xSellco Helpdesk

Der einzige eigens für E-Commerce entwickelte Helpdesk

4,5 /5 (44 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

xSellco Helpdesk Übersicht

Was ist xSellco Helpdesk?

xSellco ist der Helpdesk für E-Commerce. Kundenanfragen aus deinem Webstore, Marktplätzen wie Amazon, eBay und deinen Social Media werden in einem Dashboard zentralisiert. Kundeninformationen, Bestelldetails, frühere Einkäufe, Lieferinformationen und Konversationsverlauf werden automatisch an jede eingehende Nachricht angehängt, sodass du mit wenigen Klicks schnelle, personalisierte Nachrichten senden kannst. Dank der einzigartigen automatischen Übersetzungsfunktion kannst du auch auf internationale Märkte expandieren, ohne ein mehrsprachiges Team einstellen zu müssen.

xSellco wurde für den E-Commerce entwickelt und hilft dir dabei, mehr mit einer besseren Kundenerfahrung zu verkaufen, während du dich auf das Wachstum deines Unternehmens konzentrieren kannst. Mit einem umfassenden Überblick über deine Kunden, zahlreichen zeitsparenden Funktionen und aussagekräftigen Berichten, mit denen du Verbesserungsbereiche identifizieren kannst, macht xSellco den Verkauf auf mehreren Kanälen so einfach wie den Verkauf auf einem.

xSellco Helpdesk Übersicht

Kosten

Beginnt ab
79,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

xSellco Helpdesk Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Spanisch

Media

94359
94360
94361
582794
xSellco Helpdesk video xSellco Helpdesk Screenshot: xSellco automatically sorts incoming messages to the relevant folders, so you can prioritize and assign messages to your teammates. See exactly what type of query you're dealing with at a glance, and attend to urgent queries like cancellations at once. xSellco Helpdesk Screenshot: Get a complete view of your customers and their order details built into each message. Product, order details, delivery information and previous communications are automatically attached to every incoming query. xSellco Helpdesk Screenshot: xSellco analyzes trends in your customer support queries, so you can focus on areas that need improvement. View ticket volume by store, language, query type and create templates to help speed up these responses. xSellco Helpdesk Screenshot: xSellco automatically translate queries from international customers and translate your reply before sending. Xsellco opens up opportunities for businesses of all sizes to sell more on international markets without needing a multilingual support team.

xSellco Helpdesk Bewertungen

xSellco Helpdesk Bewertungen

Gesamtbewertung
4,5
/
5
Ausgezeichnet
26

Sehr gut
14

Durchschnitt
3

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,3
91% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Excellent customer support software


Mit Google übersetzen
Rob P.

Has made our help desk much more streamlined.

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.


Mit Google übersetzen
Rachel K.

It used to be so good

Overall, we are disappointed with the product and the service.


Mit Google übersetzen
Adam

Really useful tool, saves time and has nice UX. Has room for improvement

saves time and brings CS all under one roof.


Mit Google übersetzen
Ryan S.

Does a great job of providing support for eBay and Amazon

Amazon requires prompt response to customer inquiries, as does eBay. Customer questions, return requests, etc. all come into one easy inbox so it keeps the customers happy, and it keeps our selling channels happy with us.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent
Branche: Einzelhandel
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent customer support software

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 7.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Plugs and integrates into all the various channels we need to plug into and provides customer information and data within the help desk ticket. Being able to provide Multi-lingual support in our native language is a fantastic feature as is the ability to utilize response templates. Feedback mechanism works very well and easy to customize to our assorted needs.

Nachteile

Needs to offer an integrated and customizable knowledge base. Ticket numbers are difficult to find. In general, reporting is good but simplistic and needs to be enhanced.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Rob P.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Has made our help desk much more streamlined.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 13.12.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Streamlined our customer service team role by providing the right information with the tools to action it.

Vorteile

It has taken all of our marketplace messages, from eBay to our website and combined them all into one easy to understand message inbox, it is ordered so your always replying to the most urgent messages first no matter which marketplace the message has come from, it also has a count down timer next to each message so you know how long each message has been waiting, particularly important when Amazon requires a reply in 24 hours.
One of the main advantages is that most if not all messages sent from a customer will import into one message thread, so if a customer is trying to play customer services off different representatives it is great for reading back through what has or hasn't been said, both by the customer and your own customer services. There are a number of other features such as auto reply's and folder sorting an flagging that we haven't used, but they seem like very useful features for some business.
One area that has helped greatly save time is the template feature that drags in customer information, allowing you to have a list of predetermined reply's but the emails are still personalised to the customer, with names, addresses, usernames etc all importable to a message.
Xsellco are always developing the platform and adding new features, live chat is something we plan to explore further in the future, all in all a great bit of software.

Nachteile

From a set up point of view, having to attach each market place individually for each country you sell in can be a long process, given the Amazon integration requires a little more work than the eBay sites also, that is more to do with Amazon and eBay, rather than Xsellco though.
Their is a lot too Xsellco also and option can be hidden in menus you'd not think to look in.
I think an ability to have a test environment within Xsellco would be beneficial for automated reply testing and generally helping you test templates etc.
The live chat does need fleshing out a bit, but as previously stated, they are updating all the time.
Overall not many negatives.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Rachel K.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

It used to be so good

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 29.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, we are disappointed with the product and the service.

Vorteile

When "eDesk" was "xsellco" it actually worked, so that was nice.

Nachteile

It doesn't work. You have to close out the software sometimes to get it to refresh. You will occasionally not be able to open attachments, use snippets, or copy/paste. You will check all folders to make sure there are no overdue messages and then come in the next day to several messages that spontaneously appeared overnight. The "To Do" folder will say one number but then there is not that number of messages in the folder, so the information it displays isn't correct. Every time we try to talk to customer service, they tell us how to sort the messages within the folder, which is not even the complaint we have (though the filters do reset every single time you leave the folder, so you have to re-organize all of your filters every time). Overall it is a terrible site that took away all of the functionality that it previously had. They claim that it is six times faster to answer emails, but it takes twice as long. It reformats your snippets in messages to add extra spaces that need to be taken out every time. It is all ridiculous, especially because it USED to work.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Adam
Übersetzen auf: Deutsch

Really useful tool, saves time and has nice UX. Has room for improvement

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

saves time and brings CS all under one roof.

Vorteile

The biggest pro is the fact that you can see the order details in the sidebar when dealing with tickets, this is the biggest win over other helpdesk software we demoed. Xsellco offer all the details that you need. The usability/UX design is really nice, and templates are super for saving time.

Nachteile

The organisation and filter options of the tickets, allowing the customer greater control. This could be greatly improved. The biggest improvement we would like to see is the ability to easiest group list the tickets by sales platform. We use to be able to do this in Zendesk and it was perfect.

Secondly the way tickets are auto assigned 'Type' from Amazon is set, and does not allow the customer to alter. A lot of tickets are assigned 'System Message' when they should not be.

There are quite a few other tweaks that would make it run smoother from a usability point of view.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Ryan S.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Does a great job of providing support for eBay and Amazon

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Amazon requires prompt response to customer inquiries, as does eBay. Customer questions, return requests, etc. all come into one easy inbox so it keeps the customers happy, and it keeps our selling channels happy with us.

Vorteile

Not many competing help desk services do a good job of combining eBay and Amazon support into one inbox to create trackable tickets that can be handled by a team.

Nachteile

It is pricy, especially when combined with other XSellco products. They all work very well, but the monthly or yearly costs really add up. At the end of the day, we continue using them so it must be worth it :)

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

xSellco Helpdesk Preis

xSellco Helpdesk Preis

Beginnt ab
79,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

xSellco Helpdesk Funktionen

xSellco Helpdesk Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Vorlagen
Auftragsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Formulare
Berichterstattung und Statistik
Content-Management
Daten-Import / -Export
Drag-and-Drop-Oberfläche
E-Commerce-Management
Elektronische Zahlungen
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Produktkatalog
SEO-Management
Social-Media-Integration
Suchfunktion
Website-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 44 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

xSellco Helpdesk Häufig gestellte Fragen

xSellco Helpdesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über xSellco Helpdesk.

F. Welche Preispläne bietet xSellco Helpdesk an?

xSellco Helpdesk bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 79,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von xSellco Helpdesk?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von xSellco Helpdesk

F. Wer sind die typischen Nutzer von xSellco Helpdesk?

xSellco Helpdesk hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von xSellco Helpdesk unterstützt?

xSellco Helpdesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet xSellco Helpdesk an?

xSellco Helpdesk hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt xSellco Helpdesk mobile Geräte?

xSellco Helpdesk unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert xSellco Helpdesk?

xSellco Helpdesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BigCommerce, ChannelAdvisor, Facebook, Linnworks, Magento Commerce, PrestaShop, Shopify, Twitter, WooCommerce

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet xSellco Helpdesk an?

xSellco Helpdesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen