ZoomShift

Planungssoftware für Mitarbeitende auf Stundenbasis.

4,5 /5 (79 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

ZoomShift Übersicht

Was ist ZoomShift?

ZoomShift ist eine Software zur Mitarbeitereinsatzplanung, die dir das Leben erleichtern wird. Verwende ZoomShift, um deine Mitarbeitereinsatzpläne online zu erstellen. Berücksichtige bei der Erstellung des Zeitplans Urlaubsanträge, Verfügbarkeit und Überstunden von Mitarbeitenden sowie Schichtkonflikte. Veröffentliche deine Zeitpläne und sende E-Mail-/Text-/Push-Benachrichtigungen an alle Mitarbeitenden. Nachdem Schichten veröffentlicht wurden, können deine Mitarbeitenden Schichtwechsel anfordern.

Mit der integrierten Stempeluhr von ZoomShift kannst du die Zeit deiner Mitarbeitenden ganz einfach nachverfolgen oder Stundenzettel manuell eingeben. Erhalte Einblicke, wann Mitarbeitende sich verspäten, früh oder außerhalb der vorgesehenen Zeit gearbeitet haben. Führe Gehaltsabrechnungsberichte aus und importiere sie in deinen aktuellen Gehaltsabrechnungsanbieter, um eine schnelle und einfache Gehaltsabrechnung zu ermöglichen.

Du kannst all dies von jedem Webbrowser aus tun oder eine der nativen Apps von ZoomShift für iOS und Android verwenden.

ZoomShift Übersicht

Kosten

Beginnt ab
15,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

ZoomShift Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Create Work Schedules In Minutes
Manage Time Off Requests
Oversee Shift Swaps
Communicate With Your Staff
ZoomShift Screenshot: Create Work Schedules In Minutes ZoomShift Screenshot: Manage Time Off Requests ZoomShift Screenshot: Oversee Shift Swaps ZoomShift Screenshot: Communicate With Your Staff

ZoomShift Bewertungen

ZoomShift Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
48

Sehr gut
26

Durchschnitt
2

Gering
1

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,5
94% haben diese Anwendung empfohlen
Thea H.

Great for Small Business Scheduling


Mit Google übersetzen
Alissa W.

ZoomShift, great free option

Overall, it's great and I would recommend it to others. We will continue to use ZoomShift for our needs.


Mit Google übersetzen
Lauren S.

Glitches

The new functionality is great but I constantly get the "Whoops! Something went wrong" error every time I login, and every time I load a shift template it says that some didn't get loaded. I'm constantly refreshing the website. My team has had troubles dropping and picking up shifts which seems to be better in this past release.

Overall we like it but the glitches and error messages are very high and frequent.


Mit Google übersetzen
David S.

Solid Scheduling Software of the 21st Century

Right off the bat, let me say that I absolutely love this software!
Clock in from your phone? Check!
Copy schedule templates by week to save time? Check!
Assign new positions, locations, and employees on the fly? CHECK!
With a feature-rich program that lets you create schedules, approve and review timesheets, and print reports of wages and earnings, there's no management question that ZoomShift can't answer.
And if a question or two happens to slip by, rest assured that ZoomShift offers one of the best customer support services I've ever experienced. Just click a bubble on the corner of your screen and a chat bubble pops up, and within moments the team at ZoomShift will shoot back a response to solve any problem you may encounter.
It's like instant messaging your best friend in IT.
And the 'low cost' to 'feature-rich application' ratio is INCREDIBLY imbalanced in favor of the user. For only a few dollars per employee, gain over 20 different tools and utilizations to help you track time, initiate group discussions, drag and drop employee timeslots, filter by store or employee, it's an all-around MUST for anyone maintaining a business, and a clock-in system setup on your computer or tablet only adds more sweetness in the icing on the cake.
It seems like I'm rambling, but there really IS this much to talk about when it comes to ZoomShift. And I swear by my life that I'm not paid or sponsored by ZoomShift at all.
These guys deserve some credit for listening to the people that want a complete scheduling workstation.
Gone are the days of mentally draining timeslot puzzle solving chores.

ZoomShift has clocked in.


Mit Google übersetzen
Eliana Y.

Software keeps improving

My scheduling needs as an employee have pretty much gone without a hitch. However from a management standpoint I can see there can be continual improvements-- each shift at my workplace has several components and if these could be able to be shuffled/assigned more quickly and easily, I think we would be able to maximize our time management.


Mit Google übersetzen
Thea H.
Branche: Lagerung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great for Small Business Scheduling

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I run a small business, 3 employees, so a traditional time clock is insane overkill, but I needed something for employees to clock in and out, view their schedules, and make requests. Zoomshift has work really well for us - we have had them for 3 years and I have never questioned about getting rid of the program. Its nice for scheduling on my end, but also notifies the employees of new shifts and shift reminders. Also, if can be app based that my employees just use their phones to clock in and out which can be helpful. Plus there is a GPS feature so employees cannot clock in with their phones if they are not at work - which has helped with a few teen employees in the past. I think for the price it provides great features and has been extremely helpful.

Nachteile

I do wish that when you achieve an employee that their shift information from the past stayed on reports. It wouldn't be the end of the world if when you were archiving them you could download their shift history, which you can, but its limited to 3 months (?). With my last employee that left, I had to spend 20 minutes trying to download his shift history just in case I need it down the road for reporting.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Alissa W.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

ZoomShift, great free option

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, it's great and I would recommend it to others. We will continue to use ZoomShift for our needs.

Vorteile

This software has a lot of pros. First, it's very easy to add staff, to make schedules, and do copy schedules to following pages. The fact it has an app is a huge advantage. Also, the summary of the hours each work is really important for us because we have caps of how much we can schedule each employee. Also, the notes are great!

Nachteile

I wish I could mark events on days without it being in the schedule. Like an alert that says "Event until 10 am" over that specific day. Now I have to leave the notes in each employees shift and then when I copy it, delete every note.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lauren S.
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Glitches

Bewertet am 20.8.2015
Quelle der Bewertung: Capterra

The new functionality is great but I constantly get the "Whoops! Something went wrong" error every time I login, and every time I load a shift template it says that some didn't get loaded. I'm constantly refreshing the website. My team has had troubles dropping and picking up shifts which seems to be better in this past release.

Overall we like it but the glitches and error messages are very high and frequent.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von ZoomShift

Lauren,

Thanks for your honest feedback. I'm looking into your account right now and the errors that you have mentioned. It sounds like this may be a browser issue that we can get fixed for you. I'm sending you a personal message as well.

Ben
Co-Founder @ ZoomShift

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

David S.
Branche: Computer-Hardware
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Solid Scheduling Software of the 21st Century

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Right off the bat, let me say that I absolutely love this software!
Clock in from your phone? Check!
Copy schedule templates by week to save time? Check!
Assign new positions, locations, and employees on the fly? CHECK!
With a feature-rich program that lets you create schedules, approve and review timesheets, and print reports of wages and earnings, there's no management question that ZoomShift can't answer.
And if a question or two happens to slip by, rest assured that ZoomShift offers one of the best customer support services I've ever experienced. Just click a bubble on the corner of your screen and a chat bubble pops up, and within moments the team at ZoomShift will shoot back a response to solve any problem you may encounter.
It's like instant messaging your best friend in IT.
And the 'low cost' to 'feature-rich application' ratio is INCREDIBLY imbalanced in favor of the user. For only a few dollars per employee, gain over 20 different tools and utilizations to help you track time, initiate group discussions, drag and drop employee timeslots, filter by store or employee, it's an all-around MUST for anyone maintaining a business, and a clock-in system setup on your computer or tablet only adds more sweetness in the icing on the cake.
It seems like I'm rambling, but there really IS this much to talk about when it comes to ZoomShift. And I swear by my life that I'm not paid or sponsored by ZoomShift at all.
These guys deserve some credit for listening to the people that want a complete scheduling workstation.
Gone are the days of mentally draining timeslot puzzle solving chores.

ZoomShift has clocked in.

Vorteile

Easy interface, dozens of helpful tools, color coding and drag/dropping, mobile and web interface

Nachteile

Limited color options for positions, Billing liaison cannot be messaged directly by employees

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Eliana Y.
Branche: Verlagswesen
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Software keeps improving

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My scheduling needs as an employee have pretty much gone without a hitch. However from a management standpoint I can see there can be continual improvements-- each shift at my workplace has several components and if these could be able to be shuffled/assigned more quickly and easily, I think we would be able to maximize our time management.

Vorteile

The people in charge of UX/UI definitely seem interested in creating the best version of the product. It seems like features are constantly being tweaked and updated to be more seamless and more user friendly.

Nachteile

The load time should be faster and available offline (even with a disclaimer of time last updated).

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8,7/10
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ZoomShift Preis

ZoomShift Preis

Beginnt ab
15,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ZoomShift Funktionen

ZoomShift Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

ZoomShift Häufig gestellte Fragen

ZoomShift Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ZoomShift.

F. Welche Preispläne bietet ZoomShift an?

ZoomShift bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 15,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von ZoomShift?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ZoomShift

F. Wer sind die typischen Nutzer von ZoomShift?

ZoomShift hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ZoomShift unterstützt?

ZoomShift unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Unterstützt ZoomShift mobile Geräte?

ZoomShift unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ZoomShift?

ZoomShift kann in folgende Anwendungen integriert werden:

QuickBooks Online, Square Point of Sale, Vend, Workato, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ZoomShift an?

ZoomShift bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen