Setmore

Setmore

Online-Planungssoftware für kleine Unternehmen.

4.6/5 (230 Bewertungen)

Setmore Übersicht

Setmore ist eine Planungsanwendung, mit der du deine Kunden- und Personaltermine online verwalten kannst. Plane deine Termine über dein Profil, deine Website oder deine Facebook-Seite. Du kannst auch die Zeitplanung für bis zu 20 Mitarbeiter kontrollieren. Synchronisiere deine Termine mit deinem Google Cal und bleib über abgesagte oder vertagte Ereignisse auf dem Laufenden.

Setmore bietet auch eine Selbstbuchungs-Plattform, die du auf deiner Website und auf deiner Facebook-Seite einrichten kannst, damit deine Kunden das Zeitfenster buchen können, das ihnen am besten zusagt. Dank der Partnerschaft mit Stripe kannst du mit Setmore alle Kartentransaktionen online abwickeln. Mit Setmore können Kunden direkt über die Buchungsseite im Voraus bezahlen. Du kannst deine Bargeldtransaktionen auch mit dem Kassensystem von Setmore registrieren.

Für jeden Termin, den du buchst, absagst oder vertagst, erhältst du automatisch eine Erinnerung per E-Mail oder SMS. Dank der Setmore iOS und Android-Apps kannst du deine Termine auch auf mobilen Geräten verwalten. Du kannst deine Kundenbewertungen und Nutzerbewertungen auch direkt auf deiner Buchungsseite anzeigen.

Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Brasilien, Kanada, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mexiko

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch und 15 weitere , Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

Setmore Bewertungen

Gesamtbewertung
4.6/5
93% Positive Bewertungen
173
Ausgezeichnet
40
Sehr gut
8
Durchschnitt
1
Gering
8
Schlecht
Sue P.
Mit Google übersetzen

A decent program that's easy to use

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The software was great for my first time using an online booking/ scheduling app. It didn't have a lot of bells and thrills, but I think it did the job in keeping it simple for even a dummy like me to use. Of course over time with use, as with everything else, there are times while in the moments I had an, "I wish I could do (blank) with this" moment. Nonetheless, I think this is very user friendly for a beginner.

Vorteile

While using this program for about 5 years it grew on me as a simple way of scheduling clients. I am not very tech savvy, but I was able to use it with ease. It was great being able to create a service menu and be able to link it with Yelp. It has a nice feature that allows you to have reminders sent via email or text to clients so they know their appointment was coming up. The online booking feature was also easy to navigate for clients. The scheduling tabs were very clear and easy to see from the main calendar view. You're able to toggle on or off the view of other staff members schedules so you don't have to view a crazy calendar at all times.

Nachteile

The inability to put a real credit card info to hold appointments. While it was an option to request credit card information to hold appointments, any number would be sufficient to bypass that measure and an appointment would be booked. It would have also been a nice feature to have the same reminder options available for the staff to get notified of appointments coming up that day. As an appointment based only business I had a few missed appointments because the app never sent a notification through whether my phone was in bad service or not.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

5.0/10
Justin P.
Mit Google übersetzen

Easy to use anywhere, especially great for a new start up (free option)

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 26.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The best thing about Setmore is that it is very simplified, to the point, and easy to use anywhere. I have ran into clients at the grocery store, park, etc. and instead of them having to call my office to set up an appointment, I can tell them right then what is available and schedule them. We first found the free version as we were transitioning from paper and pencil scheduling to electronic, and we have found that it is perfect for our needs. You can completely customize your schedule to include as many services as you would like for different lengths of time, prices, etc. You can also add employees and customize other features including colors for services (as they appear on your schedule), office hours, and scheduling intervals. You can add as much or as little contact information about your clients as you would like. Also, I have had to contact customer service 3 times during our use, and they have been GREAT every single time. They have resolved any issue that I have had within 24 hours and were very open with communication, keeping me informed with progress.

Nachteile

There are a few things that I wish Setmore was a bit better about... Setmore is not really "secure". A medical office, for instance, would probably not be able to use this option for scheduling. The only real "issue" that we've had with using the app (on iOS) is that it does crash upon opening quite frequently. It does open on the 2nd or 3rd try every time, and we have never contacted customer service about this issue because it really hasn't interfered with our productivity.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Tracey G.
Mit Google übersetzen

Great Online Appointment Scheduler

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 31.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Ease of organizing and reminding customers of appointment. Also loved the mobile app as well!

Vorteile

I love having a online appointment schedule that I can embed not only on my website but also on our companies Facebook page; allowing customers to book straight from there instead of having to go to our website first. I also love the use of the mobile app. It notifies me of any new appointments or changes and allows me to access customer details and notes on the go. It also sent appointment reminder to my customers which stopped a lot of "no-shows" Great design, both friendly for us to setup and for our customers to use.

Nachteile

It's a great app for someone with a hair salon or nail salon. We were trying to use it for a landscape installation service and each appointment has different time lengths versus a set time limit so we could only allot for one appointment a day online. If we could've been able to reserve dedicated days versus a customer reserving an 8am slot just to reserve a day then it would've been able to work more efficiently for us. Unfortunately a lot of our customers wouldn't read the details ordering where we told them they were only reserving days and we contact them with a time of appointment. Instead the expected their appointments at 8 am.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Kirsten F.
Mit Google übersetzen

Excellent Product

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.9.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Everything about this product is easy and fluid. I have been using setmore for 2-3 years. I can link it to landing pages, customize the features

Nachteile

They have two glitches. One is that you can limit the future ability to set an appointment, I choose 2 days. The HUGE problem is that it counts the weekends even if your office is closed and no employees work on weekends. So I can send out emails of Friday to have people set Monday appointments. REALLY REALLY BAD as it messes up all on my online advertising and ability to have people schedule during the weekend for Monday appointments. It doesn't allow people to schedule during times it is closed, it just doesn't jump to Monday, like there is no workweek only feature.

IT ALSO doesn't allow you to link to a page. it has its thank you page which you can add a link to but it does not allow you to customize that page. for example I don't want a thank you page I want it to jump to a website. the best I can get is a link at the bottom....which no one sees as they skim it as a thank you page.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Lara B.
Mit Google übersetzen

Almost There

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 1.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, the app is great! I use it mainly as a digital back up for my pen and paper appointment book. It is convenient to send reminders once everyone is in the system. I do not use it for payments yet, but may try it in the future.

Vorteile

Form all the scheduling apps that I tried, Setmore is the friendliest to use. The UI is good, easy to navigate, and visually pleasing.

Nachteile

I have some issues with text reminders. The default reminders are set to a format where date and time of the appointment are listed backwards. I am assuming that it is the UK format but there should be a way to change the default text even in a free version. Another improvement that can be made is for the app to simply take the phone numbers from the existing contact list on my phone instead of me entering client's phone number into the app with each new client. I end up entering them twice; once into my contact list and then again into the contact list of Setmore. An option to scan the contact list would be great. I would also suggest the addition of another color scheme for the app. It's a bit bland for my taste.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

9.0/10

Setmore Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat
Preisoptionen
Kostenlose Testversion
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Setmore Funktionen

  • Automatische Benachrichtigungen
  • Automatische Erinnerungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Social-Media-Integration

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Mobile Integration

Setmore Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Setmore.

F. Welche Preispläne bietet Setmore an?

Setmore bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Kostenlose Testversion: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Setmore?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Setmore

F. Wer sind die typischen Nutzer von Setmore?

Setmore hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Setmore unterstützt?

Setmore unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Ungarisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Setmore an?

Setmore hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Setmore mobile Geräte?

Setmore unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Setmore?

Setmore kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Cognito Forms, Constant Contact, Cyfe, Egnyte, Infusionsoft, Insightly, PageCloud, Slack, Smith.ai Live Website Chat, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Setmore an?

Setmore bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support