Teamwork Desk

Helpdesk-Software, auf die sich dein Team verlassen kann

4,4 /5 (114 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Teamwork Desk Übersicht

Was ist Teamwork Desk?

Die Entwickler von Teamwork-Projekten haben jetzt Teamwork Desk erstellt; ein Helpdesk, um die Erfahrung deiner Kunden mit deinem Unternehmen zu verbessern. Der Betrieb deines Kunden-Support-Desk sollte keinen Ärger verursachen.

Teamwork Desk ist funktionsreiche Software, die Dir alle Vorteile bei der Verwaltung Deiner Inbound-Kommunikation und jedem Ticket bietet, von dem Moment an, in dem es ankommt, bis zu seiner Lösung, und während all dem ist es unsichtbar für den Kunden. Desk ist ein Allround-Support-Hub für eingehende Kommunikation und Hilfe bei der doc-Erstellung, so dass Du 24/7 hilfreich sein kannst. Messe, worauf es ankommt, Kundenzufriedenheit, Teamproduktivität und Traffic-Kanäle. Nahtlose Integration mit Teamwork Projects und die Tools, die Du bereits kennst und liebst.

Die Einrichtung ist einfach – schau dir einfach dieses Video an.

Teamwork Desk Übersicht

Kosten

Beginnt ab
7,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Teamwork Desk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch und 20 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch, Ukrainisch, Taiwanisch, Thai

Screenshots

Teamwork Desk Screenshot: Desk 2.0 - Dashboard
Teamwork Desk Screenshot: Desk 2.0 - Dashboard Teamwork Desk Screenshot: Desk 2.0 - New Ticket Teamwork Desk Screenshot: Desk 2.0 - Smart Inbox Teamwork Desk Screenshot: Desk 2.0 - Customer View Teamwork Desk Screenshot: Desk 2.0 - Reports

Teamwork Desk Bewertungen

Teamwork Desk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
67

Sehr gut
36

Durchschnitt
6

Gering
4

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,6
90% haben diese Anwendung empfohlen
Noahj C.

Teamwork still is and has been the best and continually improving Team Management App EVER!

WONDERFUL!!!


Mit Google übersetzen
Charra H.

Easy to Use, Hands Down could NOT run our company without it!

Overall we love teamwork. The customer service is excellent and the product is without a doubt the best in the industry. We couldn't work without it.


Mit Google übersetzen
Sarah D.

Its pretty good..... but needs more features!

* Could use a more customizable Gantt chart options (not show weekends, calculate hours of a project by working hours in a day)

* There is a security flaw on the mobile app that allows my client to see internal private messages not intended for him to see, from his notification bar on his iPhone. TW claims this is not possible, but it keeps happening.

* Would like to be able to embed text into a new task to encourage people who open a new task to fill out all the required fields. This was any time they create the new task its there.

* The tagging system should be project specific.


Mit Google übersetzen
Ramin K.

Why Rhino Users Teamwork Desk

We use Teamwork Desk as a means of taking care of our clients and their employees on a daily basis. Whether it is Desktop support related or related to a task inside of an ongoing project, we use this every day!


Mit Google übersetzen
Jas S.

Excellent help desk platform

Very responsive and helpful team. You will usually get a response within 20 minutes. We love the Teamwork team!


Mit Google übersetzen
Noahj C.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Teamwork still is and has been the best and continually improving Team Management App EVER!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.12.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

WONDERFUL!!!

Vorteile

Everything.
- Features and definitely the app loading speed which is near instant loading.
- Much so their continuous innovation, along with their public road map.

Nachteile

- I do wish one thing, and that is user permissions would respect all tab settings and left panel categories within the app, but some of it is set to show based on a "team" and not all to the individual "team member".

- Also the Gant Chart, I've seen some better implementations and that would could be nicely improved in Teamwork.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Teamwork.com

Hi there,

Thank you for the review of Teamwork Projects.

Kind regards,
Nancy at Teamwork.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Charra H.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Easy to Use, Hands Down could NOT run our company without it!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall we love teamwork. The customer service is excellent and the product is without a doubt the best in the industry. We couldn't work without it.

Vorteile

We love that the email tickets and the projects integrate with each other so we can make tasks right out of the clients email request and attach info, docs, photos, close the task and update it from within Desk! We also love that Teamwork Project is customizable to our company so we can easily customize things to fit our needs. And lastly we love the time tracking and billing. Everything we need to run our company smoothly is included so we don't have to split our resources.

Nachteile

Integration took some time but overall the learning curve was easy. We would love to see better time tracking for employees so we can see time logged over the course a day, week or month and comparison of tasks so we can see averages of how much time the same task takes across projects and where it might have taken longer or less time on certain projects for accountability and task efficiency. The phone apps also need improvement. Desk tickets can not be sent from within the app and functionality is severely limited. Downtime has also been a little bit if a pain, but we are ok with these for the most part because customer service usually fixes them pretty quickly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sarah D.
Branche: Internet
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Its pretty good..... but needs more features!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.3.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

* Could use a more customizable Gantt chart options (not show weekends, calculate hours of a project by working hours in a day)

* There is a security flaw on the mobile app that allows my client to see internal private messages not intended for him to see, from his notification bar on his iPhone. TW claims this is not possible, but it keeps happening.

* Would like to be able to embed text into a new task to encourage people who open a new task to fill out all the required fields. This was any time they create the new task its there.

* The tagging system should be project specific.

Vorteile

its relatively easy to use

Nachteile

Mobile app is slow and hard to navigate

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Teamwork.com

Hi Sarah,
Thanks so much for the great review. It looks like you're talking about Teamwork Projects instead of Teamwork Desk but that's ok :). We really appreciate you taking the time to give us your feedback. We're delighted to hear that you've had a positive experience with the product.

I've passed on your feedback to the team for their consideration.

Can you double check the permissions on your external clients and ensure they do not have access to messages or projects which you don't want them to see. You can do this from the People section in your menu tab. If your still seeing problems can you send us an example to support@teamwork.com and we'll look into it right away.

Tags are customizable so that they will benefit all of our users. You can use priorities for more specific needs. Hope this helps. If you have more suggestions on how we can improve this, we'd love to hear it just shoot us a message to support@teamwork.com.

Best regards,
Therese

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Ramin K.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Why Rhino Users Teamwork Desk

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We use Teamwork Desk as a means of taking care of our clients and their employees on a daily basis. Whether it is Desktop support related or related to a task inside of an ongoing project, we use this every day!

Vorteile

I have used Teamwork products on and off for over 7 years now. Everytime I come back (frankly because everything else out there is not as good), I am impressed by all the work that has gone into it while I was gone. This time, I came back because we have some large projects and I was migrating away from Saleforce.com.

The product simple to set up, it does what we need it to do and it integrates with many of the services we use every day to support our client base.

The other thing that I love about Teamwork, in general, is the support. I am in the US on the Pacific coast and Teamwork are in Ireland. Regardless, I am always replied to in a timely manner and the responses I get are not canned (something I hate about other organizations and their attempt to shove support into a dark closet).

Nachteile

Missing features would be such things as:

* Integration with Ring Central or 8X8 or Mitel hosted VoIP platforms.
* Integration with remote access software like, SplashTop (splashtop.com) or LogMeIn.
*Two way integration with Teamwork Projects and Teamwork CRM and Teamwork Chat. This little gem would be a game changer as I imagine being able to do data entry about a client in the CRM and have all of their company contacts, and information propagate across all the products so my team does not have to go hunting for information.
* Integration with IT Glue (itglue.com). This is quickly becoming an industry standard platform for MSP documentation and it would be great to pull up all the machine data for a client who sends us a ticket from inside the ticket.

There are more but this is a good start ;-).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jas S.
Branche: Medienproduktion
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent help desk platform

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Very responsive and helpful team. You will usually get a response within 20 minutes. We love the Teamwork team!

Vorteile

Very user friendly with preprogrammed canned responses for quick messaging.
It allows you to have full-time agents and part-time users at a lower rate.
You can respond to a ticket using the desktop or app.

Nachteile

When replying via email, you must pay attention if you are responding to your team or the client. If you don't realize that a ticket message is from the client, you might think you are replying confidentially to your team which can be dangerous. It's best to use the desktop or app when responding.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 114 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Teamwork Desk Preis

Teamwork Desk Preis

Beginnt ab
7,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 114 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Teamwork Desk Funktionen

Teamwork Desk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 114 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Teamwork Desk Häufig gestellte Fragen

Teamwork Desk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Teamwork Desk.

F. Welche Preispläne bietet Teamwork Desk an?

Teamwork Desk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 7,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Teamwork Desk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Teamwork Desk

F. Wer sind die typischen Nutzer von Teamwork Desk?

Teamwork Desk hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Teamwork Desk unterstützt?

Teamwork Desk unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Ungarisch, Indonesisch, Irisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch, Ukrainisch, Taiwanisch, Thai

F. Welche Preispläne bietet Teamwork Desk an?

Teamwork Desk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Teamwork Desk mobile Geräte?

Teamwork Desk unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Teamwork Desk?

Teamwork Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

APIANT, Campaign Monitor, ChurnZero, Mailchimp, Nectar Desk, PieSync, Robly, SharpSpring, Teamleader, Teamwork

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Teamwork Desk an?

Teamwork Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank