ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise ScreenConnect
Über ConnectWise ScreenConnect
Über die Fernunterstützung von ConnectWise Control kannst du jederzeit und überall Geräte fernsteuern und deinen Kunden unabhängig davon, ob sie um die Ecke oder an einem anderen Punkt der Welt sind, helfen. Übertriff die an die Servicebereitstellung gestellten Erwartungen mit schneller, zuverlässiger und sicherer Fernunterstützung, die sofortige Konnektivität, skalierbare Sicherheitsfunktionen und nahtlose Integration bietet. Unterstütze deine Kunden über das Internet von überall aus, arbeite trotz allgegenwärtiger Cyber-Bedrohungen mit Out-of-the-Box-Funktionen wie AES-256-Verschlüsselung und Zwei-Faktor-Authentifizierung selbstsicher weiter und erledige das alles zu einem für dein Unternehmen geeigneten Preis.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Formerly ScreenConnect
Bewertet am 7.1.2020
Extremely happy.
We tried TeamView, excellent but pricey.
Very efficient software, would recommend...
Extremely happy.
We tried TeamView, excellent but pricey.
Very efficient software, would recommend to any IT support people.
Vorteile
You can deploy the software or your own server
The pricing model is great and you do not feel ripped off
You can choose or not to maintain support
Fast and responsive
Fully customizable
Nachteile
IT is a bit trickier to setup properly with an SSL Certificate
Some aspects of customization are a bit nebulous.
In Betracht gezogene Alternativen
TeamViewer RemoteGründe für den Wechsel zu ConnectWise ScreenConnect
Price and possibility to have our own server.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Product is one of the best I've used
Bewertet am 29.11.2019
Our company has been a Connectwise (ScreenConnect) client since nearly the very beginning of the...
Our company has been a Connectwise (ScreenConnect) client since nearly the very beginning of the company. We have enjoyed a long standing relationship and legacy pricing that is not offered to other clients.
Vorteile
We have access to our client's computers at one of the cheapest endpoint costs out there. Our server went down at one point for various reasons and we lost the complete configuration. We contacted technical support and they were so helpful that we ended up getting all of our client's computers checking into the server up restoring the license key. Support saved us.
Nachteile
When we did the restore, it didn't preserve the groups that we had segmented our clients into. We had to take alot of time to restore the configuration environment that we had set up.
- Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Needs better support
Bewertet am 16.7.2019
I have not been able to login since the upgrade to 2FA and support is unable to help.
I have not been able to login since the upgrade to 2FA and support is unable to help.
Vorteile
Cost was competitive compared to others and it had a good toolset for remote control.
Nachteile
connectwise support seems like they could care less that I was having problems.
In Betracht gezogene Alternativen
TeamViewer RemoteWarum ConnectWise ScreenConnect gewählt wurde
TeamViewer had security issues in an earlier versionZuvor genutzte Software
TeamViewer RemoteGründe für den Wechsel zu ConnectWise ScreenConnect
Sales person indicated that there would be complete support for iPad's. Said she technically wan't alolowed to say that becasue it technically was still pending with Apple for approval, but it was coming soon. That never happened.- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy Way To Connect
Bewertet am 11.5.2024
Vorteile
Easy of use and fast interface
Support different operating system such Windows and OS
Nachteile
There were so many updates. So, it needed to be updated frequently by IT.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Simple, Easy to use
Bewertet am 13.11.2019
Initially used ConnectWise Control (Formerly ScreenConnect) for simple IT support sessions...
Initially used ConnectWise Control (Formerly ScreenConnect) for simple IT support sessions (credential resets, issues with software, etc.). Later deployed agents to network. We found this product much more superior than other alternatives available on the market such as Kaseya. Sessions with speedy, and tools were easy to use like viewing one monitor individually, or performing maintenance discretely in open office environments. Allowed for support sessions to be performed remotely by staff extending the teams' effectiveness even in inclimate weather or times when IT staff worked remotely.
Vorteile
Formerly Screenconnect, Connectwise Control is an easy to use remote software that gives IT professionals all the necessary support session tools to easily perform remote IT sessions with end users.
- Includes chat messaging
- Includes options to view services, logs, and processes
- Allows technician to blackout monitor / block keyboard presses during session
- Allows for easy facilitation of temporary remote sessions by non-technical staff
- Easy facilitation to give "passes" (timed access) to end-users and technical support staff
- Allows for basic scripting options for alerting and webhooks
- 2FA Authentication enabled
Nachteile
- Difficult initially to setup department groups of computers,
- Not a lot of documentation on setting up webhook scripting,
- Database maintenance can be tedious
- Outside basic functionality (which is all you need), selective and limited add-on options and integrations (compared to other product Automate [labtech])
- Uses Java over HTML5 only.
In Betracht gezogene Alternativen
Zoho DeskWarum ConnectWise ScreenConnect gewählt wurde
Connectwise offered superior features and a better implementation of remote control services vis-a-vis Java than older models like Kaseya which used and installed VNC on workstations.Gründe für den Wechsel zu ConnectWise ScreenConnect
Connectwise's product is just enough what you need for facilitating remote sessions without much of the overhead of complicated help desk CRM setup. With Control, login, generate a link, open the link on the target PC, and the agent installed and registers easily. Agents (MSI) should also be available to deploy via Group Policy as well.ConnectWise ScreenConnect Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ConnectWise ScreenConnect.F. Welche Preispläne bietet ConnectWise ScreenConnect an?
ConnectWise ScreenConnect bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 36,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von ConnectWise ScreenConnect?
ConnectWise ScreenConnect hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von ConnectWise ScreenConnect unterstützt?
ConnectWise ScreenConnect unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt ConnectWise ScreenConnect mobile Geräte?
ConnectWise ScreenConnect unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ConnectWise ScreenConnect?
ConnectWise ScreenConnect kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Acronis Cyber Backup, ConnectWise Automate, ConnectWise PSA, Freshdesk, Microsoft Outlook, Passportal, Zendesk Suite
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ConnectWise ScreenConnect an?
ConnectWise ScreenConnect bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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