Über Setmore

Setmore ist eine Planungsanwendung, mit der du deine Kunden- und Personaltermine online verwalten kannst. Plane deine Termine über dein Profil, deine Website oder deine Facebook-Seite. Du kannst auch die Zeitplanung für bis zu 20 Mitarbeiter kontrollieren. Synchronisiere deine Termine mit deinem Google Cal und bleib über abgesagte oder vertagte Ereignisse auf dem Laufenden.

Setmore bietet auch eine Selbstbuchungs-Plattform, die du auf deiner Website und auf deiner Facebook-Seite einrichten kannst, damit deine Kunden das Zeitfenster buchen können, das ihnen am besten zusagt. Dank der Partnerschaft mit Stripe kannst du mit Setmore alle Kartentransaktionen online abwickeln. Mit Setmore können Kunden direkt über die Buchungsseite im Voraus bezahlen. Du kannst deine Bargeldtransaktionen auch mit dem Kassensystem von Setmore registrieren.

Für jeden Termin, den du buchst, absagst oder vertagst, erhältst du automatisch eine Erinnerung per E-Mail oder SMS. Dank der Setmore iOS und Android-Apps kannst du deine Termine auch auf mobilen Geräten verwalten. Du kannst deine Kundenbewertungen und Nutzerbewertungen auch direkt auf deiner Buchungsseite anzeigen.

Preisoptionen ab:

5,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Setmore

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ungarisch

Preisoptionen ab:

5,00 $/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu Setmore

Bilder

Setmore Software - 1
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Videos zu Setmore
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Setmore Software - 2

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Setmore: 40

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bewertungen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Planung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcen-Planung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen

Calendly

4,7
Nr. 1 Alternative zu Setmore
Calendly ist eine Meeting- und Terminplanungssoftware für Geschäftsleute und ihre Kunden.

Acuity Scheduling

4,8
Nr. 2 Alternative zu Setmore
Acuity ist eine 24/7-Online-Terminplanungssoftware, mit der Kunden Termine oder Kurse online selbst buchen, nutzerdefini...

Mindbody

4,0
Nr. 3 Alternative zu Setmore
Mindbody bietet eine Business-Management-Software für Spas, Salons, Fitnessstudios, Wellnesszentren und andere auf...

Fresha

4,9
Nr. 4 Alternative zu Setmore
Shedul ist eine Online-Buchungslösung für Salons, Spas, Personal Trainer und andere Beauty- und Wellness-Unternehmen

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(913)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Setmore bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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Zeigt 5 von 913 Bewertungen
Jared K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Setmore for Business

Bewertet am 28.4.2022

I've been able to generate my return of investment within the first month and not just that be able...

I've been able to generate my return of investment within the first month and not just that be able to give value to clients in documentation and also frequent meetings.

Vorteile

It's easy to program to the social media for your business or service to be able to allow clients to book time with you so you don't have to be there for them to do it.

Nachteile

I can't use a custom domain and sometimes it does interfere with my clients experience because they think I work for the company.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub und WooCommerce

Warum Setmore gewählt wurde

The simplicity of the customer interface and my ability to add not just services and meetings but also courses if needed.

Zuvor genutzte Software

Acuity Scheduling, GoTo Meeting und Bookly

Gründe für den Wechsel zu Setmore

Its use and lack of UI learning curve

Antwort von Setmore

Hi Jared,

Thank you for taking the time to review Setmore! Thrilled to hear that you think Setmore is easy to use for your social media platforms and that customers can book from those platforms.

It's great that you think Setmore offers simplicity and doesn't need a high level of tech experience to use.

We appreciate all feedback as it helps us improve the service we offer. We'll make sure to pass on your comments to the team.

Julia, Community Team

Sarah J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

I love that Setmore is so simple to use

Bewertet am 30.5.2022

Setting up Setmore couldn't be easier because to its user-friendly UI. Client self-booking,...

Setting up Setmore couldn't be easier because to its user-friendly UI. Client self-booking, automated appointments, and prompt customer service are three of my favorite aspects. For extra features, you can pay an additional fee or subscribe to a premium subscription.

Vorteile

My favorite thing about Setmore is how easy it is to use, yet filled with all the information I need to book the right appointments and services every time. Within the first month, I was able to create my return on investment and provide value to my clients via documentation and regular meetings.

Nachteile

Setmore's sole flaw is that it can occasionally crash. Occasionally, things don't save correctly and updates don't appear until hours later when you reenter the application. Setmore's only genuine flaws are these little hiccups in the system.

Antwort von Setmore

Hi there Sarah,

Thank you for taking the time to leave us a review! Thrilled to hear that you think Setmore is simple to use, terrific and affordable to help manage your business. It's great that you like the social media integrations, client self-booking, automated appointments, and prompt customer service.

If you require any assistance, do not hesitate to reach out to our 24/7 team via the live chat in the app or at help@setmore.com.

Happy Scheduling!

Julia, Community Team

Kunal T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Setmore is inexpensive and gives you all the features that you need

Bewertet am 4.6.2022

I would say very good, given the low price and availability of all features available with more...

I would say very good, given the low price and availability of all features available with more expensive booking sites. I am very happy with Setmore.

Vorteile

The price which $9 per month and gives me all the features to make my company look professional to prospective customers. Email reminders, text reminders, payment collection, ability to link it with my google and apple calendars, ability to link it with external applications like Zoom/PayPal/Square/Stripe etc.

Nachteile

It is very hard to configure it to make the application to book on my website without the need to open an external booking link. I am not yet able to do it and when customers click the link on my website it opens a new tab and take it to Setmore website. If this could be improved or made easy to use I will be very impressed.

Warum Setmore gewählt wurde

Square was difficult to use, especially when using in different time zones. I had a few clients who could only see my time zone and were confused. This did not leave a very good impression and I had to switch to Setmore.

Zuvor genutzte Software

Square Appointments

Gründe für den Wechsel zu Setmore

Price point and the availability of all features that were available with all the above booking sites.

Antwort von Setmore

Hi Kunal,

Thank you for taking the time to review Setmore! We're thrilled you think Setmore is inexpensive and it provides you with the features you need for your business.

We appreciate all feedback as it helps us improve the experience we offer our customers. We've passed on your comments to our developers.

In the meantime, do not hesitate to reach out to the team at help@setmore.com.

Julia, Community Team

Suzi H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

A few things I need that are imperative

Bewertet am 30.10.2019

Overall experience is good but just so frustrating that the support chat I feel dont understand...

Overall experience is good but just so frustrating that the support chat I feel dont understand your points or address / understand you problems. It feels like they're so detached from caring. Ive literally just had a conversation with someone on chat and it was an awful experience.

Vorteile

Super simple and works with you, quick easy and makes life simple

Nachteile

Really important for us and reasons why I witched:
We need to take varied deposit amounts
If someone cancels their appointment we have to contact them to get their card details to to refund their deposit- it's really frustrating
Sometimes when I contact customer support I feel like they dont listen
Our clients frequently commented on the fact that they stated going through the booking system then it quit/froze/took their card details and didnt go through. We thought it was people just being difficult however it was such a common complaint- can we report it to you and you look at a history of what happened within that transaction?
Why can we not reuest payments off people through setmore- its a really great feature.
There's not enough characters for T&Cs & notes to the customer when booking.

Lnai C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Program Ever!

Bewertet am 2.5.2022

It's been great! As mentioned in my Pros, it's just an overall amazing, inexpensive (if not free)...

It's been great! As mentioned in my Pros, it's just an overall amazing, inexpensive (if not free) way to help run my business better!

Vorteile

After having my reminder to my clients removed from the program I was paying for on Wix, I needed something for my small business that wouldn't cost me $500 to renew on a higher level on the above mentioned site. I began Googling and Googling and Googling. After a few trials and errors with other programs, I found Setmore and it has been amazing! They offer so much for free that solo-business owners like myself who don't have employees, can integrate their booking system in my existing website without any hassle or fuss.
It allows my clients very quick and easy booking without needing to talk to me. I allows me to create blocked time frames after each client to have time to prepare, easily allows me to book myself out during times I cannot work. Basically, there isn't much not to love about Setmore.

Nachteile

The only downfall of Setmore is it can be a little glitchy. Sometimes, things won't organize properly when saved and updates won't update until hours later in a flash when you enter the program again. These little glitches in the system are the only real downfall of Setmore.

Antwort von Setmore

Hi LNai C,

Thank you for taking the time to review Setmore! Thrilled to hear that after your search, you're happy with Setmore. It's great that it helps your clients get booked quickly and easily, you can manage your schedule to suit your needs, and you think it's cost-effective.

We appreciate all feedback as it helps us improve the service we offer. We'll pass your comments onto the team.

Julia, Community Team

5 von 913 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Setmore Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Setmore.

Setmore bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 5,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Setmore hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200

Setmore unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ungarisch

Setmore unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Setmore kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Drupal, Google Analytics 360, Google Calendar, Instagram, Joomla, Keap, Mailchimp, Meta for Business, Slack, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk

Setmore bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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