Aptien

4,8 (26)
Eine Bewertung schreiben
Einfache Teamzusammenarbeits- und Backoffice-Software

Über Aptien

OneSoft Connect – einfache und ansprechende Teamarbeit- und Backoffice-Software. Alles ist auf die Mitarbeiter und all ihre Arbeiten ausgerichtet. Sie erledigen Aufgaben, verwalten Projekte, verwenden Passwörter, Assets, Ausrüstung. Mit Onesoft befindet sich alles an einem Ort.

Unternehmen und Teams verwenden Onesoft als Office-Management-Software. Sie organisieren die Arbeit, Aufgaben und andere Unternehmensressourcen.

Die meisten Unternehmen verwenden mehrere Softwarekomponenten und können bei der kombinierten Verwendung Schwierigkeiten haben. Je mehr Anwendungen ein Unternehmen verwendet, desto teurer kann es auch werden. OneSoft Connect versucht, dies zu beheben, indem alle Informationen an einem Ort zusammengeführt werden.

Mit OneSoft Connect können Unternehmen die meisten Informationen auf einer Plattform speichern. Mit OneSoft Connect können Unternehmen ihre Kunden, Beziehungen, Mitarbeiter, Vermögenswerte, Risiken, Stellenbeschreibungen, Projekte und mehr organisieren.

Im Vergleich zu herkömmlicher Unternehmenssoftware kann OneSoft Connect innerhalb weniger Minuten implementiert werden. Wie LEGO ist es sehr anpassbar und so einfach zu verwenden wie eine Tabelle.

OneSoft Connect kann vor Ort oder in der Cloud bereitgestellt werden. Es ist keine Installation erforderlich. Auf Informationen kann von überall und von jedem Gerät aus zugegriffen werden; Laptop, Tablet oder Smartphone.

Da OneSoft Connect in andere häufig verwendete Software integriert ist, müssen Nutzer nicht ihr gewohntes Umfeld verlassen.


Bilder

Aptien Software - 1
Aptien Software - 2
Aptien Software - 3
Aptien Software - 4
Aptien Software - 5
Aptien Software - 6
Aptien Software - 7
8 weitere anzeigen
Videos zu Aptien
Aptien Software - 1
Aptien Software - 2
Aptien Software - 3
Aptien Software - 4
Aptien Software - 5
Aptien Software - 6
Aptien Software - 7

Du bist nicht sicher, ob Aptien das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Aptien

4,8 (26)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

6,00 $
Monat
0,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

183
371

Integrationen

11
14

Bedienkomfort

4,8 (26)
4,0 (857)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (26)
4,0 (857)

Kundenservice

4,7 (26)
3,7 (857)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Odoo

4,1
Nr. 1 Alternative zu Aptien
Odoo ist eine vollständig integrierte und anpassbare Open-Source-Suite von Geschäftsanwendungen. Ein Großteil der...

Haiilo

4,3
Nr. 2 Alternative zu Aptien
Haiilo ist eine äußerst intuitive und fortschrittliche Plattform, um das Mitarbeiterengagement zu fördern, zu verstehen...

monday.com

4,6
Nr. 3 Alternative zu Aptien
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Wrike

4,3
Nr. 4 Alternative zu Aptien
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(26)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Aptien bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 26 Bewertungen
Tomas
Tomas
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Very useful and effective solution

Bewertet am 1.12.2015

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.

Simona
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Aptien is a very customizable software, which is something that my organisation really needs.

Bewertet am 4.4.2024

I really like the software, it is user-friendly and as a person who is not very skilled with IT I...

I really like the software, it is user-friendly and as a person who is not very skilled with IT I have almost zero problems.

Vorteile

As I mentioned in the title, this software allows us to tailor it according to our needs. It is very important for us and we are happy that we finally found a software like this.

Nachteile

Sometimes it is a bit confusing but after watching video tutorials, it is fine.

John
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

OneSoft, the flexible data store for growing businesses

Bewertet am 14.11.2015

OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements...

OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements of growing companies. Everything is customizable. You can structure your data and workflows to fit your needs. The user interface is well designed and simple to understand and use. The ticketing feature is especially interesting. Forget about using different services to keep track of your workflows, OneSoft can do all that for you, complete with watchdogs and notifications. OneSoft is a definite win for any small or medium sized business who need a custom data store, but don't have the time or resources to hire a team of developers to create and maintain their own solution. OneSoft can grow as your business grows and changes. It's a great value.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Super flexible and effective project management application

Bewertet am 6.8.2018

Vorteile

OneSoft Connect has been a simple and efficient way for us to manage our customers, resources, projects, opportunities, contracts and many more in a single enterprise software. Offering it as a cloud technology mean that customers no longer need to worry about maintenance.
It has a highly intuitive interface and is very flexible since you can build it to the exact specifications that your company may need. There is definitely an advantage in its simple integration of different kinds of information through database, web services, or batch file and creating connections between them like preserving the history.

Nachteile

We’d appreciate it if the software can link better to the email client so as to avoid any hiccups in our workflow. But overall, we’re very satisfied with they way this application has been working for our organization.

Tomas
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Very useful solutions

Bewertet am 1.12.2015

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.

5 von 26 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Aptien Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Aptien.

Aptien bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 6,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Aptien hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

Aptien unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Tschechisch

Aptien unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Aptien kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Google Drive, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, OneDrive, SAP Business One, Slack

Aptien bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Aptien gefundenen Softwarekategorien an.