is crucial in helping us identify areas for improvement. Don't hesitate to get in touch with our support team at support@peek.com, and we'll do our best to address your concerns promptly.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use for businesses and customers
Bewertet am 19.1.2024
I’m very pleased with the Peek Pro scheduler and think it’s a great addition to our business....
I’m very pleased with the Peek Pro scheduler and think it’s a great addition to our business. [sensitive content hidden] were very helpful and answered any questions that came about.
Vorteile
I like the variety of booking flows that peek allows us to customize.
Nachteile
I think editing the activity schedule can get a little confusing at first.
In Betracht gezogene Alternativen
FareHarborWarum Peek Pro gewählt wurde
I liked the booking flow of Peek better.Zuvor genutzte Software
BookeoGründe für den Wechsel zu Peek Pro
[sensitive content hidden] really took the time to explain everything to me about Peek Pro. I thought it would be a good fit for my business.- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excited to use Peek!
Bewertet am 21.2.2024
Vorteile
I just setup my business with Peek, and the onboarding supper I received from [sensitive content hidden] has been exceptional! Very grateful to work with a responsive company and excited to see how this platform helps us with our booking operations!
Nachteile
I put in a bunch of feature requests w/ [sensitive content hidden] that I'd love to have reviewed!
Antwort von Peek Travel
Hi Lilia, glad to hear you're pleased with the onboarding received from our account manager. We are delighted to work with you as well.
Peek Pro Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Peek Pro.F. Welche Preispläne bietet Peek Pro an?
Peek Pro bietet folgende Kostenpläne an:
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Peek Pro?
Peek Pro hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Peek Pro unterstützt?
Peek Pro unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Spanisch
F. Unterstützt Peek Pro mobile Geräte?
Peek Pro unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Peek Pro?
Peek Pro kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Braintree, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, Twitter/X, Wix, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Peek Pro an?
Peek Pro bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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