Canfigure Übersicht

Was ist Canfigure?

SupaTools umfasst 4 Module, die kombiniert werden können, um eine vollständige Integrationslösung zu liefern: SupaCMDB bietet Konfiguration und Änderung, SupaDESK bietet Service-Desk-Ticketing, SupaRELEASE bietet erweitertes Release-Management und SupaSTOCK bietet Inventar-Management.

SupaCMDB kann verwendet werden, um deine Umgebung mit Tools zum Importieren von Tabellendaten und zur Visualisierung von CI-Beziehungen zu dokumentieren. Mit dem erweiterbaren Schema kannst du wichtige Bestandsdaten erfassen und verfolgen und darüber berichten, wie du es benötigst. Umfassendes Änderungsmanagement stellt sicher, dass du die erforderlichen Kontrollen einrichten kannst, um sicherzustellen, dass nur autorisierte Änderungen in deiner Umgebung stattfinden.

SupaDESK ist ein voll ausgestattetes Helpdesk-System mit mehrstufiger Service-Definition, E-Mail-Ticketing und SLA-Unterstützung. Kunden können direkt mit den von ihnen genutzten Diensten definiert und verlinkt werden. KPI-Reporting und Statistik-Reporting bietet dem Management die Daten, die für die Trendanalyse benötigt werden.

Mit SupaDESK Mobile können Benutzer ihre Tickets verwalten und direkt von einem mobilen Gerät aus auf ihre Arbeitswarteschlange in Echtzeit zugreifen.

SupaTools kann sowohl als Cloud-Dienst als auch intern in deinem Netzwerk, das Windows oder Linux unterstützt, bereitgestellt werden. So kann SupaTools so eingesetzt werden, wie du es benötigst.

Canfigure Übersicht

Kosten

Beginnt ab
200,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Canfigure Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, Deutschland, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Canfigure Screenshot: Canfigure Screenshot: Canfigure Screenshot: Canfigure Screenshot: Canfigure Screenshot: Canfigure Screenshot: Canfigure Screenshot:

Canfigure Bewertungen

Canfigure Bewertungen

Gesamtbewertung
4,8
/
5
Ausgezeichnet
9

Sehr gut
3

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,9
Kundenbetreuung
4,6
100% haben diese Anwendung empfohlen
Irfan L.

Easy to Implement and Use


Mit Google übersetzen
Marthie C.

Hawkins Service Desk Review

In general the experience is good.
1. Reporting is not user friendly. The system prescribes type of reports e.g. Resolved vs closed. We report on resolved tickets(maybe not correct from an SLA reporting perspective, however we have minimal reopens) - the Incident KPI dashboard reports on closed. I am not using the reporting functionality at all and have compiled my own queries/views and dashboards. In addition the display of results in graphical format is quite limited.
2. Updating via emails are not neat/tidy - includes a lot of information (signatures and pictures) making it difficult to follow the notes.
3. Agents work on more than one ticket the same time and would like to keep the ticket open - although a ticket can be opened in a new window it only shows the "edit" view and not all information required (e.g. notes) to actively work on a ticket
4. Cannot exclude child-related incidents from SLAs
5. Admin manual to be more comprehensive on the how to do that what to do.
6. In instances when we want to add a picture, we need to save it as a document before it can be an attachment - it would be better to copy and paste the picture (especially in the knowledge base, but this can also be applied when we want to send a printscreen to a user via notes or notify) - we communicate a lot with vendors and need to send them printscreens as certain test are done. Because of the extra steps to be added to allow this in SupaTOOLS, the team tends to bypass SupaTOOLS and send comms via their mail accounts. This means I have to manage this factor as well.

Chris has been more than supportive and quick to respond, which I appreciate.


Mit Google übersetzen
Rob W.

SupaCMDB is an essential asset giving assurance that our config records are maintained...


Mit Google übersetzen
Will M.

SupaTools provides our organization with quality applications that are critical to our...

ITIL/ITSM rules management and enforcement.
External applications extension and integration.
Security policy enforcement.
MRP functionality.
Historical reporting for trend analysis.
Full Lifecycle management.
Outstanding vendor support.


Mit Google übersetzen
Andy C.

SupaDESK is great if you understand the importance of Service Delivery

We are delivering a much better, managed, rationed, fair service delivery in a resource constrained environment.
Getting staff to self-log and also sending the basic Net Promoter Score feedback request for every closed save helped productivity.


Mit Google übersetzen
Irfan L.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to Implement and Use

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.4.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Very easy and straight forward implementation. We did it without any assistance just by following installation guide.
Functionally deep, customize-able and integrate-able. Supatools support team is very helpful in these aspects.
SupaTools team keeps in touch and frequently deliver product updates/enhancements/fixes.
Although designed for ICT industry but can be easily be adapted for Maintenance/Property Management services.

Nachteile

Support team is always there to assist in case of problem or issue. Nothing negative to say about them!

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von SupaTools Limited

Hey Irfan, thank you so much for this review!
We will continue to deliver the service you are used to, and watch out for more new software features!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Marthie C.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
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Hawkins Service Desk Review

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.11.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

In general the experience is good.
1. Reporting is not user friendly. The system prescribes type of reports e.g. Resolved vs closed. We report on resolved tickets(maybe not correct from an SLA reporting perspective, however we have minimal reopens) - the Incident KPI dashboard reports on closed. I am not using the reporting functionality at all and have compiled my own queries/views and dashboards. In addition the display of results in graphical format is quite limited.
2. Updating via emails are not neat/tidy - includes a lot of information (signatures and pictures) making it difficult to follow the notes.
3. Agents work on more than one ticket the same time and would like to keep the ticket open - although a ticket can be opened in a new window it only shows the "edit" view and not all information required (e.g. notes) to actively work on a ticket
4. Cannot exclude child-related incidents from SLAs
5. Admin manual to be more comprehensive on the how to do that what to do.
6. In instances when we want to add a picture, we need to save it as a document before it can be an attachment - it would be better to copy and paste the picture (especially in the knowledge base, but this can also be applied when we want to send a printscreen to a user via notes or notify) - we communicate a lot with vendors and need to send them printscreens as certain test are done. Because of the extra steps to be added to allow this in SupaTOOLS, the team tends to bypass SupaTOOLS and send comms via their mail accounts. This means I have to manage this factor as well.

Chris has been more than supportive and quick to respond, which I appreciate.

Vorteile

Tasking capability

Nachteile

Reporting
Reminders not configured

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von SupaTools

Thanks for that honest review Marthie!

I'm pleased to say that we are working on all of the issues you have raised, and expect to address them all in our next major update in early 2017.

We'll get you to update your review at that time!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Rob W.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

SupaCMDB is an essential asset giving assurance that our config records are maintained accurately.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

SupaCMDB is highly customisable, configurable and scalable. Relationships can be expressed in multiple ways within and across CIs, which allows us to effectively assess the impact of changes to service.
Creating views, dashboards and most reports is simple and each can be customized for individuals, roles, functions etc.
Integration with key external systems (eg Jira) is possible via the supaTools API.

Nachteile

It can be difficult to get some of the more complex reports out of the system, although SupaTools support are always on hand to assist or create new reports if needed.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Will M.
Branche: Luft- & Raumfahrt
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

SupaTools provides our organization with quality applications that are critical to our business.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

ITIL/ITSM rules management and enforcement.
External applications extension and integration.
Security policy enforcement.
MRP functionality.
Historical reporting for trend analysis.
Full Lifecycle management.
Outstanding vendor support.

Vorteile

The COTS version of the application feature rich and is flexible enough to customize for company-specific requirements. The ITIL process-based, ITSM software helps us enforce our business processes and rules. It has very granular user authorization features and profiles that help us easily update, maintain and enforce our security principles. Additionally, we use the APIs to help integrate functions of the application to our other systems. Finally, the support of the SupaTools team has been outstanding. They have always accommodated our requests, and in some cases helped us make design/integration decisions that prevented issues further down the line.

Nachteile

The original UI looked a little dated (block images, etc...), but they have made great strides in recent updates.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Andy C.
Branche: Staatsverwaltung
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

SupaDESK is great if you understand the importance of Service Delivery

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We are delivering a much better, managed, rationed, fair service delivery in a resource constrained environment.
Getting staff to self-log and also sending the basic Net Promoter Score feedback request for every closed save helped productivity.

Vorteile

As a 10 year veteran of the product I like how it aligns to IT Service Management.
It is so extensible and well modelled for Service Desk and IT management under ITIL.
The biggest payback is when your service desk staff "click" as to why maintaining a CMDB is the cornerstone of service delivery - and why logging calls (especially staff self-logging) is the key to managing requests.

Nachteile

Sometimes, I could not remember the path to change and publish some templates - this is due to the extensibility of the product and my poor memory.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,3/10
Basierend auf 12 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Canfigure Preis

Canfigure Preis

Beginnt ab
200,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Basierend auf 12 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Canfigure Funktionen

Canfigure Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Benutzer-Management
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Datenvisualisierung
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Daten
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Suchfunktion
Warnungen / Eskalation
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 12 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Canfigure Häufig gestellte Fragen

Canfigure Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Canfigure.

F. Welche Preispläne bietet Canfigure an?

Canfigure bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 200,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Canfigure?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Canfigure

F. Wer sind die typischen Nutzer von Canfigure?

Canfigure hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Canfigure unterstützt?

Canfigure unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Canfigure an?

Canfigure hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Canfigure mobile Geräte?

Canfigure unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Canfigure?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Canfigure hat

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Canfigure an?

Canfigure bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Forum, Online-Support, Telefon-Support