ZoomShift

Planungssoftware für Mitarbeitende auf Stundenbasis.

4,5 /5 (79 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

ZoomShift Übersicht

Was ist ZoomShift?

ZoomShift ist eine Software zur Mitarbeitereinsatzplanung, die dir das Leben erleichtern wird. Verwende ZoomShift, um deine Mitarbeitereinsatzpläne online zu erstellen. Berücksichtige bei der Erstellung des Zeitplans Urlaubsanträge, Verfügbarkeit und Überstunden von Mitarbeitenden sowie Schichtkonflikte. Veröffentliche deine Zeitpläne und sende E-Mail-/Text-/Push-Benachrichtigungen an alle Mitarbeitenden. Nachdem Schichten veröffentlicht wurden, können deine Mitarbeitenden Schichtwechsel anfordern.

Mit der integrierten Stempeluhr von ZoomShift kannst du die Zeit deiner Mitarbeitenden ganz einfach nachverfolgen oder Stundenzettel manuell eingeben. Erhalte Einblicke, wann Mitarbeitende sich verspäten, früh oder außerhalb der vorgesehenen Zeit gearbeitet haben. Führe Gehaltsabrechnungsberichte aus und importiere sie in deinen aktuellen Gehaltsabrechnungsanbieter, um eine schnelle und einfache Gehaltsabrechnung zu ermöglichen.

Du kannst all dies von jedem Webbrowser aus tun oder eine der nativen Apps von ZoomShift für iOS und Android verwenden.

ZoomShift Übersicht

Kosten

Beginnt ab
15,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

ZoomShift Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Media

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582688
ZoomShift Screenshot: Create Work Schedules In Minutes ZoomShift Screenshot: Manage Time Off Requests ZoomShift Screenshot: Oversee Shift Swaps ZoomShift Screenshot: Communicate With Your Staff

ZoomShift Bewertungen

ZoomShift Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
48

Sehr gut
26

Durchschnitt
2

Gering
1

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,5
94% haben diese Anwendung empfohlen
Thea H.

Great for Small Business Scheduling


Mit Google übersetzen
Alissa W.

ZoomShift, great free option

Overall, it's great and I would recommend it to others. We will continue to use ZoomShift for our needs.


Mit Google übersetzen
Lauren S.

Glitches

The new functionality is great but I constantly get the "Whoops! Something went wrong" error every time I login, and every time I load a shift template it says that some didn't get loaded. I'm constantly refreshing the website. My team has had troubles dropping and picking up shifts which seems to be better in this past release.

Overall we like it but the glitches and error messages are very high and frequent.


Mit Google übersetzen
Timothy F.

Perfect schedule tool for our team to use to stay on track to meet our business goals.

Efficiency in scheduling and having information immediately connected to staff is a blessing compared to our previous manual individual set scheduling policy. It has normalized the regular need to adjust start times, stop times and work assignments (You know....Vacation liability, PTO, call outs, unexpected client demands and on and on). We can now focus on providing the excellent client and patient care that we strive to achieve every day with the comfort that we have the proper skilled labor in position to meet that goal. And when we don't we have a much easier time adapting.


Mit Google übersetzen
Anne L.

Essential Scheduling Software

Zoomshift has become essential to easily managing our staffing and schedule. With about 90 employees, it's so important to have everyone connected and Zoomshift keeps us all on the same page. The developers are fabulous and absolutely interested in making the program work for us as a client. I can't imagine operating without it!


Mit Google übersetzen
Thea H.
Branche: Lagerung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great for Small Business Scheduling

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I run a small business, 3 employees, so a traditional time clock is insane overkill, but I needed something for employees to clock in and out, view their schedules, and make requests. Zoomshift has work really well for us - we have had them for 3 years and I have never questioned about getting rid of the program. Its nice for scheduling on my end, but also notifies the employees of new shifts and shift reminders. Also, if can be app based that my employees just use their phones to clock in and out which can be helpful. Plus there is a GPS feature so employees cannot clock in with their phones if they are not at work - which has helped with a few teen employees in the past. I think for the price it provides great features and has been extremely helpful.

Nachteile

I do wish that when you achieve an employee that their shift information from the past stayed on reports. It wouldn't be the end of the world if when you were archiving them you could download their shift history, which you can, but its limited to 3 months (?). With my last employee that left, I had to spend 20 minutes trying to download his shift history just in case I need it down the road for reporting.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Alissa W.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

ZoomShift, great free option

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 9.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, it's great and I would recommend it to others. We will continue to use ZoomShift for our needs.

Vorteile

This software has a lot of pros. First, it's very easy to add staff, to make schedules, and do copy schedules to following pages. The fact it has an app is a huge advantage. Also, the summary of the hours each work is really important for us because we have caps of how much we can schedule each employee. Also, the notes are great!

Nachteile

I wish I could mark events on days without it being in the schedule. Like an alert that says "Event until 10 am" over that specific day. Now I have to leave the notes in each employees shift and then when I copy it, delete every note.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lauren S.
Übersetzen auf: Deutsch

Glitches

Bewertet am 20.8.2015
Quelle der Bewertung: Capterra

The new functionality is great but I constantly get the "Whoops! Something went wrong" error every time I login, and every time I load a shift template it says that some didn't get loaded. I'm constantly refreshing the website. My team has had troubles dropping and picking up shifts which seems to be better in this past release.

Overall we like it but the glitches and error messages are very high and frequent.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von ZoomShift

Lauren,

Thanks for your honest feedback. I'm looking into your account right now and the errors that you have mentioned. It sounds like this may be a browser issue that we can get fixed for you. I'm sending you a personal message as well.

Ben
Co-Founder @ ZoomShift

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Timothy F.
Branche: Tierarzt
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Perfect schedule tool for our team to use to stay on track to meet our business goals.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Efficiency in scheduling and having information immediately connected to staff is a blessing compared to our previous manual individual set scheduling policy. It has normalized the regular need to adjust start times, stop times and work assignments (You know....Vacation liability, PTO, call outs, unexpected client demands and on and on). We can now focus on providing the excellent client and patient care that we strive to achieve every day with the comfort that we have the proper skilled labor in position to meet that goal. And when we don't we have a much easier time adapting.

Vorteile

For me it's quick and easy to set up a complex schedule of staff (They have varying skill) that collaboratively work with each other throughout our client/patient experience. Just when you have everyone where you want them something comes up. Problem solving is quick. Everyone sees the entire schedule, real time, on their phone. They proactively help ensure that we are ready to go for future days work. Payroll "time cards" are a breeze. The developers ask for ideas and every once and awhile your idea shows up in an update. They obviously are listening. I look forward to updates and have never lost a feature that I like.

Nachteile

Technology always finds a way to disappoint you. It's the way of the world. Not much to complain about here. User error is the only problem I have run into and that's on us. The help feature lets you get to the bottom of the problem quickly.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Anne L.
Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Essential Scheduling Software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Zoomshift has become essential to easily managing our staffing and schedule. With about 90 employees, it's so important to have everyone connected and Zoomshift keeps us all on the same page. The developers are fabulous and absolutely interested in making the program work for us as a client. I can't imagine operating without it!

Vorteile

Zoomshift makes managing the staff schedule simple and streamlined. It's so easy to communicate with the staff, all resources are in the same place and easily accessible, notifications mean no one misses a shift because they didn't know. Past shifts are all saved and it is simple to compile payroll data. Reports are useful and the user interface is excellent. Any questions or requests for features are addressed promptly and personally by Zoomshift support.

Nachteile

Our company does not use the time clock because we pay by the day and the program records shifts in hours. But this does not interfere with how easy the program is to use; it's just a feature not necessary for us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,7/10
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ZoomShift Preis

ZoomShift Preis

Beginnt ab
15,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

ZoomShift Funktionen

ZoomShift Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bewerber-Tracking
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Berichterstattung
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Leistungsmanagement
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiter-Onboarding
Mitarbeiter-Self-Service
Mitarbeitermanagement
Mitarbeiterportal
Personalbeschaffungs-Management
Self-Service Portal
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

ZoomShift Häufig gestellte Fragen

ZoomShift Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ZoomShift.

F. Welche Preispläne bietet ZoomShift an?

ZoomShift bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 15,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von ZoomShift?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ZoomShift

F. Wer sind die typischen Nutzer von ZoomShift?

ZoomShift hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von ZoomShift unterstützt?

ZoomShift unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet ZoomShift an?

ZoomShift hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt ZoomShift mobile Geräte?

ZoomShift unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ZoomShift?

ZoomShift kann in folgende Anwendungen integriert werden:

QuickBooks Online, Square Point of Sale, Vend, Workato, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ZoomShift an?

ZoomShift bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen