Agile CRM Übersicht

Was ist Agile CRM?

Agile CRM ist eine All-in-One-Plattform mit dedizierten Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen.

All-in-One: automatisierte Vertriebs-, Marketing- und Servicefunktionen in einer zentralen, einheitlichen Plattform, um Datenlecks zu verhindern und für ein konsistentes Messaging zu sorgen.
Erschwinglich: Moderne Funktionen und Integrationen, einfache Implementierung und großartige Unterstützung zu einem erschwinglichen Preis für kleine und wachsende Unternehmen.
Cloudbasierter SaaS-Dienst, der mobil, schnell und einfach zu verwenden ist.

Agile bietet eine schlüsselfertige, benutzerfreundliche Lösung, um die Ineffizienzen und technischen Herausforderungen bei der nahtlosen Integration von Vertriebs-, Marketing- und Serviceanstrengungen zu überwinden. Integriert in über 60 führende Anwendungen von Drittanbietern.
Agile CRM zentralisiert Kundendaten in Echtzeit und macht sie für alle Teams zugänglich und umsetzbar.
Vollständige Telefonintegration neben Marketingunterstützung für das Versenden von E-Mail-Newslettern, sozialen Kampagnen und SMS-Texten. Agile CRM automatisiert das Web-Engagement mit kundenorientierten Nachrichten, Popups, Angeboten, Umfragen und Anmeldeformularen.

Agile CRM verfügt über umfangreiche Analyse- und Berichtsfunktionen zur Überwachung der Geschäftsleistung.

Agile CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
8,99 $/Monat

Preisoptionen

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Kostenlos
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Preis-Leistungs-Verhältnis

Agile CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

Medien

Agile CRM's drag&drop dashboard
Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals
Agile CRM's contact management timeline
Agile CRM's project management timeline
Generate reports in Agile CRM
Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app
Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app
Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar
Drill-down reporting in Agile CRM
Videos zu Agile CRM Videos zu Agile CRM Videos zu Agile CRM Agile CRM Screenshot: Agile CRM's drag&drop dashboard Agile CRM Screenshot: Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals Agile CRM Screenshot: Agile CRM's contact management timeline Agile CRM Screenshot: Agile CRM's project management timeline Agile CRM Screenshot: Generate reports in Agile CRM Agile CRM Screenshot: Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app Agile CRM Screenshot: Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app Agile CRM Screenshot: Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar Agile CRM Screenshot: Drill-down reporting in Agile CRM

Agile CRM Bewertungen

Agile CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4,2
/
5
Ausgezeichnet
193

Sehr gut
126

Durchschnitt
45

Gering
15

Schlecht
13

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,1
81% haben diese Anwendung empfohlen
Jaime N.

Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for...

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.


Mit Google übersetzen
Guillermo G.

All I need to work in one place

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".


Mit Google übersetzen
Jonathan C.

Successful deployment - keeping us organised

Successful and efficient. Wouldn't be without it now!


Mit Google übersetzen
Daniel R.

Shoddy CRM backed by terrible support

Overall a very bad experience. I can't find an option in the UI to cancel the subscription — there's a pause option but not a cancellation one. The support is unprofessional and rude.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Automatize your business

Agile CRM is very useful for any business wants to automatize sales (more important), marketing and chat (communication with client).


Mit Google übersetzen
Jaime N.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for 10% of the price tag

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 24.11.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.

Vorteile

- Super affordable for the amount of tools, features and applications it includes. Starting at $10/user/month for it's starter version.
- Great user interface
- Easy to setup and use
- Lots of native integrations with lots of web-based (Saas) apps such as Gmail, Quickbooks, Twilio and many many others.
- Integration with Zapier, which basically let's you now integrate AgileCRM with 700+ other web apps, so this feature was a KEY for me.
- All your emails automatically load from your Gmail inside AgileCRM, no need to BCC some email address.
- Lots of sales, marketing, support, landing page, and amazing features added on at no additional cost.
- Now you can purchase add-ons such as user permissions, triggers, additional automation campaigns and others without having to upgrade all your users to the next subscription level (this is something I requested, and their team listened and did implement this).
-Their tech support is great, they care, they listen, and they modify/improve their system based on your feedback
- Their team update the app every few days

Nachteile

- Their standard subscription is $30/user/month if pre-paid for 2 years, otherwise $50/month, without too many added benefits for this level
- Their starter subscription limits your marketing campaigns (automation) to only 5 campaigns, with 10 nodes (steps) on each. The standard gives you 10 campaigns, with 25 nodes each (much better).
- Some updates happen without prior notifications to the user, and sometimes changes the User interface too drastically for some features.
- Their E-mail templates are limited, but you can still bring in your HTML templates or use their WYSIWYG editor.

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Antwort von Agile CRM

Hi Jaime,

Thanks for your appreciation and support.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Guillermo G.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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All I need to work in one place

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 19.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Vorteile

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Nachteile

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jonathan C.
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
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Successful deployment - keeping us organised

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Successful and efficient. Wouldn't be without it now!

Vorteile

I'd best describe this software as an intuitive office whiteboard. It organises the stages of our sales deals and links contacts, companies, tasks and events around each one. Support and availability of direct - dial in support has been superb a real strength. An initial support call seemed 'unwelcome' but supported me to scope the product quickly and was quickly appreciated.

Nachteile

Some of the synchronisation features of email and calendars have been difficult to grasp and configure (and I'm still not sure I understand Agile mail vs use of gmail! That said - I'm still using the free version so who can complain!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Daniel R.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Shoddy CRM backed by terrible support

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall a very bad experience. I can't find an option in the UI to cancel the subscription — there's a pause option but not a cancellation one. The support is unprofessional and rude.

Vorteile

The automation/workflow builder seemed to work

Nachteile

I was drawn to AgileCRM while searching for a cloud-hosted CRM that could help me build a basic drip email automation sequence.

What I found was that AgileCRM is a buggy CRM that is not suitable for business users.

Countless have pointed this out, but let me add my voice: unbranded emails are not standard and require paying an extra fee. This means that unless you pay extra (yes, to the paid plan), every email you sent through the CRM will have "Send with Agile", or something similar, in the footer. This reeks of extortion and this hidden cost instantly turned me off continuing with my evaluation.

In addition, the India-based support team is incompetent. Everything is "no problem, I understand your concern" and nothing actually gets resolved. I wasn't able to add several professional SMTP servers and the team didn't even seem capable of understanding why that was happening (hint: your SMTP editor should accept usernames even when they are not formatted as email addresses).

My advice to any business user: stay well clear.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Agile CRM

Hi Daniel, thanks for your feedback and appreciate your response. One of our Support managers has already contacted you. Agile CRM is an all-in-one software that is used by sales, marketing, & support teams that might not require sending bulk emails. After the first free 5000 emails, to get more benefits like unbranded emails, we request our customers to purchase additional packs that offer tracking features.

We have standard SMTP functionalities to support and accommodate all users. At this point, we're afraid we do not offer customized configuration. However, we have already raised this request internally and our engineering team is working on it. You can contact our Support team for more info.

At Agile, we believe in transparent billings, while canceling your Agile CRM subscription, we provide a period of 2 months to confirm your cancellation and preserve data. This is also helpful for users if they want to temporarily pause their accounts and billing too. However, you can get in

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Automatize your business

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 31.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Agile CRM is very useful for any business wants to automatize sales (more important), marketing and chat (communication with client).

Vorteile

It became our sales, marketing, help desk and chat easier because now it is automatized and we can answer many customers at same time.

Nachteile

For free version, the automation is very limited, but if you sign up start version, you can see more things what this platform cans do.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,3/10
Basierend auf 392 Benutzerbewertungen
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Agile CRM Preis

Agile CRM Preis

Beginnt ab
8,99 $/Monat
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 392 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
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Agile CRM Funktionen

Agile CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 392 Benutzerbewertungen
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Kategorien

Zusätzliche Informationen für Agile CRM

Zusätzliche Informationen für Agile CRM

Schlüssel-Features von Agile CRM

  • A/B E-Mail- & Landingpages-Tests
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anruf-Scripting
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatische Lead-Bewertung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Benutzerdefinierte Landingpages
  • Benutzerdefinierte Pop-Ups
  • Benutzerdefinierte Registrierungsformen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Click-Through-Tracking
  • Computer-Telefonie
  • Dokument-Management
  • Drag & Drop Oberfläche
  • Drip-E-Mail-Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Tracking
  • Ereignisausgelöste Aktionen
  • Ereignisausgelöste E-Mail
  • Follow-up von Terminen
  • Gamification
  • Geplante E-Mails
  • Gesprächs-Aufzeichnung
  • Help-Desk
  • Integration von Dritten
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktverwaltung
  • Konversion-Optimierungstools
  • Konversions-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Management
  • Lead-Pflege
  • Lead-Prognosen
  • Lead-Zuordnung
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multi-Kampagne
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Projektverfolgung
  • ROI-Analyse
  • Rechnungen
  • Rechnungsmanagement
  • SMS-Marketing
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Umfragen und Feedback
  • Umsatzprognosen
  • Veranstaltungskalender
  • Verhaltens-basierte Segmentierung
  • Verkaufsanalyse
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufszeitleisten-Management
  • Verpflichtungs-Analytik
  • Voicemail-Drops
  • Vorlagen für Einstiegsseiten
  • WYSIWYG Email-Editor
  • Web-Analyse
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management

Agile CRM Häufig gestellte Fragen

Agile CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Agile CRM.

F. Welche Preispläne bietet Agile CRM an?

Agile CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 8,99 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Agile CRM?

Agile CRM bietet die folgenden Funktionen:

  • A/B E-Mail- & Landingpages-Tests
  • Terminplanung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatische Antworten
  • Automatische Lead-Bewertung
  • Verhaltens-basierte Segmentierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalender-Synchronisierung mit Google
  • Gesprächs-Aufzeichnung
  • Anruf-Scripting
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Click-Through-Tracking
  • Computer-Telefonie
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktverwaltung
  • Konversion-Optimierungstools
  • Konversions-Tracking
  • Benutzerdefinierte Landingpages
  • Benutzerdefinierte Pop-Ups
  • Benutzerdefinierte Registrierungsformen
  • Kundensegmentierung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Dokument-Management
  • Drag & Drop Oberfläche
  • Drip-E-Mail-Marketing
  • Email-Benachrichtigungen
  • Email-Benachrichtigungen
  • E-Mail-Vorlagen
  • Email-Tracking
  • Verpflichtungs-Analytik
  • Veranstaltungskalender
  • Ereignisausgelöste Aktionen
  • Ereignisausgelöste E-Mail
  • Follow-up von Terminen
  • Prognose
  • Gamification
  • Help-Desk
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungen
  • Vorlagen für Einstiegsseiten
  • Lead-Zuordnung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Management
  • Lead-Pflege
  • Lead-Prognosen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Multi-Kampagne
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Newsletter-Management
  • Projektmanagement
  • Projektverfolgung
  • ROI-Analyse
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Berichterstattung und Statistik
  • SMS-Marketing
  • Verkaufsanalyse
  • Umsatzprognosen
  • Verkaufsberichterstattung
  • Verkaufszeitleisten-Management
  • Geplante E-Mails
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen und Feedback
  • Aufgabenmanagement
  • Integration von Dritten
  • Voicemail-Drops
  • WYSIWYG Email-Editor
  • Web-Analyse
  • Web-Formulare
  • Webseitenintegration
  • Workflow-Management

F. Wer sind die typischen Nutzer von Agile CRM?

Agile CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Agile CRM unterstützt?

Agile CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet Agile CRM an?

Agile CRM hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Agile CRM mobile Geräte?

Agile CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Agile CRM?

Agile CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Akita, Clearlogin, ClicData, Help Scout, Kissflow Digital Workplace, ProjectManager.com, SimplyCast, Tidio, Workato, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Agile CRM an?

Agile CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank, Häufig gestellte Fragen