Namely

Personalwesen, Lohn- und Gehaltsabrechungen und Vergünstigungen

4,1 /5 (382 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

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Was ist Namely?

Namely ist die Personalwesen-, Lohn- und Gehaltsabrechnung- und Vergünstigungs-Plattform, die Deine Mitarbeiter lieben werden. Erfahre mehr auf namely.com und twitter.com/NamelyHR

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Namely Bewertungen

Namely Bewertungen

Gesamtbewertung
4,1
/
5
Ausgezeichnet
189

Sehr gut
116

Durchschnitt
37

Gering
24

Schlecht
16

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4
80% haben diese Anwendung empfohlen
Santiago C.

As an HRIS Namely is as good as it gets. Works out of the box but it does adapt to your...


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Great HRIS and Payroll system with many customizable features

I and a Namely advocate, I was instrumental in recommending and seeting them up for my business. I just think their customer service format changes frequently and it is confusing sometimes to keep up with their preferred communication etiquette.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Avoid at all costs

Terrible - service reps do not know the system, standard payroll practice, let alone any questions. Service tickets get lost, takes months for resolution of more complex tasks and extreme micromanagement


Mit Google übersetzen
Melissa L.

Happy with HRIS

Namely is a good system. It has helped us to make our candidate and employee experience easier and more efficient. We are looking forward to adding the benefits system to replace our current system to really give our employees a central place to go for all of their needs.


Mit Google übersetzen
Patricia M.

Great Service

In the beginning, there were a few bumps in the road. But once we were assigned a team like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] we were all set. These three are the dream team as I call them. They have the answers and if not they will ensure they get you the answers. We have been extremely pleased with how they continue to provide us with the best customer service a client can ask for. They have enabled us to utilize the system to the fullest.


Mit Google übersetzen
Santiago C.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

As an HRIS Namely is as good as it gets. Works out of the box but it does adapt to your workflows

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.4.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

As an HRIS Namely is as good as it gets. After using many other platforms in the past, I can say that Namely provides an easy to use platform that works out of the box but offers a great deal of customization to fit your workflows. They are constantly releasing new features and improvements that are visible and useful with a support staff that is always ready to help.

Having HRIS, Payroll and Benefits in one place and dedicated client rep and dedicated benefits rep is definetely hard to beat.

Nachteile

Integration between payroll and HRIS is a work in progress that still needs work. I am confident they will continue to improve it moving forward.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Personalwesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great HRIS and Payroll system with many customizable features

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 7.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I and a Namely advocate, I was instrumental in recommending and seeting them up for my business. I just think their customer service format changes frequently and it is confusing sometimes to keep up with their preferred communication etiquette.

Vorteile

We have a ver detailed and multi step performance review process, Namely allowe dus to build the ratings and concepts for our processes. The abilit ti assign multiplie review writers, the steps of approval and the reminders are all key in our operations.

Nachteile

Our account contacts and the way we communicate has changed at least 3 times in the past year. Sometimes i feel like there is a push to work with customer service only in their prefered way, if you send an e-mail instead of a case or if you mark something urgent that they don't think is urgent.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Internet
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Avoid at all costs

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Terrible - service reps do not know the system, standard payroll practice, let alone any questions. Service tickets get lost, takes months for resolution of more complex tasks and extreme micromanagement

Vorteile

It's pretty. There is really no other pro.

Nachteile

HRIS:
No proper Leave tracking for maternity/paternity, jury duty, bereavement leave ETC
There's no way to see a PTO accrual history
Employees are not alerted when their address format is invalid
Only one set of holidays - UK sees all US Holidays
When reporting structure changes you have to make MANUAL changes in Namely Payroll IN ADDITION to doing a mass upload in the HRIS
Doesn't auto track history of Job titles
Need to manually assign PTO to employees not automatic
Leave approval amends, not sent
Lack of point in time reporting
Does not auto assign pay group based on the type of pay entered

Payroll:
You can't retract partial payments
Had to print W2s and sort through employees that electronically consented and send out those that did not
"We have to do all of the calculations manually when there is a comp change in the middle of a pay period "
Invalid addresses prevent us from proceeding with payroll
We are unable to easily add "time and a half" for employees who work on holidays
Takes weeks to add a new department code
Tax withholdings do not flow seamlessly from HRIS to Payroll
If we need to Mark an employee as FICA tax exempt we need have to reach out to Namely as only they can do this
Employee ID do not flow over to HRIS
Manually have to add holiday pay for employees does not flow into payroll
You have to manually exclude employees from payroll once terminated

Time and attendance:
Time card entry is tedious
PTO doesn't communicate to Payroll
You have to man

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Melissa L.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Happy with HRIS

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 24.8.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Namely is a good system. It has helped us to make our candidate and employee experience easier and more efficient. We are looking forward to adding the benefits system to replace our current system to really give our employees a central place to go for all of their needs.

Vorteile

We really like the onboarding tool for our new hires. There are definitely benefits to this system to streamline your process. For the most part, Namely provides an easy to use platform for our new hires to upload and provide their information. I really like the option of the e-signature which allows us to send out documents to individuals or company wide to be signed. Those documents are then available on the employees profile. We like the analytics which allow us to look at a variety of data points about our employees. We are preparing to add Namely benefits to our package and are hopeful that this will allow us to increase our employee experience satisfaction.

Nachteile

We did not have a great experience with implementation and felt that we were not prepared for our go live. Our original Customer Support person struggled with many of our questions and concerns and we were left to figure a good number of work arounds on our own. We are hopeful that the new system for getting help support will be better for us. We are frequently looking for ways to work around the limitations of the Namely software. The Namely community of users has been helpful to our company.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Patricia M.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Service

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 23.4.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

In the beginning, there were a few bumps in the road. But once we were assigned a team like [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] we were all set. These three are the dream team as I call them. They have the answers and if not they will ensure they get you the answers. We have been extremely pleased with how they continue to provide us with the best customer service a client can ask for. They have enabled us to utilize the system to the fullest.

Vorteile

I find the Help Community to be a great asset and feature when you are looking for. quick response. I have to say with all that is happening with COVID-19 Namely has been on top of every new law.

Nachteile

The ability to run reports and headcount.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Namely

Thank you for your review! We really appreciate your feedback and are happy to hear that you have found your service team and the Namely Help Community to be helpful - especially during this difficult time.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
7,9/10
Basierend auf 382 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Namely Preis

Namely Preis

Beginnt ab
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Basierend auf 382 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Namely Funktionen

Namely Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4/5
Basierend auf 382 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zusätzliche Informationen für Namely

Zusätzliche Informationen für Namely

Schlüssel-Features von Namely

  • Benutzerdefinierte, Echtzeit-Berichterstellung
  • Erfassung von Auszeiten und Anwesenheit
  • Integrationen von Dritten
  • Lohn-und Gehaltsabrechnung-Berichterstattung
  • Mitarbeiter-Feedback-Umfragen
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiterprofile
  • Prognose, Management und Verwaltung von Vergünstigungen
  • Social News-Feed
  • Ziele festlegen und verfolgen

Namely Häufig gestellte Fragen

Namely Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Namely.

F. Welche Preispläne bietet Namely an?

Namely bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Namely?

Namely bietet die folgenden Funktionen:

  • Integrationen von Dritten
  • Prognose, Management und Verwaltung von Vergünstigungen
  • Benutzerdefinierte, Echtzeit-Berichterstellung
  • Mitarbeiter-Feedback-Umfragen
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiterprofile
  • Ziele festlegen und verfolgen
  • Lohn-und Gehaltsabrechnung-Berichterstattung
  • Social News-Feed
  • Erfassung von Auszeiten und Anwesenheit

F. Wer sind die typischen Nutzer von Namely?

Namely hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Namely unterstützt?

Namely unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Namely an?

Namely hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Namely mobile Geräte?

Namely unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Namely?

Namely kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Breezy HR, Greenhouse, JazzHR, Jobvite, Lever, Recruiterbox, SAP Litmos, The Applicant Manager, Workable, Workato

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Namely an?

Namely bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank, Telefon-Support