Aptien

Über Aptien

OneSoft Connect – einfache und ansprechende Teamarbeit- und Backoffice-Software. Alles ist auf die Mitarbeiter und all ihre Arbeiten ausgerichtet. Sie erledigen Aufgaben, verwalten Projekte, verwenden Passwörter, Assets, Ausrüstung. Mit Onesoft befindet sich alles an einem Ort.

Unternehmen und Teams verwenden Onesoft als Office-Management-Software. Sie organisieren die Arbeit, Aufgaben und andere Unternehmensressourcen.

Die meisten Unternehmen verwenden mehrere Softwarekomponenten und können bei der kombinierten Verwendung Schwierigkeiten haben. Je mehr Anwendungen ein Unternehmen verwendet, desto teurer kann es auch werden. OneSoft Connect versucht, dies zu beheben, indem alle Informationen an einem Ort zusammengeführt werden.

Mit OneSoft Connect können Unternehmen die meisten Informationen auf einer Plattform speichern. Mit OneSoft Connect können Unternehmen ihre Kunden, Beziehungen, Mitarbeiter, Vermögenswerte, Risiken, Stellenbeschreibungen, Projekte und mehr organisieren.

Im Vergleich zu herkömmlicher Unternehmenssoftware kann OneSoft Connect innerhalb weniger Minuten implementiert werden. Wie LEGO ist es sehr anpassbar und so einfach zu verwenden wie eine Tabelle.

OneSoft Connect kann vor Ort oder in der Cloud bereitgestellt werden. Es ist keine Installation erforderlich. Auf Informationen kann von überall und von jedem Gerät aus zugegriffen werden; Laptop, Tablet oder Smartphone.

Da OneSoft Connect in andere häufig verwendete Software integriert ist, müssen Nutzer nicht ihr gewohntes Umfeld verlassen.


Bilder

Aptien Software - 1
Aptien Software - 2
Aptien Software - 3
Aptien Software - 4
Aptien Software - 5
Aptien Software - 6
Aptien Software - 7
8 weitere anzeigen
Videos zu Aptien
Aptien Software - 1
Aptien Software - 2
Aptien Software - 3
Aptien Software - 4
Aptien Software - 5
Aptien Software - 6
Aptien Software - 7

Du bist nicht sicher, ob Aptien das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Aptien

4,8 (25)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

6,00 $
Monat
8,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

110
466

Integrationen

11
34

Bedienkomfort

4,8 (25)
4,5 (4.492)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,7 (25)
4,3 (4.492)

Kundenservice

4,6 (25)
4,5 (4.492)

Alternativen

monday.com

4,6
Nr. 1 Alternative zu Aptien
monday.com ist ein cloudbasiertes Work OS, mit dem Teams Workflow-Anwendungen in wenigen Minuten erstellen können, um...

Wrike

4,3
Nr. 2 Alternative zu Aptien
Wrike ist ein Kollaborations- und Projektmanagement-Tool, das Nutzern hilft, Projekte vom Anfang bis zum Ende zu...

SoftExpert Suite

4,6
Nr. 3 Alternative zu Aptien
SoftExpert Suite ist ein umfassendes Framework unabhängiger und dennoch vereinter Lösungen, um eine hervorragende...

Odoo

4,2
Nr. 4 Alternative zu Aptien
Odoo ist eine vollständig integrierte und anpassbare Open-Source-Suite von Geschäftsanwendungen. Ein Großteil der...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(25)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Aptien bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 25 Bewertungen
Tomas
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Very useful and effective solution

Bewertet am 1.12.2015

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Super flexible and effective project management application

Bewertet am 6.8.2018

Vorteile

OneSoft Connect has been a simple and efficient way for us to manage our customers, resources, projects, opportunities, contracts and many more in a single enterprise software. Offering it as a cloud technology mean that customers no longer need to worry about maintenance.
It has a highly intuitive interface and is very flexible since you can build it to the exact specifications that your company may need. There is definitely an advantage in its simple integration of different kinds of information through database, web services, or batch file and creating connections between them like preserving the history.

Nachteile

We’d appreciate it if the software can link better to the email client so as to avoid any hiccups in our workflow. But overall, we’re very satisfied with they way this application has been working for our organization.

John
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

OneSoft, the flexible data store for growing businesses

Bewertet am 14.11.2015

OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements...

OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements of growing companies. Everything is customizable. You can structure your data and workflows to fit your needs. The user interface is well designed and simple to understand and use. The ticketing feature is especially interesting. Forget about using different services to keep track of your workflows, OneSoft can do all that for you, complete with watchdogs and notifications. OneSoft is a definite win for any small or medium sized business who need a custom data store, but don't have the time or resources to hire a team of developers to create and maintain their own solution. OneSoft can grow as your business grows and changes. It's a great value.

Tomas
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Very useful solutions

Bewertet am 1.12.2015

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Useful task management and simple collaboration tool

Bewertet am 28.3.2017

Vorteile

Very useful app especially for a non-IT project management. Its simple which does not confuse less skilled users.
Customization on demand possible. Its still in startup phase.

Nachteile

Its not a super-all-feature-tool like Atlassian ecosystem, but on the other hand the configuration is much faster.
Missing mobile app.

5 von 25 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Aptien Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Aptien.

Aptien bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 6,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Aptien hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

Aptien unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Tschechisch

Aptien unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Aptien kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Google Drive, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, OneDrive, SAP Business One, Slack

Aptien bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Aptien gefundenen Softwarekategorien an.