Custora

Custora

Predictive marketing platform for e-commerce

Custora Übersicht

Was ist Custora?

Custora is a predictive marketing software built for e-commerce teams. Using predictive analytics, Custora determines customer lifetime value (CLV) and implements behavioral segmentation as well as cohort & persona analyses.

Custora software helps retailers to acquire valuable customers and improve customer retention by analyzing customer data and predicting future behavior. It predicts what they’re most likely to purchase, how often they’ll purchase and how much they’ll spend. These customer-specific insights enable brands to advertise and communicate more effectively with customers. Custora uses these customer analytics methodologies and integrates directly with ESPs to help marketers deliver more relevant communications through well-timed, targeted emails.

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Upto 1MM customers

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1MM - 2MM customers

<li> $6000/month

More than 2MM customers

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Custora Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Custora Screenshot: Custora lifecycle marketing
Custora Screenshot: Custora lifecycle marketing Custora Screenshot: Customer aquisition models with Custora Custora Screenshot: Identify one-time buyers with Custora Custora Screenshot: Custora's new customer value Custora Screenshot: Custora's reporting tools
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Custora Funktionen

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API
Ad-hoc-Berichterstattung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Berichterstattung und Statistik
Business Intelligence
Dashboard-Erstellung
Daten-Import / -Export
Datenfilterung
Datenvisualisierung
Diagramm-Erstellung
Drag-and-Drop-Oberfläche
Echtzeit-Analytik
Echtzeit-Daten
Gefilterte Ansichten
Integration von Dritten
Trend-Analysen
Visuelle Analytik
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Überwachung
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Kategorien

Zusätzliche Informationen für Custora

Zusätzliche Informationen für Custora

Schlüssel-Features von Custora

  • A/B testing
  • Automated marketing for retailers
  • Behavioral segmentation
  • Churn detection
  • Cohort analysis
  • Complete email integration
  • Customer segmentation
  • Integration with existing email service provider (ESP)
  • Integrations
  • Lifecycle segmentation
  • Persona analysis
  • Predictive customer lifetime value analysis
  • Trend analysis

Vorteile

  • Know the lifetime value of every customer straight away with Custora's predictive lifetime value model.

  • Custora's persona analysis allows for tailored marketing based on a more accurate understanding of what different customers might enjoy.

  • The churn detection feature helps you to understand individual customer behavior and notifies you when their habits change, giving you the opportunity to reach out and retain them.

  • With lifecycle segmentation you can congratulate first-time customers, reward loyal customers, and reach out to drifting customers with incentives to come back.

  • Complete integration with your existing ESP means that Custora can automatically send emails to who you want, when you want.

  • Cohort analysis enables you to learn which groups of customers are driving revenue and identify developing trends in customer retention and purchasing behavior.

  • Custora Häufig gestellte Fragen

    Custora Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Custora.

    F. Welche Preispläne bietet Custora an?

    Custora bietet folgende Kostenpläne an:

    Preismodell: Abonnement

    Gratis Testen: Nicht verfügbar

    Upto 1MM customers <li> $3000/month 1MM - 2MM customers <li> $6000/month More than 2MM customers <li> Please contact Custora

    F. Was sind die Hauptfunktionen von Custora?

    Custora bietet die folgenden Funktionen:

    • A/B testing
    • Automated marketing for retailers
    • Behavioral segmentation
    • Churn detection
    • Cohort analysis
    • Complete email integration
    • Customer segmentation
    • Integration with existing email service provider (ESP)
    • Integrations
    • Lifecycle segmentation
    • Persona analysis
    • Predictive customer lifetime value analysis
    • Trend analysis

    F. Wer sind die typischen Nutzer von Custora?

    Custora hat die folgenden typischen Kunden:

    Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit

    F: Welche Sprachen werden von Custora unterstützt?

    Custora unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    F. Welche Preispläne bietet Custora an?

    Custora hat folgende Preismodelle:

    Abonnement

    F. Unterstützt Custora mobile Geräte?

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Custora unterstützt

    F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Custora?

    Custora kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    Batch Files, BigCommerce, Campaign Monitor, Campaign Monitor, Mailchimp, NetSuite, SendGrid, Shopify, StreamSend, VerticalResponse

    F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Custora an?

    Custora bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    Online-Support