Über Nicereply

Nicereply ist eine Online-Umfrage-Software zur Kundenzufriedenheit, mit der die Kundenzufriedenheit (CSAT), der Net Promoter Score (NPS) und der Customer Effort Score (CES) pro Agent, Team oder Unternehmen gemessen werden können, um Teams dabei zu helfen, die Qualität ihres Kundenservice zu messen und zu verbessern.

Marken können Kunden mit Marken-One-Click-Umfragen zum richtigen Zeitpunkt die richtige Frage stellen. Nutzer können Umfragen anpassen und zusätzliche Fragen hinzufügen sowie eine Umfrageverteilung auswählen, die ihren Bedürfnissen entspricht. Sammle Bewertungen mit jeder Interaktion, automatisch nach Auftreten eines Ereignisses oder manuell zu jeder Zeit.

Erhalte Einblicke in Kundenzufriedenheit, Loyalität, Fürsprache und mehr. Vorhersage von Trends mit Echtzeit-CSAT-, CES- und NPS-Bewertungen und -Diagrammen. Erkenne die besten Supportmitarbeiter mit Ranglisten und Drilldown-Statistiken pro Team und Agent. Mit regelmäßigen Berichten und Benachrichtigungen, die direkt an ein E-Mail-Postfach gesendet werden, bleibst du stets auf dem Laufenden.

Preisoptionen ab:

49,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Abonnement
Siehe Kostenpläne

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, China, Vereinigtes Königreich, Indien, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 20 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

Preisoptionen ab:

49,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Abonnement
Siehe Kostenpläne

Bilder

Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score.
Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before.
Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding.
Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards.
See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard.
Net Promoter Score Survey in your email
Customer Effort Score works well on every mobile device
Collect CSAT via web browser
9 weitere anzeigen
Videos zu Nicereply
Videos zu Nicereply
Nicereply Screenshot: Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score. Nicereply Screenshot: Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before. Nicereply Screenshot: Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding. Nicereply Screenshot: Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards. Nicereply Screenshot: See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard. Nicereply Screenshot: Net Promoter Score Survey in your email Nicereply Screenshot: Customer Effort Score works well on every mobile device Nicereply Screenshot: Collect CSAT via web browser

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Nicereply: 43

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Antwortvalidierung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewertungen
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • Diagramm-Erstellung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Analytik
  • Feedback-Management
  • Hilfe Desk-Management
  • Kommentare / Notizen
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Mobile Umfrage
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • URL-Anpassung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragenerstellung
  • Vertriebsmanagement
  • Visuelle Analytik
  • Vorlagen-Management
  • Überwachung
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen

Birdeye

4,7
Nr. 1 Alternative zu Nicereply
BirdEye ist eine Reputationsmanagementsoftware, die Unternehmen beim Erfassen und Überwachen von Kundenbewertungen mit...

Zoho CRM

4,2
Nr. 2 Alternative zu Nicereply
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Checkbox Survey

3,8
Nr. 3 Alternative zu Nicereply
Checkbox entwickelt professionelle Umfragesoftware mit vielen Funktionen für Unternehmen, Teams und Einzelpersonen....

IntouchSurvey

0
Nr. 4 Alternative zu Nicereply
IntouchSurvey is designed to help businesses across retail, hospitality, grocery, and other sectors conduct electronic...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(266)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Nicereply bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 266 Bewertungen angezeigt
Zach S.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

Bewertet am 2.7.2018

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service....

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Vorteile

Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Nachteile

As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

Emily M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy to use

Bewertet am 14.8.2019

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The...

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Vorteile

Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Nachteile

Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

Kevin M.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.

Bewertet am 2.7.2018

Vorteile

It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Nachteile

If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that.

In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

Spirit C.
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very Happy They Went Above and Beyond

Bewertet am 2.7.2018

Vorteile

The one thing that sticks out to me about this company is that when we first started with them we did not exactly fit the mold that we wanted to use Nicereply for. When I spoke to someone there they told me what I was looking for was actually in development and they allowed me to stay on a trial and kept me updated on the progress of the development that I needed.

That showed me they valued not only the customer but had faith that their product was going to fit our needs.

Nachteile

I do not have any con's at this time. Every time I have reached out to customer support I get top notch service.

Bryan F.
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing tool to keep track of your ratings

Bewertet am 3.12.2019

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Vorteile

I like you easy it is to compile a weekly, daily or monthly report. It can be integrated with ticketing software. You can only filter by low rating in order to identify trends.

Nachteile

I like the service a lot, however, I feel that it's UI can be improved into a more modern layout to have a better experience.

5 von 266 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Nicereply Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nicereply.

Nicereply bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 49,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Nicereply

Nicereply hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Nicereply unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

Nicereply unterstützt die folgenden Geräte:

Nicereply kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Aircall, CloudTalk, Freshdesk, Front, Gmail, Help Scout, Kustomer, LiveAgent, Mailchimp, Microsoft Outlook, Pipedrive, Slack, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk

Nicereply bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Nicereply gefundenen Softwarekategorien an.