Agile CRM Übersicht

Was ist Agile CRM?

Agile CRM ist eine All-in-One-Plattform mit dedizierten Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen.

All-in-One: automatisierte Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen in einer zentralen, einheitlichen Plattform, um Datenlecks zu verhindern und für ein konsistentes Messaging zu sorgen.
Erschwinglich: Moderne Funktionen und Integrationen, einfache Implementierung und großartige Unterstützung zu einem erschwinglichen Preis für kleine und wachsende Unternehmen.
Cloudbasierter SaaS-Dienst, der mobil, schnell und einfach zu verwenden ist.

Agile bietet eine schlüsselfertige, benutzerfreundliche Lösung, um die Ineffizienzen und technischen Herausforderungen bei der nahtlosen Integration von Vertriebs-, Marketing- und Serviceanstrengungen zu überwinden. Integriert in über 60 führende Anwendungen von Drittanbietern.
Agile CRM zentralisiert Kundendaten in Echtzeit und macht sie für alle Teams zugänglich und umsetzbar.
Vollständige Telefonintegration neben Marketingunterstützung für das Versenden von E-Mail-Newslettern, sozialen Kampagnen und SMS-Texten. Agile CRM automatisiert das Web-Engagement mit kundenorientierten Nachrichten, Popups, Angeboten, Umfragen und Anmeldeformularen.

Agile CRM verfügt über umfangreiche Analyse- und Berichtsfunktionen zur Überwachung der Geschäftsleistung.

Agile CRM Übersicht

Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Agile CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Screenshots

Agile CRM Screenshot: Agile CRM's drag&drop dashboard
Agile CRM Screenshot: Agile CRM's drag&drop dashboard Agile CRM Screenshot: Drill-down reporting in Agile CRM Agile CRM Screenshot: Agile CRM's contact management timeline Agile CRM Screenshot: Agile CRM's project management timeline Agile CRM Screenshot: Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals Agile CRM Screenshot: Generate reports in Agile CRM Agile CRM Screenshot: Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app Agile CRM Screenshot: Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app Agile CRM Screenshot: Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar

Agile CRM Bewertungen

Agile CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4.2
/
5 372 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
180

Sehr gut
121

Durchschnitt
43

Gering
16

Schlecht
12

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2
Funktionen
4.2
Bedienkomfort
4.1
Kundenbetreuung
4.1
81% haben diese Anwendung empfohlen
Jaime N.

Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for...

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.


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Guillermo G.

All I need to work in one place

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".


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Slavica S.

Good value for Money

The support team is very patient and they have schedules available for training 24*7 for each module and there is no restriction for training. Easy to use, available on mobiles and PC.


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David M.

SDR Feedback

My experience has been very good.


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David K.

A jumbled mess of features that don't work.

I wasn't able to solve any business problems with Agile, as every feature I tried to use was broken or flawed in some way. From importing contacts from a CSV, to Facebook, to any other feature like newsletters and html templates.


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Jaime N.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for 10% of the price tag

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.11.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.

Vorteile

- Super affordable for the amount of tools, features and applications it includes. Starting at $10/user/month for it's starter version.
- Great user interface
- Easy to setup and use
- Lots of native integrations with lots of web-based (Saas) apps such as Gmail, Quickbooks, Twilio and many many others.
- Integration with Zapier, which basically let's you now integrate AgileCRM with 700+ other web apps, so this feature was a KEY for me.
- All your emails automatically load from your Gmail inside AgileCRM, no need to BCC some email address.
- Lots of sales, marketing, support, landing page, and amazing features added on at no additional cost.
- Now you can purchase add-ons such as user permissions, triggers, additional automation campaigns and others without having to upgrade all your users to the next subscription level (this is something I requested, and their team listened and did implement this).
-Their tech support is great, they care, they listen, and they modify/improve their system based on your feedback
- Their team update the app every few days

Nachteile

- Their standard subscription is $30/user/month if pre-paid for 2 years, otherwise $50/month, without too many added benefits for this level
- Their starter subscription limits your marketing campaigns (automation) to only 5 campaigns, with 10 nodes (steps) on each. The standard gives you 10 campaigns, with 25 nodes each (much better).
- Some updates happen without prior notifications to the user, and sometimes changes the User interface too drastically for some features.
- Their E-mail templates are limited, but you can still bring in your HTML templates or use their WYSIWYG editor.

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Antwort von Agile CRM

Hi Jaime,

Thanks for your appreciation and support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Guillermo G.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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All I need to work in one place

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 19.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Vorteile

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Nachteile

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Slavica S.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
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Good value for Money

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 23.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The support team is very patient and they have schedules available for training 24*7 for each module and there is no restriction for training. Easy to use, available on mobiles and PC.

Vorteile

24*7 support and exceptional dedicated support and training
Very easy to use and modify.
Different modules through single platform
Nice visual reports

Nachteile

Restrictions in some automation, bit challenged to set up campaigns and missing accounts module

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

David M.
Branche: Informationsdienst
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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SDR Feedback

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

My experience has been very good.

Vorteile

Ease of use and support [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is always there when we need him.

Nachteile

When you what to remove a lead it brings you back to the home page instead of where you left off.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

David K.
Branche: Kunst & Handwerk
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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A jumbled mess of features that don't work.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 9.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I wasn't able to solve any business problems with Agile, as every feature I tried to use was broken or flawed in some way. From importing contacts from a CSV, to Facebook, to any other feature like newsletters and html templates.

Vorteile

The automated features, when they did work, were nice.

Nachteile

Pretty much every feature had some sort of flaw. From doing absolutely nothing when I clicked on it, to having some requirement that I had to call customer service for to find out. Their customer support is also a joke. After choosing your selection on the phone it will ring and ring then send you to voicemail without notification of doing so. Once you receive a call back, IF you do, you speak with someone you can barely understand, who basically told me that there is nothing they can do for me, their "teams" are working on fixes for my miscellaneous problems, and suggested I try other integrations as a work around. They couldn't give me an expected time they issues will be resolved. Upon trying their work around it wasn't what I needed at all. I was basically told "too bad" and to just sit and wait for a fix. Also, when you try to cancel your subscription it tells you that someone will have to call you to do so, and it could be over 48 hours until they do.

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Antwort von Agile CRM

Hello David!
Thank you for taking the time to review us. We see that you have canceled your account due to some issues with Agile CRM and really sorry to hear about the cancellation. However, we have not are just limited to Call support, rather, we also have Chat and email support for immediate help. With Recent Implementation of Privacy norms, we are restricting on API's but our team is continuously working on Tickets. We have found many customers coming back to us to undo this cancellation request and thus, our team tries to explain the outcomes of the cancellation process and more importantly helps you to meet your business requirements by exploring the various features of our tool. Once the account is canceled, your data gets erased automatically and hence is an irreversible process. Also, we would like to you let you know that we are coming up with 500apps.com which is an ALL-IN-ONE Suite of apps including Social Suite and many useful apps. Write to us at support@agilecrm.com.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Nutzerempfehlung
8.3/10
Basierend auf 372 Benutzerbewertungen
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Agile CRM Preis

Agile CRM Preis

Beginnt ab
8,99 $/Monat
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Basierend auf 372 Benutzerbewertungen
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Agile CRM Funktionen

Agile CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4.2/5
Basierend auf 372 Benutzerbewertungen
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Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für Agile CRM

Zusätzliche Informationen für Agile CRM

Schlüssel-Features von Agile CRM

  • A/B E-Mail- & Landingpages-Tests
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anruf-Scripting
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatische Lead-Bewertung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Benutzerdefinierte Landingpages
  • Benutzerdefinierte Pop-Ups
  • Benutzerdefinierte Registrierungsformen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Click-Through-Tracking
  • Computer-Telefonie
  • Dokument-Management
  • Drag & Drop Oberfläche
  • Drip-E-Mail-Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Tracking
  • Ereignisausgelöste Aktionen
  • Ereignisausgelöste E-Mail
  • Follow-up von Terminen
  • Gamification
  • Geplante E-Mails
  • Gesprächs-Aufzeichnung
  • Help-Desk
  • Integration von Dritten
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktverwaltung
  • Konversion-Optimierungstools
  • Konversions-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Management
  • Lead-Pflege
  • Lead-Prognosen
  • Lead-Zuordnung
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multi-Kampagne
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Projektverfolgung
  • ROI-Analyse
  • Rechnungen
  • Rechnungsmanagement
  • SMS-Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Umfragen und Feedback
  • Umsatzprognosen
  • Veranstaltungskalender
  • Verhaltens-basierte Segmentierung
  • Verkaufsanalyse
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufszeitleisten-Management
  • Verpflichtungs-Analytik
  • Voicemail-Drops
  • Vorlagen für Einstiegsseiten
  • WYSIWYG Email-Editor
  • Web-Analyse
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management

Agile CRM Häufig gestellte Fragen

Agile CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Agile CRM.

F. Welche Preispläne bietet Agile CRM an?

Agile CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 8,99 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Agile CRM?

Agile CRM bietet die folgenden Funktionen:

  • A/B E-Mail- & Landingpages-Tests
  • Terminplanung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatische Antworten
  • Automatische Lead-Bewertung
  • Verhaltens-basierte Segmentierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Gesprächs-Aufzeichnung
  • Anruf-Scripting
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Click-Through-Tracking
  • Computer-Telefonie
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktverwaltung
  • Konversion-Optimierungstools
  • Konversions-Tracking
  • Benutzerdefinierte Landingpages
  • Benutzerdefinierte Pop-Ups
  • Benutzerdefinierte Registrierungsformen
  • Kundensegmentierung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Dokument-Management
  • Drag & Drop Oberfläche
  • Drip-E-Mail-Marketing
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Vorlagen
  • Email-Tracking
  • Verpflichtungs-Analytik
  • Veranstaltungskalender
  • Ereignisausgelöste Aktionen
  • Ereignisausgelöste E-Mail
  • Follow-up von Terminen
  • Prognose
  • Gamification
  • Help-Desk
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungen
  • Vorlagen für Einstiegsseiten
  • Lead-Zuordnung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Management
  • Lead-Pflege
  • Lead-Prognosen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multi-Kampagne
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Projektmanagement
  • Projektverfolgung
  • ROI-Analyse
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • SMS-Marketing
  • Verkaufsanalyse
  • Umsatzprognosen
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufszeitleisten-Management
  • Geplante E-Mails
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen und Feedback
  • Aufgabenmanagement
  • Integration von Dritten
  • Voicemail-Drops
  • WYSIWYG Email-Editor
  • Web-Analyse
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management

F. Wer sind die typischen Nutzer von Agile CRM?

Agile CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Agile CRM unterstützt?

Agile CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Agile CRM an?

Agile CRM hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Agile CRM mobile Geräte?

Agile CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Agile CRM?

Agile CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Akita, Clearlogin, ClicData, Help Scout, KiSSFLOW, ProjectManager.com, SimplyCast, Tidio, Workato, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Agile CRM an?

Agile CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen