sticky.io

4,0 (22)
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Leistungsstarke E-Commerce-Plattform, optimiert für alle Abrechnungsanforderungen

Über sticky.io

sticky.io ist eine Plattform für schnelles Skalieren, Auftragsverwaltung und wiederkehrende Abrechnung, die für den Direktvertrieb und den Abonnementhandel entwickelt wurde. sticky.io lässt sich in jede Storefront- oder Front-End-Anwendung integrieren, um die Abrechnungs- und Auftragsverwaltungsfunktionen zu erweitern. Mit den hochentwickelten Analyse- und Berichtsfunktionen von sticky.io haben Marken eine 360-Grad-Sicht auf den Kunden und können erkennen, welche Maßnahmen den größten Einfluss auf die Optimierung der Möglichkeiten und die Maximierung des Umsatzes haben werden.

sticky.io lässt sich einfach und schnell einführen, ohne dass interne IT- und Technik-Teams viel Mühe aufwenden müssen. sticky.io ist PCI (Payment Card Industry) Level 1 zertifiziert, mit 99,998 % Betriebszeit dank AWS-gehosteten Servern – damit deine Kasse nie ausfällt.


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sticky.io

4,0 (22)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

250,00 $
Monat
299,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

73
66

Integrationen

14
50

Bedienkomfort

3,8 (22)
4,2 (89)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,6 (22)
4,1 (89)

Kundenservice

4,6 (22)
3,9 (89)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Chargebee

4,4
Nr. 1 Alternative zu sticky.io
Chargebee hilft dir bei der Verwaltung deiner wiederkehrenden Abrechnungen und Abonnements, indem die Lösung als...

Nexway

4,7
Nr. 2 Alternative zu sticky.io
Nexway Monetize ist eine agile Zahlungs- und E-Commerce-Plattform.

WooCommerce

4,5
Nr. 3 Alternative zu sticky.io
WooCommerce wurde für Shop-Besitzende und Entwicklungsprofis konzipiert, um E-Commerce-Websites zu erstellen und zu...

Recurly

4,6
Nr. 4 Alternative zu sticky.io
Recurly wurde 2009 aus den sich ändernden Bedürfnissen von Unternehmen geboren. Mit der Umstellung der Branche auf...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,0 /5
(22)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du sticky.io bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 22 Bewertungen
LIAM
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Sticky review

Bewertet am 11.12.2020

Very good overall experience with sticky.io.
The support staff, everyone from Technical Support to...

Very good overall experience with sticky.io.
The support staff, everyone from Technical Support to Accounting, are very knowledgeable and friendly.

Vorteile

The CC processing features are advanced but easy to use. Reporting and analytics are awesome.

Nachteile

Integration is tricky but the training and support helps quite a bit. The Product, category, campaign setup can be a little confusing.

Blake
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

If you want to Scale, choose to partner with sticky.io

Bewertet am 1.7.2020

Our business has grown ten-fold by partnering with an industry leading crm, Sticky.io.

Our business has grown ten-fold by partnering with an industry leading crm, Sticky.io.

Vorteile

Without sticky.io we would not be able to run our business effectively. The reporting, integrations and customer support have been monumental in our success. sticky.io helped us partner with trusted resources throughout multiple segments of the industry to get the traction and attention needed to scale.

Nachteile

User interface is developer friendly but could use some updates to become everyday user friendly. Some of my team members that are not on the dev side have made comments about this.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Great to get started, but in the long haul needs for feature Uugrades or required

Bewertet am 6.2.2018

Vorteile

For an easy to learn CRM this would be it, you can fully train someone on Limelight in less than a few days. It allows for various wildcard searches to be performed in different fields, which speeds up productivity and requires less request to repeat information to locate accounts while speaking to clients. The CRM holds multiple user accounts and products, and shows failed attempts to purchase and gives reason codes for why the purchase was not successful. Allows for different views to review client accounts. The software is intergratable with other software. The CRM is cloud based and allows for agents/administrators to have access whenever and internet or wifi connection is available, which is great for remote teams anywhere. Users have access to a 24/7 online cloud knowledge base for feature usage and how to's with screenshots for reference. This would be a start-up companies option to train multiple users quickly, for product launch.

Nachteile

Note taking can be a hassle, when writing notes there is not a seperate tab, or dedicated area which allows for multiple users to leave notes for future users, or administators to reference regarding actions made to the account, users must search per line item to view notes, or go to a different view to see all notes which is still per line item as you toggle through the notes. If the client has been with the product for several months or years it is a lot of notes you have to reference through which hurts productivity and creates longer calls. A huge con is when you are cancelling out a user account, or if you are changing a recurring date if the user clicks the back button after the tasks completes refreshing the webpage to reflect the new dates, the new changes will go undone and revert back to the original data as if no changes were made resulting in user error, and the client is continued to be billed, no discounts if any applied will unapply. The CRM needs to fix this to prompt "Do you want to undo discount/date change/cancellation?" if the back button is clicked to eliminate user error based on the software limitaitons. Features which can be customized to automatically preform after actions are done on an account need a function to allow for agents to resend emails if the user did not get them. If automatic emails go to users cancelling and they did not get it you have to restart the product then cancel is again to have another automatic email sent to client/customer or manually send an email. For refunds, if the automatic email did not go out you have to manually send out the email which is time consuming allocating to another agent or for the current agent. There is a need for an upgrade which allows after an automatic email has been sent a button will appear which says "resend cancellation" "resend refund" this should also be true if the user inputted the email wrong and it was only noticed by agent after the automatic email was sent and the agent needs to update the email for the client/customer to be able to receive the email at the correct addr. The ability to merge duplicate accounts with all the same information except email or credit card number, sometimes accounts get oversight because the user made two accounts and put the wrong email on one and you have to note the account because you can't merge the two accounts. Note deletion if you accidently copy and cute a note in the wrong account you can't go back and delete it or edit it. If a feature was available to edit the note that would be valuable even if it kept the original note information and shows the edit. . Sometimes it can experience billing glitches. Program needs a command feature if "product a" is cancelled auto cancel "product b" so it doesn't continue to bill to help eliminate human error, where the product being sold requires product A to have product B, and without product A then B can no longer continue to bill.

Elisa
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Sticky.io For Subscription Business

Bewertet am 18.12.2020

Overall Sticky.io is great software. The team is always willing to help us with our reports and...

Overall Sticky.io is great software. The team is always willing to help us with our reports and custom requests.

Vorteile

As a CRM this software is great for the customer service end of things! I am really impressed with the improvements that have been made to the customer/order aspect of Sticky.io.

It is really simple to set up alerts/daily reports. It is also very straightforward to export large amounts of orders with a few critical filters.

Nachteile

It is really hard to understand the pre-built reports. There is inconsistency in the use of terms. Sometimes they include or exclude data from a calculation that does not really make sence. Usually, you are flying blind and have no way of knowing how they are calculating or whipping up a report.

My company is mainly subscription service, we offer custom bundles - the more you bundle the lower the price per item. I am not a developer but I do have a bit of understanding that we are bending sticky.io (limelight) to do something we want rather than what it was designed to do.

We started out using sticky.io in this way and unfortunately, we have minimal insight into the child products sold within the custom bundles.

Without the insights, it is really hard for us to make a decision of changing how we sell our subscriptions. We can't really see what is going on with these specific products that make up the majority of our subscriptions.

Stephanie
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very easy to use!

Bewertet am 21.12.2020

I very like it! I recommend it to anyone!

I very like it! I recommend it to anyone!

Vorteile

What I like the most about this software is its user-friendliness! It's easy to navigate and it updates hubspot accounts of our clients.

Nachteile

I think when it logs me out after a few minutes of not using it. It delays the process but I understand why the reason. Maybe extend it to a longer period of time than just after 30 mins I guess?

5 von 22 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

sticky.io Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über sticky.io.

sticky.io bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 250,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

sticky.io hat die folgenden typischen Kunden:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

sticky.io unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

sticky.io unterstützt die folgenden Geräte:

sticky.io kann in folgende Anwendungen integriert werden:

3PL Warehouse Manager, Adobe Commerce, BigCommerce, Braintree, GetResponse, Klaviyo, PayPal, Paysafe, Square Payments, Stripe, Wix, WooCommerce, WordPress, authorize.net

sticky.io bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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