Über Clover

Clover wurde entwickelt, um kleinen Unternehmen dabei zu helfen, ihr gesamtes Unternehmen zu verwalten, indem es eine leistungsstarke Point-of-Sales-Software bereitstellt, die von Smartphones aus zugänglich ist.

Abwicklung deines Geschäfts über Clover, es sind keine Tabellenkalkulationen mehr notwendig. Aktivitätsberichte und Einblicke erhalten und dein Geschäft in Echtzeit verwalten: Bearbeite deine Menüs, überwache deinen Bestand und behalte deine Mitarbeitenden im Auge.

Clover bietet auch Zahlungsstätten für POS: Kredit- und Debitkartenzahlungen werden akzeptiert und die Daten deiner Kunden werden sicher gespeichert. Clover akzeptiert auch Apple Pay-Technologien, um deine Prozesse reibungsloser zu gestalten.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch

Bilder

Clover offers native apps for Android and iOS, in addition to its web app
POS stations, receipt printers, and other hardware can be used with Clover
Customers can be managed in Clover
Customer signatures can be captured electronically
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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Clover: 38

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Auftragsmanagement
  • Barcode-Scanning
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bonus-Verwaltung
  • Cash Management
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Einkaufswagen
  • Elektronische Signaturerfassung
  • Elektronische Zahlungen
  • Feedback-Sammlung
  • Genehmigungs-Management
  • Geschenkkarten-System
  • Integration von Dritten
  • Inventarverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kreditkarten-Integration
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Produktkatalog
  • Produktkatalog-Integration
  • Rechnungsführung
  • Rentabilitätsanalyse
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Teilzahlungen
  • Telefon-Support
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufspunkt POS
  • Verkäufe nachverfolgen
  • Webseitenintegration
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung

Alternativen

KORONA

4,6
Alternative Nr. 1 zu Clover
Die POS-Software von KORONA bietet eine fortschrittliche Lösung für Einzelhandelsgeschäfte, Ticketdienste, Weingüter...

ROLLER Software

4,8
Alternative Nr. 2 zu Clover
ROLLER ist eine cloud-basierte All-in-One-Management-Lösung für Freizeit und Unterhaltung mit Modulen für Ticketing,...

Acuity Scheduling

4,8
Alternative Nr. 3 zu Clover
Acuity ist eine Online-Terminplanungssoftware, die es Kunden ermöglicht, Termine online zu planen, benutzerdefinierte...

PayPal Here

4,6
Alternative Nr. 4 zu Clover
The PayPal Here app is a mobile point of sale (POS) software designed to help businesses securely process debit or...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4 /5
(292)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6/5
Funktionen
3,9/5
Bedienkomfort
4,2/5
Kundenbetreuung
3,5/5

Hast du Clover bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 292 Bewertungen angezeigt
Madison M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Use in my small businees

Bewertet am 6.8.2018

Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.

Clover has been an excellent option for taking payments in my stores.

Vorteile

My coffee shop uses clover devices as our POS system. The software is convenient and easy to place in a store. It features many apps that make it applicable to nearly any market. They also have many accessories- the main one we use are the receipt printers (small and regular size), the handheld tablet, and the customer interface screen.

Nachteile

Over time the clover tablets do slow down. We frequently reboot them to rev up the speed.

Elizabeth S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Almost Great...

Bewertet am 10.5.2020

My overall experience with clover has spanned from the creation of menus and items with sub menus...

My overall experience with clover has spanned from the creation of menus and items with sub menus and add ons for each item, as well as specials for days of the week as well as happy hour times to daily usage for pos transactions. Overall I have been very happy with everything, other than the need to set up account through bank, as I mentioned before.

Vorteile

I love how easy it is to use clover for grab and go, sit down service, or retail services. It is the only pos system I know of that is easy to use for one or all three of the above type of service. With one pos you can easily switch apps and have optimized layout and design for each of the above, while keeping the same items and menus/submenus.

Nachteile

I dislike that it has to be used through your bank. It makes it really hard for management to have the ability to access customer support and full features, since most owners dont want their employees, even management, to have access to full banking info.

Sylvia R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Clover Pos

Bewertet am 24.2.2017

From the pos system itself, we are multistore, so that is added complications for the clover...

From the pos system itself, we are multistore, so that is added complications for the clover system. On the register side, looking up customer names is complicated, you type the last name, but cannot enter the full name or it will not find it, so you enter the last name and have to scroll through the list of lets say 50 last name of smith, takes way to much time, and really difficult on the mini with the small screen. To increase quantity you have to go to another screen and then back again, more time, If one person does a price check by entering an item because a customer wants the total with tax, even though you delete the item, or clear open order, if a second sales person then logs in to check someone out the order still reads with the first person doing the sale even though they logged out. From the dashboard side, no ability to print many things such as transfer slips from HQ to the other 3 stores, once it is transferred it is on the screen until the store accepts the item in, after that the info is gone, and you cannot access for questions, etc. the lack of alphabetical order on many functions, the tax functions, if you use different tax rate for each of our 3 taxing authorities, as we did (and would prefer) say you have 10,000. in sales, 3 tax rates, when they are done separately the total income would then become 30,000.00, so many of the reports are not accurate as they read.

Vorteile

clover has been making some updates in the months since we have been using them, which have been good and helpful, but much is needed to make it functional for a multistore, without having to pay way to much monthly for apps to do things

Nachteile

to get even what I would consider basic functions, purchase more apps that would raise the monthly cost out of reach, sometimes the apps will show different figures, when creating an item, for our multistore setting, I can create for all 4 locations at once, with name, label, category, cost, price, but the tax rate, I have to go into a different screen for each location and fix all tax rates, very time consuming

Katey K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

For accepting payments

Bewertet am 28.10.2020

Positive. Much easier than our last system. Just wish they weren't so expensive.

Positive. Much easier than our last system. Just wish they weren't so expensive.

Vorteile

That it is portable and easy to use for people who are not tech savy. You can also take pictures of people if you need to when you take their payment.

Nachteile

How expensive it is to replace a machine that is out of it's warranty.

Jodi M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great payment processing device

Bewertet am 21.1.2020

Clover payment system has been really great for our spa. Really easy to run transactions, reports...

Clover payment system has been really great for our spa. Really easy to run transactions, reports or refunds. The customer service has been knowledgeable and super friendly when we have had any issues.

Vorteile

It’s is super easy to take and track transactions. Has report capabilities And many functions. It is super easy to use. I have two different clover devices for different providers and they are all great.

Nachteile

The software itself is wonderful. The only issue I have is with the flex portable device on/off button. It is on the side and client constantly hit the button when they are picking up to sign for a transaction. The button should be on back underneath where it can’t be accidentally touched.

5 von 292 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Clover Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Clover.

Clover bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Clover

Clover hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

Clover unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch

Clover unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

Clover kann in folgende Anwendungen integriert werden:

360 WiFi, Booker Software, Constant Contact, Deputy, Homebase, Loyalzoo, Mailchimp, Sku IQ, TapMango, bLoyal

Clover bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen, Telefon-Support

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