Outreach

Outreach

Vertriebskommunikationsplattform

4,4/5 (200 Bewertungen)

Outreach Übersicht

Was ist Outreach?

Outreach ist eine intuitive Verkaufsautomatisierungsplattform. Basierend auf „Sequenzen“ hilft die Anwendung Vertriebsteams, E-Mail-Kampagnen und Touchpoints einzurichten, basierend auf einer beliebigen Anzahl von Kriterien, die sie auswählen. Teams können eine Reihe von E-Mails und Anrufe erstellen, um jeden einzelnen Interessenten zu erreichen.

Outreach hilft Vertriebsteams, alle potenziellen Kunden kompetent zu handhaben, unabhängig davon, wie viele es gibt. Outreach benachrichtigt Verkaufsteams, wenn Leads auf Nachrichten antworten und plant sie für den nächsten Touchpoint oder Schritt in der Sequenz ein. Das Tool erkennt sogar die effektivsten Zeiten in der Woche, um E-Mails zu senden, und plant E-Mail-Kampagnen entsprechend.

Mit den Analysefunktionen von Outreach erhalten Vertriebsteams einen Überblick über ihre Aktivitäten und Leistung. Dank Outreachs Sequenzanalyse können Teammitglieder genau erfahren, wo sich jeder Interessenten im Kommunikationstrichter befindet und Manager können die Leistung jedes Teammitglieds überwachen.

Outreach Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

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Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Outreach Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Outreach Screenshot: Sequence steps on Outreach
Outreach Screenshot: Sequence steps on Outreach Outreach Screenshot: The activity of a prospect on Outreach Outreach Screenshot: Send an email to a prospect with email templates on Outreach

Outreach Bewertungen

Outreach Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
113

Sehr gut
69

Durchschnitt
14

Gering
2

Schlecht
2

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,2
91% haben diese Anwendung empfohlen
Scott E.

The best outbound sales platform, period.

This software is responsible for revolutionizing our outbound sales process, and it will continue to be the best tool for us for years to come. I've evaluated other options but always came back to Outreach because it's the full package.

Outbound sales is extremely scalable with this platform, and running a sales org on it is amazingly easy to manage.


Mit Google übersetzen
Lauren W.

Outreach is my favorite sales tool

I am a big fan of Outreach. I think all Sales, Marketing & Sales Development teams should use it. Automation is the future!


Mit Google übersetzen
Aaron P.

If you get out of your own way it's fantastic

Outreach has been fantastic but adoption has been the biggest issue we faced. If adoption is done well it will absolutely lead to better conversions of leads and revenue.


Mit Google übersetzen
Brenda T.

Use of Outreach and support

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Outreach Review

Great sales platform for teams looking to become more organized and increase their prospecting efforts.


Mit Google übersetzen
Scott E.
Übersetzen auf: Deutsch

The best outbound sales platform, period.

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.10.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

This software is responsible for revolutionizing our outbound sales process, and it will continue to be the best tool for us for years to come. I've evaluated other options but always came back to Outreach because it's the full package.

Outbound sales is extremely scalable with this platform, and running a sales org on it is amazingly easy to manage.

Vorteile

I love that this software is so heavily focused on outbound sales. This isn't marketing software that you can adapt to sales, this is software created and built for sales organizations. That fact is very obvious in the way they implement their features.

Outreach always leads the way in terms of feature innovation, and they continue to offer the best outbound email settings to truly automate your process. You can drop 1000 prospects into a sequence, throttle it to send 100 per day, set it to resume OOO replies after a few days, and set it and forget it. Just set up a schedule, make sure you exclude national holidays, and you don't have to touch it ever again.

Something they also do better than anyone is their task management. I frequently have a task as a step in a sequence (I.e. Connect with the person on LinkedIn), and when a prospect hits that stage it creates a task in the system. This happens hundreds of prospects at a time, but when you start your tasks it takes you into this workflow that lets you call/email/take notes on the action and just click next to take you to the next one. Really lets you get in the flow, and is an amazing tool for inserting a manual task into a sequence that you can still get through quickly.

Some examples of awesome features include:

1) Auto resume OOO
2) Fallback text in the templates
3) Automatically skip holidays
4) Phone call integration so you don't have to leave the app

Nachteile

I don't know that there are any cons. The only one that I can imagine is that when you start fresh on the system, the interface can be a little bit daunting. There are actually a lot of settings, and if you don't understand the hierarchy or what you use for what, it can get very complicated.

Thankfully they have good customer support and a LOT of good documentation, so it's not that bad if you spend some time learning it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Lauren W.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Outreach is my favorite sales tool

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I am a big fan of Outreach. I think all Sales, Marketing & Sales Development teams should use it. Automation is the future!

Vorteile

I love the ease of use. I work with many people new to sales, new to our industry and they fall in love with outreach. It automates our sales strategy. It helps us follow a cadence or campaign on emailing, calling, sending a LinkedIn message, etc. Without it, we would struggle to follow up with our clients.

Nachteile

There are some small things that I don't like with Outreach. Things get stuck in failed & pending states and you are not notified... These are usually found too late as well. Wish there was more of an aggressive notification when things happen that we should be aware of. Also - I would love for them to build out their interface better for closing roles and marketing roles. We have it for our SDRs but would struggle to have marketing and account executives use the tool at the same time.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Aaron P.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

If you get out of your own way it's fantastic

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 3.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Outreach has been fantastic but adoption has been the biggest issue we faced. If adoption is done well it will absolutely lead to better conversions of leads and revenue.

Vorteile

Outreach is extremely customizable and enables you to focus your time better by automating the tediousness away from prospecting and focus on the message and conversations.

Nachteile

Honestly it can be somewhat complex to use if you also have other tools that serve some functions that outreach allows. The best way to utilize in my opinion is to spend a ton of time up front to get the functionality the way you want and use as your exclusive tool for prospecting (aside from Sales Nav and that sort of thing)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Brenda T.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Use of Outreach and support

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!

Vorteile

It's pretty easy to use and figure out. Not much help is needed to make it work.

Nachteile

Quality and support! Outreach experiences issues regularly. There's always something wrong with it. What's worse is when you put in a support ticket, they always give you some generic issue that its on the customer's side. That's not the case! You then later find out that they lied and are exeriencing an outage. Then you ask repeatedly for a call back because your manager is upset with them and they can't bother to do that! They won't even acknowledge your request!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Outreach Review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Great sales platform for teams looking to become more organized and increase their prospecting efforts.

Vorteile

Great sales engagement platform for any sales org looking to take their prospecting analytics and reporting to the next level. Sequencing, call recording, prospecting tracking, Salesforce integration are all great.

Nachteile

Very click heavy. I've had a lot of glitchy experiences where imports, mail merges, sequences fail and there is not a clear explanation as to why.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 200 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Outreach Preis

Outreach Preis

Beginnt ab
N/A
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 200 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Outreach Funktionen

Outreach Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Suchfunktion
Verkaufsanalyse
Verkaufsberichterstattung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Funktionen
4,4/5
Basierend auf 200 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Outreach Häufig gestellte Fragen

Outreach Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Outreach.

F. Welche Preispläne bietet Outreach an?

Outreach bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Outreach?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Outreach

F. Wer sind die typischen Nutzer von Outreach?

Outreach hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Outreach unterstützt?

Outreach unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Outreach an?

Outreach hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Outreach mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Outreach unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Outreach?

Outreach kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Built.io Flow, Campaign Monitor, Datanyze, DocSend, Mailchimp, MoData, Panoply, PieSync, Robly, Tray.io

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Outreach an?

Outreach bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen