Schedulefly

4,8 (103)
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Software für die Einteilung von Restaurantmitarbeiter*innen

Über Schedulefly

Schedulefly ist ein Personaleinteilungs- und Kommunikationstool, das speziell für Restaurants entwickelt wurde. Schedulefly ist für Restaurants jeder Größe geeignet und verfügt über Funktionen wie Planung, Prognose, Messaging, Stellenausschreibung und Informationsspeicherung.

Neben der Desktop-Version gibt es für Mitarbeiter*innen auch eine Schedulefly-Version für Mobilgeräte. Schedulefly fördert die Kommunikation zwischen Manager*innen und Mitarbeiter*innen mit einer integrierten Nachrichtenwand, die auch für die Mitteilung wichtiger Updates nützlich ist. Tagesstundenzettel und geplante Erinnerungen werden täglich per E-Mail versendet. Urlaubs- und Schichttauschanfragen können per Fernzugriff verwaltet werden.

Der Cloud-Speicher ermöglicht es dir, den Überblick über wichtige Unterlagen, Mitarbeiterinformationen und Restaurantrichtlinien zu behalten, sodass sie jederzeit für deine Mitarbeiter*innen verfügbar sind. Die Schedulefly-Software enthält auch ein Stellenveröffentlichungstool, das dir bei Einstellungen hilft und mit dem du Lebensläufe verwalten kannst.


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Schedulefly

4,8 (103)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

30,00 $
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

29
80

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
17

Bedienkomfort

4,8 (103)
4,6 (1.040)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (103)
4,6 (1.040)

Kundenservice

4,8 (103)
4,5 (1.040)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Homebase

4,6
Nr. 1 Alternative zu Schedulefly
Homebase ist ein Tool zur Mitarbeitereinsatzplanung, Zeiterfassung, Einstellung und Kommunikation für Unternehmen und...

QuickBooks Time

4,7
Nr. 2 Alternative zu Schedulefly
TSheets ist ein Online-Zeit- und Arbeitsverwaltungsdienst, der es Nutzern ermöglicht, die Zeit von ihrem Schreibtisch...

When I Work

4,5
Nr. 3 Alternative zu Schedulefly
Nutze When I Work für die Planung, die Zeit- und Anwesenheitserfassung und die Kommunikation mit den Mitarbeitenden –...

HotSchedules

4,4
Nr. 4 Alternative zu Schedulefly
Verwende HotSchedules, um Deine Mitarbeiter zu planen, zu verwalten und mit ihnen zu kommunizieren sowie Umsätze...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(103)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 103 Bewertungen
Dave
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simply Amazing!

Bewertet am 17.1.2019

We have been using Schedulefly since 2014 and loving every minute of it. From the first time we...

We have been using Schedulefly since 2014 and loving every minute of it. From the first time we posted the schedule, and someone wanted to trade a shift - we directed right to Schedulefly. The ease of use for this system is absolutely amazing, while offering a level of detail you would find in systems costing thousands of dollars. There are so many cool features about Schedulefly - the one that we love the most is how the Company is run. When you call Schedulefly, you don't get sent to a call center with people reading a script - you actually talk with one of the 5 guys that created the system. In the years that we have used the system, we have called about 4 times, not for issues, but for adding a location, or asking for a little guidance on a report. Each call was answered by one of the guys and they were very pleased to talk with us, and guide us int the right direction. The system is so intuitive, you can be up and running in no time. The schedule is sent via text and/or email, along with being on the home screen for the user, you can view the schedule in graph (coverage) format, by person or by department. We have eliminated our manager log, as everything is recorded on the system. I absolutely love to tell our new hires about Schedulefly, and always get great feedback from the users. Rep. have created an amazing, value-added system - my review can't even do it justice. Thank you Schedulefly Team!

Vorteile

Schedulefly's ease of use is amazing. Amazing level of detail. Value-added reports, team messaging, system dashboard for all locations, post to one or all locations. Zero learning curve for new hires. Affordable pricing plans. When people here we use an online system they love it. Web based app for mobile device. Shift transfers and time off request take no time, and you can track for each team member. Hours and hours of schedule preparation has been cut down to minutes for every department manager.

Nachteile

Honestly, I haven't found an issue with the service

Tony
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Taking care of business

Bewertet am 13.8.2023

Been using Schedulefly for 7 years and have always been pleased with this program.

Been using Schedulefly for 7 years and have always been pleased with this program.

Vorteile

Schedulefly covers every aspect of scheduling for our restaurant locations. We use this app for our current 20 locations and staff of over 300 employees. The app is easy to use and we rarely need to explain the use to our new hires.

Nachteile

It would be great to implement a job board for current users.

Melisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Simple and Functional

Bewertet am 19.12.2022

Schedulefly was simple to use. It has a lot of the perks that other scheduling platforms charge...

Schedulefly was simple to use. It has a lot of the perks that other scheduling platforms charge for built into the transparent pricing. It is a handy scheduling platform, although I do wish it was a little more aesthetically pleasing.

Vorteile

I really liked the transparent pricing. I like that all the bells and whistles that other companies charge for are included at the flat rate. It was easy to build schedules, different roles, add team-members, and communicate with the whole team. Overall a great and easy to use product.

Nachteile

Schedulefly prides itself on its simple interface and the 'no need' for an app. I do find this to be a miss for my team. Most of my employees are young and having one more app is no problem for them -- remembering to log into a website regularly is more annoying than having the push notifications directly on their phones.

Antwort von Schedulefly

Thanks for the review, Melisa, and thank you for the opportunity to serve you and your team! Hit my cell any time I can do anything for you. Wil, Co-Owner, Schedulefly. 704-906-2031.

Kiersten
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

We schedule between 55 and 60 employees each week and schedulefly has enabled us to com

Bewertet am 13.7.2018

Effective and effortless scheduling, happier and well-scheduled employees, excellent customer...

Effective and effortless scheduling, happier and well-scheduled employees, excellent customer support, easy communication with our team.

Vorteile

We schedule between 55 and 60 employees each week and Schedulefly has enabled us to communicate with them effectively and effortlessly. It allows us the ability to partner with them in working their schedules and provides them the opportunity to engage with their fellow brigade members to give and pick up schedules. We have used Scheduelfly for ten years and have been extremely happy with the product and even more so with the support we have received from the Schedulefly team.

Nachteile

Other scheduling programs work in tandem with specific POS systems which is not the route Schedulefly has taken. This would enable realtime labor numbers however, we have found our POS system will do that based on clock-ins rather than the schedule which is even more accurate. Therefore, we are able to use Schedulefly for the purposes that we purchase it....scheduling and allow the POS system to do what we purchased it for.

Dan
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Employee Scheduling

Bewertet am 2.8.2023

Great, I recommend it to all my friends in the industry.

Great, I recommend it to all my friends in the industry.

Vorteile

Schedulefly has made our lives so much easier when it comes to scheduling. The modern restaurant employee want a flexible schedule. It's not ideal for us, but it helps us attract better employees and we wouldn't be able t manage all the requests without SF. From my end I like being able to login and see who's working so I can manage payroll expense. SF is by far the best scheduling software I've come across in my 20+ years in the restaurant business.

Nachteile

I can't think of one right now, I will circle back when I do.

5 von 103 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Schedulefly Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Schedulefly.

Schedulefly bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 30,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Schedulefly hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Schedulefly unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Schedulefly unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Schedulefly hat

Schedulefly bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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