Fishbowl

Führende Inventarmanagementsoftware für QuickBooks.

4,2 /5 (632 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Fishbowl Übersicht

Was ist Fishbowl?

Fishbowl ist eine umfassende Produktions- und Inventarmanagementlösung, die mittleren und großen Unternehmen dabei hilft, Trends zu erkennen und Lieferprobleme zu beheben. Die Funktionen von Fishbowl wurden zur Automatisierung des Fertigungsprozesses entwickelt und umfassen Bestell- und Arbeitsplanungstools zur Maximierung der Produktionseffizienz.

Fishbowl verfolgt einen inventarzentrierten Ansatz für die Echtzeitkontrolle des Inventarprozesses. Fishbowl verfolgt Waren durch jede Betriebsphase, vom Auftragseingang über die Produktion bis hin zu Versand und Lieferung. Fishbowl ist für die Integration in QuickBooks konzipiert und aktualisiert Datensätze automatisch in Echtzeit, je nach den Verkäufen oder Bestellungen eines Artikels.

Fishbowl verfügt über ein Berichterstattungstool, mit dem Nutzer Daten zu verschiedenen Geschäftsaspekten erfassen (z. B. Inventar und Vertrieb) und dann organisieren können, um zu zeigen, wie jeder Prozess verbessert werden könnte.

Fishbowl Übersicht

Kosten

Beginnt ab
4.395,00 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Preis-Leistungs-Verhältnis

Fishbowl Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Fishbowl - Manufacturing Dashboard
Fishbowl Screenshot: Fishbowl - Manufacturing Dashboard

Fishbowl Bewertungen

Fishbowl Bewertungen

Gesamtbewertung
4,2
/
5
Ausgezeichnet
308

Sehr gut
224

Durchschnitt
45

Gering
22

Schlecht
33

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,2
84% haben diese Anwendung empfohlen
Ed S.

Powerful, Affordable Inventory and Order Management Software

Stated simply, Fishbowl is the best in it's class, period! Easy to use, incredibly effective and affordable Inventory and Order Management Software.


Mit Google übersetzen
Miriam F.

Works great for Small Manufacturer

I love the ease of analyzing each piece of our manufacturing process.


Mit Google übersetzen
Joseph M.

Excellent customer support on integration project

We were fortunate to work with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in our integration effort connecting our new Shopify Ecom site to Fishbowl. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] took an active and very patient approach with our team as we figured out all the various configuration options. The fact that we could work with him over the span of several video conference calls to get everything set up properly made all the difference - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has an excellent personality for this type of task, I highly recommend working with him.


Mit Google übersetzen
Leilani T.

The updates are killing me


Mit Google übersetzen
Louis C.

Fishbowl Manufacturing Software has proven an invaluable inventory management tool for our...

Fishbowl Management software has offered our team a complete supply chain management and physical sales tracking system in one convenient system . In this time especially , we understand that organization and efficiency are paramount to surviving let alone prospering and we are thankful to Fishbowl for helping.


Mit Google übersetzen
Ed S.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Powerful, Affordable Inventory and Order Management Software

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Stated simply, Fishbowl is the best in it's class, period! Easy to use, incredibly effective and affordable Inventory and Order Management Software.

Vorteile

Fishbowl offers and unparalleled ease of use. Our whole team was trained and up and running in hours. You simply won't find another software package with the range of features and reliability at this price range. It easily bests other software packages costing 3 times what Fishbowl costs!

Nachteile

Their call back support could be a little faster, but it's still likely better than most software companies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Miriam F.
Branche: Schiffbau
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Works great for Small Manufacturer

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 6.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I love the ease of analyzing each piece of our manufacturing process.

Vorteile

Ease of Quickbooks Online integration, ease of cost analysis

Nachteile

Reports are not as easy to manipulate as some programs

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Joseph M.
Branche: Essen & Trinken
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent customer support on integration project

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.8.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

We were fortunate to work with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in our integration effort connecting our new Shopify Ecom site to Fishbowl. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] took an active and very patient approach with our team as we figured out all the various configuration options. The fact that we could work with him over the span of several video conference calls to get everything set up properly made all the difference - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has an excellent personality for this type of task, I highly recommend working with him.

Vorteile

Once we got our two disparate systems integrated the software worked well.

Nachteile

The user interface is difficult to navigate and make sense of

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Leilani T.
Branche: Essen & Trinken
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

The updates are killing me

Bewertet am 27.9.2016
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

The customer support is great. It's just hard to get a hold of them when you need to speak to a live person on the phone. The people who work there are the nicest and most helpful when you do get to talk to them and they do resolve the day to day issues that pop up. ie, inventory getting stuck in committed status is a pretty quick fix, but then again, should it really happen in the first place?. Bigger problems take more time to fix, but they seem to keep working on it until its resolved. The people they have providing training are excellent.
The wikis are pretty easy to access and are pretty good

Nachteile

This year the updates seem to break something that's had been working. Then it takes hours with customer support to fix and get going again.
The phone support team could use more staff because it does take hours to get a call back. The reports are difficult to customize, you have to know programming. There is no simple report writer function or a reports that can be customized.
If you have to pick inventory from two locations for one sales order, it will create two invoices. There is no way around that in Fishbowl. The calendar is pretty basic, could use enhancements. The inventory export CSV file does not use FIFO, but average costing. So if you use FIFO or any other method other than average costing, you have to use a different report instead of getting the data in CSV format.
The shipping module is frustrating and the way it is set up does not allow us to use carton count efficiently, so we have to change the packing list after it's printed. If you want Fishbowl to count the cartons for you, you have to add each carton manually. And if you do that, it will not total or summarize the number of cartons you have, it will list each one individually. So you could have a packing list that could be several pages long.
The UPS integration used to be great and then UPS updated, Fishbowl did not support the updated software and we had to change to UPS Worldship. Definitely a step backwards because the old integration worked beautifully. Now it's more manual and cumbersome.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Louis C.
Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Fishbowl Manufacturing Software has proven an invaluable inventory management tool for our team.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 18.7.2020
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Fishbowl Management software has offered our team a complete supply chain management and physical sales tracking system in one convenient system . In this time especially , we understand that organization and efficiency are paramount to surviving let alone prospering and we are thankful to Fishbowl for helping.

Vorteile

Our team found both these ease of use and relative ease of integration to be among the most attractive components of Fishbowl. The variety of modules allow close monitoring of essentially every aspect of
physical asset tracking . With Fishbowl we can organize warehouse parts inventory , print labels,and
organize purchase orders which organizes our supply side. Fishbowl's sales side module allows for effective tracking of lead times as well as sales item forecasting so we are never behind on available inventory .

Nachteile

Fishbowl Manufacturing software at this time time requires the use of a server which we had to supply .
In exchange for all other features , we see this as a nominal and not inconvenient requirement as at the time we were adding new computer assets. This requirement may not suit all smaller companies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,2/10
Basierend auf 632 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Fishbowl Preis

Fishbowl Preis

Beginnt ab
4.395,00 $
Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 632 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Fishbowl Funktionen

Fishbowl Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 632 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Fishbowl Häufig gestellte Fragen

Fishbowl Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Fishbowl.

F. Welche Preispläne bietet Fishbowl an?

Fishbowl bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 4.395,00 $

Preismodell: Einmalige Lizenz

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Fishbowl?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Fishbowl

F. Wer sind die typischen Nutzer von Fishbowl?

Fishbowl hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Fishbowl unterstützt?

Fishbowl unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Fishbowl an?

Fishbowl hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz

F. Unterstützt Fishbowl mobile Geräte?

Fishbowl unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Fishbowl?

Fishbowl kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Boomi, Handshake, Mailchimp, Privy, SPS Commerce Fulfillment, SalesIn, ShipRush, Tripleseat, Xero, Zentail

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Fishbowl an?

Fishbowl bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen