ConnectWise ScreenConnect

Fernunterstützungs-, Fernsitzungs- und Fernzugriffssoftware.

Über ConnectWise ScreenConnect

Über die Fernunterstützung von ConnectWise Control kannst du jederzeit und überall Geräte fernsteuern und deinen Kunden unabhängig davon, ob sie um die Ecke oder an einem anderen Punkt der Welt sind, helfen. Übertriff die an die Servicebereitstellung gestellten Erwartungen mit schneller, zuverlässiger und sicherer Fernunterstützung, die sofortige Konnektivität, skalierbare Sicherheitsfunktionen und nahtlose Integration bietet. Unterstütze deine Kunden über das Internet von überall aus, arbeite trotz allgegenwärtiger Cyber-Bedrohungen mit Out-of-the-Box-Funktionen wie AES-256-Verschlüsselung und Zwei-Faktor-Authentifizierung selbstsicher weiter und erledige das alles zu einem für dein Unternehmen geeigneten Preis.


Bilder

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Du bist nicht sicher, ob ConnectWise ScreenConnect das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.885)
VS.

Startpreis

29,00 $
Monat
34,90 $
Jahr

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

58
71

Integrationen

7
3

Bedienkomfort

4,6 (1.885)
4,7 (652)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (1.885)
4,5 (652)

Kundenservice

4,4 (1.885)
4,7 (652)

Alternativen

ISL Light

4,7
Nr. 1 Alternative zu ConnectWise ScreenConnect
ISL Online ist eine plattformübergreifende Remote-Support-Software, mit der Nutzer auf Computer und mobile Geräte aus...

NinjaOne

4,8
Nr. 2 Alternative zu ConnectWise ScreenConnect
NinjaOne ist eine nutzerfreundliche einheitliche Plattform für die Verwaltung von Endpunkten. Die Lösung bietet...

SysAid

4,5
Nr. 3 Alternative zu ConnectWise ScreenConnect
Transformiere die Produktivität deiner Angestellten, verbessere die Endnutzererfahrung und steigere den Wert in deinem...

GoTo Webinar

4,5
Nr. 4 Alternative zu ConnectWise ScreenConnect
GoToWebinar ist ein Tool für die Zusammenarbeit, dank welchem man „do-it-yourself“ Webinare auf PC oder Mac mit bis zu...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(1.885)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du ConnectWise ScreenConnect bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 1.885 Bewertungen
Eric
Gesamtbewertung
  • Branche: Lebensmittelproduktion
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Remote Control Management Software

Bewertet am 19.6.2019

We used TeamViewer for several years before a colleague recommended ConnectWise Control. I would...

We used TeamViewer for several years before a colleague recommended ConnectWise Control. I would never go back to TeamViewer - ConnectWise Control has saved us a lot of time and effort.

Vorteile

Works with any browser, doesn't use a lot of resources, allows us to provide full service remote management to our customers, easy to install on many computers, and is economical.

Nachteile

The default color theme is red, which is annoying to me. That's the worst thing I can say about the software.

In Betracht gezogene Alternativen

TeamViewer und VNC Connect

Zuvor genutzte Software

TeamViewer

Gründe für den Wechsel zu ConnectWise ScreenConnect

The cost is reasonable, it's easy to install, and works every time.
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Product is one of the best I've used

Bewertet am 29.11.2019

Our company has been a Connectwise (ScreenConnect) client since nearly the very beginning of the...

Our company has been a Connectwise (ScreenConnect) client since nearly the very beginning of the company. We have enjoyed a long standing relationship and legacy pricing that is not offered to other clients.

Vorteile

We have access to our client's computers at one of the cheapest endpoint costs out there. Our server went down at one point for various reasons and we lost the complete configuration. We contacted technical support and they were so helpful that we ended up getting all of our client's computers checking into the server up restoring the license key. Support saved us.

Nachteile

When we did the restore, it didn't preserve the groups that we had segmented our clients into. We had to take alot of time to restore the configuration environment that we had set up.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

It is simple to access the server with ConnectWise remotely.

Bewertet am 2.3.2023

Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware...

Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware services, it is essential in this sense that when a problem arises at any time we can be 100% notified with notifications to repair the process of any program that we have in operation. on the server.This program has undoubtedly helped us a lot, we don't need to go back to work, with a home computer it's enough to be able to check the server, which is as if we were doing it live at work.

Vorteile

Initially, it is very easy to be able to connect everything with connect wise, especially for what we use it for, which is the testing server. Reciprocally, it generates more learning information where we move very well.Many times I leave the office and I receive messages of serious concerns about server errors where technicians are waiting for my help and direction. Thanks to the program, I can easily generate this by connecting from my home and everything has gone great.

Nachteile

There are some applications that are not compatible and tools that conectwise does not have at this time, other programs do.According to this, currently it will not be an impediment to change it, but in the future it may possibly be.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Screenshare at its best!

Bewertet am 6.7.2023

Vorteile

These tools Are very useful to do remote diagnostics and troubleshooting secure fast and very intuitive, our clients love when they know the support goes beyond the call and the chat.

Nachteile

something to consider is to have a web-based deployment, but in general terms the application is seamless

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Simple, Easy to use

Bewertet am 13.11.2019

Initially used ConnectWise Control (Formerly ScreenConnect) for simple IT support sessions...

Initially used ConnectWise Control (Formerly ScreenConnect) for simple IT support sessions (credential resets, issues with software, etc.). Later deployed agents to network. We found this product much more superior than other alternatives available on the market such as Kaseya. Sessions with speedy, and tools were easy to use like viewing one monitor individually, or performing maintenance discretely in open office environments. Allowed for support sessions to be performed remotely by staff extending the teams' effectiveness even in inclimate weather or times when IT staff worked remotely.

Vorteile

Formerly Screenconnect, Connectwise Control is an easy to use remote software that gives IT professionals all the necessary support session tools to easily perform remote IT sessions with end users.
- Includes chat messaging
- Includes options to view services, logs, and processes
- Allows technician to blackout monitor / block keyboard presses during session
- Allows for easy facilitation of temporary remote sessions by non-technical staff
- Easy facilitation to give "passes" (timed access) to end-users and technical support staff
- Allows for basic scripting options for alerting and webhooks
- 2FA Authentication enabled

Nachteile

- Difficult initially to setup department groups of computers,
- Not a lot of documentation on setting up webhook scripting,
- Database maintenance can be tedious
- Outside basic functionality (which is all you need), selective and limited add-on options and integrations (compared to other product Automate [labtech])
- Uses Java over HTML5 only.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho Desk

Warum ConnectWise ScreenConnect gewählt wurde

Connectwise offered superior features and a better implementation of remote control services vis-a-vis Java than older models like Kaseya which used and installed VNC on workstations.

Gründe für den Wechsel zu ConnectWise ScreenConnect

Connectwise's product is just enough what you need for facilitating remote sessions without much of the overhead of complicated help desk CRM setup. With Control, login, generate a link, open the link on the target PC, and the agent installed and registers easily. Agents (MSI) should also be available to deploy via Group Policy as well.
5 von 1.885 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ConnectWise ScreenConnect Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ConnectWise ScreenConnect.

ConnectWise ScreenConnect bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 29,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

ConnectWise ScreenConnect hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

ConnectWise ScreenConnect unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ConnectWise ScreenConnect unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

ConnectWise ScreenConnect kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Acronis Cyber Backup, ConnectWise Automate, ConnectWise PSA, Freshdesk, Microsoft Outlook, Passportal, Zendesk Suite

ConnectWise ScreenConnect bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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