UseResponse Übersicht

Was ist UseResponse?

UseResponse ist ein All-in-one-Social-CRM, Help-Center-, Kommunikationsplattform, Kundenservice-Tool und eine Kundenbetreuungsplattform, die für jede Art von Unternehmen und Community entwickelt wurde. UseResponse kann von jeder Organisation verwendet werden – ob sie Waren produziert, eine Dienstleistung erbringt oder nicht gewinnorientiert ist – um Kundenmeinungen und Feedback zur Optimierung zu nutzen.

UseResponse wurde für Support-Agenten und Kunden entwickelt und ermöglicht es Unternehmen, ihre Kunden und die Meinungen ihrer Kunden zu den angebotenen Produkten und Dienstleistungen zu verstehen. Mit einem Ticketing-System, Ideenbank und organisierter Online-Dokumentation ermöglicht UseResponse den Benutzern, Fragen zu stellen, Probleme zu melden und an Umfragen teilzunehmen. Dies wiederum ermöglicht es Unternehmen, Feedback, Vorschläge und konstruktive Kritik zu sammeln.

UseResponse ermöglicht Organisationen, Kunden effektiv und auf außergewöhnliche Weise zu unterstützen. Mit offenem Code ist UseResponse auch für die Organisation vollständig anpassbar. Sie können Gemeinschaften organisieren, Feedback sammeln und Kundenloyalität mit Hilfe verschiedener Antworten auf Ideen, Probleme und Fragen gewinnen. Organisationen können mit Benutzern und Kunden interagieren und ihr Feedback nutzen, um schließlich ihr Produkt oder ihre Dienstleistung zu verbessern.

UseResponse Übersicht

Kosten

Beginnt ab
N/A

Preisoptionen

Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Preis-Leistungs-Verhältnis

UseResponse Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Deutsch, Russisch

Screenshots

UseResponse Screenshot:
UseResponse Screenshot: UseResponse Screenshot: UseResponse Screenshot: UseResponse Screenshot: UseResponse Screenshot: UseResponse Screenshot: UseResponse Screenshot:

UseResponse Bewertungen

UseResponse Bewertungen

Gesamtbewertung
4,7
/
5
Ausgezeichnet
21

Sehr gut
7

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9
Funktionen
4,7
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,9
97% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Best customer support I can imagine


Mit Google übersetzen
Michael S.

Powerful, easy to use,fantastic customer support

1) I can provide managed customer/ticket support
2) I can easily integrate new custom support team members into the process
3) I can teach users about my site interactive to my support system
4) I can provide a 'Feature Request' system that I can use to not only assess user needs/desires but also keep them in the loop about status of those requests.


Mit Google übersetzen
Vishal J.

your article, faq formating sucks

We are considering leaving your service as your base design is pretty old style looking.

You should consider modernizing it. Check out how Square space Knowledge base looks, we would like something which looks as mdoern as that https://support.squarespace.com/hc/en-us/categories/200352188-Knowledge-Base

And the FAQ page should be modern like https://www.qapital.com/faq

you can check how old looking http://withjoy.useresponse.com looks which is why we are likely to leave the service even though we have paid for it.


Mit Google übersetzen
Loveday A.

UseResponse: an All-in-One Solution for your Help Desk and Support Suite.

UseResponse has proved to be one of the Best decisions we undertook. We were looking for an All-in-One Solution to enable us to manage Our Customer Support Solutions, and UseResponse turned out simply great.

We used the Trial version, and got Our Team to test every aspect of the system, and were very happy with the outcome and Information gathered were thoroughly analysed and formed part of Our decision to upgrade.

The System interface is highly customisable to Our needs, and it's easier for Our Team to use Its Self-Service Community integration to Gather ideas, Topic Voting, aggregate Problems, Questions, provide support with this great customer feedback software, help desk ticketing system packed in one simple solution.

Digging deeper, we utilised the Help Desk Analytics Tools (HDAT) to measure Support Agents Performance.

One other great feature is the Intelligent Ticket Processing (ITP) and the ease with which All requests aggregated in one inbox from different support channels.

I will highly recommend anyone whose Business is looking for a seamless Combination of Help Desk + Multilingual Knowledge Base Features and API integration and Mobile ready (IOS and Android integration).

Throughout the integration Process, the UseResponse Team were of immense support. Their Customer Support Team is great.

UseResponse is Value for money.


Mit Google übersetzen
Natraj K.

3 Years experience was great! Quick email responses and Great Documentation


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Best customer support I can imagine

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 27.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It works great and is flexible for collecting feedback, ideas, and questions in real time and asynchronously.

Nachteile

Sometimes the admin console can be a bit difficult to navigate, but all of the features are there, somewhere.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michael S.
Übersetzen auf: Deutsch

Powerful, easy to use,fantastic customer support

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 10.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

1) I can provide managed customer/ticket support
2) I can easily integrate new custom support team members into the process
3) I can teach users about my site interactive to my support system
4) I can provide a 'Feature Request' system that I can use to not only assess user needs/desires but also keep them in the loop about status of those requests.

Vorteile

Right now my favorite feature is the 'inline' FAQ whereby I can add a 'What's This?' icon anywhere on my site which then pops up the UseResponse widget with an FAQ related to the user's current asset. This is fully integrated to the support system allowing me to both inform users of features interactively and allow for extended/related answers and even customer support.

I tested a number of popular/leading competing services and found UseResponse to be the most comprehensive and easy to use of all of them and the price is decidedly right. For me the final deciding factor was that a company that creates customer support software in fact provides superior customer support too. I was able to learn about and set up all the features I needed with direct and caring support.

I don't often 'gush' about software (actually usually I gripe :) ) but UseResponse IMHO deserves it.

Nachteile

So far not much. The only feature I'd love to include is the ability for FAQ/Articles to link to other articles inside the widget. Right now you are limited to either the sidebar of related articles (which keeps you in the widget) or adding a hyperlink to an artcile which opens a new browser window. I"m told they are working on that too though so that would leave me with nothing to complain about.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Vishal J.
Übersetzen auf: Deutsch

your article, faq formating sucks

Bewertet am 2.2.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

We are considering leaving your service as your base design is pretty old style looking.

You should consider modernizing it. Check out how Square space Knowledge base looks, we would like something which looks as mdoern as that https://support.squarespace.com/hc/en-us/categories/200352188-Knowledge-Base

And the FAQ page should be modern like https://www.qapital.com/faq

you can check how old looking http://withjoy.useresponse.com looks which is why we are likely to leave the service even though we have paid for it.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von UseResponse

Hello Vishal,
In order to supply with good service, we are ready to assist you in integration of the system with website + customizing the look and feel of articles and knowledge base to your requirements.
As system is very flexible, we try to utilize the common way of providing support in package, but not everyone would be amazed with features we have and UI we provide.
Let us know if you can consider using our service, if we are to provide better UI for your needs in order for you to change your mind in regards to this review.
Hope you would give us a chance to make product better and change your opinion here.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Loveday A.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

UseResponse: an All-in-One Solution for your Help Desk and Support Suite.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 24.3.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

UseResponse has proved to be one of the Best decisions we undertook. We were looking for an All-in-One Solution to enable us to manage Our Customer Support Solutions, and UseResponse turned out simply great.

We used the Trial version, and got Our Team to test every aspect of the system, and were very happy with the outcome and Information gathered were thoroughly analysed and formed part of Our decision to upgrade.

The System interface is highly customisable to Our needs, and it's easier for Our Team to use Its Self-Service Community integration to Gather ideas, Topic Voting, aggregate Problems, Questions, provide support with this great customer feedback software, help desk ticketing system packed in one simple solution.

Digging deeper, we utilised the Help Desk Analytics Tools (HDAT) to measure Support Agents Performance.

One other great feature is the Intelligent Ticket Processing (ITP) and the ease with which All requests aggregated in one inbox from different support channels.

I will highly recommend anyone whose Business is looking for a seamless Combination of Help Desk + Multilingual Knowledge Base Features and API integration and Mobile ready (IOS and Android integration).

Throughout the integration Process, the UseResponse Team were of immense support. Their Customer Support Team is great.

UseResponse is Value for money.

Vorteile

Unique feedback system
Social Integration
Content analysing
Multi lingual knowledge bases
Unified Agents interface for all platforms
Fast customer support and problem-solving
Unique feedback system
Ticket merge
Restful API, IOS, Android integration
Several Feedback sources: community portal, embedded widget
Ease of Installation

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Natraj K.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

3 Years experience was great! Quick email responses and Great Documentation

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Simple UI with great functionality, lot of documentation and support is fantastic.
Simple to implement and immediate email support.

Nachteile

Email functionalities and integrations like Zendesk is missing. As you improve on these, it would be great.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 29 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UseResponse Preis

UseResponse Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Basierend auf 29 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

UseResponse Funktionen

UseResponse Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeitüberwachung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Mehrsprachig
Multi-Channel-Kommunikation
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,7/5
Basierend auf 29 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

UseResponse Häufig gestellte Fragen

UseResponse Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über UseResponse.

F. Welche Preispläne bietet UseResponse an?

UseResponse bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Einmalige Lizenz

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von UseResponse?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von UseResponse

F. Wer sind die typischen Nutzer von UseResponse?

UseResponse hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von UseResponse unterstützt?

UseResponse unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Deutsch, Russisch

F. Welche Preispläne bietet UseResponse an?

UseResponse hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz

F. Unterstützt UseResponse mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte UseResponse unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert UseResponse?

UseResponse kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook, G Suite, Twitter

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet UseResponse an?

UseResponse bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support