Turnkey Lender

System für Onlinekredite für p2p, Zahltag, Mikro- und Privatkredite

Über Turnkey Lender

Turnkey Lender bietet Online-Kreditgebern erweiterte Funktionen in einem komfortablen Kreditsystem. Turnkey Lender bringt Kreditvergabe, Kredit-Service, Unterzeichnung und Inkasso auf Autopilot.

Turnkey Lender bietet ein einzigartiges, anpassbares Set von proprietären Kreditentscheidungsregeln und Scoring-Methoden in Verbindung mit automatisierten Auszahlungen, Rückzahlungen, Kreditbüroanfragen usw. Diese verbessern die Qualität des Kreditportfolios erheblich, ermöglichen eine risikobasierte Preisgestaltung und minimieren Ausfallraten.

Turnkey Lenders vollautomatische Cloud-basierte Software schließt mehr Kredite, schneller und mit weniger Arbeitskosten ab. Turnkey Lender optimiert Genehmigungsraten, Kreditverarbeitungskapazität und Kreditgeschäftseffizienz.

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Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch, Französisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch, Tschechisch

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Turnkey Lender: 114

  • 360-Grad-Feedback
  • API
  • ATM-Management
  • Agenturmanagement
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Autokredite
  • Automatische Fonds-Verteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatisierte Bekanntmachungen
  • Automatisierte Entscheidungsfindung/Risikoprüfung
  • Baudarlehen
  • Bearbeitung von Krediten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Betriebsrisiko-Management
  • Betrugserkennung
  • Buchhaltung
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Core Banking (Kernbankensystem)
  • Corporate Banking
  • Darlehen-Entstehung
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Digitale Unterschrift
  • Direktes Mailmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Drittpartei-Darlehensvergabe
  • Drucken von Flyern
  • E-Mail Marketing
  • Einzelhandel-Bankgeschäft
  • Elektronische Applikationen
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Elektronischer Zahlungsverkehr
  • Für Kreditnehmer
  • Geschäftskredite
  • Geschäftsprozess-Steuerung
  • HUD Abrechnungsnachweise
  • Immobiliensteuer-Management
  • Inkasso-Management
  • Integrierte Anbieterdienste
  • Interne Sammlungen
  • Investmentbanking
  • Investor-Management
  • Kommunikationsmanagement
  • Komplexe Schuldstrukturen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kredit-Berichterstattung
  • Kredit-Management
  • Kredit-Portfolio-Management
  • Kredit-Serviceabwicklung
  • Kreditgeber suchen
  • Kreditgenossenschaft
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditkartenmanagement
  • Kreditnehmer-Management
  • Kreditvergabe-Management
  • Kundenaussagen
  • Kundendatenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Branchen
  • Mehrere Währungen
  • Mischkonzern
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Offshore-Management
  • Online-Applikationen
  • Online-Banking
  • Outsource-Verarbeitung
  • Pipeline-Management
  • Portfoliomanagement
  • Preismanagement
  • Private Banking
  • Provisionsmanagement
  • Prädiktive Analytik
  • Publicity-Management
  • Rechtliches Risikomanagement
  • Regelbasierter Workflow
  • Risiko-Scoring
  • Risikoberichte
  • Risikobewertung
  • Risikomanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Rückruf-Terminplanung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Schließen von Dokumenten
  • Sicheres Login
  • Sicherheiten-Tracking
  • Sicherheitsmanagement
  • Solawechsel
  • Staatliche Kredite
  • Studiendarlehen
  • Tilgungsplan
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionsmanagement
  • Trend-Analysen
  • Treuhand-Management
  • Umfinanzierungs-Management
  • Vermögensverwaltung
  • Visuelle Präsentation
  • Vorab-Qualifizierung
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Zahlung-Nachverfolgung
  • Zahlungsoptionen
  • Zahlungspläne

Alternativen

HES Lending Platform

5
Alternative Nr. 1 zu Turnkey Lender
HES Loan Origination Software ist eine cloudbasierte Kreditplattform, die Banken, Mikrofinanzinstitute, kommerzielle...

Bryt

4,7
Alternative Nr. 2 zu Turnkey Lender
Bryt ist ein Kreditmanagementsystem für Kreditfachleute, das Tools für die Kreditvergabe, Kreditbetreuung,...

Lendstream

4,7
Alternative Nr. 3 zu Turnkey Lender
Lendstream ist eine cloudbasierte Kreditvergabe- und Serviceplattform, die kleinen und mittleren Kredit- und...

Shape

4,8
Alternative Nr. 4 zu Turnkey Lender
Shape is a cloud-based CRM, sales, & marketing automation software for businesses in industries such as legal, real...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(17)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,4/5

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5 von 17 Bewertungen angezeigt
Christopher R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Vermögensverwaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great product - excellent support!

Bewertet am 29.4.2016

We used Turnkey Lender to stand up a loan origination system for veterinary services in short...

We used Turnkey Lender to stand up a loan origination system for veterinary services in short order. The product has the vast majority of the functionality right out of the box, was easily integrated with a credit agency to pull FICO scores and the support team did an outstanding job making our requested customizations.

Vorteile

Solid COTS product and very customer oriented support team.

Nachteile

While they do offer a SAAS model, pricing seems to be slanted toward outright licensing of the product. This might be something to refine.

Janielle M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Time saving automation

Bewertet am 6.4.2020

Overall the functionality has been a big positive. The initial set up fees were a bit steep but...

Overall the functionality has been a big positive. The initial set up fees were a bit steep but the ongoing rate is comparable.

Vorteile

I like the automation, it saves a lot of time moving the loan from origination to servicing and prepopulating the necessary documents. I also like that it has a customer portal where customers can see their balance, update payment methods, and upload documents to us, like proof of insurance. There are a lot of automated emails that help customers stay on top of getting us the required documents, which saves time.

Nachteile

Some of the set up was awkward. In one area it would have you use one code and then on the help page it would be a different code for the same item. The help team set up some of my codes because I didn't know which one I was supposed to be using.

Christer O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

I do not recommend

Bewertet am 13.7.2020

The worst system/platform I have ever worked with. Even if we stated everything in the original...

The worst system/platform I have ever worked with. Even if we stated everything in the original documents, they still managed to take 1,5 years to get things starting, and when they started it all went down every day.

All things have two sides, but in this matter, I will blame everything over on Turnkey. They have cost us so much money and we have had problems from day one. Nothing has worked, we have found bugs every day for 1,5 years even if they tell us they have fixed it.

I know they will reply that "this is due to client functions and xx xx xx" (as they do for all that complaints) but I am willing to document it all, for those who are interested.

I respect some of the workers there, but I will never ever again have something to with them again. The management completely ignores you when you complain, they point the fingers on you and they say it´s your fault, no matter how often you document that, it´s not our fault.

For companies that needs a stable broker/application/fintech service, stay away from them and their solution.

I do not recommend them.

Vorteile

There was NO pros with this software at all

Nachteile

Slow system, not flexible, server crashed, no understanding

Kuda K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Tengani Manje review

Bewertet am 21.1.2021

Overally, l love using turnkey lender and it has really helped us to scale our operations. The role...

Overally, l love using turnkey lender and it has really helped us to scale our operations. The role of our credit department now is very minimal as most of the work is automated by Turnkey.

I would recommend this software to any company that really wants to scale it's loan offering operations.

Vorteile

Ease of use
Comes with a lot of useful integrations in place.
Continous development and improvements
Excellent support

Nachteile

Application form customizability- there are some mandatory fields which we don't need but they come standard in the box solution

Thomas P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Very User Friendly Software to Grow Your Business

Bewertet am 16.1.2020

Software Capability wise is unquestionably great but for any new potential customer who are...

Software Capability wise is unquestionably great but for any new potential customer who are interested in this solution, these would be my advise to you.
1) Trial the software as much as you can in order to understand how the entire system works. Best is if you form a team dedicated in testing the software and all the nitty gritty details, documenting how the behaviors works. If you are not sure about how it works, ask plenty of questions and follow up questions. They are very professional on this.
2) Make sure you evaluate well whether this software can fit into your company business plans or not. It may take longer time for you but it will save you a lot trouble in the long run.
3) Ask lots of questions during the initial phase and requirement phase. Its very important.

Our experiences with Turnkey Lender is they tend to be open for negotiation on most things in regards of pricing, requirement and support. Kindly negotiate.

Vorteile

When you trial the software, you can know that they know their stuffs well. If your current solution can only gives you a 10 million portfolio monthly max and you would like to grow it to 100 million portfolio and above, this is the one that can give you the power to achieve it
1) Ease of Use. From Customer's Origination status to Bad Debt Status, the borrower will move into the relevant status automatically
2) Notifications to customers can be via SMS or Email. Customizing your notifications to your borrowers is very easy.
3) Easy File Export. File export can be easily exported by stating the correct status and the dates, available in excel and csv
4) Flexible customization for your credit products. Credit products can easily customized with your own interest rate, min and max loan amount and etc
5) fast customization and deployment
6) Scoring modules
7) Can launch a new offering easily

Nachteile

1) Stock version is mostly based on US requirements. For organizations not based in US which would like to use it, some customization will be needed in order to meet their needs. I would hope for more regional requirements will be appearing in the solutions
2) Many Processes are automated. Not exactly a con but more like a mental preparation for Organization that wants to grow from 10 million to 100 million monthly, some existing flexible processes that assist you to grow from 0 to 10 million will need to be discarded and this software will help you in a great way.
3) Most of the new updates done by Turnkey Lender will only be applicable to users who are using the stock version. If your solution is heavily customized, receiving new updates will be very subjective or not available. Its very important to include this into your initial contract negotiations on how this can be done.
3) Pricing is only in USD. Hope to see charging in regional currencies instead of USD.

5 von 17 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Turnkey Lender Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Turnkey Lender.

Turnkey Lender bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlos
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Turnkey Lender

Turnkey Lender hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Turnkey Lender unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch, Tschechisch

Turnkey Lender unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Turnkey Lender kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Adobe Sign, Authorize.Net, DocuSign, Dynamics 365, FreshBooks, Mailchimp, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, RightSignature, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, SendGrid, SignNow, Stripe, Synapse, Xero, Zapier

Turnkey Lender bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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