WorkForce Suite

WorkForce Suite

Complete workforce management software

4.6/5 (5 Bewertungen)

WorkForce Suite Übersicht

The WorkForce Suite is a flexible, cloud-based solution for today's evolving global workforce. With parameterized best practices and a powerful rules engine, the WorkForce Suite can adapt with you as your organization grows and your needs change. Delivering real-time insights, packaged domain expertise, and future-proof capabilities to meet your business needs, the WorkForce Suite empowers organizations to reduce labor costs, simplify compliance, and boost employee engagement — all while maximizing operational efficiencies.

Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Europa, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich

Unterstützte Sprachen

Englisch

WorkForce Suite Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6/5
100% Positive Bewertungen
3
Ausgezeichnet
2
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Samantha R.
Mit Google übersetzen

Timesheet Management for Large Organizations

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to manage employees timesheets throughout a large organization.

Nachteile

I wish there was a function where you could pull up punches for a store automatically like you can pull up via EE# instead of having to download an Excel spreadsheet to retrieve the data.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verified Reviewer
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The automation rocket

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.2.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

This is lovely for follow ups and group texts and emails. Powerful tool and I was able to use it for the best of its ability for that same purpose and automations were great as well. Helpful tool in Sales

Vorteile

I loved the fact that I can send group texts and emails in a blast to many people as if I emailed it specifically to them with the [name] tag etc. Helps a lot.

Nachteile

I don't like the mess that the software it is and there is truly a learning curve and it was quite quirky in the way it worked.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Kat H.
Mit Google übersetzen

Payroll /Hr support

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 26.10.2016
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

user friendly, adaptable to change, managed GL accounts, tracked attendance, time off,

Vorteile

overall good in every aspect

Nachteile

difficulty adding missed punches, especially with 3rd shift employees, trying to keep straight if it were negative or pluses to balance out

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

5.0/10
Richard M.
Mit Google übersetzen

EmpCenter by Corporate Choice

Bewertet am 13.4.2015
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

EmpCenter by Corporate Choice

Vorteile

It provides an official timekeeping area to prevent violating fatigue rules.

Nachteile

It is labor intensive to enter small changes in covered worker hours. Our clerks complain that it is not easy to add someone under a specific supervisor's queue

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Jennifer T.
Mit Google übersetzen

Workforce Suite

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 23.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I had an overall good experience with Workforce suite.

Vorteile

I enjoyed using workforce suite. I used the website when I applied for a job. The website seems to be easy to use and navigate. There are different tabs for organizing.

Nachteile

I didn't find any issue with the software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10

WorkForce Suite Preis

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WorkForce Suite Funktionen


  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatische Erinnerungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewerber-Tracking
  • Daten-Import / -Export
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungsmanagement
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Personalbeschaffung-Management
  • Self-Service Portal

Zusätzliche Informationen für WorkForce Suite

Schlüssel-Features von WorkForce Suite

  • Attendance tracking
  • Employee scheduling
  • Employee self-service
  • Fatigue management
  • Labor law compliance
  • Leave management
  • Multiple groups/ locations
  • Online / phone time clock
  • Online timesheets
  • Time off requests
  • Workforce analytics

Vorteile

  • Reduce payroll errors by automatically applying pay, attendance tracking, and other labor policies in real time.

  • Automatically ensure compliance with local, state/provincial, and country-specific labor law.

  • Automatically adjust schedules to match demands, taking into consideration skills, costs, and fitness for duty; employee work-hour preferences; union requirements; and overtime costs.

  • Manage all areas of leave & absence, taking into consideration national, state/provincial, union, and corporate policies.

  • Gain real-time access to all your organization's workforce activities. Identify cost-saving opportunities, build reports, and combine data from multiple sources, such as your HRIS or accounting software.

  • WorkForce Suite Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über WorkForce Suite.

    F. Welche Preispläne bietet WorkForce Suite an?

    WorkForce Suite bietet folgende Kostenpläne an:

    Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

    Contact the sales team at WorkForce Software for a quote.

    F. Was sind die Hauptfunktionen von WorkForce Suite?

    WorkForce Suite bietet die folgenden Funktionen:

    • Attendance tracking
    • Employee scheduling
    • Employee self-service
    • Fatigue management
    • Labor law compliance
    • Leave management
    • Multiple groups/ locations
    • Online / phone time clock
    • Online timesheets
    • Time off requests
    • Workforce analytics

    F. Wer sind die typischen Nutzer von WorkForce Suite?

    WorkForce Suite hat die folgenden typischen Kunden:

    Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

    F: Welche Sprachen werden von WorkForce Suite unterstützt?

    WorkForce Suite unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch

    F. Welche Preispläne bietet WorkForce Suite an?

    Wir haben keine Informationen über die Preispläne von WorkForce Suite

    F. Unterstützt WorkForce Suite mobile Geräte?

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte WorkForce Suite unterstützt

    F. Mit welchen anderen Applikationen integriert WorkForce Suite?

    Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen WorkForce Suite hat

    F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet WorkForce Suite an?

    WorkForce Suite bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen