Samepage

Real-Time Collaboration und Aufgabenmanagement Software für Teams

4,8 /5 (811 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Samepage Übersicht

Was ist Samepage?

Samepage ist eine All-in-one-Kollaborationsanwendung für Geschäftsteams. Samepage erleichtert die Zusammenarbeit im Team durch die Zusammenstellung von Aufgabenlisten, Gruppen-Videochat, Sofortnachrichten, Dateien, Besprechungsagenda, Diskussionsthemen, Terminplanung und mehr auf einer Plattform.

Samepage eignet sich für Organisationen jeder Art und Größe – einschließlich Marketingagenturen, Personalabteilungen, Bildungs- und Non-Profit-Organisationen – und kann in Teams von Mitarbeitern, Kunden, Beratern, Partnern und Anbietern implementiert werden. Dateien, Fotos, Videos, Karten, Gespräche und mehr werden auf einer Seite für alle Beteiligten zusammengestellt.

Seiten in Samepage können mit jedem geteilt werden (vorbehaltlich der von Administratoren festgelegten Zugriffsrechte), um sie aktuell und synchron zu halten. Eine native mobile Anwendung bedeutet, dass Projekte auf Samepage für Teammitglieder von überall und von jedem Gerät aus zugänglich sind. Eine native Desktop-Anwendung macht es einfach, Samepage von Laptops und Desktops aus zugänglich zu halten.

Auf Dropbox, Google Drive, OneDrive oder Box gespeicherte Dateien können auf einer Samepage-Seite eingebunden werden. Samepage lässt sich auch mit über 100 anderen populären Anwendungen über Zapier integrieren.

Samepage Übersicht

Kosten

Beginnt ab
7,50 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Samepage Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch und 5 weitere , Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch

Medien

Collaborate in real-time on feature-rich pages. Your conversation is always in the right context thanks to built in chat. Assign task and create events in the built-in agenda.
Task boards help you to have a clear overview of what's in the works. You can talk about an individual task or chat about the whole task board.
Work on spreadsheets large and small. Of course, with the possibility to attach tasks and events and chat right on the document.
Take advantage of shared calendars where you can outline your marketing activities, plan your roadmap, or just share our PTO's.
Get most of your brainstorming sessions with mindmaps. Quickly write down all your thoughts, then assign tasks and share the document with anyone.
Enjoy multiple document types. You can also upload your own files and take advantage of the built-in chat and agenda options.
Organize everything in a familiar folder structure. Share different folders with different parts of your company.
Stay on top of your notifications with inbox. Mark things as read if they don't require your attention.
Stay on top of your tasks. No matter on which document the task lives, you can always see all tasks assigned to you.
View and edit all your content on through Samepage mobile app.
Samepage Screenshot: Collaborate in real-time on feature-rich pages. Your conversation is always in the right context thanks to built in chat. Assign task and create events in the built-in agenda. Samepage Screenshot: Task boards help you to have a clear overview of what's in the works. You can talk about an individual task or chat about the whole task board. Samepage Screenshot: Work on spreadsheets large and small. Of course, with the possibility to attach tasks and events and chat right on the document. Samepage Screenshot: Take advantage of shared calendars where you can outline your marketing activities, plan your roadmap, or just share our PTO's. Samepage Screenshot: Get most of your brainstorming sessions with mindmaps. Quickly write down all your thoughts, then assign tasks and share the document with anyone. Samepage Screenshot: Enjoy multiple document types. You can also upload your own files and take advantage of the built-in chat and agenda options. Samepage Screenshot: Organize everything in a familiar folder structure. Share different folders with different parts of your company. Samepage Screenshot: Stay on top of your notifications with inbox. Mark things as read if they don't require your attention. Samepage Screenshot: Stay on top of your tasks. No matter on which document the task lives, you can always see all tasks assigned to you. Samepage Screenshot: View and edit all your content on through Samepage mobile app.

Samepage Bewertungen

Samepage Bewertungen

Gesamtbewertung
4,8
/
5
Ausgezeichnet
657

Sehr gut
142

Durchschnitt
9

Gering
2

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,8
99% haben diese Anwendung empfohlen
Kevin T.

Effective for small teams

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).


Mit Google übersetzen
Cheryl H.

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.


Mit Google übersetzen
Krassi E.

Pleasantly surprised by it


Mit Google übersetzen
Carolyn S.

so simple to use

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.


Mit Google übersetzen
Tom P.

A fantastic FREE team/project management tools

Really great project management tool with brilliant features. Can take some getting used to though.


Mit Google übersetzen
Kevin T.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Effective for small teams

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 3.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Vorteile

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Nachteile

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Cheryl H.
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 13.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.

Vorteile

Samepage has all the features I need to operate as a manger of multiple large construction projects/contracts. The initial integration with existing business process was easy as I was able to customize pretty much everything to suit my organization's needs. Being a small business, I found it especially helpful to update as things shifted and expanded. An additional benefit was the great value for the cost.

Nachteile

Sometimes wish there was more color themes to brighten up the interface, but overall I greatly appreciate the clean & simple appearance.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Krassi E.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Pleasantly surprised by it

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 31.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

File transfers are smooth and quick . You can configure it to meet your specific needs . It keeps record of all previous projects and they are extremely easy to access. I like that it's fluid when it comes to who can join meetings and at what point of the meeting .

Nachteile

Like most of programs of it's kind ,it takes a bit of getting used to until you are comfortable using it properly .
The color-scheme of the app is fairly bland ,compared to other apps I have used. More color options will make people and tasks more easily distinguishable .

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Carolyn S.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

so simple to use

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 30.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Vorteile

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Nachteile

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tom P.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A fantastic FREE team/project management tools

Monatlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 3.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Really great project management tool with brilliant features. Can take some getting used to though.

Vorteile

Samepage is an incredibly full-featured project/team management tool.

It has a lot of the same functionality as some of it's paid competitors like Asana or [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] but Samepage also has a free version with the majority of features still intact

Nachteile

Doesn't feel or look as slick/intuitive as some of the competitors.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,5/10
Basierend auf 811 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Samepage Preis

Samepage Preis

Beginnt ab
7,50 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 811 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Samepage Funktionen

Samepage Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4,6/5
Basierend auf 811 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Samepage Häufig gestellte Fragen

Samepage Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Samepage.

F. Welche Preispläne bietet Samepage an?

Samepage bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 7,50 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Samepage?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Samepage

F. Wer sind die typischen Nutzer von Samepage?

Samepage hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Samepage unterstützt?

Samepage unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Tschechisch

F. Welche Preispläne bietet Samepage an?

Samepage hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Samepage mobile Geräte?

Samepage unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Samepage?

Samepage kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BugHerd, Jira, LeadMaster, Marketo Engage, Sift, SugarCRM, Twitter, Wordpress, Zendesk, Zoho CRM

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Samepage an?

Samepage bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen, Online-Support, Telefon-Support