Über Setmore

Setmore ist eine Planungsanwendung, mit der du deine Kunden- und Personaltermine online verwalten kannst. Plane deine Termine über dein Profil, deine Website oder deine Facebook-Seite. Du kannst auch die Zeitplanung für bis zu 20 Mitarbeiter kontrollieren. Synchronisiere deine Termine mit deinem Google Cal und bleib über abgesagte oder vertagte Ereignisse auf dem Laufenden.

Setmore bietet auch eine Selbstbuchungs-Plattform, die du auf deiner Website und auf deiner Facebook-Seite einrichten kannst, damit deine Kunden das Zeitfenster buchen können, das ihnen am besten zusagt. Dank der Partnerschaft mit Stripe kannst du mit Setmore alle Kartentransaktionen online abwickeln. Mit Setmore können Kunden direkt über die Buchungsseite im Voraus bezahlen. Du kannst deine Bargeldtransaktionen auch mit dem Kassensystem von Setmore registrieren.

Für jeden Termin, den du buchst, absagst oder vertagst, erhältst du automatisch eine Erinnerung per E-Mail oder SMS. Dank der Setmore iOS und Android-Apps kannst du deine Termine auch auf mobilen Geräten verwalten. Du kannst deine Kundenbewertungen und Nutzerbewertungen auch direkt auf deiner Buchungsseite anzeigen.

Preisoptionen ab:

9,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Setmore

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Kanada, Deutschland, Vereinigtes Königreich , Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Arabisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch , Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ungarisch

Preisoptionen ab:

9,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu Setmore

Bilder

Setmore Software - 1
Setmore Software - 2
3 weitere anzeigen
Videos zu Setmore
Setmore Software - 1
Setmore Software - 2

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Setmore: 40

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bewertungen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Planung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcen-Planung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen

Mindbody

4,0
Nr. 1 Alternative zu Setmore
Mindbody bietet eine Business-Management-Software für Spas, Salons, Fitnessstudios, Wellnesszentren und andere auf...

Zoho Desk

4,5
Nr. 2 Alternative zu Setmore
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Kundenservice...

WellnessLiving

4,4
Nr. 3 Alternative zu Setmore
WellnessLiving ist eine All-in-one-Lösung für Online-Buchung, Ressourcenplanung, Lead-Generierung und Berichterstattung...

Xero

4,3
Nr. 4 Alternative zu Setmore
Xero ist eine Cloud-basierte Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen mit Tools zur Verwaltung von Rechnungsstellung,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(924)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Setmore bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 924 Bewertungen
Jared
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Setmore for Business

Bewertet am 28.4.2022

I've been able to generate my return of investment within the first month and not just that be able...

I've been able to generate my return of investment within the first month and not just that be able to give value to clients in documentation and also frequent meetings.

Vorteile

It's easy to program to the social media for your business or service to be able to allow clients to book time with you so you don't have to be there for them to do it.

Nachteile

I can't use a custom domain and sometimes it does interfere with my clients experience because they think I work for the company.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub und WooCommerce

Warum Setmore gewählt wurde

The simplicity of the customer interface and my ability to add not just services and meetings but also courses if needed.

Zuvor genutzte Software

Acuity Scheduling, GoTo Meeting und Bookly

Gründe für den Wechsel zu Setmore

Its use and lack of UI learning curve

Antwort von Setmore

Hi Jared,

Thank you for taking the time to review Setmore! Thrilled to hear that you think Setmore is easy to use for your social media platforms and that customers can book from those platforms.

It's great that you think Setmore offers simplicity and doesn't need a high level of tech experience to use.

We appreciate all feedback as it helps us improve the service we offer. We'll make sure to pass on your comments to the team.

Julia, Community Team

Sarah
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

I love that Setmore is so simple to use

Bewertet am 30.5.2022

Setting up Setmore couldn't be easier because to its user-friendly UI. Client self-booking,...

Setting up Setmore couldn't be easier because to its user-friendly UI. Client self-booking, automated appointments, and prompt customer service are three of my favorite aspects. For extra features, you can pay an additional fee or subscribe to a premium subscription.

Vorteile

My favorite thing about Setmore is how easy it is to use, yet filled with all the information I need to book the right appointments and services every time. Within the first month, I was able to create my return on investment and provide value to my clients via documentation and regular meetings.

Nachteile

Setmore's sole flaw is that it can occasionally crash. Occasionally, things don't save correctly and updates don't appear until hours later when you reenter the application. Setmore's only genuine flaws are these little hiccups in the system.

Antwort von Setmore

Hi there Sarah,

Thank you for taking the time to leave us a review! Thrilled to hear that you think Setmore is simple to use, terrific and affordable to help manage your business. It's great that you like the social media integrations, client self-booking, automated appointments, and prompt customer service.

If you require any assistance, do not hesitate to reach out to our 24/7 team via the live chat in the app or at help@setmore.com.

Happy Scheduling!

Julia, Community Team

Barbara
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Convenient & Easy to Use!

Bewertet am 16.11.2022

Even with the billing issue, this service has 100% changed my business for the better. Not having...

Even with the billing issue, this service has 100% changed my business for the better. Not having to answer our phones, and having the ability to place a link to my online calendar in emails, social media sites and our website was a 100% game changer!

Vorteile

Easy to use for us and for clients; calendar compatibility, and we use their LIVE feature. They answer our phones (US based) and se appointments for us

Nachteile

Major billing issues this year that are still not correted and they don't seem to be in a hurry to correct it. The hours they charged me for DO NOT match the minutes on my phone bills.

Sarah
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

A good, easy to use program, well-priced, but with a lot of unusual glitches

Bewertet am 2.8.2016

We love the features, we love the pricing...but we find that there are a lot of glitches going on...

We love the features, we love the pricing...but we find that there are a lot of glitches going on that make our business look unprofessional. As a medical office, its important for us to appear professional...and Setmore has let us down on this front quite a few times.
Asking questions or lodging complaints with the company is tricky, as they're always dodging blame. Its always possible to 'chat' with a consultant, but I think English isn't always their first language, making some communication tricky.
That said, the main part of the program works well...but be prepared for some odd glitches occasionally - like clients sometimes being able to book outside of your booking hours (which they tell me isn't possible...yet its happening), or SMS reminders just not being sent (even if the system says they were). Another time, a client managed to log in as an administrator and somehow set herself up as another practitioner....that was odd too. But according to Setmore, we did that ourselves and she couldn't possibly have done it (they said as they deleted her practitioner profile).
Most of our clients find the Setmore online booking website easy to use, but don't bother trying to set up a lead time for appointments...I don't know why, but even when they changed it from 2 days to 24 hours, it still wouldn't allow clients to have the lead time we wanted (i.e. the amount of time required to book an appointment online so we didn't end up with any surprise appointments).
Also, be prepared to constantly sync your duplicate clients in your database...it is incredibly annoying and time-consuming.
In addition, the recurring appointment feature had to be disabled on our account, as if clients wanted to edit one appointment in a series, we would have to search back to find the original appointment in the recurring series, delete or change that one...and THEN edit every single appointment from then on (it sometimes was weeks or months of edits to be made for one appointment to be changed), so we no longer use that feature.

The widget to link through to our Wix website however is very handy, and they are trialing features such as 'classes' and Stripe payments. We cant comment on how the payments feature functions, as we don't use it.

Vorteile

Ease of use.
Even technologically-challenged clients do not find it daunting to book online.
Configurations for appointment times, and setting individual practitioner shifts are really flexible.
SMS reminders included in the price - fantastic.
Customised SMS reminders are a wonderful bonus.
Widget to link a booking page to our website is great.

Nachteile

Glitchy.
Communication...good but challenging.
SMS reminders sometimes don't get sent.
Recurring appointment feature does not work for our business.
Duplicate customers are constantly being created, and syncing them takes time.

Josh
Gesamtbewertung
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great For The Money

Bewertet am 10.8.2022

Overall my experience was wonderful and it worked for a long time.

Overall my experience was wonderful and it worked for a long time.

Vorteile

I love that they have different options available to meet everyone’s needs. It is very easy to use and it a clean and professional look.

Nachteile

I had to stop using the software because I needed to connect providers with resources and Setmore wasn’t able to do it at that time.

Antwort von Setmore

Hi there Josh,

Thank you for taking the time to review Setmore! Thrilled to hear that you think Setmore is great value for money and it s easy to use, professional and clean.

We're sorry to hear that you are no longer a Setmore customer. We're constantly improving the product for our customers so we appreciate all feedback. If you have any suggestions on how we can improve, do not hesitate to reach out at help@setmore.com.

Julia, Community Team

5 von 924 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Setmore Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Setmore.

Setmore bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 9,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Setmore hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200

Setmore unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch, Ungarisch

Setmore unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Setmore kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Drupal, Google Analytics 360, Google Calendar, Instagram, Joomla, Keap, Mailchimp, Meta for Business, Slack, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk Suite

Setmore bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Setmore gefundenen Softwarekategorien an.