
Über Aptien
OneSoft Connect – einfache und ansprechende Teamarbeit- und Backoffice-Software. Alles ist auf die Mitarbeiter und all ihre Arbeiten ausgerichtet. Sie erledigen Aufgaben, verwalten Projekte, verwenden Passwörter, Assets, Ausrüstung. Mit Onesoft befindet sich alles an einem Ort.
Unternehmen und Teams verwenden Onesoft als Office-Management-Software. Sie organisieren die Arbeit, Aufgaben und andere Unternehmensressourcen.
Die meisten Unternehmen verwenden mehrere Softwarekomponenten und können bei der kombinierten Verwendung Schwierigkeiten haben. Je mehr Anwendungen ein Unternehmen verwendet, desto teurer kann es auch werden. OneSoft Connect versucht, dies zu beheben, indem alle Informationen an einem Ort zusammengeführt werden.
Mit OneSoft Connect können Unternehmen die meisten Informationen auf einer Plattform speichern. Mit OneSoft Connect können Unternehmen ihre Kunden, Beziehungen, Mitarbeiter, Vermögenswerte, Risiken, Stellenbeschreibungen, Projekte und mehr organisieren.
Im Vergleich zu herkömmlicher Unternehmenssoftware kann OneSoft Connect innerhalb weniger Minuten implementiert werden. Wie LEGO ist es sehr anpassbar und so einfach zu verwenden wie eine Tabelle.
OneSoft Connect kann vor Ort oder in der Cloud bereitgestellt werden. Es ist keine Installation erforderlich. Auf Informationen kann von überall und von jedem Gerät aus zugegriffen werden; Laptop, Tablet oder Smartphone.
Da OneSoft Connect in andere häufig verwendete Software integriert ist, müssen Nutzer nicht ihr gewohntes Umfeld verlassen.
Bilder







Du bist nicht sicher, ob Aptien das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
monday.com

Wrike

SoftExpert Suite

Odoo

Nutzerbewertungen
Hast du Aptien bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Very useful and effective solution
Bewertet am 1.12.2015
Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...
Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.
- Branche: Öl & Energie
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Super flexible and effective project management application
Bewertet am 6.8.2018
Vorteile
OneSoft Connect has been a simple and efficient way for us to manage our customers, resources, projects, opportunities, contracts and many more in a single enterprise software. Offering it as a cloud technology mean that customers no longer need to worry about maintenance.
It has a highly intuitive interface and is very flexible since you can build it to the exact specifications that your company may need. There is definitely an advantage in its simple integration of different kinds of information through database, web services, or batch file and creating connections between them like preserving the history.
Nachteile
We’d appreciate it if the software can link better to the email client so as to avoid any hiccups in our workflow. But overall, we’re very satisfied with they way this application has been working for our organization.
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
OneSoft, the flexible data store for growing businesses
Bewertet am 14.11.2015
OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements...
OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements of growing companies. Everything is customizable. You can structure your data and workflows to fit your needs. The user interface is well designed and simple to understand and use. The ticketing feature is especially interesting. Forget about using different services to keep track of your workflows, OneSoft can do all that for you, complete with watchdogs and notifications. OneSoft is a definite win for any small or medium sized business who need a custom data store, but don't have the time or resources to hire a team of developers to create and maintain their own solution. OneSoft can grow as your business grows and changes. It's a great value.
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Very useful solutions
Bewertet am 1.12.2015
Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...
Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Useful task management and simple collaboration tool
Bewertet am 28.3.2017
Vorteile
Very useful app especially for a non-IT project management. Its simple which does not confuse less skilled users.
Customization on demand possible. Its still in startup phase.
Nachteile
Its not a super-all-feature-tool like Atlassian ecosystem, but on the other hand the configuration is much faster.
Missing mobile app.
Aptien Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Aptien.F. Welche Preispläne bietet Aptien an?
Aptien bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 6,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Aptien?
Aptien hat die folgenden typischen Kunden:
11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von Aptien unterstützt?
Aptien unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Tschechisch
F. Unterstützt Aptien mobile Geräte?
Aptien unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Aptien?
Aptien kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Dropbox Business, Google Drive, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, OneDrive, SAP Business One, Slack
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Aptien an?
Aptien bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Aptien gefundenen Softwarekategorien an.
- GRC Software (Governance, Risikomanagement & Compliance)
- Dokumentenmanagementsysteme
- IT Asset Management Software
- Vertragsmanagement Software
- PPM-Software
- Unternehmensführung Software
- Software für öffentliche Verwaltung
- Equipment Maintenance Software
- Zertifizierungs-Tracking-Software
- Risikomanagement Software
- Instandhaltungssoftware
- Projektmanagement Tools
- Data Governance Tools
- Vorstandssitzung Software
- CMMS Software (Computerised Maintenance Management System)
- Werkzeugverwaltungssoftware