Handshake Direct

Handshake Direct

4.5/5 (90 Bewertungen)

Handshake Direct Übersicht

Handshake Direct B2B-Portal verwandelt die Art, wie man Kunden mit einer einfachen, eleganten und vertrauten Kauferfahrung dient, die in den Zeitplan des Kunden passt.

Handshake Direct ermöglicht Großhändlern den Verkauf zu erweitern und neue Kunden zu erreichen, effizient Einzelhändler mit niedrigeren Auftragsvolumen zu handhaben, ausgiebig seine Kollektion bei potenziellen Einzelhändlern zu vermarkten und einfach neue Händler auf sein Portal einzuladen.

Mit Sitz in New York City und 2010 gegründet, wird Handshake von führenden Venture Capital Firmen unterstützt.

Preis

Beginnt ab
100,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Englisch

Handshake Direct Bewertungen

Gesamtbewertung
4.5/5
92% Positive Bewertungen
54
Ausgezeichnet
29
Sehr gut
2
Durchschnitt
3
Gering
2
Schlecht
Valencia W.
Mit Google übersetzen

Makes writing orders or suggested orders quick and easy.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Makes writing my orders very quick and convenient; valuable organized history of customers' orders, as well as a professional looking format for order confirmations or suggested orders.

Vorteile

Visual format, makes order easily readable by customer. Quick and easy to reference previous orders and info.

Nachteile

"Syncing data" sometimes goes on for minutes, sometimes I just have to take the order on my notes app and fill in handshake later when it's done syncing. Location services to auto-fill our orders' location would be nice. And integration with our promo pricing (pricescripting) so orders display actual current WS would be helpful, both for informing customers what their order total will be as well as confirming to me the promo pricing will be applied. Not sure if this last point is possible as it involves two separate programs (netsuite and handshake)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Kevin J.
Mit Google übersetzen

This program makes order writing and submission easier than ever

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Writing, confirming, and tracking Purchase orders is simple for factories, reps, and customers. Order writing can happen while walking on the sales floor with the buyer and looking directly at the current inventory on hand. Many Customers do not track their Purchase orders very well...so we are able to send them a copy instantly to their email....and they never "don't remember placing the order".
orders can be easily split for multiple ship dates.

Nachteile

information in the order history changes when products are discontinued. It makes finding replacement with current product offerings more difficult.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Larry W.
Mit Google übersetzen

HS is a great order writing app. it has changed my life, my company's life & my sales reps lives

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

as i explained in all the other questions, handshake simplifies and speeds up order writing, order transmission, submitting possible orders to clients, the many reports help alot, and on and on. handshake is AN INDISPENSABLE PART OF MY BUSINESS. don't know how i got along with out it, and don't know how i could get along without it in the future. keep up the good work

Vorteile

handshake is easy to use, lots of options, speeds up the order writing & transmission process, great customer service

Nachteile

there are some features that i wish could be changed, and most eventually get changed, but not all
for example, i wish a product could be listed on more than one category

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Michael I.
Mit Google übersetzen

Happy handshaking

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 30.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Great. We are able to service customers with technology that is advanced and feels cutting edge. Customers love the pictures and being to see you new items. We’re now starting to offer programs through handshake and I have also benefit from having an online website which is in past What is an underappreciated feature by chex.

Vorteile

We get hundreds of handshake orders every week from customers big and small.
The onboarding was fantastic and I enjoyed my weekly calls with their integration specialist.
The software was flexible and was able to adapt to our company needs.

Nachteile

The sync had unanticipated challenges and though improvements are being made created some issues for customers.

The development has been slow for custom features that are company specify.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Meagan D.
Mit Google übersetzen

Using Handshake at Tradeshows

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

In our business, we do trade shows with sales teams and then we also do trade shows without sales teams. When we do the shows on our own, we need our own ordering software. Handshake was perfect for what we were doing and very affordable. It is refreshing to have a system like this available to small businesses.

Vorteile

The ease of use and modern interface are great! Adding customers, accepting payment, printing order copies was all very easy with Handshake. The ability to pay for the service in small time periods was very accommodating to our business. Other services required longer contracts, were more expensive, and less user friendly.

Nachteile

Since it was not our main ordering software, we were not able to use all of the features to our highest advantage. That is not really a fault of Handshake, however.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

9.0/10

Handshake Direct Preis

Beginnt ab
100,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Handshake Direct Funktionen

  • API
  • Kundenspezifisches Branding

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop-Oberfläche
  • E-Commerce-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Elektronische Zahlungen
  • Integration von Dritten
  • Produktkatalog
  • Social-Media-Integration
  • Suchfunktion
  • Vorlagen-Management
  • Website-Management
  • Zugriffskontrolle

Handshake Direct Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Handshake Direct.

F. Welche Preispläne bietet Handshake Direct an?

Handshake Direct bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 100,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Handshake Direct?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Handshake Direct

F. Wer sind die typischen Nutzer von Handshake Direct?

Handshake Direct hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Handshake Direct unterstützt?

Handshake Direct unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Handshake Direct an?

Handshake Direct hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Handshake Direct mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Handshake Direct unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Handshake Direct?

Handshake Direct kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Microsoft Dynamics NAV, NetSuite, Oracle CRM On Demand, QuickBooks, Sage CRM, Salesforce App Cloud, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Handshake Direct an?

Handshake Direct bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen