Nicereply

Umfrage zur Kundenzufriedenheit, Net Promoter Score und CES 2.0.

4,7 /5 (266 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Nicereply Übersicht

Was ist Nicereply?

Nicereply ist eine Online-Umfrage-Software zur Kundenzufriedenheit, mit der die Kundenzufriedenheit (CSAT), der Net Promoter Score (NPS) und der Customer Effort Score (CES) pro Agent, Team oder Unternehmen gemessen werden können, um Teams dabei zu helfen, die Qualität ihres Kundenservice zu messen und zu verbessern.

Marken können Kunden mit Marken-One-Click-Umfragen zum richtigen Zeitpunkt die richtige Frage stellen. Nutzer können Umfragen anpassen und zusätzliche Fragen hinzufügen sowie eine Umfrageverteilung auswählen, die ihren Bedürfnissen entspricht. Sammle Bewertungen mit jeder Interaktion, automatisch nach Auftreten eines Ereignisses oder manuell zu jeder Zeit.

Erhalte Einblicke in Kundenzufriedenheit, Loyalität, Fürsprache und mehr. Vorhersage von Trends mit Echtzeit-CSAT-, CES- und NPS-Bewertungen und -Diagrammen. Erkenne die besten Supportmitarbeiter mit Ranglisten und Drilldown-Statistiken pro Team und Agent. Mit regelmäßigen Berichten und Benachrichtigungen, die direkt an ein E-Mail-Postfach gesendet werden, bleibst du stets auf dem Laufenden.

Nicereply Übersicht

Kosten

Beginnt ab
49,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Nicereply Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China, Indien
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (traditionell), Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Dänisch und 20 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

Medien

Customer Effort Score works well on every mobile device
Collect CSAT via web browser
Net Promoter Score Survey in your email
Real-time Net Promoter Score ratings
Rating value and comment push to you help desk/crm
Chose the right way to measure customer satisfaction
Integrate with Salesforce
Collect ratings with every interaction, automatically after an event occurs, or manually
Stay on top of customer experience with regular reports and notifications delivered directly to an email inbox
Videos zu Nicereply Nicereply Screenshot: Customer Effort Score works well on every mobile device Nicereply Screenshot: Collect CSAT via web browser Nicereply Screenshot: Net Promoter Score Survey in your email Nicereply Screenshot: Real-time Net Promoter Score ratings Nicereply Screenshot: Rating value and comment push to you help desk/crm Nicereply Screenshot: Chose the right way to measure customer satisfaction Nicereply Screenshot: Integrate with Salesforce Nicereply Screenshot: Collect ratings with every interaction, automatically after an event occurs, or manually Nicereply Screenshot: Stay on top of customer experience with regular reports and notifications delivered directly to an email inbox

Nicereply Bewertungen

Nicereply Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
204

Sehr gut
57

Durchschnitt
3

Gering
2

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,7
98% haben diese Anwendung empfohlen
Zach S.

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.


Mit Google übersetzen
Emily M.

Easy to use

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.


Mit Google übersetzen
Kevin M.

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.


Mit Google übersetzen
Hollie C.

It's not quite there yet, but it's a good tool so far.

Nicereply allows us to see who's responded to our surveys, and follow up on these. Good reporting for CSV exports so we can keep the statistics.
Their support team have come back on a few questions/ queries our team have had so far, so support-wise they're responsive.


Mit Google übersetzen
Spirit C.

Very Happy They Went Above and Beyond


Mit Google übersetzen
Zach S.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Vorteile

Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Nachteile

As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Emily M.
Branche: Konsumgüter
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to use

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Vorteile

Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Nachteile

Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Kevin M.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 2.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Nachteile

If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that.

In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Hollie C.
Branche: Internet
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

It's not quite there yet, but it's a good tool so far.

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 30.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Nicereply allows us to see who's responded to our surveys, and follow up on these. Good reporting for CSV exports so we can keep the statistics.
Their support team have come back on a few questions/ queries our team have had so far, so support-wise they're responsive.

Vorteile

Nicereply is a relatively inexpensive simple tool and allows us to send Net Promoter Surveys to our clients to check in with how we're doing. The dashboard and reporting are pretty good, allows us to see who's responded, and send reminders to those who haven't which is great.

Nachteile

Nicereply as an application feels like it's still in it's Beta phase. There's functionality not yet included that's present in other platforms that do this, and a few stopping points.
Creating a campaign survey, design is limited (you can add your custom brand colours) - or you can copy the survey code and use a different platform to send it from e.g. Mailchimp - but this means you can't send reminders.
We created a few test surveys first to see what we could do, things we found were:
- if you're working with a global team, you'll find you'll need to change the timezone in settings to schedule campaigns properly.
- you can't change contact lists once you've set up the campaign
- you can send tests and these come through quickly, although as soon as you send the campaign (even if to a 'test contact list') you cannot send it again, nor send tests. So if you made a mistake, once it's gone - it's definitely GONE!
- relating to my previous point; I created a campaign and sent the campaign to my team to check it using a test contacts list (rather than using send test, because I also wanted to test the scheduling tool). My team came back with changes, but because the campaign was in 'sent' status- I couldn't make the edits, nor duplicate the campaign to save time.
Whilst I see the logic of this, in that if the campaign is Sent it shouldn't be editable in post, other platforms (dotmailer / mailchimp) do offer functionality to copy campaigns, resend etc.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Spirit C.
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Very Happy They Went Above and Beyond

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The one thing that sticks out to me about this company is that when we first started with them we did not exactly fit the mold that we wanted to use Nicereply for. When I spoke to someone there they told me what I was looking for was actually in development and they allowed me to stay on a trial and kept me updated on the progress of the development that I needed.

That showed me they valued not only the customer but had faith that their product was going to fit our needs.

Nachteile

I do not have any con's at this time. Every time I have reached out to customer support I get top notch service.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9/10
Basierend auf 266 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Nicereply Preis

Nicereply Preis

Beginnt ab
49,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Basierend auf 266 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Nicereply Funktionen

Nicereply Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 266 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Nicereply Häufig gestellte Fragen

Nicereply Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nicereply.

F. Welche Preispläne bietet Nicereply an?

Nicereply bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 49,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Nicereply?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Nicereply

F. Wer sind die typischen Nutzer von Nicereply?

Nicereply hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Nicereply unterstützt?

Nicereply unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (traditionell), Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

F. Welche Preispläne bietet Nicereply an?

Nicereply hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Nicereply mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Nicereply unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Nicereply?

Nicereply kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bitium, Front, HappyFox, Help Scout, HelpMaster, Kayako, LiveAgent, ProjectManager.com, TeamSupport, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Nicereply an?

Nicereply bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Telefon-Support