Repsly

Repsly

Tätigkeitsfelder-Management

4,4/5 (117 Bewertungen)

Repsly Übersicht

Was ist Repsly?

Repsly ist eine mobile Lösung für das Management von Außendiensttätigkeiten, die in zwei Teile unterteilt ist:

Die Backoffice-Webkonsole, mit der Manager die von den Außendienstlern gesendeten Daten einsehen und mit ihnen interagieren können.

Die mobile Anwendung, mit deren Hilfe diese Informationen gesammelt und übermittelt werden.

In der Webkonsole sehen Manager eine Karte mit Pins. Diese Pins stellen eine vom Außendienstler ausgeführte Aktivität dar und basieren auf den GPS-Daten der mobilen Geräte des jeweiligen Außendienstlers. Die Pins können angeklickt werden, um die Ansicht zu erweitern und detailliertere Informationen anzuzeigen.

Die im Außendienst befindlichen Mitarbeiter können über die mobile Anwendung einen Kunden auswählen und mit den jeweils zugewiesenen Aktionen fortfahren. Zu diesen Aktionen zählen beispielsweise Check-ins für Kundenbesuche, Aufnahmen von Fotos, die Durchführung von Prüfungen, das Einholen von Kaufaufträgen und vieles mehr. Benutzerdefinierte Formularfelder ermöglichen Außendienstlern und Managern viele Optionen bei der Entscheidung, welche Daten erfasst werden sollen. Nachdem alle Daten eines Kundenbesuchs erfasst wurden, können sie in Echtzeit an die Backoffice-Software gesendet werden, wo sie von Managern eingesehen werden können.

Im Backoffice können Manager mithilfe von Filtern Informationen aus verschiedenen Zeiträumen anzeigen lassen, Nachrichten an einen oder alle Außendienstmitarbeiter senden, benutzerdefinierte Formulare erstellen und vieles mehr.

Repsly bietet eine einfache, anpassbare Software für Unternehmen, die Einblick in die Aktivitäten ihres Außendienstteams benötigen.

Repsly Übersicht

Kosten

Beginnt ab
500,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Repsly Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Tschechisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Japanisch und 5 weitere , Koreanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Repsly Screenshot: Repsly is a 2-Part solution, with a web app for managers, and a mobile app for their team in the field.
Repsly Screenshot: Repsly is a 2-Part solution, with a web app for managers, and a mobile app for their team in the field. Repsly Screenshot: View a feed of all the work that's happening in the field, including photos, forms, and audits. Filter by rep, customer, date, and more. Repsly Screenshot: See your entire team's schedule at a glance, and quickly understand who's been missing or making appointments. Repsly Screenshot: Photo gallery with tagging capabilities Repsly Screenshot: Advanced Reporting lets managers make data-driven decisions based on insights from the field. Repsly Screenshot: Native reporting capabilities give back office managers a clear picture of what's happening in the field. Repsly Screenshot: Route optimization empowers field reps to maximize their territory coverage. Repsly Screenshot: POS data integration Repsly Screenshot: Place visit Repsly Screenshot: Order form

Repsly Bewertungen

Repsly Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
55

Sehr gut
53

Durchschnitt
8

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5
92% haben diese Anwendung empfohlen
Brian M.

A useable tool for business on a finger tip.

competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.


Mit Google übersetzen
Sarah D.

Great sales force app that's easy to use

Our sales team is not your traditional sales team - they don't just take orders, but they are actually an operational support team for our stores and as such need to report on a variety of issues, most of which are qualitative. Repsly is flexible enough to be able to meet our needs, and most importantly the ease of use is second to none!


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

It Works

We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.

My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores.

Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.


Mit Google übersetzen
Byron T.

My View on Repley

I have had a very positive experience using Repsly. The system has really made my life a lot easier with managing staff and sending reports to clients.


Mit Google übersetzen
Jackie G.

Excellent mobility tool

I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.


Mit Google übersetzen
Brian M.
Branche: Lagerung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

A useable tool for business on a finger tip.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Vorteile

He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Nachteile

Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.

all your reports are submitted at one open screen.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Repsly

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sarah D.
Branche: Einzelhandel
Übersetzen auf: Deutsch

Great sales force app that's easy to use

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 21.7.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Our sales team is not your traditional sales team - they don't just take orders, but they are actually an operational support team for our stores and as such need to report on a variety of issues, most of which are qualitative. Repsly is flexible enough to be able to meet our needs, and most importantly the ease of use is second to none!

Vorteile

Very user friendly and intuitive, works offline (very important for remote places with no Internet access) and can give you an overview of any point in time with just a click on a button

Nachteile

While I understand the importance of data integrity, I do wish there was a "super administrator" power to delete places because unfortunately some of our reps have overtime duplicated places or added incorrect places which does dilute the overall database.
Also, because they are only forms, there is no analytics to them, so for instance you can't calculate results automatically. Having said that, however, the export function is incredibly easy so it's just a matter of having good Excel skills.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Repsly

Thanks Sarah! In regards to analytics on forms, you should check out our new reporting features if you haven't already! They automatically report on all the forms you've created for your reps in the field. If you have any questions, feel free to reach out to Duncan if you have any questions.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Essen & Trinken
Übersetzen auf: Deutsch

It Works

Bewertet am 18.6.2015
Quelle der Bewertung: GetApp

We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.

My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores.

Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Vorteile

Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Nachteile

Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Byron T.
Branche: Medienproduktion
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

My View on Repley

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.7.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

I have had a very positive experience using Repsly. The system has really made my life a lot easier with managing staff and sending reports to clients.

Vorteile

I like the reporting functions most as well as how easy the system is to use.

Nachteile

I don't like some of the upgrades they have done as the system doesn't flow as easily. For example when you scroll through pictures now you can only scroll to a certain point and no further. previously you could scroll down as much as you liked.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Repsly

Thanks Byron, we're really glad you're finding Repsly useful for management and reporting. You should have unlimited scroll in the photo gallery, so we've let your dedicated support rep know about the issue, and they'll be in touch!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jackie G.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent mobility tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.8.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Vorteile

Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Nachteile

The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Nutzerempfehlung
8,7/10
Basierend auf 117 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Repsly Preis

Repsly Preis

Beginnt ab
500,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 117 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Repsly Funktionen

Repsly Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 117 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Repsly Häufig gestellte Fragen

Repsly Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Repsly.

F. Welche Preispläne bietet Repsly an?

Repsly bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 500,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Repsly?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Repsly

F. Wer sind die typischen Nutzer von Repsly?

Repsly hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Repsly unterstützt?

Repsly unterstützt die folgenden Sprachen:

Tschechisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Japanisch, Koreanisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Repsly an?

Repsly hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Repsly mobile Geräte?

Repsly unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Repsly?

Repsly kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Bedrock Data, FreshBooks, FreshMail, Highrise CRM, Mailchimp, ProjectManager.com, Quick Base, QuickBooks Online, Xero, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Repsly an?

Repsly bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen